Duben 12, 201114 r Mám "asi" problém. Nikde som toto nenašiel preto zakladám. Po naštartovaní , keď má zhasnúť kontrolka dodíjania, rýchlo ešte blikne 2 - 3 krát a potom zhasne (asi o pol sekundy neskôr). Robí mi to asi týždeň. Baterka je v poriadku, drží prúd, alternátor dobíja, merali sme odber, všetko zatiaľ ok. Žeby uhlíky ? Alternátor má už 10 rokov, a nabehané mám už 290 tis. km. Upraveno Červen 30, 201114 r od eskoRS
Leden 17, 201213 r Při jízdě mě problíkává batrie po 2 minutách to přestane blikat.Alternátr dobíjí byl proměřen.
Leden 21, 201213 r mě to dělá ráno když nastartuju. pak když se rozjedu tak zhasne. Jinak sem promeřoval a dobíjí. Mužou tam bejt uhlíky před smrtí?
Leden 30, 201213 r Ahoj potřebuju radu dneska jsem jela z ničeho nic se mě rozsvítilo abs a začla blikat ručka a pípat když jsem auto chcípnu tak sjsem to pak nenastartoval .pak mě nahodili přes kabeli a auto jelo v poho a pak jsem parkoval a rosvítilo se řízení u fabie 1.9 tdi jestli to je baterkou něco čím to je:( díky moc za radu. jestli je v haji baterka nebo jestli nedobijí alternátor:(
Leden 30, 201213 r Promerit baterku, pripadne zkontrolovat hladinu elektrolitu v baterii jestli je to mozne. Zkontrolovat dotahnuti svorek na baterii + a - Prekontrolovat zda se alternator pri nastartovanem motoru toci, a jestli mas doma zkousecku, tak promerit zda pri na startovani se zvedne napeti.
Leden 30, 201213 r Baterka je bezúdržbová a 5 měsíců stará exide 77ah na altík kouknu jestli se to čí ještě jí zkusím nabít . nejlepší je že se mě to stalo když sem přijel ke kolejím:(
Únor 1, 201213 r Tak jsem to tam dneska dal nabitou baterku a v pohodě nastartoval a 15 min nechal běžet a nic neblikalo ani dobijení nic. tak newim co to bylo snad to bude v pohodě
Únor 1, 201213 r Ahoj, dnes jsem mněl úplně stejný problém u fabie rv 06 1.4 TDi, zničeho nic se rozsvítilo ABS, posilovač řízení, ručka, problikávaly budíky, a potom při zapnutí výhřevu zad. okna problikly budíky pípala ručka a výhřev se vypl. Po 12ti hodinách jsem nastartoval a v poho, ale po 10 min to samé, motor sem chcípl a už nenastartoval. Takže nevím co stím, tento problém se projevil poprvé a to dnes když byla teplota -12 st.C. Poraďte co stím?????
Únor 1, 201213 r To ne, kilometry zůstaly, ale nikdy před tím mi toto nedělalo. Auto mám cca rok a baterku jsem ještě nenabíjel, tak nevím.
Únor 3, 201213 r Tak problém vyřešen, baterii jsem vyndal a dal na nabíječku, po tom jsem baterku vrátil a vše OK.
Únor 3, 201213 r Taky jsem nabyl baterku a všechno ok tak snad už se to znovu neukáže projistotu vozím náhradní baterku v autě
Únor 6, 201213 r Diagnostika by měla být zdarma ale záleží na servise. Upraveno Únor 6, 201213 r od Petrkiller
Únor 15, 201213 r tet jsem měřil baterku a pri nastartování byl proud 14.3 a při rozsvícenejch světlech 14.25-27 a pri přidávání plynu na 2000 ot tak byl 14.32 tak jestli to je správně nebo ne?
Únor 15, 201213 r Od čeho jsi to odmontoval? Jestli je to záporná svorka na baterku, tak tenkej hnědej kabel je referenční bod kostry pro ŘJ... Kostra alternátoru jde na kostru = blok motoru přímo přes šrouby a od něj tlustým měděným pleteným pásem na kastli a po ní na zápornej pól baterky - rozhodně to není tažené "jedenapůlkou mědí"...
Únor 15, 201213 r Jj je to svorka na - k baterce. Jak nejjednodušeji skotroluju Df kabeláž? jestli mě to nehnije.popřípadě co musim od dělat abych se k ní dostal. Upraveno Únor 15, 201213 r od Hoňass
Únor 15, 201213 r Zmeraj si kľudový odber, ak ho máš priveľmi vysoký, tak Ti asi najskôr vycucne baterku a potom Ti to takto blbne.
Únor 15, 201213 r ok zitra to proměřím:) a to myslíš že to bere tolik že se to nestíhá dobíjet za jízdy a pak mě az jízdy začne vypínat ŘJ ASR ,ABS ,a servo ,světla prostě všechno?? Upraveno Únor 15, 201213 r od Hoňass
Únor 16, 201213 r Tak klidový proud je 1 mA takže to je v pohodě Upraveno Únor 16, 201213 r od Hoňass
Únor 16, 201213 r tet jsem měřil baterku a pri nastartování byl proud 14.3 a při rozsvícenejch světlech 14.25-27 a pri přidávání plynu na 2000 ot tak byl 14.32 tak jestli to je správně nebo ne? Rozhodně to není správně. Správně by to bylo, kdybys napsal, že jsi na baterce naměřil NAPĚTÍ 14,3 VOLTU - a že po zatížení světly to napětí kleslo na 14,25V atd. Kdybys totiž zkusil na baterce změřit proud, asi by tě rodina následných několik týdnů až měsíců navštěvovala na popáleninovým oddělení nejbližšího špitálu...
Únor 16, 201213 r sorry napětí.a jsou ty hodnoty dobrý ne a ještě jsem dneska měřil při plným rejdu to spadne na 14.15?jinak jsem sundal tu pásko okolo kabelů a vyvěsil a vypadaj že jsou v pohodě.je na to obrázku mínusový kabel k alternátoru nebo to je jinej? Upraveno Únor 16, 201213 r od Hoňass
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.