Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Mám "asi" problém. Nikde som toto nenašiel preto zakladám. Po naštartovaní , keď má zhasnúť kontrolka dodíjania, rýchlo ešte blikne 2 - 3 krát a potom zhasne (asi o pol sekundy neskôr). Robí mi to asi týždeň. Baterka je v poriadku, drží prúd, alternátor dobíja, merali sme odber, všetko zatiaľ ok. Žeby uhlíky ? Alternátor má už 10 rokov, a nabehané mám už 290 tis. km. :doh

Upraveno od eskoRS

  • 9 měsíců později...

Při jízdě mě problíkává batrie po 2 minutách to přestane blikat.Alternátr dobíjí byl proměřen.

mě to dělá ráno když nastartuju. pak když se rozjedu tak zhasne. Jinak sem promeřoval a dobíjí. Mužou tam bejt uhlíky před smrtí?

Zkontroluj kabeláž u alternátoru. Bývá tam poškozená

  • 2 týdny později...

Ahoj potřebuju radu dneska jsem jela z ničeho nic se mě rozsvítilo abs a začla blikat ručka a pípat když jsem auto chcípnu tak sjsem to pak nenastartoval .pak mě nahodili přes kabeli a auto jelo v poho a pak jsem parkoval a rosvítilo se řízení u fabie 1.9 tdi jestli to je baterkou něco čím to je:( díky moc za radu. jestli je v haji baterka nebo jestli nedobijí alternátor:(

Promerit baterku, pripadne zkontrolovat hladinu elektrolitu v baterii jestli je to mozne. Zkontrolovat dotahnuti svorek na baterii + a -

Prekontrolovat zda se alternator pri nastartovanem motoru toci, a jestli mas doma zkousecku, tak promerit zda pri na startovani se zvedne napeti.

Baterka je bezúdržbová a 5 měsíců stará exide 77ah na altík kouknu jestli se to čí ještě jí zkusím nabít . nejlepší je že se mě to stalo když sem přijel ke kolejím:(

Tak jsem to tam dneska dal nabitou baterku a v pohodě nastartoval a 15 min nechal běžet a nic neblikalo ani dobijení nic. tak newim co to bylo snad to bude v pohodě:)

Ahoj, dnes jsem mněl úplně stejný problém u fabie rv 06 1.4 TDi, zničeho nic se rozsvítilo ABS, posilovač řízení, ručka, problikávaly budíky, a potom při zapnutí výhřevu zad. okna problikly budíky pípala ručka a výhřev se vypl. Po 12ti hodinách jsem nastartoval a v poho, ale po 10 min to samé, motor sem chcípl a už nenastartoval. Takže nevím co stím, tento problém se projevil poprvé a to dnes když byla teplota -12 st.C. Poraďte co stím?????

Pokud se ti vynulovaly hodiny a kilometry, tak to bývá baterkou

To ne, kilometry zůstaly, ale nikdy před tím mi toto nedělalo. Auto mám cca rok a baterku jsem ještě nenabíjel, tak nevím.

Tak problém vyřešen, baterii jsem vyndal a dal na nabíječku, po tom jsem baterku vrátil a vše OK. :kol-28:

...

Upraveno od Petrkiller

Taky jsem nabyl baterku a všechno ok :kol-47: tak snad už se to znovu neukáže :) projistotu vozím náhradní baterku v autě:)

Tak už newim:( dneska se to stalo zase:(newíte kolik stojí v servise diagnostika?

Diagnostika by měla být zdarma ale záleží na servise.

Upraveno od Petrkiller

  • 2 týdny později...

tet jsem měřil baterku a pri nastartování byl proud 14.3 a při rozsvícenejch světlech 14.25-27 a pri přidávání plynu na 2000 ot tak byl 14.32 tak jestli to je správně nebo ne?

ještě je tohle mínusový kabel od alternátoru?jestli může tohle všechno způsobovat.

post-39446-0-47377800-1329328932_thumb.j

Od čeho jsi to odmontoval? Jestli je to záporná svorka na baterku, tak tenkej hnědej kabel je referenční bod kostry pro ŘJ... Kostra alternátoru jde na kostru = blok motoru přímo přes šrouby a od něj tlustým měděným pleteným pásem na kastli a po ní na zápornej pól baterky - rozhodně to není tažené "jedenapůlkou mědí"...

Jj je to svorka na - k baterce. Jak nejjednodušeji skotroluju Df kabeláž? jestli mě to nehnije.popřípadě co musim od dělat abych se k ní dostal.

Upraveno od Hoňass

Zmeraj si kľudový odber, ak ho máš priveľmi vysoký, tak Ti asi najskôr vycucne baterku a potom Ti to takto blbne.

ok zitra to proměřím:) a to myslíš že to bere tolik že se to nestíhá dobíjet za jízdy a pak mě az jízdy začne vypínat ŘJ ASR ,ABS ,a servo ,světla prostě všechno??

Upraveno od Hoňass

Tak klidový proud je 1 mA takže to je v pohodě

Upraveno od Hoňass

tet jsem měřil baterku a pri nastartování byl proud 14.3 a při rozsvícenejch světlech 14.25-27 a pri přidávání plynu na 2000 ot tak byl 14.32 tak jestli to je správně nebo ne?

Rozhodně to není správně. Správně by to bylo, kdybys napsal, že jsi na baterce naměřil NAPĚTÍ 14,3 VOLTU - a že po zatížení světly to napětí kleslo na 14,25V atd. Kdybys totiž zkusil na baterce změřit proud, asi by tě rodina následných několik týdnů až měsíců navštěvovala na popáleninovým oddělení nejbližšího špitálu...

sorry napětí.a jsou ty hodnoty dobrý ne a ještě jsem dneska měřil při plným rejdu to spadne na 14.15?jinak jsem sundal tu pásko okolo kabelů a vyvěsil a vypadaj že jsou v pohodě.je na to obrázku mínusový kabel k alternátoru nebo to je jinej?

post-39446-0-70648200-1329421429_thumb.j

post-39446-0-59537600-1329423986_thumb.j

Upraveno od Hoňass

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.