Publikováno Březen 12, 201411 r Ahoj všem, mám takovej problém, dnes jsem sjížděl docela dlouhý kopec na rozbité cestě, pomalu, krokem, s nohou na brzdě a stalo se mi, že přestal pomalu fungovat posilovač. Motor běžel jen na volnoběh, auto brzdilo, ale musel jsem vyvíjet stále větší sílu na pedál. Dole jsem měl stehno jak Schwarzeneger. Když jsem se potom normálně rozjel a motor zvýšil svoje otáčky, všechno se vrátilo do normálu. Odpoledne při parkování u baráku ale zase. Víckrát jsem za sebou musel šlápnout na brzdu než jsem se do té díry nasoukal a ten účinek posilovače zase začal mizet. Mám OII, MR 2006, 1,9 TDI, kód BXE. Nevíte někdo, co s tím? VAG ukazuje bez závad. Dík za každou reakci.
Březen 16, 201411 r tak ti nekde utika podtlak a nebo je v prdeli tandem. Zkontroluj podtlakovy hadicky zda neni nekde dira + tu plastovou co jde do posilovace. Pripadne dej jiny tandem.
Březen 22, 201411 r Autor tak závadu jsem našel, je prasklá podtlaková hadice od posilovače úplně na konci v kolínku. Problém ale je, že Autokelly ji jako díl nenabízí. Prej jedině obrátit se na servis, ale tam hrozí že mi dají celý díl nový. A to se mi zrovna dvakrát nechce. neřešil jste to někdo už? Co tam dát?
Březen 22, 201411 r Prej jedině obrátit se na servis, ale tam hrozí že mi dají celý díl nový. A to se mi zrovna dvakrát nechce. neřešil jste to někdo už? Co tam dát? a čo tam chceš akože dať?? ...
Březen 22, 201411 r Nevím jak to přesně vypadá, zkrátit - uříznout tu prasklou část by nešlo? Nebo nahradit jakoukoliv hadicí vhodného průměru? Nebo jednoduše zalepit, např. těsnícím tmelem na olejové vany? Prostě improvizovat. ;-)
Březen 22, 201411 r Ja teda nevim, ale u neceho jako posilovac brzd bych asi moc neimprovizoval. To by se ti taky par usetrenych korun nemuselo vyplatit.
Březen 22, 201411 r jestli chces riskovat ztratu posilovace brzd pri akutnim brzdeni a nemas usranych 800 na novou hadici, klidne to zalep Ja takovy koule nemam. Upraveno Březen 22, 201411 r od jakub benes
Březen 23, 201411 r Vycházím z toho, že cokoliv je lepší než současný stav. Samožřejmě, že je nejlepší auto naložit na odtahovku a odvést do značkového servisu.
Březen 26, 201411 r Autor Nová hadice ve značkovým servisu za 735 Kč a 30 minut práce. A je po problémech.
Duben 25, 201411 r zdarec chtel sem se zeptat jestli je normalni kdyz prudce zacnu brzdit sundam nohu z pedalu a hned vzapeti chcu zase prudce brzdit tak je pedal takovy dost tvrdy a musim fest tlacit jako by nesel posilovac ci co,ale dela to pouze hned za sebou slapnu pustim slapnu,je to normalni?diky
Duben 25, 201411 r Taky mi to dela, jako by posilovac nemel dost podtlaku. Ale vnimam to jen na volnobeh, takze jen kdyz jedu velmi pomalu (nejezdim na neutral). Zamerim se na to a zkusim vicekrat prudce zabrzdit. Pak dam vedet, ale jsem celkem presvedceny, ze pri vyssich otackach uz to nedela.
Duben 25, 201411 r me to dela i pri vysokych,jedu 100kmh vjizdim do dediny zahamuju pustim brzdu a hned znova brzdim a musim fest tlacit na pedal,tipuju otacky min 2000
Leden 28, 20169 r Zdravim menil som silentbloky v prednej aj zadnej naprave zadnu napravu som musel davat celu von cize som odpajal aj brzdy potom som to vsetko poskladal a zacal som ovzdusnovat brzdy ked som mal auto vipnute slapal som na brzdu vsetko ok ale ako som nastartoval a stlacil brzdu tak zabrala v polovici a ked som ju drzal tak mi noha madala pomaly dole... Co to moze byt dakujem
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.