Přejít na obsah

xenony FL 2014


jets

Doporučené příspěvky

Když nastartuju, tak mají xenony sjet dolů, do stran, zpět do středu a nahoru. Mně ale sjedou dolů, potom o 1-2 cm vyskočí nahoru, maličko do stran, potom teprve do stran jak mají a dál standardně

http://www.youtube.com/watch?v=jD_yrRPFtrM&feature=youtu.be  (vteřina 6)

Při jízdě se mi nevrací levé světlo, teprve když zastavím tak se vrátí na svoji pozici. Jinak za jízdy svítí úplně mimo, svítí až do krajní levé pozice. Asi to musí pěkně oslňovat...

 

http://www.youtube.com/watch?v=FXP3V0gCW5Y&feature=youtu.be

 

http://www.youtube.com/watch?v=EiOUYZR_2sU&feature=youtu.be

 

http://www.youtube.com/watch?v=dPWBR4puLvw&feature=youtu.be

 

Máte s tím někdo zkušenost? Mohl by někdo kdo má xenony při startu mrknout jestli mu ty světla povyskočí taky jak mně?

Žádnou chybu to nevykazuje, v servisu se provedlo znovu základní nastavení a nic se nezměnilo.

Editováno: , autor: jets
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za jízdy je vidět že to světlo svítí úplně mimo silnici, určitě tam je nějaký problém, jen nikdo neví zatím kde. Zkusím co to bude dělat bez AUTO

zkus prosím tě mrknout jestli ti to po startu taky skočí trochu nahoru a do stran?

Editováno: , autor: jets
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To svícení levého světla do strany je tzv. režim město. V něm to jakoby více osvětluje obě strany chodníku. Do 50 km/h to svítí do strany a od 50 výš se to světlo srovná. Vysvětloval nám to pán ve světelném tunelu v Boleslavi na škoda days.

Jinak to poskočení mi to nedělá. Jen světla sjedou dolů a pak do stran a vrátí se zpět.

Editováno: , autor: GeorgeTDi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Světelné módy a funkce systému AFS:

- Meziměstský mód ©

- Meziměstský mód s funkcí do deště (C1)

- Městský mód (V)

- Dálniční mód (E)

- Funkce „turistické světlo“

 

 

Městský mód

Hlavním cílem městského módu je osvětlení přilehlých míst vozovky jako jsou chodníky, křižovatky,

přechody pro chodce apod. a zvýšit tak bezpečnost průjezdu městem. Rozložení světelné stopy před

vozidlem je u tohoto módu širší. Aby při tomto rozšíření světelné stopy nedocházelo k oslňování protijedoucích

řidičů, je dosah světelné stopy světlometu zkrácen (projektorová čočka světlometu na straně

řidiče je vytočena do levé strany a sklopena; projektorová čočka světlometu na straně spolujezdce

zůstává v základní poloze)*. Přínos městského módu je nejvíce patrný ve vesnicích či malých městech

s nízkou hustotou pouličního osvětlení. Tento mód je aktivní v rozmezí rychlostí 15-50 km/h.

 

 

Meziměstský mód s funkcí do deště

 

Tato funkce má za účel snížit oslňování protijedoucích řidičů za deště, které vzniká odrazem světelné

stopy od mokré vozovky. Rozložení světelné stopy před vozidlem při této funkci je širší a dosah světelné

stopy světlometu je zkrácen (projektorová čočka světlometu na straně řidiče je vytočena do levé

strany a sklopena; projektorová čočka světlometu na straně spolujezdce je pouze sklopena.

 

Podmínky aktivace světelného módu s funkcí do deště:

- poloha otočného spínače světel v pozici „Auto“

- níkáintenzita venkovnío svěla

- rychlost vozidla v rozmezí15-70 km/h

- jsou zapnuty stěač po dobu delšínež2 min

- neníaktivnífunkce „uristickésvělo“

K deaktivaci svěelnéo móu s funkcído dešědojde:

1. vozidlo přkročírychlost 70 km/h

2. stěač jsou vypnuty po dobu delšínež8 min

3. přpnutíotočéo spíač LDS do pozice „lumenásvěla“

 

Dálniční mód

Při jízdě vyššími rychlostmi např. na dálnici, je potřeba osvětlovat prostor před vozidlem na větší

vzdálenost (než je tomu např. při jízdě ve městě) a řidiči tak umožnit včas reagovat na překážku nebo

jiné nebezpečí. Proto má světelná stopa dálničního módu zvýšený dosah a je rozšířena tak, aby více

osvětlovala levý jízdní pruh (projektorové čočky obou světlometů jsou přizvednuty; projektorová čočka

na straně řidiče je navíc nepatrně vytočena doleva)*.

Tento mód je rozčleněn do několika fází (E2, E1, E), které jsou postupně aktivovány od rychlosti 90

km/h. Dosah světelné stopy obou světlometů je zvyšován se vzrůstající rychlostí vozu. Cílová hodnota

dosahu světelné stopy je však pro každý světlomet jiná.

Změna z meziměstského módu na mód dálniční je prováděna pozvolně, aby na řidiče nepůsobila příliš

rušivě. Maximálního účinku dálničního módu je dosaženo po překročení rychlosti 120 km/h.

 

Funkce „turistické světlo“

Pokud je vozidlo provozováo v zemi s opačý směem provozu (levostrannýpravostrannýprovoz)

nežpro kteréje určno, docháelo by př svíeník oslňváířdičůjedoucíh v protisměu, kteréby

bylo způobeno dosahem a geometriísvěelnéstopy svělometu na straněspolujezdce.

Aby se oslňváířdičůjedoucíh v protisměu zamezilo, je vozidlo vybaveno funkcítzv. „uristickésvělo“. Př aktivaci téo funkce dojde ke sklopeníobou projektorovýh ččk svělometůa tí ke

zkráenídosahu svěelnéstopy. Oběprojektorovéččy svělometůse naví vytočínepatrnědoleva*

(kažávšk o jinýúel).

 

Funkci „turistické světlo“ si můž elektronicky aktivovat/deaktivovat sá řdičprostřdnictví personalizace

v MaxiDOTu. Funkce je aktivníihned, tzn. nenízáislána čsové zpožěía rychlosti vozidla.

Př aktivnífunkci „uristickésvělo“ jsou svěelnémóy AFS i dynamickésvělo do zatáčy deaktivováy.

Do paměi záad je zapsáa sporadickáchyba „unkce přpnuta na levostrannýpravostrannýprovoz

aktivní“. Po deaktivaci téo funkce dojde i k vymazáíchybovéo hlášní

 

Editováno: , autor: DavidS87
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha, tak to je velmi zajímavá informace, jen doufám, že to není popsané v návodu abych nevypadal jako úplný debil :-). Návod jsem nečetl, mám doma ještě Tiguana 2010 a myslel jsem si že mě nemůže nic překvapit :-).

Potom ještě zůstává otázka toho trhání po startu

Dá se městský mód nějak zrušit VAGem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ahoj, tak po dlouhé odmlce se opět účastním diskuze na místním fóru, timto Vás všechny zdravím!!! :-)

Chci se Vás Pánové zeptat co mate S2 face lift , jak jste spokojemi s výkonem xenonů v noci a za deště?

U mého nového supíku (najeto cca 800km) se mi zdá že svítí nic moc, třeba oproti mojí F1 staré 8 let a nebo focusu 2012 s halogeny.

Jeli jsme o víkendu do tater a jedním slovem jsem viděl hovno... zkoušel jsem režim "auto" i manual s mlhovkama a přišlo mi to na stejno.

Co si myslíte? Má někdo podobný pocit?

(Brýle nenosím :-) )

Díky za jakýkoliv podnět! Jsem z toho trochu smutný :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, moc díky za reakce:-)

Dnes jsem byl ve škodovce, světla seřídili-byly ok a dali je nepatrně výš. Teď jsem se byl projet a je to o něco lepší, ale....

Jak jste tady psali o teplotě světla, existuje ještě nějaký druh vybojky "pro vyšší výkon"

Díky:-)

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, ještě mám otázku, nepozorujete u Vašich S2 s xenony rosení světlometů?

Už po koupi jsem je měl lehce zarosené, říkal jsem si že auto asi myli tak o nic nejde, jenže teď když prší se mi rosí celá spodní část obou světel, když jezdím a sviítím.

Jestli auto stojí cca 2 dny rosa zmizí.

Je to tohle normální? Vypadá to fakt blbě :-( Zkusím to o víkendu nafotit a dám sem.

Díky za reakce :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...