Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

tak zacalo to robit aj mne, vsetko vypnute , odber cca 3,6 A, t.j. pri plne nabitej 70 Ah baterke vydrz necelych 20 h :angry:

zajtra pozrem ten regulator, neviete kolko stoji?

Upraveno od dodo555

tak regulator vymeneny a vsetko je OK

  • 1 rok později...

zdravím mam octavii1 1.8T rv. 2002 mám problém s vybíjením baterie. Byl tam zkrat. Vyměněn altík, baterka. Po motorové stránce žadný odběr. Problém je u vnitř auta. Měl jsem to u Vaši a ten zjistil neuspání dveřních jednotek, při zamknutém autě. Vyměnily se mozky, dveřní kabeláže, budíky a pořád nic. Umí někdo poradit díky Radek

tohle zjistil Vašek:

dveřní jednotky se neuspí a i při zamčeném autě jde ztahovat okna zevnitř jak kdyby bylo zaplé zapalování

odběr od 330mA do 750mA

po odpojení a připojení baterie je to OK, než se zapne zapalování

měněno:

komfortka

dveřní jednotky

budíky

dveřní kabeláže

spínací skřínka

odpojeno:

klimatronik

navi

motorovka

abs

dělící stěna OK

pod palubkou vše OK

jediná dodělávka je přestavba na 3,g komfortu

A20, S-komtakt, reaguje na komfortce jak má,

umí někdo poradit?

Prerábal som tiež na 3.g a jeden vodič napájania som musel zrušit. Tiež my to vybíjalo baterku. Skúsim porozmýšlat ktorý a napíšem....

Ano to je na komfortce na pinu 5 černo bílej vodič - je odpojen

na zkoušku jsem i připojil -žádná změna

Áno-ako hovorí pán majster. Je to ten pin 5 na komfortke. Ešte ma napadla jedna vec. Nezostáva svietit svetlo v kufri???

bohužel ne

maxidot by ukázal, ale stejně jsem kontroloval

problém je v tom že neusnou dveřní jednotky

i po zamčení jdou stále ztahovat okna přes vnitřní tlačítka

Možná pomůže toto - zkontroluj ježka /FEBI/ v topení.Ale pozor,jen odpojení nepomůže,chová se jako vadný.Hodně zdaru. :palec2:

můžeš to upřesnit ? co je FEBI ? znám od FEBI spoustu výrobků ale nevím co přesně dávají do topení co ovlivní vybíjení

Ano,pokusím se.Takže,ježek se říká regulátoru ventilátoru /je to podle toho jak reg.vypadá/ a Febi jsem dal jako příklad,že tyto rega vyrábí.Nevím,zda můžu dát odkaz,ale mrkni na e-cat a toto rego najdeš.Podotýkám,že nevím,zda tato Oc1. 1.8 zrovna toto rego má,ale byla to jen reakce na problém.Přesně takové vybíjení jsem nedávno řešil /ale na jiné značce auta/.Pokud je ale regulace ventilátoru odporová,je můj příspěvek bezpředmětný. Ahoj

tento regulátor OI má

vede do něj A20 (spínané plus)

pojistka k němu i k klimatroniku byla odpojena

stejně tak byl odpojen konektor ke spínačce který toto plus spíná a na větví A20 nebylo naměřeno napětí

Ale tu je problém nájdený a nevyriešený..... Dverné jednotky sú stále aktívne....

Rozmýšlal som nad tým,čo vlastne dverné jednotky uspí,pretože napájanie je z okruhu 30 a to je pernamentne pod napetím. Takže signál na uspanie ide asi cez Can. Takže problém musí bit v okruhu Can. Aspon podla mna.... Pretože autor píše,že problém po odpojení akumulátora zmizne a prejaví sa po zapnutí a následovnom vypnutí zapalovania. Zvláštne je ,že to robí(podla autora) aj po výmene komfortky a prístrojovky. S can okruhom komfortu je spojená ešte navi,ale píšu ,že bola odpojená....

osobně se v tom nevyznám proto jsem to měl u Vaška. Ten to celé překopal a přišel na to, že to dělají dveřní jednotky které se neuspí. Je divné, že když se odpojí baterka tak se to restartuje a nedělá to dokud se neotočí spínačkou.

dokud se neprobudí tak je to OK

jak se vzbudí už neusnou

vše co jde na CAN komfortu bylo vyměněno

Čo okruh vyhrievania spetákov. Je stále pod napetím a s dverami spolujazdca komunikuje cez Can...

nejsem si na 100% jist jestli jsem měl odpojený

to by řešilo odběr, ale proč se neuspí jednotky ?

tak odběr může být ve zrcátkách a nemusí to dělat dveře?

když odpojím konektor zrcátek tak odběr nebude?

Ted jsem resil odber proudu, byl staly odber 230mA, nakonec byla vadna komfortka.

komfortka měněna

  • 4 týdny později...
  • 2 roky později...

Zdravím pekne. Mám podobný problém s
elektrikou v aute (O1 1.9 tdi PD 74kw, r.v. 2008). Pred cca. pol rokom
sa my úplne vybila baterka v aute. Nabil som ju a znovu sa my vybila po
asi troch dňoch. V servise predpokladali, že už dožila a mám si kúpiť
novú. Tak som si kúpil boschku 74ah, ktorá sa mi vybila behom dvoch
týždňov. Auto som nechal v servise, aby mi premerali spotrebu el.
energie auta, keď nie je naštartované. Ževraj je všetko v poriadku a
baterka nebola úplne nabitá. Nabily baterku (podotýkam, že jazdím denne
na aute, ale krátke trasy, každý deň 20km) a po cca. 5 mesiacoch sa mi
zase vybila. Denné jazdy vydržala, ale akonáhle auto stálo 2-3 dni, už
zdochla baterka. VAG neukazuje žiadnu vadu, auto keď stojí, nemá zvýšenú
spotrebu elektriny (toto som aj ja meral multimetrom), v servise tvrdia
že 10km trasa na jedno naštartovanie nestihne dobiť baterku, popritom
mám známych, ktorí jazdia s autom len v meste a nemajú problém s
baterkou. Poprosil by som o radu kde asi môže byť chyba. Ďakujem.

Zdravím pekne. Mám podobný problém s
elektrikou v aute (O1 1.9 tdi PD 74kw, r.v. 2008). Pred cca. pol rokom
sa my úplne vybila baterka v aute. Nabil som ju a znovu sa my vybila po
asi troch dňoch. V servise predpokladali, že už dožila a mám si kúpiť
novú. Tak som si kúpil boschku 74ah, ktorá sa mi vybila behom dvoch
týždňov. Auto som nechal v servise, aby mi premerali spotrebu el.
energie auta, keď nie je naštartované. Ževraj je všetko v poriadku a
baterka nebola úplne nabitá. Nabily baterku (podotýkam, že jazdím denne
na aute, ale krátke trasy, každý deň 20km) a po cca. 5 mesiacoch sa mi
zase vybila. Denné jazdy vydržala, ale akonáhle auto stálo 2-3 dni, už
zdochla baterka. VAG neukazuje žiadnu vadu, auto keď stojí, nemá zvýšenú
spotrebu elektriny (toto som aj ja meral multimetrom), v servise tvrdia
že 10km trasa na jedno naštartovanie nestihne dobiť baterku, popritom
mám známych, ktorí jazdia s autom len v meste a nemajú problém s
baterkou. Poprosil by som o radu kde asi môže byť chyba. Ďakujem.

Ahoj, myslíš si, že když napíšeš 3 stejné dotazy pod sebe, že se ti problém vyřeší dřív? :kol-44:

zdravim mam stejny problem po predelani na 3g ,baterka nova do 2dnu prazdna ,jeste poresim ten kabl co vasa psal ,dverni jednotky po zamceni auta take funguji ,ale vse toto dela po predelani na 3g,tak si myslim ze bude problem v pinovani ,ale nemam tuseni kde :kol-28:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.