Lichac Vloženo 25. Září 2007 Sdílet Vloženo 25. Září 2007 Zdarec pánové a dámy, obracím se na Vás jako na experty s dotazem na vybíjení baterie. Můj otec má Octaviiv 1.9 TDI 66 kW SLX r.v.1998. Asi před měsícem mu zničehonic vypověděla službu baterka, jelikož je to starší kus, koupili jsme novou, ale bohužel nepomohlo to ani ne po měsící byla nová baterka v haji (podotýkám, že auto stalo asi 10 dní v garaži - žádný provoz). Proto jsem dnes zkusil diagnostiku a při prověřování se objevily následující chyby : 01329, 01334, 01332, 00928, 00929, 00930 a 00931 tudíž problém někde v komfortce 1J0959799L ( teda aspon si to myslým), pochybuju o tom že by najednou přestaly korektně fungovat všechny zámky i ovládání el. oken(ikdyž podle chyb je to možné). Prosím o radu, stalo se Vám někdy něco podobného? Nebo, můžou opravdu tyto závady způsobit vybití baterky? Na co bych se měl v prvéřadě zaměřit? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxx.79 Vloženo 26. Září 2007 Sdílet Vloženo 26. Září 2007 Tak jsem zvedav co ti to vybiji, me klekla pred 14 dny taktez baterka vymena za novou silnejsi gelovku a minuly patek jsem auti nenatocil a to jsem ho den predtim pekne protahnul. V sobotu jsem cekal na kamose nez jsme natocily auti jsem si zmeril baterku vysledek 7.6V, po nastartovani a vypnuti alarmu mam zatim klid baterka se drzi. Autoelektrikar co mi to dneska promeroval taky na nic neprisel, bohuzel na vag jsme to nepichly Jinak od vymeny mi nejde centralne zamknout auti zevnitr tj. zamacknutim jakehokoliv cudliku,vsechny dvere zamknu jen ovladacem u ridice. Zamacknutim cudliku se mi zamknou jen ty dvere ktere se zamacknou. A dal mi taktez nejde stahovani oken ihned po odemknuti auta coz mi pred vymenou baterky slo. Jsem z toho porad nesvuj, takze o vikendu jdu ke kamosovi a rozeberem dvere u ridice, mam tam v prd... zamek neodemknu jim auti a zamknu jim jen dvere u ridice a to jeste ztuha, central funguje od spolujezdce -> jedina moznost jak s vypnutim alarmem zamknout a odemknout auti (nepocitam kufr).grrrr jinak 1.6 55kw rv97 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spark Vloženo 27. Září 2007 Sdílet Vloženo 27. Září 2007 Cca před půldruhým rokem se mi taky baterka sama vybíjela, po měsíci laborování jsem nakonec přišel na to ( s přispěním fachmanů z tohoto fóra ), že mám shnilý kabelový svazek ve dveřích řidiče. Přesněji to bylo asi 6 zlomených drátků ve svazku. Jednotka ve dveřích řidiče se nepřepla do klidového stavu a místo odběru 0,02-0,03 A žrala 0,3 A. Pohledejte v historii fóra, tam byly všechny rady, co a jak zkontrolovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
judy Vloženo 27. Září 2007 Sdílet Vloženo 27. Září 2007 Měl jsem loňskou zimu také velký odběr proudu, vybíjelo mi to baterku. Přes léto jsem to nějak nekontroloval, na startech jsem odběr nepoznal. Až na dovolené v Chorvatsku mi přestal jít centrál, stahování el. oken, zrcátek. Pěkně jsem si to těch 12 dní užil zamykat auto zamačkáváním jednotlivých kolíků a zvlášť kufru zevnitř po sklopení zadních sedadel. Zámek zavazadlového prostoru mám totiž po vloupání nefunkční. Po návratu mi to kamarád prohlédl a zjistil, že jsou, tak jako píše Spark, uhnilé dráty ve svazku dveří řidiče. Po opětovném propojení vše pracuje jak má. Odběr proudu klesl. Údajně jde o častou závadu u Oktávek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lichac Vloženo 27. Září 2007 Sdílet Vloženo 27. Září 2007 Díky chlapi, asi na tom něco bude. Když měřím odběr proudu při odemčeném autě tak tam je cca 0,4A, když ho zamknu ta cca 0,22A. Ted jsem ve fázi demontáž zámku řidičových dveří, ale moc se nadaří, protože předchozí majitel se s tím moc nepáral a všechny šrouby co mohl tak strhl. Zámek demontuji z toho důvodu že nelze odemykat klíčem. hned jak se mi to podaří rozebrat tak zkusím nějak zkontrolovat svazek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxx.79 Vloženo 27. Září 2007 Sdílet Vloženo 27. Září 2007 na demontaz zamku se vrhnu v sobotu tak dej vedet jak na tom jsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lichac Vloženo 29. Září 2007 Sdílet Vloženo 29. Září 2007 tak bohužel demontáž zámku nevyšla, nepodařilo se mi dostat ze dveří ani vložku, ale zjistil jsem v čem je problem s vybíjením. řídící jednotka ve dveřích řidiče je asi v háji, jakmile ji připojím stoupne odběr z 0,02A na 0,32A Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxx.79 Vloženo 29. Září 2007 Sdílet Vloženo 29. Září 2007 hmm tak ja to taky rozebral a svazky v pohode s vlozkou jsem se vyvztekal az az, nebyl ten spravnej imbus a ten kterej by tam jakstak sel prokluzoval ,tak jsem hledal nejaky pekny sroubovak ktery by presne zapadl a povedlo se. Takze jsem zjistil ze vlozka je v pr.... no kamos mi rekl at si zajedu do autorizovanyho servisu ze mi tam vlozku udelaji novou na zaklade stitku od klicu ale nejak se mi to nechce verit, je to pravda ze to jde a kolik to bude kostovat? Myslel jsem ze ty stitky jsou na pridelani klice a kod na imo a me se nechce davat prachy za vsechny new vlozky. Jinak zbytek zamku se mi nepovedlo odmontovat neprisel jsem na to jak odmontovat lanko od vnejsi kliky tudiz nevim jak na tom je, no central jde ale stale ne zamknuti celeho auta zamacknutim cudliku. A dal mi prdlo perko ve vnitrni klice tudiz mi zustava vyset sakra to je den ach jo, aspon ze to gecko je dobre vychlazeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludas Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 Mám octavii 1,8T 99´, SLX, bez úprav v elektrice, bez přídavných zařízení. Dochází k vybití baterie z plného nabtí za cca 4dny. Auto bylo ve dvou servisech (včetně autorizované škody!!!) a odpověď byla vše v pořadku, simulovány různé stavy s odběrem z baterie do cca 50mA. Baterie byla 3x reklamovaná, poslední je Varta Blue line 60Ah. Pokud odpojím baterii, tak po 4dnech točí jak o život. Nezbývá než jít po okruzích. Má někdo podobnou a třeba již odstraněnou závadu??? Prosím pomozte.. Děkuji.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 ta baterie se vybije spíš při jízdě nebo při stání? projdi kontakty na baterii a alternátoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 Mám octavii 1,8T 99´, SLX, bez úprav v elektrice, bez přídavných zařízení. Dochází k vybití baterie z plného nabtí za cca 4dny. Auto bylo ve dvou servisech (včetně autorizované škody!!!) a odpověď byla vše v pořadku, simulovány různé stavy s odběrem z baterie do cca 50mA. Baterie byla 3x reklamovaná, poslední je Varta Blue line 60Ah. Pokud odpojím baterii, tak po 4dnech točí jak o život. Nezbývá než jít po okruzích. Má někdo podobnou a třeba již odstraněnou závadu??? Prosím pomozte.. Děkuji.. Toto tema se tu už stokrát probíralo , Hledj, Máš tam radio, alarm ? Jaké Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxx.79 Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 me to delal meta alarm a to jen nahodne a treba behem pul dne vybito do mrte, tak je vyplej a mam klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 Mě to dělala Oktávka když jsem jí měl v garáži a nezamykal jsem dveře. Za 4 dny bylo po baterce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubko Vloženo 15. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2007 Alarm to moze robit, ale ked auto na noc zamykas a mas novu baterku tak by ju to nemalo vybit. Je treba zmerat odber na baterke. Ak to mas zmerane tak napis kolko mA pripadne Amp. Ak mas odber vecsi ako 0,4A skus vytiahnut poistku na alrm a nasledne zmeraj, ak to nebude ona tak postupuj po poistkach ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimírvladimirovič Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 Odber prúdu v kľude by mal byť okolo 25 mA,takže keď máš odber väčší ako som písal tak tam je nejaká zrada.Ten odber 25mA je bez alarmu.Návod ako zistiť odber je asi taký:Napojíme ampérmeter medzi - polom batérie a kostriacou svorkou,pozrieme si odber prúdu a postupne vyberáme poistky.Kde je pokles prúdu tam je potom skrat . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-Martin- Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 na mé tdi rv. 97 odešel spínač pátých dveří, a svítila mi tím pádem žárovka v kufru, za 4-5 dní byla baterka do mrtě... Změř sio ten odběr.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludas Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 Tak vážení, všem Vám moc děkuji za vodítka. Ve finále to bylo autoradio SONY, starší typ s kazetou. Klasika zapojené 12V stále na 30 a 12V přes klíček na 15. Pokud zůstalo puštěné a vypnulo se přes klíček, odběr zmizel, ale vzápětí odběr vyskočil a držel na cca 0,3A napořád (neřád :-( Při vypnutí radia napřed OFF a potom klíčkem, bylo vše OK. A tak šlo do koše a je po problému.. Uff.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 17. leden 2009 Sdílet Vloženo 17. leden 2009 Ahoj, asi pred mesiacom som si kúpil novú autobatériu zn. Energizer 55A. Dnes keď som chcel po dvoch dňoch naštartovať motor, zopárkát štartér pretočil a baterka zdochla. Popri štartovaní som počul čudné cukanie vychádzajúc od prístrojovky, pričom aj ručičky rezonovali. Ďalší čudný piskľavý zvuk som počul vychádzať smerom od škrtiacej klapky, ktorý pretrvával až po celú dobu, kým bol kľúčik pootočený. Následne sa mi podarilo auto hneď naštartovať cez káble, pričom som zistil, že svorka na kontakte + je povolená až natoľko, že sa dá ňou hýbať. Je možné, že došlo k vybytiu autobatérie nedostatočne dotiahnutou svorkou na kontakte autobatérie ??? Alebo je možné, že nejaký spotrebič dokáže úplne vybiť autobatériu. (Žiadny navyše nemám, len od výroby + autorádio.) Asi pred dvoma mesiacmi som multimetrom meral dobíjanie, bolo to v norme. Dnes som to hodil na VAG a mal som tieto chyby : VAG-COM verze: IHR 304.0Autosoft Model: 1U - Skoda Octavia Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56 Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 032 906 014 E Komponent: MARELLI 1AVM 2177 2 Nalezeny chyby: 01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) 31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky 00282 - Ovladac skrtici klapky (V60) 36-10 - preruseni - Sporadicky Readiness: N/A Přeskoč adresu 15-Airbagy Adresa 17 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 1U1 919 033 L Komponent: A+-KOMBIINSTR. VDO V17 Kódování: 02142 Opravna #: WSC 31480 IMMO-IDENTNR: SKZ7Z0V0063523 0 Nalezeny chyby: Adresa 46 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 1J0 959 799 L Komponent: 0W Zentral-SG Komf.0002 Kódování: 04097 Opravna #: WSC 31480 6 Nalezeny chyby: 01329 - Datova sbernice komfortniho systemu v nouzovem rezimu 35-00 - - 01333 - rid.jedn. dveri vzadu vlevo (J388) 49-10 - bez komunikace - Sporadicky 00930 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani vzadu vlevo (F222) 54-10 - nespravna vybava - Sporadicky 00932 - Motor spousteni oken na strane ridice (V147) 35-00 - - 00934 - Motor spousteni oken vzadu vlevo (V26) 62-10 - zadne nebo nespravne nastaveni - Sporadicky 00930 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani vzadu vlevo (F222) 27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky Konec ------------------------------------------------------- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda.J Vloženo 18. leden 2009 Sdílet Vloženo 18. leden 2009 být tebou, začnu tou svorkou! Jinak to může mít různé příčiny, ale ---nabij baterii, kvalitně připevni svorky, změř dobíjení (to jsi vlastně dělal), případně odběr za klidu- jestli ti to něco necucá. PODLE MĚ TO JE TOU SVORKOU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rob Vloženo 18. leden 2009 Sdílet Vloženo 18. leden 2009 Ahoj, určitě změř odběr na baterii při vypnutém motoru ja k píše Milda. Ale při zamčeném autě, pokud máš centrál nebo alarm. Normál je cca 13mA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 Věčinou to dělají domontovávané věci (neodborně)ale závada muže být i v origo.....postupně odpojovat a měřit ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
herrkomisar Vloženo 21. Duben 2009 Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 (editace) Prosím o radu je to už asi 14 dní co jsem zcela z ničeho nic při běžným starování nemohl natočit motor.a to se nestalo že bych ráno nastartoval a nic ale přes den kdy jsem 5krát natočil v pohodě a po 6 ne.zajel jsem s tím k jednomu típkovy a ten mi změřil jestli mi dává dost alternátor,ale dával málo spíše nic.startoval jsem jen na prod z baterky.vymontoval jsem ho a dal známému který ho odvezl jinému autoelektrikáři,který po změření zjisti že je s alternátorem vše v pořádku.uvrtal mě do zrepasování a já s tím souhlasil.řekl že mohli být seklý uhlíky a demontáží z auta se mohli uvolnit a tím že to potom bylo vše ok.baterii jsem nabyl,včera namontoval repasovaný alternátor,a vše v pohodě-až do dneška.opět cca po 7 nastartování mi už motor nešel natočit.změřil jsem baterku a uplně prázdná.podle mého názoru se mi ztrácí prod ne přes noc kdy auto stojí ale při tom když jedu.v hlavě ted tápu co jsem v posledních 14 dnech dělal,ale moc toho nebylo,jen jsem měnil zadní levé čidlo abs.a taky se stane že když kdokoli jeze z auta tak dostane pecku od proudu.dokáže mi prosím někdo poradit na co se zaměřit.hledal jsem zkrat v rádiu,ale tam nic.taky jsem si uvědomil že mi přestal fungovat vypínač na otvírání nádrže.zjistil jsem to před týdnem.ale neví jestli to má spojitost.děkuju Editováno: 21. Duben 2009, autor: herrkomisar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojtěch Vaníček Vloženo 22. Duben 2009 Sdílet Vloženo 22. Duben 2009 Vypínač nádrže funguje i po vytažení klíčku, takže by mohl teoreticky problém způsobovat on. Není nic jdnoduššího než jít po této závadě. Odpoj vypínač proměř jeho funkce a pak mrkni na "servomotorek" u vicka nadrže. Prosím o radu je to už asi 14 dní co jsem zcela z ničeho nic při běžným starování nemohl natočit motor.a to se nestalo že bych ráno nastartoval a nic ale přes den kdy jsem 5krát natočil v pohodě a po 6 ne.zajel jsem s tím k jednomu típkovy a ten mi změřil jestli mi dává dost alternátor,ale dával málo spíše nic.startoval jsem jen na prod z baterky.vymontoval jsem ho a dal známému který ho odvezl jinému autoelektrikáři,který po změření zjisti že je s alternátorem vše v pořádku.uvrtal mě do zrepasování a já s tím souhlasil.řekl že mohli být seklý uhlíky a demontáží z auta se mohli uvolnit a tím že to potom bylo vše ok.baterii jsem nabyl,včera namontoval repasovaný alternátor,a vše v pohodě-až do dneška.opět cca po 7 nastartování mi už motor nešel natočit.změřil jsem baterku a uplně prázdná.podle mého názoru se mi ztrácí prod ne přes noc kdy auto stojí ale při tom když jedu.v hlavě ted tápu co jsem v posledních 14 dnech dělal,ale moc toho nebylo,jen jsem měnil zadní levé čidlo abs.a taky se stane že když kdokoli jeze z auta tak dostane pecku od proudu.dokáže mi prosím někdo poradit na co se zaměřit.hledal jsem zkrat v rádiu,ale tam nic.taky jsem si uvědomil že mi přestal fungovat vypínač na otvírání nádrže.zjistil jsem to před týdnem.ale neví jestli to má spojitost.děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 22. Duben 2009 Sdílet Vloženo 22. Duben 2009 Auto mi dává vždy v létě ránu snad pokaždý, když z něho vylejzám a baterka zatím bez problému, tím to nebude ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 22. Duben 2009 Sdílet Vloženo 22. Duben 2009 (editace) No, diagnostika by mohla dost pomoci, ale můžeš skusit trochu levnější a starší způsob, ale bez měřáku to nepujde. Bude potřeba minimálně ampérmetr (nebo multimetr s touto funkcí) dá se koupit i v supermarketech cca kolem 250,-Kč, nebo v GM electronic (stačí ten nejlevnější je to sice krám, ale tobě bohatě postačí. Nastavíš ho na měření DC proudu a v řadíš mezi baterii a přívodní svorku. (Pozor nestartovat jiank měřák KO) Necháš všechno vypnutý a změříš si proud, až vše usne (auto se pozvolna vypíná) tak by tam mělo být cca max 30mA (kluci by mohli říct dle dílenské příručky kolik to přesně je). No a pakliže tam bude víc, tak zkoušíš postupně vytahovat pojistky a zase je strčit zpátky a až proud klesne tak v tom okruhu je chyba... Pozor při tomto úkonu musí být zavřené všechny dveře (nebo aspoň přidržené zámky aby byli sepnuté v nich ty kontakty). Nebo to dáš někomu na diagnostiku a ta v podstatě udělá to samí akorát automaticky při řízeném vyhledávání závad. A nebo je hold jen blbá baterka a při tom nabíjení velkým proudem to nezvládá a v podstatě se nenabíjí. Ještě by mohl být velký úbytek na kabelech mezi stratérem a baterkou. POZOR na diesel jakmile otevřeš dveře a zapne se předžhavení tak se ti odpálí ten měřák teče tam cca 32A. TAK se omlouvám myslel jsem že je to sekce OII, nicméně postup je stejný akorát nevím jestli OI předžhavuje, jestli to jde diagnostikovat automaticky, ale jinak bych postupoval stejně. Honza Editováno: 22. Duben 2009, autor: Jan155 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.