Publikováno Duben 2, 201411 r Ahooj lidi, chtěl bych se zeptat, nevíte někdo jakej je průměr kotoučů na přední nápravě? Případně když bude mít někdo info, tak i na zadních? Díky za info!
Duben 2, 201411 r Být Tebou tak si to ale radši změřím. Jsou tady lidé, co mají dost "exotické" kombinace brzd a jinak pro 66kW TDI se myslím vzadu také "oficiálně správně" používají bubny, navzdory tabulce z příručky. Upraveno Duben 2, 201411 r od amissus
Duben 3, 201411 r Autor Děkuji moc Amissus. Myslíš, že se tam se 17" vejdou větší kotouče se třmeny? :kol-31:
Duben 3, 201411 r Není zbytečné dávat větší kotouče a třmeny? Nevím, jaké teď na autě máš, ale ty největší co se dávají (předek 288 mm) se dávají úplně stejné i na Fabii RS, která má daleko větší výkon a stačí ji ...
Duben 3, 201411 r Se 17'' tam samozřejmě mohou být větší kotouče, ale souhlasím s Galvim. Upraveno Duben 3, 201411 r od amissus
Duben 3, 201411 r Autor Asi máte pravdu, zbytečné to nejspíš je. Navíc mám zimáky 15" a tam by se zase nevešly ty větší třmeny, takže to asi řešit nebudu, nicméně alespoň pouvažuji o stejném kotouči (288mm) a destičkách od Bremba. Další dotaz, asi to bude znít trošku hloupě. Jdou přední kotouče přehodit na zadní nápravu? Díky moc
Duben 3, 201411 r to je možná ještě zbytečnější, než dávat dopředu větší.. ... Ale jestli půjdou přímo přední dozadu nevím Proč vůbec chceš předělávat brzdy, přijdou ti málo účinné?
Duben 3, 201411 r Autor Jel jsem na výlet na Grossglockner (omlouvám se, možná se to píše jinak) do Rakouska. Krásné serpentýny táhnoucí se až do 3km nadmořské výšky. Pro motoristy zážitek. No a přišlo mi, že při zpáteční cestě (tedy cestě dolů) tak v polovině cesty ty brzdy začly vadnout ačkoli jsem brzdil i motorem. No a dole pod kopcem jsem si na nich mohl opéct buřtíky, jak byly rozpálené . Jasně, nesmysl třeba do Prahy nebo do těch našich podmínek. Ale když člověk pak takhle vyjede někam výš, tak bych se rád na ty brzdy spolehnul. Nicméně nevím, jestli mi to zaručí jen jiný kotouč a destičky od Bremba. Patrně ne . Tohle mě spíš zajímalo z čistě technické stránky, zda-li by ti brzdy šli přehodit
Duben 3, 201411 r Od Bremba jedině asi sportovní variantu (nějaké vrtané, drážkované nebo tak), pokud koupíš tu normální, tak to bude podle mě +- stejné, jako to co tam máš. Škodovka montovala ve výrobě brzdy ATE, jestli to platí pořád, netuším
Duben 3, 201411 r Autor Paní mi vytipovala tento .. Brzdový kotouč Brembo Max 09.7010.76 Ø (průměr): 288.0 mm Th (tloušťka): 25.0 mm min Th (minimální tloušťka): 22.0 mm A (výška): 34.2 mm B (centrovací průměr): 65.0 mm C (počet děr): 5 Dostupnost: skladem Běžná cena: 2 297 Kč Sleva: 35% Vaše cena včetně DPH: 1 504 Kč Vaše cena bez DPH: 1 242,98 Kč Poznámka: Jedná se pouze o 1 kotouč. Při výměně obou kotoučů je potřeba objednat 2 kusy.
Duben 3, 201411 r No asi bych to zkusil, být tebou. Měnit brzdy za jiný rozměr, do toho bych se nepouštěl.
Duben 3, 201411 r Autor No asi bych to zkusil, být tebou. Měnit brzdy za jiný rozměr, do toho bych se nepouštěl. Teď tomu moc nerozumím :-) co bych měl zkusit a co bych teda neměl měnit? respektive které brzdy bych neměl měnit? Myslíš ty zadní? Dávat tam ten větší kotouč?
Duben 3, 201411 r No prostě zkusil bych na předek ty Bremba co jsi sem dal a to je celé žádné větší kotouče nebo tak. A dozadu, tam stejně asi žádné drážkované se nedělají podle mě, a navíc stejně většina brzdného tlaku jde na předek, takže zadní nechat tak jak jsou z výroby.
Duben 4, 201411 r Trochu vám do toho zase vlezu ale myslím si, že ty bremba v té situaci, kterou popsal, kdy se sjíždí delší trasa z kopce nebudou mít o tolik lepší výsledek, na to aby se oplatily... Jejich možnost chlazení nebude nijak extrémně vyšší než sériové.. a to právě protože mají úplně stejné rozměry, ty drážky je opravdu nevytrhnou a k tomu ještě v nízkých rychlostech, kdy pojedeš ty serpentiny dolů...
Duben 4, 201411 r Autor Takže nemyslíš, že ta životnost těch brzd bude prodloužena těma drážkama? Tím myslím to, že ty brzdy zvadnou stejně rychle, respektive ve stejný čas, jak zvadly brzdy z výroby?
Duben 4, 201411 r Lepší být mohou, ale nemyslím si, že bude přínos tak velký, aby se to vůbec oplatilo.. Problém je v tom sjíždění z kopce v relativně nízké rychlosti a za téměř stálého brzdění.. brzdy tam nemají velkou možnost se chladit a ani ty drážky je v takové situaci nezachrání..
Duben 4, 201411 r No tak žádný zázrak to asi nebude, ale tak nějaký význam (aspoň nějaké zlepšení) to snad mít bude když už se to vyrábí jako sportovní varianta ale tak to je spíš otázka na někoho, kdo s nima má konkrétní zkušenosti. Já mám na jednom autě klasické ATE a na druhém klasické Brembo, takže osobní zkušenost nemám.
Duben 12, 201411 r No dej tak ty kotouče od bremba co tu někdo psal , a pak tam dej brzdové obložení ferodo sport , a máš od smrdu a tepla pokuj při dlouhem brždění mněl jsme to tak na fabii 1rs ale počítěj že to obložení ferodo je dost drahé http://www.ferodo.com/cs-cz/Produkty/Desticky/Pages/Vyber-vyrobku.aspx nevím jestli se na "rapida dělají " případně jiné brzdové desky které budou tvrdší a stavěné na viší teplotu
Duben 12, 201411 r chodil som s rapidom 77kw a s brzdami nebol problém , ani pri rýchlom tempe a dole kopcami a to ich máme cekom slušné teplota brzd o ničom nesvedčí , kým nevädnú je dobre ...
Listopad 4, 201410 r Výhoda tých kotúčov brembo max je, že sa nezvlnia. Brácho ich má na golfe a niekoľko krát už boli rozpálené do červena a stále držia. Navyše brzdia o čosi lepšie ako sériové a nevädnú tak pri vyššej teplote. Pre porovnanie - ja mám na F1 Ferodo kotúče a tie sa zvlnili pri bežnej + rýchlej jazde. žiadne závodenie ako je tomu v prípade tých brembo - maxov.
Listopad 28, 201410 r Skôr ma zaujíma, že ako tie brzdy Brembo brzdia za studena. Ja by som totiž tiež chcel mať účinnejšie brzdy napr. na okruh, ale tam idem v priemere raz za rok. Otázkou ostáva, že aký je účinok bŕzd keď potrebujem núdzovo brzdiť so studeným kotúčom, či nie sú v takejto situácii lepšie štandardné kotúče a doštičky.
Září 4, 2024Zář 4 Předek: ATE 24.0125-0113.1 ATE 13.0460-7184.2 Zadek: ATE 24.0109-0123.1 ATE 13.0460-2820.2
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.