rodolfo Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 O chvilu bude mat moja OIII rok a tak by som chcel vymenit olej v neautorizaku. Mam QI6, teda premenlivy interval a specifikacia 504 00 / 507 00. Je niekde uvedene, aky je olej z vyroby ?, myslim znacku. Vaham medzi Castrol a Shell - predpokladam, ze asi nie je velky rozdiel medzi nimi. Pripadne mi poradte, aku znacku ste kupili vy, co ste uz menili... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 Dovolil jsem si to přesunout. Jaký je olej z fabriky? To nikde v dokumentaci k autu nenajdeš. Různě se píše, že snad Castrol. A není to jedno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodolfo Vloženo 26. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 Ja chcem iba to najlepsie pre moju OIII s 1,4TSI, takze preto sa pytam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 A myslíš, že to co tam dává fabrika, je to nejlepší? Nebo spíš pro ně nejlevnější?Něco k prostudování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 No na to jakou značku oleje, to se radši neptej to akorát vždycky strhne bouřlivou diskuzi. Prostě tam dej nějakou z kvalitních značek, které budou splňovat požadovanou VW normu a nemůžeš tomu uškodit. (Jinak v závorce uvedu svoje preference Za sebe dávám do aut buď Shell nebo příště zkusím Mobil1, Castrol čtu na internetu ze všech stran, že není dobrý (hlavně řada Magnatec) a i můj známý, který dělá v autorizovaném servisu Volvo mi Castrol nedoporučuje, že prý pro benzinové motory obzvlášť ne, protože je zakarbonizovává.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 A co oleje Valvoline? Na ne jsem nic negativniho necetl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodolfo Vloženo 26. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 To Pawouk: Ano mam taku skusenost, ze to co dava fabrika pri vyrobe je casto najkvalitnejsie, napr vyfuk aj ked sa kupi ako original uz nikdy nevydrzi tolko ako z vyroby, podobne brzdove dosticka apod... To HjM: "Prostě tam dej nějakou z kvalitních značek" a co je kvalitna znacka? Ja viem je to tazke.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 To máš pravdu s těma dílama, do prvovýroby se dělá jiná kvalita jak do těch aftermarketových náhrad, ale u těch olejů to je si myslím něco jiného. Tak kvalitní značky by podle mého měly být např. Shell, Mobil, Total, Elf, Selenia, Millers Oils, Q8, i ten Valvoline třeba... je toho moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 27. Duben 2014 Sdílet Vloženo 27. Duben 2014 kúp v Škoda-VW predajni olej s číslom G 052195M2 a máš originál 5W-30 LL III Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 27. Duben 2014 Sdílet Vloženo 27. Duben 2014 Suri ty mas eshop???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 27. Duben 2014 Sdílet Vloženo 27. Duben 2014 Nie , nemám . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 27. Duben 2014 Sdílet Vloženo 27. Duben 2014 A preco mas tolko olejov? pisal si ze mas aj silentblok do rapida jeden na sklade… ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 27. Duben 2014 Sdílet Vloženo 27. Duben 2014 štyri litre oleja je veľa ? silentblok prevodovky mám na sklade v práci ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chleidy Vloženo 27. Duben 2014 Sdílet Vloženo 27. Duben 2014 rodolfo: ...pokud dodržíš specifikaci VW 504 00 / 507 00, tak je jedno co tam naleješ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 28. Duben 2014 Sdílet Vloženo 28. Duben 2014 Já dávám léta Castrol a nikdy jsem neměl problém, někdo tady psal že Magnatec je špatný ale ten stejně nemá normu pro OIII, tam se dává Edge, dával jsem ho i do OII a v pohodě. V dokumentaci k OIII je, že doporučují Castrol Edge tak u něj zůstanu ale stejně si myslím, že když koupíš správnou normu a nějakou všeobecně uznávanou značku tak to je v pořádku, hlavně ne bezejmenný 507.00 z Lidlu, i když kdo ví co je to zač, třeba to někde tankují ze stejného kohoutku jako věhlasné značky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 28. Duben 2014 Sdílet Vloženo 28. Duben 2014 kúp v Škoda-VW predajni olej s číslom G 052195M2 a máš originál 5W-30 LL III A za kolik máš litr??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 28. Duben 2014 Sdílet Vloženo 28. Duben 2014 (editace) na skoda dily mas cenu , odkaz mi nejde vlozit , inak autorizak Editováno: 28. Duben 2014, autor: suri. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodolfo Vloženo 28. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2014 Dakujem za typy. Idem asi do toho Castrol EDGE Profesional LongLife III 5W-30, u nas 4l cca 40€. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
o3viki Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 Vždy jsem u všech svých aut měnil/měním olej (polosyntetiku) každý rok. Nájezd ročně do 15.000 km. Stejný úmysl budu mít i u O3 1.4 TSI. Myslíte si, že je to zbytečnost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 Není to zbytečnost.Já a každý další kdo má rád své auto a plánuje si ho nechat delší dobu to tak dělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Ano měnit čím dříve tím lépe. Takže výměna po 15 Tkm je to jistota delší životnosti motoru protože olej je dost teplotně namáhanej v OIII a jak jsem vypozoroval zde na foru tak i přes 100 C . V mém případě u Soriho jsem výměnu posunul za 15 na 10 Tkm a to přitom mám teplotu oleje jen do 90 C. Motor je stále díky tomuto řešení uvnitř čistej a po výměně je dlouho ještě světlej a s minimem karbonu. A ten škodí velice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
molczik Vloženo 14. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2014 Měnit po 15 tisíc je ideál, víc ne. Značku bych tolik neřešil, pokud olej splňuje normu, tak je víceméně značka jedno...jednotlivé oleje jsou si dnes už hodně podobné. Osobně se mi ale příčí platit za předražený Castrol např. Shell je o poznání levnější a kvalita stejná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 14. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2014 Řekl bych že castrol a shell jsou cenově tedy dost podobné a cena mírně přes 900,- za 5 litrů mi nepřijde zas tak předražená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lh13 Vloženo 29. Květen 2015 Sdílet Vloženo 29. Květen 2015 (editace) Mám u auta nastavený proměnlivý servisní interval,olej long life a výměnu oleje předepsanou po 30000km... Když jsem kupoval auto,tak přímo ze škodovky a bylo čerstvě po servisu ve 30000km,nyní mám kolem těch 45000km najeto a právě nevím,jestli si tedy mohu vyměnit olej sám,než pojedu na ten předepsaný servis v 60000km snad není možnost jak by to ve škodovce poznali,použiji samo přesnou specifikaci oleje předepsaného,asi se budu držet značky Castrol a model Edge,mám to i v papírech k autu...filtr originál!Jen co jsem koukal na netu,tak ten originál je buď podle označení černý nebo stříbrný barvy...momentálně tam mám origo a barva stříbrná...zajímalo by mě,jestli je rozdíl ve filtru pro long life olej tedy výměna po 30000km a filtr pro běžnou výměnu,tedy po 15000km...Mám auto splácet 5let,jezdíme docela dost,tak jen jestli to vůbec řešit,v plánu je po 5letech co auto splatím poslat dál...tak jestli cca do 200000km to řešit nemusím a klidně dodržovat long life servisní interval a nebo těch 5let raději měnit po 15000km v důsledku,že opravdu ten long life je svinstvo a nebo to tak horké nebude,když to schvaluje i továrna...nejsem ten typ který auto bude mít nějaký dlouhý časový interval,tak cca 5let,tedy měnit přesto po 15000km a nebo long life předepsaný a neřešit???Když už měnit tak nechat z finančních důvodů servis oleje na 30000km long life a v mezidobý v 15000km si jej vyměnit sám??? Editováno: 29. Květen 2015, autor: lh13 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Květen 2015 Sdílet Vloženo 29. Květen 2015 Už je to tady zase... Podívej se po dalších tématech o výměnách olejů - nikde se nikdy nedovíš "pravdu", zda používat flexibilní interval (žádný interval 30 000 km totiž neexistuje a neexistoval - správně je to max. 30 000 km a to je rozdíl...), nebo přejít na pevný po 15 000 km. Na tuto věc má každý svůj názor a podle toho se řídí. Opakuje se to tady pořád dokola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.