statik_08 Vloženo 30. Duben 2014 Sdílet Vloženo 30. Duben 2014 Zdravím ve spolek, zjistil jsem, že do motoru (1.4 TSI, bez ochrany podvozku) mi na chatě chodí na návštěvu nezvaní kamarádi viz foto. Našel jsem v katalogu příslušenství spodní kryt motoru pro motorizace 1.2 TSI a 1.4 TSI. Myslíte, že to může těm potvorám výrazně snížit přístup do motorové části vozidla? Já sám jsem to na vlastní oči neviděl osazené, tak to nedokážu posoudit. Má tedy někdo zkušenosti se spodním krytem motoru (kladné i záporné v obecné rovině). Pokud má někdo přístup do ETKY, co vše je třeba koupit a na kolik vlastně přijde materiál? Já osobně mám moroJe mi jasné, že tyto informace by mi mohl poskytnout autorizovaný servis, ale měl bych rád informační převahu. Předem děkuji za rady. kryt.bmp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 30. Duben 2014 Sdílet Vloženo 30. Duben 2014 (editace) nevěřím že by to pomohlo, kolem poloos, resp náprav, stejně ták výfuku a podobně,vždy místo zůstane a lákadlo teplého pelíšku tyto potvůrky neodradí, přečti si někde jak malou dírkou jsou schopny se prosouknout... jedině do motoru dát plašič... např. zde Editováno: 30. Duben 2014, autor: Hravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 30. Duben 2014 Sdílet Vloženo 30. Duben 2014 Podle me to nejak vyrazne nepomuze, ale kryt pod motor bych si dal tak jako tak. Doted nechapu, proc ho do benzinaku uz nedavaji standardne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
statik_08 Vloženo 30. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2014 No nejdříve to preventivně vystříkám, pak až bych šel na ten plašič. Od toho krytu jsem si také sliboval menší špinění motoru a možná i lehce nižší spotřebu z důvodu lepší aerodynamiky podvozkové části. Pak jsem si také říkal, že při výměně oleje to bude muset jít dolů. To jsou ale zatím jen mé prvotní myšlenky, nechám se rád poučit praktickými zkušenostmi od kolegů (a to nejen uživatelů vozu Octavia). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
statik_08 Vloženo 30. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2014 Podle me to nejak vyrazne nepomuze, ale kryt pod motor bych si dal tak jako tak. Doted nechapu, proc ho do benzinaku uz nedavaji standardne. Naftové motorizace ho mají standardně všechny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 30. Duben 2014 Sdílet Vloženo 30. Duben 2014 Nevim jak v O3 ale u O2 to tak bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 30. Duben 2014 Sdílet Vloženo 30. Duben 2014 Ahoj, kryt nic neřeší, dám info k sobě vedle. Mám paket pro špatné cesty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 30. Duben 2014 Sdílet Vloženo 30. Duben 2014 S podobným zámerom som montoval veľký kryt na moju Octaviu a nepomohlo , je tam stále kopec miesta okolo poloosí kade prejde hocičo dnu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Duben 2014 Sdílet Vloženo 30. Duben 2014 No nejdříve to preventivně vystříkám, pak až bych šel na ten plašič. Od toho krytu jsem si také sliboval menší špinění motoru a možná i lehce nižší spotřebu z důvodu lepší aerodynamiky podvozkové části. Pak jsem si také říkal, že při výměně oleje to bude muset jít dolů. To jsou ale zatím jen mé prvotní myšlenky, nechám se rád poučit praktickými zkušenostmi od kolegů (a to nejen uživatelů vozu Octavia). Jedno "kuní" vlákno je zde. Tak se tam podívej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 30. Duben 2014 Sdílet Vloženo 30. Duben 2014 jj kuní vlákno je počtení jedna báseň, nemohl jsem ho najít... ale už kdysi jsem ho četl a tuším jsem někde i psal, ve Felicii jsem měl za baterkou 1/4 chleba, nechápu, jak jej tam dostali a pak za nádobkou ostřikovače kus dortu, potvory na Feldě kromě tepelně zvukové izolace na motorové stěně nepapaly... za baterku jsem pak dal toto, sice to bylo na monočlánky, ale už byl potom klid dnes už ten výrobce dělá toto na napojení na síť vozidla těch možností je opravdu mnoho, mám podobné plašiče s napojením na 230 V i doma na půdě a v podhledu stropu (na myši) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 V Etce jsem našel dva typy krytů pod motor. U toho levnějšího se mi nepodařilo dohledat, zda je i pro motory EA211. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
statik_08 Vloženo 2. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 No v katalogu příslušenství udávají u toho spodního krytu motoru kód 5E0 071 608. Tak nevím, zda se dá najít i podle tohoto kódu. Dále by mě zajímalo, zda už je na autě nějaká příprava a stačí si jen koupit kryt a nějaké šrouby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
statik_08 Vloženo 2. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 S podobným zámerom som montoval veľký kryt na moju Octaviu a nepomohlo , je tam stále kopec miesta okolo poloosí kade prejde hocičo dnu ... Můžeš třeba udělat nějakou fotku, jak to vlastně vypadá namontované? Jaké s tím máš další zkušenosti (hluk, snížení špinění atd.)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 No v katalogu příslušenství udávají u toho spodního krytu motoru kód 5E0 071 608. Tak nevím, zda se dá najít i podle tohoto kódu. Dále by mě zajímalo, zda už je na autě nějaká příprava a stačí si jen koupit kryt a nějaké šrouby? Odpoledne se podívám do Etky, jestli to tam bude. Mělo by to být normální číslo dílu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 je to tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 Já to mám i s cenou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 lidovka 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 11. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2015 (editace) Tak kryt jsem dnes objednal a cenofka 3300,- Jimak je to komplet sada s montážním materiálem. Prý je to z kompozitu. Doufám že do motoru nebude toli srát bordel. Editováno: 11. Listopad 2015, autor: kačer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 11. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2015 (editace) Vyborny napad.Cistejsi motor,ktory sa v zime bude rychlejsie ohrievat a nasledne pomalsie chladnut,co bude prima mozno aj na spotrebu.Pokial by som ho nemal,urcite by som ho tiez kupil.Kto ma auto aspon trochu rad,skutocne to za tu cenu stoji. Editováno: 11. Listopad 2015, autor: Patrik1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MoRFi Vloženo 11. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2015 Kacer mohol si chvilu pockat a potom napisat postrehy, teplota a cistota. Je jasne ze to bude lepsie ale o kolko? Stoji to za to? Napad je to samozrejme super, a nove auto mas krasne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 12. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2015 Je to raketa ale u benzínu je zakrytej motor jen v přední části tak bude alespoň zakrytej celej. Dneska jsem se díval pod auto mám najeto 400kiláků a už je zasranej tak není co řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jooe1 Vloženo 12. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2015 (editace) Dotaz, když to budeš mít celý zakrytovaný, zbude tam dostatek mezer pro únik teplého vzduchu procházejícího zkrze chladiče? V zimě dobrý ale v létě při 30 stupních se to stihne uchladit? (aby se nenadzvedávala kapota ) Editováno: 12. Listopad 2015, autor: jooe1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 13. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2015 Presne tak.Daval som to na kazdy benzinak,ktory to z fabriky nemal a uplne bezproblemovo aj v 40tkach. Dokonca mam osobnu skusenost,ze mi montaz v sevise vyslovene neodporucali,ze sa bude ten benzinak v lete prehrievat a nakoniec ku koncu modelovej rady uvedeneho modelu ho tam presne na rovnaky benzinak davala priamo fabrika. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jooe1 Vloženo 13. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2015 Když za chladičem snížíš průtok – odtok vzduchu, dojde ke stížení účinnosti chladiče – v našem případě chladičů. To je přeci logické. Pak se musí více otevírat termostat, a častěji točit vrtule. Otázkou je jak moc je průtok vzduchu za chladičem snížen. Jestliže má výrobce navržen celý systém s jistou rezervou pak pracuje někde ve dvou třetinách místo v polovině svých možností a při běžném provozu nikdo nic nepozná což je myslím v 98%. Jak se ale soustava bude chovat při souběhu více událostí (jízda do kopce, plně naložený, puštěná klima a na kouli plnej vozejk). Z toho jsem vycházel při mém dotazu. Zůstane-li po zakrytování prostoru pod motorem dostatek děr na odvod vzduchu pak naše debata postrádá smysl. Vznětové motory mají v dnešní době takovou účinnost že se ohřívají pomaleji než benzínové. Tedy opak je pravdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.