Cecil67 Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 Ahoj dnes po příjezdu z výletu jsem jen tak otevřel kapotu motoru a všiml si poměrně silných vibrací motoru na volnoběh. Nevím, zda jsem si toho minule nevšiml nebo co.Uvnitř kabiny jsem to neregistroval. Motor byl zahřátý, máme najeto 26000km. Chtěl bych se proto zeptat, zda to dělá i vám, zda je to normální....A ještě něco, pár vteřin po startu stud.motoru se ozývá takové silné kovové cvakání, ale po pár vteřinách zmizne. Jinak City jezdí dobře a bez závad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cecil67 Vloženo 22. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 22. Květen 2014 Tak po návštěvě v autorizovaném servisu Škoda mi bylo řečeno, že je to normální....Klasika. Takže asi budu muset navštívit ještě nějaký jiný(neautorizovaný) servis než mi skončí záruka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramerka Vloženo 26. Červen 2014 Sdílet Vloženo 26. Červen 2014 to je zcela nezodpovědné. to Vám ho mohli rovnou vyměnit za ten elektrický motůrek. Nemohly by to být ty gumy na bloku motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 27. Červen 2014 Sdílet Vloženo 27. Červen 2014 S Citigo mam zkusenosti pouze takove, ze si ho obcas pujcuju, kdyz mam auto v servisu, ale musim rict, ze mi opravdu prijde, ze motor na volnobeh velmi vibruje. I v kabine to je hodne citit. Takze to opravdu muze byt normalni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cecil67 Vloženo 28. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2014 Byl jsem se za srandy zeptat ještě v jednom aut.servisu v jiném městě a opravdu mi potvrdili, že je to normální. Otec má Fabii 1.2 HTP a tomu ten motor vibruje ještě víc, jak mě a taky je to prý normální, jak se píše na jiné stránce fóra....Takže se s tím musím naučit žít :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramerka Vloženo 3. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2014 to se mi vůbec nelíbí. nové auto a už je porouchaný od výroby. Myslím si, že na takové vady by si měli dávat pozor. Můj taťka je inženýr pro hluk a vibrace. Kdysi mi řekl, že každá vibrace se dá odstranit, jenom záleží na penězích ve výzkumu. Tak se mi zdá, že tu city trochu odflákly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2014 U tříválce to nemusí být nic neobvyklého, vibruje už z principu. "Při návrhu klikového mechanismu je hmotnost pístů a ojnic rozhodujícím faktorem v redukci vibrací. U motoru EA211 se konstruktérům podařila odtučňovací kůra natolik, že bylo možno vypustit vyvažovací hřídel. To představuje velkou úsporu na poli třecích ztrát a u tříválcového motoru je klíčem k dosažení vysoké mechanické účinnosti. Samozřejmě to neznamená kompletní eliminaci nevyváženosti (u tříválce momentů prvního řádu) a přenos vibrací do karosérie je potřeba řešit sofistikovaným uchycením motoru do vozu." "Eliminácia nežiadúcich otrasov a vibrácií z motora je teda zabezpečená len silentblokmi v závese priamo na karosérii. V praxi sa toto riešenie ukázalo ako celkom účinné, problémy však robí voľnobeh, kde sa predsa len nejaké vibrácie do karosérie vozidla prenášajú. Pri vyšších otáčkach je však chod veľmi kultivovaný." To by ovšem měl znát i tvůj otec. Musíš si také uvědomit jaký motor a pro jaké auto a za jaké peníze je určený. Nic moc o tom nevíš, tak tady nešiř bludy. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2014 presne tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 27. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2014 Jako koupit si nové auto s tím, že vibruje jak traktůrek při volnoběhu je podlě mě oklamání zákazníka a auto bych vrátil, reklamoval, prostě řekl, že tohle není normální projev nového moderního auta. Mimo jiné, jaktože to u tříválce toyota yaris jde bez velkých vibrací a u citiho nejde? Opět se šetřilo a opět se zneužilo loajality českého zákazníka. Buď si Škodu vychováme dělat dobré kultivované motory nebo budeme jak stádo říkat, že si zvykneme :-) Já sám kupuji 20 let jen škodovky, ale poté co zažívám s HTP motory a nejenom já, beru Škodu trošku jako podovníka. Ono je rozdíl udělat konstruční chybu a pak se to snažit napravit a je rozdíl dát na trh motor, který vědomě není úplně ok a počítat s tím, že loajální zákazník to nějak zkousne! To už je není fair-play hra:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 27. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2014 (editace) No hele. Pawouk ma pravdu v tom, ze to je zakladni motor do zakladniho vozu za startovaci cenu. Samozrejme ze skoda setrila, kdyby nesetrila, byla by tam vyvazovaci hridel a bylo by to lepsi reseni. Gumicky vytvrdnou a to pak budes koukat . Na druhou stranu, kdo ti branil pujcit si citinu na testovaci jizdu, pripadne obdobi? Pak muzes jit ke konkurenci a porovnávat. Takhle jsem to udelal ja a uz jsem u konkurence zustal. Respektive jsem nejdřív sel ke konkurenci a uz jsem neodesel. Editováno: 27. Srpen 2014, autor: Radius Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2014 Řešíte kraviny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dedecko Vloženo 28. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2014 Taky pozorují lehké vibrace na volnobeh, ale rozhodně nic co by mi leželo v žaludku. Stejné vibrace pozoruji i u některých jiných aut a to maji 4 válce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 28. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2014 Řešíte kraviny...A ty je ctes, co je horsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášP Vloženo 30. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2016 (editace) Zdravím, Citigo sem si koupil na začátku měsíce a zatím jsem spokojený, jediné co se mi asi po 200 km začalo ozývat je, že při rychlosti mezi 60-95 km/h , když mám zařazenou pětku, tak při sešlápnutí více plynového pedálu se ozývá takový kovový zvuk, chrčení, nevím jak to více popsat. Při rychlosti nad 95 km/h ten to zvuk ustane. Olej tam mám. Vím, že na pětku takhle se rozjíždět ze 60 neni ideální ale ten zvuk se ozve, když zařadím pětku i třeba v 80 km/h a přidám více plynu. Přitom auto neztrácí výkon a jede normálně. Zatím sem neměl čas se někde s tím zastavit v servisu. Auto kupované jako ojeté, rok výroby 2/2015, 55 kW, najeto 58 tisíc při koupi, momentálně jen o 1 tisíc víc najeto. Jinak žádný jiný problém nemám. Na dojíždění do města ideální, úsporný auto. Tak než si najdu čas to vzít do servisu, zajímalo by mě, jestli měl někdo podobný problém. Děkuji všem za odpověď. Editováno: 30. Říjen 2016, autor: TomášP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomina87 Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 Ty vibrace jsou normální a základem by vždy měla být vyvažovací hřídel. Poznám rozdíl mezi tříválcem s a bez a uložení může být jakkoliv vymakané... No, roztahovat 5 ze šedesátky je velmi špatné. Může to být něco v převodovce. Já u Fábie takto řešil dvojložisko, které při čtvrtém a pátém stupni hučelo. Dělá to i na jiných rychlostech? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášP Vloženo 23. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2016 Na jiných rychlostech ne. Jen na pětku do 95-100 km/h, pak to ustane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubomir.kozak Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Asi to bude normální, mé Citigo vykazuje úplně stejný jev. Co je špatně na akceleraci při zařazení pátého rychlostního stupně z 60km/hod? Já to také dělám. Samozřejmě nesešlápnu plyn až na podlahu, ale pěkně pomalu se rozjedu za vesnicí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Tez nechapu co je spatneho na zrychlovani na 5ku z 60km/h. Automat takhle zrychluje vzdy, pokud na to clovek vylozene nedupne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášP Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Zřejmě to tedy dělá každé Citigo. Kámoš má Citigo ale na CNG a řikal, že mu to nedělá. V servisu Škoda mi technik řikal, že ten zvuk dělá palivo. Jelikož to má kámoš na CNG tak asi nic takového nezaznamenal. Díky všem za reakci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubomir.kozak Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Mě zase technik v servisu říkal když jsem měl v háji spojku a dělalo to při akceleraci rachotivý zvuk, že je to normální zvuk tříválce těžko říct.. přítelkyně má taky citigo slabší verzi stejný rok a řekl bych, že ji to zase dělá méně.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubomir.kozak Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Jo a palivem to nebude, jezdím na LPG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Black Vloženo 29. Duben 2022 Sdílet Vloženo 29. Duben 2022 Zdravím, při otáčkách kolem 3 tis. mi motor v Citigu začne citelně dunět (hlavně pokud jede motor pod zátěží) a auto je v těchto otáčkách výrazně hlučnější. Pod těmito otáčky a nad nimi dunění přestane. Je to vlastnost tohoto motoru? Jak to vnímáte ve svých autech? Auto mám zatím je krátce, proto nemám srovnání s projevem motoru od novoty. Mám verzi 44KW v manuálu. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 30. Duben 2022 Sdílet Vloženo 30. Duben 2022 Ahoj. To mas neco spatne. Me motor (44kW, 09/2013, 95tis. km) neduni ani kolem 3tis., ani v jinych otackach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Black Vloženo 30. Duben 2022 Sdílet Vloženo 30. Duben 2022 Díky za info. Mám r. v. 2017, najeto 85 tis a mám zato, že se mi dunění ve 3 tis. začalo projevovat po výměně katalizátoru v rámci záruky před 4 měsíci (byla tam prasklina mezi svodem motoru a katem a v kabině šly cítit spaliny). Od té doby se mi zdá zvuk motoru víc brumlavější (sportovní a tuningoví nadšenci by zaplesali) a ve zmiňovaných otáčkách dost duní. Hned po výměně katu jsem to řešil s autorizákem, ale řekli mi, že je vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 2. Květen 2022 Sdílet Vloženo 2. Květen 2022 Reklamovat co jineho... Mozna je tam dirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.