Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Taky mám tu smůlu,že mám taky Mol 70 ah.V sobotu jsem nenastartoval.Měsíc po dvou letech.Ještě že mam pětiletou záruku.Byl jsem v AS,tam mi řekli,že musí oktávku dva dny monitorovat na diagnostice a pak že mi zřejmě dají novou baterku.Prý je to nařízení Škoda auto.Voni o tom ví,že to byla vadná série aku Mol,ale že by udělali svolávačku to se neobtěžovali.Radši nechají lidi jezdit s vadnou baterií.Kdo holt nemá prodlouženou záruku,tak má smůlu.Připadá mi to trochu jako že je jim člověk,který si auto koupí volný..

Vloženo

Dva dny monitorovat na diagnostice, narizeni Skody, ... z toho mi vychazi, ze sami netusi, proc to baterie nevydrzela a zkoumaji priciny, kdyby byli presvedceni o vadne serii, tak snad takove dvoudenni saskovani provadet nebudou ne?

 

 

Vloženo

Lukáši, tak to vypadá pěkně .. já jak už jsem kdysi předeslal mám tu MOLL 59Ah EFB a po změření na VASce v prosinci 2017 (při teplotě +8°C) házela 12,20V aby pak loni touhle dobou na regulérní roční servisce opět podbitá na 12,09V :-/ viz. foto .. Technik že ať jsem v poho, jen prostě jezdit delší trasy atd.
No, letošní zimu baterka přežila, ale řekněte sami - v pátek jedu na garančku po 3letech provozu a tak jestli mám chtít její preventivní výměnu? .. Neb jak to tady čtu tak už to lepší nebude :-) .. záruka na auťák ještě rok. 

test-aku.jpg

Vloženo

Na startování nemá kapacita nějaký zásadní vliv. Jde o to, že při ztrátě kapacity neudrží baterie napětí a při jeho poklesu jsou pak problémy se spotřebiči, které vyžadují , aby byla baterie nabitá a napětí nekleslo pod určitou hranici. Typicky jde hlavně o přídavné topení, které pak nechce v zimě nastartovat.

Vloženo

.. hmm. No, zpět ke konkrétní mojí situaci - dnes ráno zas po čase změříno a i po 3 minutách kdy to po setinkách lezlo nahoru se to zastavilo na 11,98V.
Takže v pátek na garančce to prostě urgnu na potencionální výměnu. Chci prostě baterku ke který přijdu jedno kdy a bude mít (mimo sundání z nabíječky) 12,40-12,50V .. což jsem u auta nezažil celej ten rok a půl co ho mám :-( ..

Vloženo

Jsem zvědav. Mě po příchodu ráno ka autu baterie ukazovala 12.3 a to mám nové auto teprve 3 týdny, včetně NT. Baterie je AGM, takže plně nabitá by měla mít až 13V :(

Kromě brzdění vidím během jízdy jen 12.4 až 12.8 voltů.

Vloženo (editace)

Jj, já vím a teď to testuji a měřím včetně nezáv. topení.

Dával jsem škodovce šanci, auto z konce dubna, ale je to z jejich strany šílenost - mělo by se to reklamovat a vracet pokud nevyřeší - kdo má kupovat baterii nebo nemoct použít na jaře NT, či dokonce později nenastartovat motor? Vždyť stačí nechat stát nějaký týden auto s 12.3V (pro baterii AGM je to 25 procent)

Editováno: , autor: Petran
Vloženo (editace)

Jaký jsi udal argument aby ŠA uznala reklamaci? Nechtěl bych argumentovat až tehdy, když baterie nečekaně řekne “končím”...

Editováno: , autor: Petran
Vloženo

Přestal mi fungovat asistent vyparkování a manévrovacího brždění z důvodu slabé aku. Servis zkusil nabít, což se jim nabít do 100% nepovedlo, kontaktovali ŠA a ta nařídila výměnu. Na druhý den byla v servise a bylo vyřešeno. Servis Autodružstvo FM. Auto bylo staré rok a mělo najeto přes 20tis.km.

Vloženo

To asi jo, ale pro nás je prodejcem Škoda, která ví že z hlediska technického provozu vozidla je to špatně. Měl by třeba v motorovém prostoru nebo v přihrádce existovat vypínač na vypnutí wltp, který my jako uživatel vozidla takto technicky špatně řešené nepřijímáme. Ale aspoň že je to gentlemansky řešeno jako to vysunutí konektoru.

Vloženo

V USA už by to bylo na hromadnou žalobu s vysokým odškodněním, že ŠKODA (ale i další automobilky) neinformuje v návodu majitele, že mu záměrně ničí autobaterii nedostatečným nabíjením na pouhých 80%, což způsobuje řadu problémů.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Vloženo
před 8 hodinami, Petran napsal:

Ale aspoň že je to gentlemansky řešeno jako to vysunutí konektoru.

zajímavý, že takto gentlemansky je to řešeno u více automobilek - možná jeden výrobce nápadu?

Vloženo (editace)

Dobré vědět, v návodu to nebude :)

 

Původně jsem tomu dal šanci, ale teď po dvou dnech vypojení a najetých 250 km má AGM baterie 12.4V.

 

Předtím bylo 12.2 až 12.3V, a to jsem s ním už najel 3000km za necelé 4 týdny od nákupu a čekal jsem aspoň 12.8V nebo více vzhledem k AGM, webastu a stáří baterie.

Editováno: , autor: Petran
Vloženo

Ano, to bylo to první co jsem hned zkoušel. Ještě to zkusím v pátek ráno. Zkouším samozřejmě na dálku (Škoda connect) a u nenastartovaného auta.

V ECU se ta chyba ukládá a v intertainmentu ve vozidlovém menu je taky vidět. To se ale dá skousnout.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...