Přejít na obsah

Autobaterie


xx30

Doporučené příspěvky

Taky mám tu smůlu,že mám taky Mol 70 ah.V sobotu jsem nenastartoval.Měsíc po dvou letech.Ještě že mam pětiletou záruku.Byl jsem v AS,tam mi řekli,že musí oktávku dva dny monitorovat na diagnostice a pak že mi zřejmě dají novou baterku.Prý je to nařízení Škoda auto.Voni o tom ví,že to byla vadná série aku Mol,ale že by udělali svolávačku to se neobtěžovali.Radši nechají lidi jezdit s vadnou baterií.Kdo holt nemá prodlouženou záruku,tak má smůlu.Připadá mi to trochu jako že je jim člověk,který si auto koupí volný..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lukáši, tak to vypadá pěkně .. já jak už jsem kdysi předeslal mám tu MOLL 59Ah EFB a po změření na VASce v prosinci 2017 (při teplotě +8°C) házela 12,20V aby pak loni touhle dobou na regulérní roční servisce opět podbitá na 12,09V :-/ viz. foto .. Technik že ať jsem v poho, jen prostě jezdit delší trasy atd.
No, letošní zimu baterka přežila, ale řekněte sami - v pátek jedu na garančku po 3letech provozu a tak jestli mám chtít její preventivní výměnu? .. Neb jak to tady čtu tak už to lepší nebude :-) .. záruka na auťák ještě rok. 

test-aku.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na startování nemá kapacita nějaký zásadní vliv. Jde o to, že při ztrátě kapacity neudrží baterie napětí a při jeho poklesu jsou pak problémy se spotřebiči, které vyžadují , aby byla baterie nabitá a napětí nekleslo pod určitou hranici. Typicky jde hlavně o přídavné topení, které pak nechce v zimě nastartovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.. hmm. No, zpět ke konkrétní mojí situaci - dnes ráno zas po čase změříno a i po 3 minutách kdy to po setinkách lezlo nahoru se to zastavilo na 11,98V.
Takže v pátek na garančce to prostě urgnu na potencionální výměnu. Chci prostě baterku ke který přijdu jedno kdy a bude mít (mimo sundání z nabíječky) 12,40-12,50V .. což jsem u auta nezažil celej ten rok a půl co ho mám :-( ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, já vím a teď to testuji a měřím včetně nezáv. topení.

Dával jsem škodovce šanci, auto z konce dubna, ale je to z jejich strany šílenost - mělo by se to reklamovat a vracet pokud nevyřeší - kdo má kupovat baterii nebo nemoct použít na jaře NT, či dokonce později nenastartovat motor? Vždyť stačí nechat stát nějaký týden auto s 12.3V (pro baterii AGM je to 25 procent)

Editováno: , autor: Petran
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přestal mi fungovat asistent vyparkování a manévrovacího brždění z důvodu slabé aku. Servis zkusil nabít, což se jim nabít do 100% nepovedlo, kontaktovali ŠA a ta nařídila výměnu. Na druhý den byla v servise a bylo vyřešeno. Servis Autodružstvo FM. Auto bylo staré rok a mělo najeto přes 20tis.km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To asi jo, ale pro nás je prodejcem Škoda, která ví že z hlediska technického provozu vozidla je to špatně. Měl by třeba v motorovém prostoru nebo v přihrádce existovat vypínač na vypnutí wltp, který my jako uživatel vozidla takto technicky špatně řešené nepřijímáme. Ale aspoň že je to gentlemansky řešeno jako to vysunutí konektoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobré vědět, v návodu to nebude :)

 

Původně jsem tomu dal šanci, ale teď po dvou dnech vypojení a najetých 250 km má AGM baterie 12.4V.

 

Předtím bylo 12.2 až 12.3V, a to jsem s ním už najel 3000km za necelé 4 týdny od nákupu a čekal jsem aspoň 12.8V nebo více vzhledem k AGM, webastu a stáří baterie.

Editováno: , autor: Petran
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...