Caster Vloženo 20. Květen 2019 Sdílet Vloženo 20. Květen 2019 Ten "test" vůbec nic nezjistí. Podstatné je napětí baterie 12,83 V, baterie vypadá v pořádku a nabíjí se na 100% ;-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandál Vloženo 20. Květen 2019 Sdílet Vloženo 20. Květen 2019 Taky mám tu smůlu,že mám taky Mol 70 ah.V sobotu jsem nenastartoval.Měsíc po dvou letech.Ještě že mam pětiletou záruku.Byl jsem v AS,tam mi řekli,že musí oktávku dva dny monitorovat na diagnostice a pak že mi zřejmě dají novou baterku.Prý je to nařízení Škoda auto.Voni o tom ví,že to byla vadná série aku Mol,ale že by udělali svolávačku to se neobtěžovali.Radši nechají lidi jezdit s vadnou baterií.Kdo holt nemá prodlouženou záruku,tak má smůlu.Připadá mi to trochu jako že je jim člověk,který si auto koupí volný.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 20. Květen 2019 Sdílet Vloženo 20. Květen 2019 Dva dny monitorovat na diagnostice, narizeni Skody, ... z toho mi vychazi, ze sami netusi, proc to baterie nevydrzela a zkoumaji priciny, kdyby byli presvedceni o vadne serii, tak snad takove dvoudenni saskovani provadet nebudou ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandál Vloženo 20. Květen 2019 Sdílet Vloženo 20. Květen 2019 Dám vědět jak to dopadlo.Sám jsem zvědav. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommy27 Vloženo 20. Květen 2019 Sdílet Vloženo 20. Květen 2019 Lukáši, tak to vypadá pěkně .. já jak už jsem kdysi předeslal mám tu MOLL 59Ah EFB a po změření na VASce v prosinci 2017 (při teplotě +8°C) házela 12,20V aby pak loni touhle dobou na regulérní roční servisce opět podbitá na 12,09V :-/ viz. foto .. Technik že ať jsem v poho, jen prostě jezdit delší trasy atd. No, letošní zimu baterka přežila, ale řekněte sami - v pátek jedu na garančku po 3letech provozu a tak jestli mám chtít její preventivní výměnu? .. Neb jak to tady čtu tak už to lepší nebude :-) .. záruka na auťák ještě rok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 20. Květen 2019 Sdílet Vloženo 20. Květen 2019 Stav baterie (její skutečnou kapacitu v Ah) prověří spolehlivě pouze zátěžový test 20-30A do poklesu napětí na 10,5V. Příklad testu: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 20. Květen 2019 Sdílet Vloženo 20. Květen 2019 Kapacita nestartuje. Moji baterii vycucne jedna 60W žárovka za 3 hodiny, tj cca 15 Ah. Startuje vcelku bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 20. Květen 2019 Sdílet Vloženo 20. Květen 2019 Na startování nemá kapacita nějaký zásadní vliv. Jde o to, že při ztrátě kapacity neudrží baterie napětí a při jeho poklesu jsou pak problémy se spotřebiči, které vyžadují , aby byla baterie nabitá a napětí nekleslo pod určitou hranici. Typicky jde hlavně o přídavné topení, které pak nechce v zimě nastartovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommy27 Vloženo 21. Květen 2019 Sdílet Vloženo 21. Květen 2019 .. hmm. No, zpět ke konkrétní mojí situaci - dnes ráno zas po čase změříno a i po 3 minutách kdy to po setinkách lezlo nahoru se to zastavilo na 11,98V. Takže v pátek na garančce to prostě urgnu na potencionální výměnu. Chci prostě baterku ke který přijdu jedno kdy a bude mít (mimo sundání z nabíječky) 12,40-12,50V .. což jsem u auta nezažil celej ten rok a půl co ho mám :-( .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petran Vloženo 21. Květen 2019 Sdílet Vloženo 21. Květen 2019 Jsem zvědav. Mě po příchodu ráno ka autu baterie ukazovala 12.3 a to mám nové auto teprve 3 týdny, včetně NT. Baterie je AGM, takže plně nabitá by měla mít až 13V :( Kromě brzdění vidím během jízdy jen 12.4 až 12.8 voltů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 21. Květen 2019 Sdílet Vloženo 21. Květen 2019 Jednoducha lecba - vytahni prebytecny konektor z minusoveho polu autobaterie a pak muzes merit napeti pri jizde. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petran Vloženo 21. Květen 2019 Sdílet Vloženo 21. Květen 2019 (editace) Jj, já vím a teď to testuji a měřím včetně nezáv. topení. Dával jsem škodovce šanci, auto z konce dubna, ale je to z jejich strany šílenost - mělo by se to reklamovat a vracet pokud nevyřeší - kdo má kupovat baterii nebo nemoct použít na jaře NT, či dokonce později nenastartovat motor? Vždyť stačí nechat stát nějaký týden auto s 12.3V (pro baterii AGM je to 25 procent) Editováno: 21. Květen 2019, autor: Petran Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 21. Květen 2019 Sdílet Vloženo 21. Květen 2019 Na obranu ŠA musím říct, že mně zdarma baterii vyměnili. Potom jsem vypojil ten klumpr a zatím, ťuk ťuk, nic. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petran Vloženo 21. Květen 2019 Sdílet Vloženo 21. Květen 2019 (editace) Jaký jsi udal argument aby ŠA uznala reklamaci? Nechtěl bych argumentovat až tehdy, když baterie nečekaně řekne “končím”... Editováno: 21. Květen 2019, autor: Petran Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 21. Květen 2019 Sdílet Vloženo 21. Květen 2019 Přestal mi fungovat asistent vyparkování a manévrovacího brždění z důvodu slabé aku. Servis zkusil nabít, což se jim nabít do 100% nepovedlo, kontaktovali ŠA a ta nařídila výměnu. Na druhý den byla v servise a bylo vyřešeno. Servis Autodružstvo FM. Auto bylo staré rok a mělo najeto přes 20tis.km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 21. Květen 2019 Sdílet Vloženo 21. Květen 2019 Moja 4-rocna bateria vydrzi max tyzden, aby som este zvladol nastartovat. To mi uz ukazuje 11.9V, co je celkom malo. Nehovoriac o tom, ze potom uz nespustim webasto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petran Vloženo 21. Květen 2019 Sdílet Vloženo 21. Květen 2019 No a to právě jako zákazník nechci. Takže Škoda má s dobíjením baterií vážný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 21. Květen 2019 Sdílet Vloženo 21. Květen 2019 To není problém jen škody nebo koncernu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petran Vloženo 21. Květen 2019 Sdílet Vloženo 21. Květen 2019 To asi jo, ale pro nás je prodejcem Škoda, která ví že z hlediska technického provozu vozidla je to špatně. Měl by třeba v motorovém prostoru nebo v přihrádce existovat vypínač na vypnutí wltp, který my jako uživatel vozidla takto technicky špatně řešené nepřijímáme. Ale aspoň že je to gentlemansky řešeno jako to vysunutí konektoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 21. Květen 2019 Sdílet Vloženo 21. Květen 2019 V USA už by to bylo na hromadnou žalobu s vysokým odškodněním, že ŠKODA (ale i další automobilky) neinformuje v návodu majitele, že mu záměrně ničí autobaterii nedostatečným nabíjením na pouhých 80%, což způsobuje řadu problémů. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 22. Květen 2019 Sdílet Vloženo 22. Květen 2019 před 8 hodinami, Petran napsal: Ale aspoň že je to gentlemansky řešeno jako to vysunutí konektoru. zajímavý, že takto gentlemansky je to řešeno u více automobilek - možná jeden výrobce nápadu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petran Vloženo 22. Květen 2019 Sdílet Vloženo 22. Květen 2019 (editace) Dobré vědět, v návodu to nebude :) Původně jsem tomu dal šanci, ale teď po dvou dnech vypojení a najetých 250 km má AGM baterie 12.4V. Předtím bylo 12.2 až 12.3V, a to jsem s ním už najel 3000km za necelé 4 týdny od nákupu a čekal jsem aspoň 12.8V nebo více vzhledem k AGM, webastu a stáří baterie. Editováno: 22. Květen 2019, autor: Petran Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 22. Květen 2019 Sdílet Vloženo 22. Květen 2019 A skusal si spustit teda aj webasto, ked mas ten konektor odpojeny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petran Vloženo 22. Květen 2019 Sdílet Vloženo 22. Květen 2019 Ano, to bylo to první co jsem hned zkoušel. Ještě to zkusím v pátek ráno. Zkouším samozřejmě na dálku (Škoda connect) a u nenastartovaného auta. V ECU se ta chyba ukládá a v intertainmentu ve vozidlovém menu je taky vidět. To se ale dá skousnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 22. Květen 2019 Sdílet Vloženo 22. Květen 2019 Takze nie je problem, ze by sa nejako "zablokovalo" spustenie webasta, ked je konektor odpojeny a platia zvycajne podmienky - dostatok paliva a dostatocne napatie autobaterie. To je fajn. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.