Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Můžeš to nějak rozvést, případně dát odkaz na příslušný topic?

Dík [emoji6]

Naozaj sa mi nechce hladat. Niekde som tusim dal aj grafy na zaklade logov od tunajsich kolegov, ktori unho boli na "udajnej" deaktivacii. Teraz to zas volaju "potlaceni", do puce ako debata s politikom [emoji1751]

 

Ked ani ta nebude pomahat, premenuju to zas na "seřízení"

Vloženo

Protoze mi taky odchazi baterka po 4 a pul rocich,tak jsem se rozhodl odpojit konektor a koupil jsem normalni baterku Varta E44. SS mam vypnuty temer od zacatku. Uvidime jak dlouho vydrzi.

1322718507_VARTAE44.thumb.png.4badeef490a3b90643dcffbd89c8e5db.png

Vloženo

Taky jezdím už nějaký čas s odpojeným konektorem a až exne současná Varta AGM, tak tam půjde taky normální.

Co mám zatím odměřeno jak to při konkrétních teplotách dobíjí, tak musí bez problémů odstát.

Vloženo

Jestli s AGM takhle pěkně zacházíš a jestli platí, co se o AGM píše, tak by měla vydržet snad 20 let :-)

Svojí AGM mám v autě v kombinaci s WEBASTEM. Samozřejmě mám rekuperaci potlačenou a SSS nepoužívám. Tak uvidím jak dlouho AGM vydrží. Zatím 2 roky a 3 měsíce, což je jako nic.

Vloženo

No vida, já mám auto také s nezávislým topením (denně používáno, zima/léto), navíc elektrické sedačky (denně používané), výhřevy obou hlavních skel atd...

Auto mám od září 2017, tj. 2.5 roku (baterie AGM).

SSS je tovární, vypínám minimálně, nějak mě to nevadí. Rekuperace rovněž v továrním režimu, tzn. neodpojená a funkční.

 

Mám se tedy o baterii bát?

 

Trvale zapojený ZUS Battery Health Monitor mě za posledních 30 dní hlásí "Good range", tj. 14.7-14.8 V, voltage trend 0.2%.

Vloženo

Skusenost z dneska. [emoji4] Po 4a pol roku zacalo auto hlasit, ze je bateria kaput tak som kupil novu, original skodovacku, s takou istou kapacitou ako stara. Nakolko som ju musel rano v rychlosti vymenit, lebo som uz mal dohodnuty termin na nakodovanie novej, zostal som trosku zarazeny, nakolko som ocakaval, ze budiky budu ako vianocny stromcek, kedze vela ludi to tu pise, ze im svieti snad kazda kontrolka ktora v budikoch je, na mojich budikoch sa nerozsvietilo vobec nic, okrem radia tam mi zrusilo cas. Ma niekto podobnu skusenost, alebo som taky rychly, ze si auto ani nevsimlo ze som ju vymenil [emoji23][emoji23][emoji23]


Odoslané z Redmi Note 8T pomocou Tapatalku

Vloženo

Odpojoval jsem baterku na Fabii III (ale to je vlastně jedno kde), baterka byla odpojená asi 20min (výměna žárovek...). bez jediné kontrolky, jen se vynuloval čas, krátkodobé km  a PP hodnoty spotřeby atd.

Vloženo

No som rad ze nie som sam, uz som sa zacal obavat, ze je nieco na...

No a teraz ma vari niekto nezlincuje, ale ak som spravne pochopil, tak ten konektor, ktory sa tu riesi dookola je vlastne len na "nedobitie" baterie na 100%? Cize kedze jazdim kratke trasy, je pre mna lepsie vytiahnut ho a raz za cas zmerat a dobit bateriu. Kedze ak som to spravne pochopil, tak vytiahnutim tohoto konektoru rekuperaciu nezrusim, len odstavim system, ktory udrziava baterku polonabitu. Pochopil som to spravne? Bateria je EFB pre SS (samozrejme deaktivovany)

Vloženo

Vytažením toho konektoru tu rekuperaci zrušíš (auto bude nabíjet téměř stejně jako před 20ti lety). Co všechno dalšího ten konektor/senzor ovlivňuje bohužel nikdo přesně neví.

Vloženo

Je jen škoda že se k tomu nevyjádří taky chiptuneři.

Protože v rámci úpravy řídící jednotky nejen že zvýší výkon, vypne SS ale taky určitě dokáže i nastavit korektní dobíjení i AGM baterie.

  

Vloženo
Před hodinou, LukášCBR napsal:

Pokud něco ovlivňuje a netvrdím, že ne, tak se to za skoro rok a půl neprojevilo. Dnes jsem po dlouhé době změřil baterii. Výsledek 12,68V.

ja nemam nic odpojene a ties mam 12.6v cca. zajtra idem kupit do zapalovaca merac a som zvedavi kolko dobija dam vedet.niekto tu pisal ze to dava vela voltov tak som zvedavi

Vloženo
V 18. 1. 2020 na 18:03, sk0d@ napsal:

Male porovnanie napätia z OBD aplikacie Torque (Control Module Voltage) vs. co ukazuje multimeter.

Odchylka je teda cca 1%.

Merane pred aj po štarte.
Napatie OBD Torque vs. Multimeter vypnuty motor.jpgNapatie OBD Torque vs. Multimeter nastartovany motor.jpg

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 

prosim ta torgue mas aku verziu ja mam 1.8.94 a nigde som control module voltage nenasiel nechcem klamat neviem cimam cracklu verziu alebo z goolplay bezplatnu d.

Vloženo
V 30. 1. 2020 na 5:12, osobne napsal:

Přinejhorším ne, takové řešení považuji za nejlepší. A to ne jen proto, že už nebude potřebovat nakódovat novou baterii.

 

Pokud je vytaženej konektor,tak se baterie nemusí kódovat???

Vloženo

Tak som kúpil ten marek do zapaľovače.Pri zmacknutom plyne napätie 13,0/13,1v pustena klima dene svetla pri pusteni blinkra alebo stretavaciek 13,2/13,3v max.Otacky ani rýchlosť nehrá rolu max 0,1v.Pri pusteni plynu hodená rýchlosť jedno aka aj otacky 14,8v.Na záver robím denne min 70km niekedy 2-3xDO TÝŽDŇA po 200-300km.Takze baterka by mala byť ok ide oto jak dobija keď sa jazdí menej a baterka nieje na full dobita.A na volnobech 13,0v.

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...