Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

zdravim mam taky problem moja octavia 1.6 55kw r.v. 1999 chcel som spravit zakladne nastavenie skrtiacek klapky a omrknut aj vstrekovanie lebo po cisteni skrtiacej klapky mi to zacalo nenormalne vela zrat a to som chodil pekne do 1500otacok 50km/h-90km/h a zere to jak tank :( uz som stoho nestastny a ten problem je vtom ze RJ motora nereaguje na VAG nedokaze sa spojit a skusal som uz ropar ludi co maju VAG a stale to iste, viete mi poradit nejake riesenie???

chcem kupit pouzitu RJ a vymenit ju ale potrebujem ktomu udaje zo starej RJ a RJ imobilizeru a neviem sa nane pripojit takze neviem ziskat tie cisla co potrebujem k vymene RJ za druhu :(

vdaka za vsetky postrehy a pomoc

Upraveno od Wojnar

zkousel jsi na chvili odpojit baterku?

Upraveno od zdesim

Zkus ve Vagu v nastavení nestavit Baud... na 9600, nebo 4800.

Máš tam domontovaný neoriginál rádio? Jestli jo, tak je možná blbě zapojený, zkus ho odpojit a mělo by to jít ;)

Ještě by bylo dobré napsat co má pak udělat pokud to opravdu tím rádiem bude. Nebo to má pokaždé, když bude chtít pracovat s VAG-em odpojavat rádio?

Ne.

Jestli to opravdu bude tím rádiem tak s největší pravděpodobnosti bude na pinu 3 ISO konektoru (černého) drát. Je to "K-line". Tak ho vypinuj a zaizoluj ať se neplandá.

  • Autor

no skusim tu baterku a na ako dlho?? ..... no a skusim aj ten vag prestavit vdaka zatial napisem ze co a ako zatial vdaka

No vidíš, jak si mu to hezky doplnil to, na co já zapomněl :palec2:

baterku staci na chvili (minuta)

zkus i radio, co ti radi ve druhem tematu, kam jsi napsal svuj dotaz

Jsem ty příspěvky hodil sem, bo tam se do tématu nehodily.

Takže tam už nejsou.

Upraveno od Wojnar

  • Autor

no takze skusim som prestavit baud na 9600 a 4800 ziadny uspech odpojil som aj radio predtym, asi na 5min som odpojil baterku pred diagnostikou ja uz neviem :(

  • 4 týdny později...

Ahoj, mozno si to uz vyriesil, ale len taka otazka, zapalovanie mas zapnute, ked sa chces pripojit na RJ motora VAGom? Bez zapnuteho zapalovania to nejde...

  • 9 měsíců později...

Ahoj chlapi, pořídil jsem si kabel a soft VAG-COM IHR 304 (myslím, nemám teď u sebe NTB)

Připojit se připojím, najdu ŘJ centralu, palubovky, ABS, ale motor nejde ani za nic.

u těch ŘJ co najdu, jdou vyčíst chyby, smazat, chodí i akční členy. jdou dokonce kreslit grafy (otáčky, teplota, rychlost atd..).

napadlo mě, jeslti do toho nějak nekecá jednotka LPG. mám tam Autronic AL720/P.

potřebuju zkouknout motor. mám nízkej volnoběh, kolem 500-550 otáček na benzín i LPG a pokud není zahřátej, tak zdechá.

auto je OI 1.6 55kw.

díky předem za radu.

czzapik

Odpojit/připojit baterku jsi zkoušel.

Tato rada se tu nese celým fórem a kupodivu často pomáhá.

tp jsem chtěl až jako úplně poslední možnost, protože je v autě dobastlený nějaký DO k centralu a když se vypne baterka tak tento úžasný DO všechno zapomene.

ale pokud není jiná možnost, tak to udělám. na jak dlouho asi, odpojit tu baterku.

dík za odezvu.

Řekněme minutu.

Stejně to jednou budeš muset udělat.

A to DO to zapomene nenávratně, nebo jen je ho třeba znova programovat/učit?

musí se to znova naučit naprogramovat. je to nějakej krám :) kterej v autě už byl

OK odpojím o víkendu baterku.

díík moc

zdarec, baterku jsem odpojil asi na 10 minut, ŘJ motoru nenajdu a auto už nejde ani nastartovat. po otočení klíčem, místo startu se rožne kontrlolka ABS.

co s tímm? help prosím.

tak zatím nejezdím, ŘJ motoru nevidím, zkoušel jsem odpojit i neoriginální rádio. prostě nic.

myslím, že kabelem to není, když se připojím na ŘJ u služební felicie.

Upraveno od czzapik

Tu baterku jsi připojil pořádně? Má dobrý kontakt?

Ve vagu v nastavení zkus hodnotu baud nastavit na 9600 a uložit, nebo na polovinu tj. 4800 baud. A zkusit se připojit.

ahoj chlapi, taxem zkusil ještě jednou odpojit tu baterku, tentokrát skoro na hodinu, prohlídnul konektor u ŘJ, připojil a VAG ji našel. :)

je tam chyba, že není provedeno základní nastavení klapky.

zkoušel jsem postup podle visu, ale píše to pořád dokola.

tak nevím jeslti je blbá klapka nebo ŘJ nebo já :)

baterka až takový vliv neměla(můj názor),spíš ten štekr na řj občas stačí rozpojit dat zpět a funguje to,sázím klapka,měnil sem jich celou bednu :kol-28:

docela nemoc.

  • 2 roky později...

Zdravím všechny a prosím o radu. Dnes mi za jízdy dvakrát auto škublo, což se nikdy předtím nestalo, jenom tak na zlomek sekundy a při tom problikla kontrolka žhavení. Pak jsem ujel ještě asi 10 km už bez dalšího problému. Najednou mi auto po cestě zdechlo a již nereagovala kontrolka žhavení. Kamarád mne dotáhl domů. VAG se s motorem vůbec nespojí, píše řídící jednotka motoru nenalezena. Ostatní ŘJ  normálně komunikují. Na řídící jednotce ABS je zaznamenána chyba 01314 - nespojení z ŘJ motoru.Zkontroloval jsem pojistky, od ŘJ motoru  a všechny jsou ok. Vyměnil jsem ŘJ motoru a opět to samé. Vyměnil jsem relé 109 i 103 a stále žhavení neproblikne. Teď už jsem v koncích.Byl bych rád za  jakoukoli radu  na co se zaměřit.Elina

Jedná se o Octavie TDI 81 kW, motor AHF

Upraveno od Elina

premeraj kabelaz :-)

kolko tam je pinov??? :-) 150??? viac?

Relé 109 v releovém boxu

napajacich pinov je par

  • 3 týdny později...

Ahoj...nějak si postoupil s tímto problémem? Potkalo mne naprosto to samé, závada 01314 v přístrojovce, v gateway, v abs...poprvé mi to zdechlo, na display mi probliklo "nízký tlak oleje"....s tím to však nemá nic společného, olej je, tlak též. Ráno to zase jelo...Cca po měsíci o tlaku oleje ani zmínka, ale sem tam to prostě zacuká. Když je to třeba na sekundu, závady se nezaznamenají, když je to vynechání delší, závady se uloží viz popsané výše...rozsvítí se kontrolka motoru a kontrolka ESP. Relé jsem koupil nové, je to 409 a bezezměny....podotýkám, že je to na 1.8T...a ještě možná stojí za zmínku, že to dělá při jízdě, ale stalo se mi to, i když jsem stál v křižovatce na volnobě, auto prostě samo od sebe chcíplo, jako bych vypl zapalování...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.