Srpen 29, 20196 r Nechal jsem si měnit i brzdovou kapalinu a ted jsem si všimnul, že je nádobka plná brzdovky až po víčko. Neměla by se zachovat nějaká maximální hladina?
Srpen 29, 20196 r Jakože to téměř přetéká? To by být nemělo, ale kvůli tomu to blbě nebrzdí. Spíš jestli ji vůbec vyměnili. Tenhle nadstav mimojiné vzniká při výměně destiček za nové, po zamáčnkutí válečku se tam už nevejde. A je divné, že by ji měnili před opravou brzd. Ale mohli to jen přelít, i když proč by to neodsáli, museli by to vidět při odvzdušňování.
Srpen 29, 20196 r Já to nespojujunse špatným brzdným účinkem. Naopak po 100km už je drždění lepší. Ale udivilo mne že je v nádržce hodně nad míru.
Říjen 20, 20195 r Ahoj, Mam skoda Fabia 2 1.4 63kw, resim vymenu brzd, na STK me rekli, ze zadni uz jsou mizerne, predni jakz tak. Na kolik tak muze vyjit vymena zadnich (desky + kotouce) popr. komplet ? S autem planujem jeste jezdit tak 3/4 roku, pak budem resit nove. Dikec
Říjen 20, 20195 r Pokud auto prošlo a máš platnou STK nechal bych to tak.... Predpokládám že to nijak nepocitujes, nebo ano? Vrážet peníze do auta před prodejem nemá smysl nevrátí se to.... Nebo se to řeší dilema za pár kaček starline,vika a pod...... Bylo by fér budoucího kupujícího na to upozornit...
Říjen 20, 20195 r Já jsem teď dával za přední desky+kotouče v autorizáku 6tis. Počítám že zadek bude levnější. Kolik máš nejeto?
Říjen 20, 20195 r no trochu vibruje volant, pedal jde docela dolu, je mekky.. takze co na to koukam, necham to prihlidnout a vymenit asi zadni a uvidime ma to najeto 137 000km, mame to od nejakych 65000..
Říjen 20, 20195 r Já být budoucí majitel, budu radši když mi řekneš brzdy je potřeba udělat než abych dostal auto na čínských deskách a kotoucich stím že je auto po servisu. Takže pokud to jezdi, tak bych to čtvrt roku vydržel než spáchat co nejlacinější opravu.
Říjen 20, 20195 r před 50 minutami, šulda napsal: Pánové, jsou to brzdy! Co chcete řešit? Vyměnit. Prošlo to na STK, takže to nebude nebezpečný. Není to ideální, ale jestli do roka prodává a přední ještě ujdou, tak to nebude takové drama. Pokud teda nenajezdi tisíce km měsíčně. Jinak s tebou souhlasím, kdyby si chtěl auto nechat.
Říjen 20, 20195 r Podle toho co píše, bych s výměnou neotálel. Až bude prodávat, bude to jen výhoda, tedy pokud nebude kupující hubená "blondýna". Na STK dostal radu od slušného technika, který předpokládá že se majitel podle toho rozumně zachová a nedělal mu pakárnu. Upraveno Říjen 20, 20195 r od šulda
Říjen 29, 20195 r V 20. 10. 2019 na 12:37, maxim12 napsal: no trochu vibruje volant, pedal jde docela dolu, je mekky.. takze co na to koukam, necham to prihlidnout a vymenit asi zadni a uvidime Pokud při brždění vibruje volant, budou na výměnu přední kotouče. A s nimi samozřejmě i destičky.
Prosinec 27, 20195 r Ahoj, mám dotaz jestli máte někdo zkušenost s Polskou značkou brzdových destiček a kotoučů HART ? U nás jsem toho moc nenašel, v Polsku poměrně slušné recenze. Mám to na naší fabku, která jezdí jen kolem komína jako druhé auto v rodině a za rok asi 9500km, takže proto se ptám na tuto značku, jelikož přední i zadní kotouče a destičky se od této značky dají sehnat za ca 1600,-Kč. Díky prosím za Vaše zkušenosti a rovnou říkám ušetřete mě chytrostí o tom, že to je šmejd, ale nemáte je vyzkoušené :-) Na hlavní auto kupují vždy origo/ATE, ale to mi tady na fabku přijde zbytečně drahé.
Prosinec 27, 20195 r Ahoj. mel jsem Hart v cecetce. Nic moc, zadne super krome ceny. Brzdily dobre, ale v tezke situaci nevim jak tohle by se chovalo Dal jsem teto kotouce a desticky z kvuli prodeji vozu a chtel jsem usetrit trosku. Kdybys chtel prodat fabku tohle muzes namontovat, ale kdyz chces jezdit fabkou to bych dal neco lepsiho. Dobre hodnoceni maji davne TRW ted' ZF (je vyrabene v PL, zadna cina apod). Mel jsem Lucas-y a taky byly dobre. Koukni na alegro nebo OLX Nekupuj brzd Texar . Je to hovno s smejdem. Vydrzi ti tohle max 6 mesicu. Lip bude kdyz das trosku vic prachu a kupis kvalitnejsi kotouce a desticky. https://allegro.pl/listing?string=tarcze hamulcowe wentylowane skoda fabia 2&bmatch=baseline-cl-dict43-uni-1-4-1127 https://allegro.pl/kategoria/hamulce-tarczowe-zestawy-tarcze-klocki-zaciski-250407?string=tarcze hamulcowe wentylowane skoda fabia 2&producent-czesci=Brembo&producent-czesci=Ferodo Racing&producent-czesci=Skoda (oryginalne OE)&producent-czesci=TRW&bmatch=baseline-cl-dict43-aut-1-4-1127&strona-zabudowy=Przód Upraveno Prosinec 27, 20195 r od TOMUS
Prosinec 29, 20195 r Psal. Jsem že trw znám, ale jsou na můj vůz zbytečně drahé, počkám jestli ještě někdo přidá recenzi na hart
Prosinec 29, 20195 r Ok. Ja bych na tom nesetřil. To je tvá bezpečnost Upraveno Prosinec 29, 20195 r od TOMUS
Leden 3, 20205 r na bezpečnost to vliv nemá, maximálně tak životnost, pískání, vlnění, ale brzdí to vždy...
Leden 13, 20205 r TRW som mal na fabii. Vydržali celkom dosť. Pískali pokiaľ sa neprehrali. Ale po čase blbo brzdili. Ďalšie som dal ATE, boli ešte lacnejšie a už iné by som nedal. Brzdný účinok lepší ako TRW, nepískajú a pri športovejšej jazde nevädnú.
Říjen 5, 20204 r Tak je výběr kotoučů aktuální už i u mne a po přečtění celého vlákna to vypadá na finále kandidátů TRW, ATE a ZIMMERMANN. A nemůžu se moc rozhodnout, jestli prostě vzít tu nejlevnější variantu a hotovo (Fabie II, 1.2TSI 66kW). Jinak je nějaké omezení, že kotouče ATE budou brzdit nejlépe s deskami ATE, nebo je to zas a jenom o ceně, tzn. můžu vzít kotouče ATE a k tomu desky FERODO? Jezdím většinu času dálnice.
Říjen 5, 20204 r Když dáš různé značky, může se stát že se použité materiály "nesnesou" a proto mohou pískat. Jinak ATE je dobrá volba, Ferodo trochu více špiní (práší)
Říjen 6, 20204 r 21 godzin temu, doonio napisał: Tak je výběr kotoučů aktuální už i u mne a po přečtění celého vlákna to vypadá na finále kandidátů TRW, ATE a ZIMMERMANN. A nemůžu se moc rozhodnout, jestli prostě vzít tu nejlevnější variantu a hotovo (Fabie II, 1.2TSI 66kW). Jinak je nějaké omezení, že kotouče ATE budou brzdit nejlépe s deskami ATE, nebo je to zas a jenom o ceně, tzn. můžu vzít kotouče ATE a k tomu desky FERODO? Jezdím většinu času dálnice. Kotouce a desky musi byt stejne znacky. Jinak muze byt rychle opotrebovani jedneho dilu kotouc nebo desticku. To vim z vlastni zkusenosti Upraveno Říjen 6, 20204 r od TOMUS
Září 26, 20213 r Ja som menil po 140 tisíc a dával som hladké ATE kotúče a ATE Ceramic doštičky. Maximálny brzdný účinok +/- rovnaký, nástup je ale miernejší. Pred tým kým som mal originálne brzdy, stačilo pedál iba pohľadať a dosť prudko to brzdilo. Chvíľu trvalo kým som si na to zvykol. Na druhej strane ale od vtedy neriešim brzdný prach. Nie že by nebol, ale je ho menej a hlavne nie je čierny, takže ho strieborných diskoch nevidieť. Z tohto hľadiska som s ATE Ceramic veľmi spokojný (už 36 tisíc km).
Říjen 18, 20231 r Máte někdo zkušenost se zadními destičkami bez zkosení? Docela by mne lákala varianta ATE Ceramic, jen dle obrázku jim chybí ono zkosení a já se bojím, aby mi to pak nepískalo - údajně hlavní benefit destiček, které zkosení mají. Originál jsou též se zkosením...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.