Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

fancar: Ale nemam mylne informace. Mylne informace mas ty. Je to stejne jako kdyz si kdekoli v EU koupis auto. Take na nej mas zaruku i tady doma. Podivej se na www.spotrebitele.info

len doplnim:

pri 2-rocnej zaruke v EU plati ze prvy rok (prip.6mesiacov na vyrobne vady vyrobku) pokryva vyrobca cez autorizovany servis. Druhy rok je na triku predajcu a preto to moze byt trochu problem prave pri uplatneni si zarucnej reklamacii v druhom roku uzivania vyrobku. Samozrejme zakaznik ma pravo si reklamaciu uplatnit ale v pripade druheho roku ho mozu vsetky lokalne (aj autorizovane servisi) poslat priamo predajcovi.

Realita je ovšem jiná.Zkuste a pak se podělte o své zkušenosti.Víc k tomu nemám co dodat.

Je nesmysl, ze se na ne zaruka nevztahuje. A to i kdyby byly odjinud nez z CZ. Jsme v EU a volny pohyb zbozi je vsude. Kazdopadne to VZDY muzes reklamovat u firmy u ktere jsi to koupil. A to i kdyby byla z toho nejodlehlejsiho koutu sveta a u nas mela internetovy obchod.

Bohužel máš mylné informace.V EU sice jsme, ale je to asi jako s našimi příjmy taky nejsou evropské.Autorizovaný servis to neopraví pokud nemá smlouvu s dovozcem.

To Alf:Nepsal jsem to v nějaké zášti nebo něco podobného a každý ať si koupí za své peníze co je libo.Jen za mnou jezdí podobné případy co jsem zmínil a to je holý fakt.

V klidu nijak špatně jsem to nevzal, jenže spousta i značkového zboží je vyrobeno v Číně nebo Taiwanu.

To mi povídej já mam Panasonic s CD a když jsem ho vyndal z krabice tak napis Made in CHina mě docela zarazil.

fancar: Realita nemuze byt jina. Zakony jsou neuprosne a plati pro kazdeho. To je proste bez debat. Kdyz mi reklamaci neuznaj, tak jim reknu, ze tim porusujou zakon a ze to jdu ohlasit na COI a SOS. Takhle bych postupoval ja a vubec me nezajimaj ty jejich omezeni na zaruku jen pro vyrobky koupene u nas. Jednou jsme v Evropske unii, tak co uz...

tak to vypadá že martinoslav bude mít už své 3. arogantní téma :-) hele myslim že dohadama tu nic nevyřešíte.

tak to vypadá že martinoslav bude mít už své 3. arogantní téma :-) hele myslim že dohadama tu nic nevyřešíte.

Tohle bych u martinoslava neviděl jako aroganci,na jakékoli zboží zakoupené v čr (až na vyjímky -potraviny...) je ze zákona záruka dva roky.Takže když koupíš v obchodě nové zboží,tak se neni o čem bavit.A jakýkoli autorizovaný servis musí brát ohled na toto a né co si nadiktuje výrobce -ten s tim musí počítat (resp. dovozce). kol103

tak to vypadá že martinoslav bude mít už své 3. arogantní téma :-) hele myslim že dohadama tu nic nevyřešíte.

Tohle bych u martinoslava neviděl jako aroganci,na jakékoli zboží zakoupené v čr (až na vyjímky -potraviny...) je ze zákona záruka dva roky.Takže když koupíš v obchodě nové zboží,tak se neni o čem bavit.A jakýkoli autorizovaný servis musí brát ohled na toto a né co si nadiktuje výrobce -ten s tim musí počítat (resp. dovozce). kol103

To "zakoupené v ČR" bych zdůraznil!Záruka se vztahuje jen na výrobky prodané u nás a servis výrobku může v záruční době provést jen servis, který má smlouvu o opravě daného výrobku.

Zůstaneme u Pioneer, pokud při záruční opravě nepředložíte ZL od Basys, který je jedinný autorizovaný dovozce značky Pioneer tak případnou opravu zaplatí majitel v plné výši.Reklamaci u výrobku můsíte přeci uplatňovat u toho kdo vám výrobek prodal!!!!Nekoupím si přeci rádio v Turecku abych jej tam v případě reklamace posílal s nejistým výsledkem.

Mimochodem v dnešní době je vysoce nerentabilní nákup i v bájném Německu protože dovozci mají nasmlouvané jiné prodejní ceny než jaké jsou v Německu.Samozřejmě neplatí to obecně.

Je vidět, že se touto problematikou zabýváte jen v rovině teorie a nějakých obch. zákonů, které ale v praxi nefungují.Znám mnoho případů ze svého okolí, že si dovezli autohifi a chlubili se pořizovací cenou, ale jak došlo k závadě byl problém.Pak nastala nerudovská otázka, kam s ním?No do servisu, ale za hotové.Prohlíželi jste si někdy katalog Sony?U některých výrobků je uvedeno "není určeno pro český trh" a tudíž servis nemůže reklamaci kladně vyřídit.To je ale už opravdu vše k tomuto tématu ve kterém jsme dost odbočili.Martine případně to smaž.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.