Publikováno Červenec 16, 201411 r Ahoj borci, vím že to sem úplně nepatří, ale mám teď nabídku na Audi A6 2006, 2.7Tdi quattro Tiptronic 132kw, má najeto 90 000 poctivých. Co si o tom myslíte? Nevím co ten motor? :/ nerad bych přešel z mé spolehlivé 1.9Tdi 96kw do nečeho špatného. Díky za info
Červenec 16, 201411 r Příteli okřídleného šípu, já osobně bych do Tiptronicu nešel. Převod nějakým řetězem, to dlouho nevydrží a případná výměna, či repas pokud vůbec půjde, velmi nákladná věc. Nech si to co máš, litoval bys. Radek.
Červenec 16, 201411 r já hlavne neverim tem poctivym km, 90 tis ? na audine? TDIcku ? za 8 let? Opravdu ? to je vtip roku
Červenec 16, 201411 r To Radomír: Víš vůbec, co je to řetězový rozvod a Tiptronik, že to pleteš dohromady? Řetězový rozvod je to nejlepší, co může být a ideální na údržbu-při pravidelných výměnách oleje věčná věc. Ale 2,7 TDI má ozubený řemen na čerpadlo, jinak řetěz na rozvody, jen si to tak vzdáleně pamatuju, ať někdo když tak opraví, tuhle motorizaci jsem osobně neměl, ale stížnosti na to nebývají . A tiptrornik je úplně ta samá převodovka jako v superbu, jen má ještě vyvedenou hrušku na kardan na pohon 4x4, prostě si hlídat olej a preventivně dopředu vyměnit. Co se týká podvozku Audi 4x4 - nesmrtelná věc, žádný posraný haldexy alá Oktávka. Prostě to není špatná volba, pár A6 mám za sebou. Osobně bych radši volil verzi 3,0 TDI, to je perfekt motorizace, ale to už je cenově samozřejmě dražší záležitost Jestli je to auto (s podezřele málo kilometry) za dobrej peníz, vůbec bych se toho nebál a je to dobrá volba Upraveno Červenec 16, 201411 r od SUP1
Červenec 16, 201411 r Když už Audi a dehet, tak 3.0 TDi, ale pokud je to opravdu výhodná nabídka, proč ne. Ještě si o tom motoru přečti někde recenze.
Červenec 16, 201411 r On si určitě spletl Tiptronic (hydroměnič) s Multitronicem (variátor s řetězem).
Červenec 17, 201411 r Vy jste pěkní jojini.Víte,co obnáší údržba od 3,0 TDi nahoru?? 2 vzduch.filtry,2 váhy vzduchu,větší množství oleje atd atd atd. Já měl 3,0 TDi a super.Jen od 2 poloviny 2006 se dělala inovace v napínáku řetězu a pak-dá se říct při dobré údržbě nesmrtelný motor i převod.Zlobí sice klapky,ale to je tak vše. Upraveno Červenec 17, 201411 r od cosby
Červenec 17, 201411 r Autor Děkuji za názory pánové, ty kilometry poctivé jsou, je to přes známého. Cenovka je 210 000,- ....bohužel výbava není úplně extra - nemá to kůži a digitální klimatizaci ...jinak to má více méně vše... já se bál jen toho motoru:/
Červenec 17, 201411 r To Cosby: To, že je v motoru více olej je jen a jen dobře. Čím více oleje v motoru, tím lépe a to je zásadní věc životnosti motoru. Váhy vzduchu se neserou vůbec a vzducháč se mění jednou zaalelujá. Naše A6 3.0 TDI nalítá ročně 100tis km a nikdy žádný problém za ty dva roky, co ji máme. 2.7 je známá svoji trochu leností, ale také slušný werk
Červenec 17, 201411 r Coé je to slušný werk ? Mě se líbí RS6 třeba s 4,0FSI má to přes 400 kw a je to OOOO :-) Ale to už bych fakt musel vydělávat 50 litrů měsíčně abych si koupil takovou hračku :-)
Červenec 17, 201411 r Hoši s tímto už bych šel do Hospody ať to tady nekalíme benzínama a nevím čím ještě, toto je debata na dlouhou trať
Červenec 19, 201411 r Přátelé okřídleného šípu, pro: SUP1 - ano rozvody a převodovka to je mi jasné, ale i tak Ti děkuji za školení. Já se bavil o převodovce a přenosu sil pomocí řetězu a kuželového soukolí. To podle mne není dobrá volba. Já mít peníze, tak PŘEVODOVKU Multitronic ( plynulá ) ne. Radek.
Červenec 19, 201411 r Přátelé okřídleného šípu, pro: Pawouk - ano máš pravdu, já vůl, nevím jak se mi to podařilo zaměnit. Tiptronic a Multitronic. Už stárnu. Omlouvám se všem dotčeným. Radek.
Červenec 19, 201411 r Pokud se dělá správná údržba,tak i Multitronik vydrží půl mega.Ale o to jde.Kde kdo si koupí audi,ale ja má vrazit do výměny oleje 7000 tak na to sere a mění se tam často.Někde jsem to měl napsáno,ale už si to nepamatuji a hledat to nebudu. Ale onjo to tak bývá a vidím to u nás v servisu.Kdejaký mlaďoch naškrábe na bourák,ale na pořádný servis už nemá a je potřeba si uvědomit,že čím vyšší pořizovací cena vozu,tím dražší servis
Červenec 19, 201411 r http://auto.bazos.cz/inzerat/37162341/Nebourane-nestocene-Audi-A6-avant-27-TDI-72006-servis.php Tuto myslim
Červenec 20, 201411 r Autor Nene to ne, ta moje nabínutá má 90 000 najeto, a má interiér v látce. Sakra ale slyšel jsem že 2.7Tdi je líná 132kw ...nevím no
Červenec 20, 201411 r Ona je líná tak nějak podobně jako SUP 2,5TDI. Netáhne od spoda (turboefekt), nic nic nic a pak Tě to kopne do sedačky a ubírá tomu i 4x4. Takže ve finále to jede třeba asi jako Sup 2,5TDI 120kW. Čipnul bych jí lehce a bude to lepší
Červenec 23, 201411 r Coé je to slušný werk ? Mě se líbí RS6 třeba s 4,0FSI má to přes 400 kw a je to OOOO :-) Ale to už bych fakt musel vydělávat 50 litrů měsíčně abych si koupil takovou hračku :-) Že si troufnu reagovat - zajímalo by mě jak autor k tomu výpočtu došel. S takovou (předpokládám čistou) mzdou bych si snad nemohl dovolit ani toho Superba. Vždycky jsem si kupoval auta, u kterých jsem vzhledem ke svým výdělkům absolutně neřešil náklady na servis, nebo provoz. A u RS6 se teda kurva prohneš...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.