Jump to content

Motor 2.7Tdi od Audi


TomASS!
 Share

Recommended Posts

Ahoj borci, vím že to sem úplně nepatří, 

 

ale mám teď nabídku na Audi A6 2006, 2.7Tdi quattro Tiptronic 132kw, má najeto 90 000 poctivých.

 

Co si o tom myslíte? Nevím co ten motor? :/ nerad bych přešel z mé spolehlivé 1.9Tdi 96kw do nečeho špatného.

 

Díky za info

 

 

Link to comment
Share on other sites

To Radomír:

Víš vůbec, co je to řetězový rozvod a Tiptronik, že to pleteš dohromady?

Řetězový rozvod je to nejlepší, co může být a ideální na údržbu-při pravidelných výměnách oleje věčná věc. Ale 2,7 TDI má ozubený řemen na čerpadlo, jinak řetěz na rozvody, jen si to tak vzdáleně pamatuju, ať někdo když tak opraví, tuhle motorizaci jsem osobně neměl, ale stížnosti na to nebývají . A tiptrornik je úplně ta samá převodovka jako v superbu, jen má ještě vyvedenou hrušku na kardan na pohon 4x4, prostě si hlídat olej a preventivně dopředu vyměnit. Co se týká podvozku Audi 4x4 - nesmrtelná věc, žádný posraný haldexy alá Oktávka. Prostě to není špatná volba, pár A6 mám za sebou.

Osobně bych radši volil verzi 3,0 TDI, to je perfekt motorizace, ale to už je cenově samozřejmě dražší záležitost

Jestli je to auto (s podezřele málo kilometry) za dobrej peníz, vůbec bych se toho nebál a je to dobrá volba

Edited by SUP1
Link to comment
Share on other sites

Vy jste pěkní jojini.Víte,co obnáší údržba  od 3,0 TDi nahoru??

2 vzduch.filtry,2 váhy vzduchu,větší množství oleje atd atd atd.

Já měl 3,0 TDi a super.Jen od 2 poloviny 2006 se dělala inovace v napínáku řetězu a pak-dá se říct při dobré údržbě nesmrtelný motor i převod.Zlobí sice klapky,ale to je tak vše.

Edited by cosby
Link to comment
Share on other sites

Děkuji za názory pánové, ty kilometry poctivé jsou, je to přes známého. Cenovka je 210 000,- ....bohužel výbava není úplně extra - nemá to kůži a digitální klimatizaci ...jinak to má více méně vše... já se bál jen toho motoru:/

Link to comment
Share on other sites

To Cosby: To, že je v motoru více olej je jen a jen dobře. Čím více oleje v motoru, tím lépe a to je zásadní věc životnosti motoru. Váhy vzduchu se neserou vůbec a vzducháč se mění jednou zaalelujá. Naše A6 3.0 TDI nalítá ročně 100tis km a nikdy žádný problém za ty dva roky, co ji máme.

2.7 je známá svoji trochu leností, ale také slušný werk

Link to comment
Share on other sites

Přátelé okřídleného šípu,

pro: SUP1 - ano rozvody a převodovka to je mi jasné, ale i tak Ti děkuji za školení. Já se bavil o převodovce a přenosu sil pomocí řetězu a kuželového soukolí. To podle mne není dobrá volba. Já mít peníze, tak PŘEVODOVKU  Multitronic ( plynulá ) ne. Radek.

Link to comment
Share on other sites

Pokud se dělá správná údržba,tak i Multitronik vydrží půl mega.Ale o to jde.Kde kdo si koupí audi,ale ja má vrazit do výměny oleje 7000 tak na to sere a mění se tam často.Někde jsem to měl napsáno,ale už si to nepamatuji a hledat to nebudu.

Ale onjo to tak bývá a vidím to u nás v servisu.Kdejaký mlaďoch naškrábe na bourák,ale na pořádný servis už nemá a je potřeba si uvědomit,že čím vyšší pořizovací cena vozu,tím dražší servis

Link to comment
Share on other sites

Ona je líná tak nějak podobně jako SUP 2,5TDI. Netáhne od spoda (turboefekt), nic nic nic a pak Tě to kopne do sedačky a ubírá tomu i 4x4.

Takže ve finále to jede třeba asi jako Sup 2,5TDI 120kW. Čipnul bych jí lehce a bude to lepší

Link to comment
Share on other sites

Coé je to slušný werk ?

 

 

Mě se líbí RS6 třeba s 4,0FSI má to přes 400 kw a je to OOOO :-) Ale to už bych fakt musel vydělávat 50 litrů měsíčně abych si koupil takovou hračku :-)

 

Že si troufnu reagovat - zajímalo by mě jak autor k tomu výpočtu došel. S takovou (předpokládám čistou) mzdou bych si snad nemohl dovolit ani toho Superba. Vždycky jsem si kupoval auta, u kterých jsem vzhledem ke svým výdělkům absolutně neřešil náklady na servis, nebo provoz. A u RS6 se teda kurva prohneš... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By Crake
      Zdravím všechny.
      Mám dotaz k čipování. Myslíte, že úprava motoru 2,0TDI CR s DSG od CIMBU motorsport bude bezpečná?
      Podle stránek je tam navýšení 35kW - není to až moc? Šli byste do toho?
      Díky za odpovědi.
    • By TomASS!
      Zdravím klubáci, něřešil už prosím někdo tuto chybu?:
       
      18170 - Elektromagnet zámku volící páky - zkrat obvodu na kostru
                 - Trvale
       
      Projevuje se to pouze tak, že mi nejde na sekvenci řadit nahoru, D ale řadí úplně v klidu.
       
      Nevím jestli to bude souviset i s tím, že tlačítko páky je už vyvyklané...
       
      Díky za rady
       
       
    • By Tom Muaddib
      1.2 TSI 63 kW ... podlézání laťky... kdo má... poreferuje?
       
      CHIP od CIMBU a jiných, zkušenosti? Uvažujete?
×
×
  • Create New...