Jump to content

Výměna regulátoru tlaku odvětrání 81 kW ASV


Tomáš Vokoun
 Share

Recommended Posts

Zjistil sem, že mám celé víko ventilů postříkané od oleje atd. a jako příčinu (možná ne jedinnou) jsem identifikovat ulomený regulátor odvětrání - ten plastový disk na víku ventilů. Vede z něj trubka do víka a ta se odlomila.

 

Lze čekát nějaké zádrhele při výměně? Jde mi hlavně o to, aby se ten zbytek plastového nátrubku dal vytáhnout z toho víka a nespadl k ventilům ... sundavání víka není operace, do které by se mi chtělo.

Jak tam vlastně drží? U nového není žádné těsnění, jen plast se zoubkem.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By major-jan
      Zdravím, nevím jestli to tu už někde není, každopádně jsem to nenašel  
      Koupil jsem O1 s motorem ASV (81kW). Pokud startuju a auto je studený, dokud se nerozjedu tak to hulí bíle tak že to zahulí celej prostor před barákem a má to zvuk, jako by to jelo na 3 válce, po rozjetí (asi 10-15 sekund) je vše v pořádku, teplý starty taky. Bývalý majitel říkal, že mu měnili vstřiky (ale po tom co mu vyměnili KO turbo za skoro KO z vrakáče a naúčtovali si repas bych se nedivil kdyby tam dali taky skoro KO) Je možnost že je jeden ze vstřiků vadný a dává málo nafty? Spotřeba také není zrovna nejnižší - ve městě kolem 9-10 a mimo město s lehkou nohou po 30km kolem 6,5 S tempomatem na 90km/h po 50km jsem se dostal na 5,9 ale níž to nejde. Co myslíte? Předem děkuji za rady   
       
      PS. žhavičky byly KO - ale už jsou vyměněny a dělá to pořád stejně
    • By Tomáš Vokoun
      Na mojí OI 81kW mi začala vyskakovat chyba 17656 - Regulace pocatku vstriku Regulacni odchylka
       
      Když jsem si spustil základní nastavení a TDIGraph, ukázala se mi hodnota předvstřiku kolem 167 - tedy úplně mimo graf (při teplotě paliva 129).
      Auto startuje vcelku ochotně v mrazu i teple, spotřeba kolem 7l mi vzhledem k plnému kufru nepřipadá nijak závratná.
       
      Ta hodnota předvstřiku mě ale trochu děsí, dá se s tím pár dnů jezdit, něž bude volný termín na servis? Jak se k takovéhle hodnotě vůbec mohlo dostat, může přeskočit zub jen na čerpadle? Rozvody jsou dělané před 50 tis.

×
×
  • Create New...