Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

info od Mr. Cimba

 

u O III 110 kW by se tohle dít nemělo. Dle všeho dává špatný signál některé z čidel teplot :, voda, nafta, vzduch, Chtělo by to ráno studené připojit na diagnostiku a přesně na tento blok teplot se podívat, musí být všechny plus mínus 2 st Celsia stejné !

Editováno: , autor: mrazikxr
Vloženo (editace)

Ahoj, mám stejný problém, motor 135kW CUPA najeto 135k km, hlouhé stratování projevující se jednou za čas, zejména při startech po 3 - 4 dnech.

První servis, přehratí sw, kontrola vstřiků, výměna jednoho z nich - nepomohlo.

Za 5k km druhý (jiný) servis, znova kontrola vstřiků, výměna dalších dvou vstřiků ( nechápu, jak to, že při první kontrole to prošlo ), kontrola čerpadla - ok, výměna lišty rozvádění paliva nebo jak se to jmenuje.

Po 1k km zatím ok, tak jsem zvědav, jestli bude další problém.

Jinak při dotazu, zda je normální u auta se 135k km potřeba měnit 3 vstřiky, při tankování na Shell a aditiva borec jen pokrčil ramena.

 

Jinak nikdy jsem neměl problém, když jsem zkoušel nějakou dobu startovat dvojklikem (jak kdyby nažhavit), jak už tu někdo psal, ale to mi přijde u Kessy polovičaté řešení.

Editováno: , autor: Nemfis
Vloženo

Dnes to snad točilo 5 vteřin, zkoušet měnit vstřiky přehrávat sw, se mi moc nechce, mát tam chip a o tem by jsem přišel a že to bude ok také není záruka, tak kde je zakopaný pes? Věřím když teploty klesnou pod 5 st tak to bude ok, protože to bude žhavit. Nejlepší by bylo aby to žhavilo i při telplotách nad 5 st. To jsem zkoušel a ok. Jak ale dát relátku informaci že je pod 5 st ?

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak u mna sa problem zda vyrieseny :) (nechcem to zakriknut)

 

na pripomenutie:

- mam motor CUNA 135kW, MR2015 (vyroba 09/2014), je to L&K combi

- problem so startami od noveho auta, ale iba teply motor - typicky po dlhsej jazde po dialnici (>1hod), zastavka na benzinke na palivo/kafe, pauza cca 15-20min a motor tocil ako blazon, niekedy ani nenaskocil. reklamoval som to, ale ako to vsetci pozname, diagnostika nic neukazala (=skutok sa nestal :angry:) takze sa nic nevyriesili, vzdy som ziadal o posledny SW, vzdy tvrdili ze je posledny a iny neni k dispozicii (naprik tomu ze tu ludia pisali ze bol....)

- pred cca rokom zacali byt problemom aj "studene" starty rano, stale dlhsie a dlhsie, paradoxne neboli priamo zavisle od teploty okolia, podstatne bolo ze auto stalo v noci, toto leto bezne aj 3-4 sekundy pri vonajsej teplote >18 stupnov! Tak som zase zacal torturu dalsich navstev servisu..

 

Na poslednej navsteve servisu zostalo auto v servise 2 tyzdne, podla ich vyjadrenia robili krok za krokom testovanie podla pokynov priamo zo SA.

A prekvapenie - nakoniec zabrala vymena akumulatora!!

Vysvetlenie (neviem overit) - Ak motor pri starte nedosiahne otazky v predpisanej toleracii, RJ motora jednoducho nevstrekne naftu. Vymenou akumulatora sa otacky dostali tam kam mali a uz to ide ako ma...zevraj aj akumulator ma svoju RJ (lebo AGM, lebo start-stop), ktora ju riadi a sleduje jej parametre.

Co ale nechapem preco toto nie je zaregistrovane v logoch, ved to je pri tych vsetkych vyspelych RJ v aute najmensi problem... a z cloveka robia v servise debila ze si to vymysla...

 

Je fakt ze som este nemal sancu otestovat pripad teplych startov, ale tie studene boli ovela horsim problemom.

 

Tak snad niekomu pomoze

 

 

 

Vloženo
před 2 hodinami, Boco napsal:

nakoniec zabrala vymena akumulatora!!

 

Drzim palce a prajem ti aby si mal pokoj ale... 

 

Mal som tiez podozrenie na batareku tak som skusal 

1. Mam doma dve rovnake Octavie 110kW ( jedna je manual a druha zle startujuca dsg s kessy ) jedna startuje na 100% a druha obcas dlho toci. Vymenil som na dlhsie obdobie baterky medzi nimi , vysledok ? To co startuje dobre startuje rovnako dobre bez zavahania a to co startuje obcas dlho v tom pokracuje :-(

2. Dal som specialistom na baterie zmerat kapacitu baterie, reakciu na opakovanu zataz , odber auta pri vypnutom aute , vysledok ? Bateria je v poriadku a netreba ju menit len na nejaku hodinku dobit aj to by sa nemuselo

 

v uvedenom aute je najnovsi soft , vymenene filtre oleje. Motor ide velmi dobre , spotreba super cize v motor ako taky zly nebude 

 

Ja skor verim ze to robi nejaky senzor a tym padom zle vyhodnotenie RJ pred startom ale ako to zistit ?

 

Vloženo

Kolega nad tím právě moc nepřemýšlel, takže si nechal za 6k vyměnit baterku a nepomohlo to vůbec. 

 

Já si říkám, jestli to opravdu není v tom KESSY. My máme dvě totožné O3 s 1.6TDI DSG KESSY a obě startují jak se jim zachce. Moje O3 2.0TDI s klíčkem startuje na brnk úplně bez zaváhání. 

 

 

Vloženo

Netvrdim ze baterka je univerzalne riesenie, v servise su z toho zufali, maju dalsich x aut s rovnakym problemom a na kazdom ine riesenie resp ziadne(?)

Snad sa tym to vyriesili aspon studene starty...

Vloženo

Možná za to může start-stop a hlavně rekuperace, která neudržuje baterku v nabitém stavu. Já mám kessy, ale nemám start-stop ani rekuperaci (ještě Euro5) a motor startuje jako hodinky. 

Vloženo

Já mám Kessy a rekuperaci. Od nového to nedělalo, ale teď je to častější [emoji850] Sám nevím a neví ani servis. Motor jinak teplý chytá hned a šlape jako hodinky.

 

 

Vloženo

To už je skoro na sloučení s několika jinými tématy - rekuperace, jaký nový akumulátor, "vítej v klubu těch, co mají nové/zánovní auto a na poličce vychystanou novou baterku" - nebo jak to renovující škodovkáři říkají :lol:. Hlavně, že mě jeden ne-znalec přesvědčoval, že jsem debil, že odmítám SS - to byl ještě před masovým (i mediálním) rozšířením "rekuperace" aka trvalého nedobití... fakt ideál přifrčet na konec kolony na dálnici (zrovna borec, co mu předpisy moc neříkají) a nechat zdechnout motor. Dneska už tam (většinou) začne motat nějaká pumpa na chlazení, možná i olej do turba(?), ale to není doba vzniku SS failů u turb. Plus efekt střídy třeba 50% cukání v kolonách: off-on-off...

Vloženo (editace)

Uz nejaku dobu si nahravam ranne starty a vsimol som si zaujimavu vec Kessy zacne startovanie pred ukoncenim zhavenia. Zajtra rano to vyskusam na druhej bez Kessy ze zacnem startovat hned bez cakania na kontrolku zhavenia a uvidime 

 

otazka je mozne v RJ nastavit aby zacalo startovanie neskor po stlaceni tlacidla ? 

 

Otazka kontroloval niekto zhavice ? 

Editováno: , autor: vladoRS
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Psalo se hodně o rekuperaci a že baterie vydrží cca 4 roky. Baterie má 5 výročí, tak jsem dal novou a problém je vyřešen. Stará baterie měla ráno 12,2V při zapnutí klíčku i pod 11V nyní drží stále 12,55V

Vloženo

Takže u mě proběhla výměna baterie, auto je 4 roky staré, poslední dobou trpělo dlouhými starty čím dal častěji. Od výměny baterie zatím za 3dny ani jeden dlouhy start (ani náznak). 

Před výmenou baterie jsem hodil auto na diagnostiku a zjistil, že při startu padalo napěti na baterii až k cca 7,5V, což pravděpodobně dělalo problém jednotkám. Paradox je, že před pár dny jsem nechal baterii otestovat na zátěžový test, kde mi bylo sděleno, že je v pořádku :). Čili doporučuji hodit na diagnostiku změřit napětí při studeném startu.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Fakt je, že ty dlouhé starty jsou čím dál častější, jak stárne auto. Baterie běží pátý rok a po premereni mi doporučili výměnu. Ale je to asi drahota kua, tak počkám

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...