Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

@Boco, stále máš auto v záruce a nebo po roce reklamuješ původní závadu?

Auto uz je po zaruke (bola do 11/2018). Zatial som neriešil tuto dôležitú formalitu, je to navyše komplikovane tym ze auto je na operatívny leasing...

ok, Dej pak vědět, jak to dopadlo.

  • 2 týdny později...
V 25. 9. 2019 na 13:49, Nemfis napsal:

ok, Dej pak vědět, jak to dopadlo.

Ahoj borci mám Octavku III 2.0TDi (135kW CUPA) vRS 2014 DSG kessy a mám rovnaký problém, vymenil som batériu AGM 70ah 760, vymenil som palivový filter, dal som si zablokovať Štart stop cez diagnostiku a nechal som si nahrať aj nový SW v Škoda servise, no ako u Vás tak aj u mňa keď je vonku - 1 C skočí to okamžite, akonáhle je vonku od 13-15 C môžem nechať zhasnuté kontrolky aj 10sek....a následne stlačiť tlačítko Štart a štartovať so zošlapnutou brzdou točí to cca 4-5sek. Nie však stále ale často. V každom prípade je to vec ktorá nemá čo byť pri štartovaní auta, ktoré stálo kopec €. Preto ak sa niekomu podarí niečo nové zistiť prosím podeľte sa o to :). 

Upraveno od Impreza007

  • 1 měsíc později...

Ahojte,

Chcel by som sa spytat, ci ma niekto nieco nove ohladom dlheho startovania.

podarilo sa niekomu tento problem na trvalo odstranit?

Mam skodu octavia 3, r.v 2016,  135kw 2.0 TDI, 4x4. Tiez mam problem s dlhym startom. v garazi sa mi to nestava, robi mi to ked auto dlhsie stoji vonku. napr dnes okolo 16:00 bolo 11st. a motor tocil dlho.

Baterka je stale original. je to 68Ah, co sa mi zda velmi malo, nie? mam este jedno auto 1.6 diesel, 66kw a tam mam tiez takuto baterku. takze na 2.0TDI velmi slaba bateria, nie?

Dakujem za kazdu radu.

Asi nejde o kapacitu, skor o startovaci prud

Pokud je auto OK, tak motor startuje na první dobrou i s téměř vymlácenou baterkou. Majitel si tak kolikrát ani nevšim, že akumulátor mele z posledního.

Jinak kapacita startovací baterie se neodvíjí od obsahu motoru, ale jeho typu (benzový / naftový) Na diesel standardně stačí 62 Ah.

  • 1 měsíc později...

Ahoj, chtěl bych se s vámi podělit o vlastní rozsáhlou zkušenost s dlouhým startováním mé O3 scout :-) postupně jsem vyzkoušel vše co jste zde psali a bez výsledků... Po půl roce, kdy mě mé auto málem nechalo na horách(dva dny stání a před odjezdem nez. topení) jsem řešil výměnu baterky a s tím jsem začal pročítat jinou kapitolu zde na fóru. Celý problém je zakopaný v tzv. Inteligentním dobíjení, někde zde na fóru dost řešené téma. Ve zkratce to funguje tak, že v rámci sniž. emisí auto dobíjí pouze za určitých podmínek, jinak sosá neustále baterii a někdy i po mega dlouhé trase můžete dojet domů s baterkou na 30% :-D  Řešení je vskutku jednoduché, na baterku je u - pólu konektor, přes který auto baterku měří, pokud jej odpojíte, dojde k deaktivaci start stop nesmyslu, ale to hlavní je, že altík začne konstantně dobíjet. Vím, že spousta z vás bude mít odpor k odpojení konektoru, ale opravdu doporučuji vyzkoušet před investicí do vstřiků, EGRu, baterek a výjezdů do ŠA.

 

Vše jsem popsal velmi ve zkratce, pokud dohledám ono téma, doplním odkaz.

Screenshot_20200112-102451_Chytr Auto.jpg

Upraveno od jaccob.lik

Zajímavé, měl by se k tomu ještě někdo vyjádřit kompetentní, jestli to nemá nějaké negativní dopady. To dobíjení je pravda, při konstantní jízdě po dálnici, pokud baterie není úplně vyšťavená, to nedobijí, kvůli snížení spotřeby apod, tedy můj greentec podělanej. Naopak při sundání nohy z plynu se zařazenym kvaltem to tam altik cpe naplno. Takže pro baterku katastrofa.

 

 

Start/Stop je samozřejmě nesmysl. Jeho vypnutí je snadné. Stačí rozpojit malý konektor (sonda proudu) u "-" pólu baterie. Současně se také vypne "inteligentní" nabíjení baterie (rekuperace), které nabíjí baterii na max. 80%, což ji samozřejmě ničí (sulfatace, ztráta kapacity, častá nefunkčnost spotřebičů citlivých na nízké napětí - typicky přídavné topení) a dojde k přepnutí na "konvenční" nabíjení, kdy je baterie nabíjena na 100%, což mj. požadují v návodu všichni výrobci baterií.

 

O tom, že vám ŠKODA AUTO, ale i další výrobci aut, nabíjí baterii jen na 80% a tím ji ničí, v návodu k autu radši nikde nepíší... V USA by to bylo na hromadnou žalobu.

Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží?

d-c-jednotka.jpg

Upraveno od Caster

tak tohle dělají už i starší auta bez start/stopu..... taky se mě to stalo s S2 3.6, že jsem ujel 450km a druhej den sem nenastartoval....

Upraveno od kokta7

No, já konkrétně jezdím už od léta s odpojeným konektorem a problém zůstal :)

počkej až se vrátí teploty nad 10° a problém je zpět :)

Prej tam svítí kontrolka SS, neotravuje to? [emoji6]

Je to ta stejná hláška, jako když je vypnutý SS přes napětí :)

Jako že po dobu jízdy to tam svítí, nebo jen krátce po startu?

svítí ti hláška v infotaimentu někde ve stavu auta....

Upraveno od kokta7

Takže za jízdy nic ju?

Koukal jsem na ten konektor a asi jsem úplně levej, ale rukou mi nešel rozpojit. Buď je fest, nebo má nějaké jištění. Zlomil jsem si nehet [emoji23]

Jde odpojit opravdu lehce :-). Mrkni na to znova.

Tak to mě rozhodně nejde [emoji52] Hlavně nevím kde přesně je spojený, jak je to fest. Tahal jsem za to, že se mi celé auto hejbalo [emoji23]

No sakra a je to tady, kde ji najdu? :D :D 

Přímo na tom konektoru. Buď ji stačí zmáčnkout nebo tenkým plochým šroubováčkem odjistit. Pak konektory od sebe rozpojíš.

kouknu na to, dík :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.