Přejít na obsah

Dlhé štartovanie


BlueRS

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
V 25. 9. 2019 na 13:49, Nemfis napsal:

ok, Dej pak vědět, jak to dopadlo.

Ahoj borci mám Octavku III 2.0TDi (135kW CUPA) vRS 2014 DSG kessy a mám rovnaký problém, vymenil som batériu AGM 70ah 760, vymenil som palivový filter, dal som si zablokovať Štart stop cez diagnostiku a nechal som si nahrať aj nový SW v Škoda servise, no ako u Vás tak aj u mňa keď je vonku - 1 C skočí to okamžite, akonáhle je vonku od 13-15 C môžem nechať zhasnuté kontrolky aj 10sek....a následne stlačiť tlačítko Štart a štartovať so zošlapnutou brzdou točí to cca 4-5sek. Nie však stále ale často. V každom prípade je to vec ktorá nemá čo byť pri štartovaní auta, ktoré stálo kopec €. Preto ak sa niekomu podarí niečo nové zistiť prosím podeľte sa o to :). 

Editováno: , autor: Impreza007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahojte,

Chcel by som sa spytat, ci ma niekto nieco nove ohladom dlheho startovania.

podarilo sa niekomu tento problem na trvalo odstranit?

Mam skodu octavia 3, r.v 2016,  135kw 2.0 TDI, 4x4. Tiez mam problem s dlhym startom. v garazi sa mi to nestava, robi mi to ked auto dlhsie stoji vonku. napr dnes okolo 16:00 bolo 11st. a motor tocil dlho.

Baterka je stale original. je to 68Ah, co sa mi zda velmi malo, nie? mam este jedno auto 1.6 diesel, 66kw a tam mam tiez takuto baterku. takze na 2.0TDI velmi slaba bateria, nie?

Dakujem za kazdu radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je auto OK, tak motor startuje na první dobrou i s téměř vymlácenou baterkou. Majitel si tak kolikrát ani nevšim, že akumulátor mele z posledního.

Jinak kapacita startovací baterie se neodvíjí od obsahu motoru, ale jeho typu (benzový / naftový) Na diesel standardně stačí 62 Ah.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, chtěl bych se s vámi podělit o vlastní rozsáhlou zkušenost s dlouhým startováním mé O3 scout :-) postupně jsem vyzkoušel vše co jste zde psali a bez výsledků... Po půl roce, kdy mě mé auto málem nechalo na horách(dva dny stání a před odjezdem nez. topení) jsem řešil výměnu baterky a s tím jsem začal pročítat jinou kapitolu zde na fóru. Celý problém je zakopaný v tzv. Inteligentním dobíjení, někde zde na fóru dost řešené téma. Ve zkratce to funguje tak, že v rámci sniž. emisí auto dobíjí pouze za určitých podmínek, jinak sosá neustále baterii a někdy i po mega dlouhé trase můžete dojet domů s baterkou na 30% :-D  Řešení je vskutku jednoduché, na baterku je u - pólu konektor, přes který auto baterku měří, pokud jej odpojíte, dojde k deaktivaci start stop nesmyslu, ale to hlavní je, že altík začne konstantně dobíjet. Vím, že spousta z vás bude mít odpor k odpojení konektoru, ale opravdu doporučuji vyzkoušet před investicí do vstřiků, EGRu, baterek a výjezdů do ŠA.

 

Vše jsem popsal velmi ve zkratce, pokud dohledám ono téma, doplním odkaz.

Screenshot_20200112-102451_Chytr Auto.jpg

Editováno: , autor: jaccob.lik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavé, měl by se k tomu ještě někdo vyjádřit kompetentní, jestli to nemá nějaké negativní dopady. To dobíjení je pravda, při konstantní jízdě po dálnici, pokud baterie není úplně vyšťavená, to nedobijí, kvůli snížení spotřeby apod, tedy můj greentec podělanej. Naopak při sundání nohy z plynu se zařazenym kvaltem to tam altik cpe naplno. Takže pro baterku katastrofa.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Start/Stop je samozřejmě nesmysl. Jeho vypnutí je snadné. Stačí rozpojit malý konektor (sonda proudu) u "-" pólu baterie. Současně se také vypne "inteligentní" nabíjení baterie (rekuperace), které nabíjí baterii na max. 80%, což ji samozřejmě ničí (sulfatace, ztráta kapacity, častá nefunkčnost spotřebičů citlivých na nízké napětí - typicky přídavné topení) a dojde k přepnutí na "konvenční" nabíjení, kdy je baterie nabíjena na 100%, což mj. požadují v návodu všichni výrobci baterií.

 

O tom, že vám ŠKODA AUTO, ale i další výrobci aut, nabíjí baterii jen na 80% a tím ji ničí, v návodu k autu radši nikde nepíší... V USA by to bylo na hromadnou žalobu.

Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží?

d-c-jednotka.jpg

Editováno: , autor: Caster
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...