beuticek Vloženo 12. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2021 Já tam mám obyč., nemám start-stop, mám ještě verzi Euro5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZdenoM Vloženo 15. Únor 2022 Sdílet Vloženo 15. Únor 2022 Ahoj všem, za sebe musím říct, že u mně pomohlo tankování pouze Vervy u Benziny a je po dlouhých startech. Když natankuji třeba u Globusu Liberec tu lepší aditivovanou naftu tak se dlouhé starty vrací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzenda7 Vloženo 11. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2022 Zdravím, Octavia III, 2.0 TDI, 110kW, baterie VARTA EFB 75 Ah, rok stará. Občas mám delší starty, cca 2-3 sekundy. Svým pátráním po příčině delších startů jsem přišel na to, že baterie, když se dostane pod napětí 12,2 V, tak jsou ty delší starty. Pravděpodobně dochází k vybíjení baterky fungování kamery MIO, když je vypnuté zapalování, což by nebyl problém. Ale, zaráží mě ty delší starty, proč tomu tak je? Diagnostika VAG nehlásí žádnou chybu, alternátor dobíjí v pořádku. Napadá někoho jiná příčina? Kolega má Passata B8 a dělalo mu to to stejné, koupil novou baterii po 4 letech provozu a je po problému. Díky za jakékoliv nápady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 12. Červenec 2022 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2022 @dzenda7 Napětí pod 12,2V má především na svědomí tzv. inteligentní dobíjení. S ním můžeš na klasické hodnoty AKU (12,7V) zapomenout. A nebo ideálně neustále nabíjet, ale ani to ti nepomůže, jelikož se baterka při první jízdě ihned vybije. Zkus si něco o inteligentním dobíjení přečíst, ať víš přesně, o co jde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzenda7 Vloženo 6. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2022 V 12. 7. 2022 na 12:33, LukášCBR napsal: @dzenda7 Napětí pod 12,2V má především na svědomí tzv. inteligentní dobíjení. S ním můžeš na klasické hodnoty AKU (12,7V) zapomenout. A nebo ideálně neustále nabíjet, ale ani to ti nepomůže, jelikož se baterka při první jízdě ihned vybije. Zkus si něco o inteligentním dobíjení přečíst, ať víš přesně, o co jde. O inteligentním nabíjení toho vím dost, ale proč točí motorem déle při nízkém stavu baterie to mi poraď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafa Vloženo 8. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2022 Pretože potrebuješ pre vznietenie dostatočne rýchlu kompresiu, ktorú pri vycucanej baterke štartér nedáva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzenda7 Vloženo 8. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2022 před 12 minutami, stafa napsal: Pretože potrebuješ pre vznietenie dostatočne rýchlu kompresiu, ktorú pri vycucanej baterke štartér nedáva? Rychlá komprese?? Taky bude něco špatně 🤣😂🤣😂🤣😂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 8. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2022 jestli to spis nebude tim, ze na roztoceni motoru potrebuje vetsi energii, ktera se pak nedostava pro ridici jednotku. Kdyz uz motor udela nejakou tu otacku, starter uz nepotrebuje tolik energie a ta konecne zbyva pro elektroniku, ktera muze zacit pracovat. Nejdriv musi urcit prvni valec a od nej zacit. A urceni prvniho valce v HU muze byt az dalsi 2 otacky motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafa Vloženo 10. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2022 V 8. 8. 2022 na 13:13, dzenda7 napsal: Rychlá komprese?? Taky bude něco špatně 🤣😂🤣😂🤣😂 Skús nakopnúť starý traktor kľukou a hneď pochopíš, o čom som písal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinxdhh Vloženo 28. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2022 Tak jak? Já mám kessy CRMB a zjistil jsem, že pokud dvakrát za sebou zapnu, chvíli počkám a vypnu zapalování, startuje hned i při slabé, staré 6 let baterii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzenda7 Vloženo 28. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2022 řeším to tím, že baterku jednou za 14 dní prostě nabiju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinxdhh Vloženo 28. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2022 (editace) Startuje déle i po odpojení nabíječky po nabití. Jediné co mi pomáhá je opravdu 2x sepnout zapalování před startem, a to si myslím v mém případě baterií nebude, po tom by byla ještě více vytřískaná. Nevím no, neřeším to zatím, až klekne baterka, koupím novou a uvidíme. Editováno: 28. Prosinec 2022, autor: martinxdhh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Elgonnt Vloženo 10. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2023 To je neuveritelne ze po takom case tu nie je jasne riesenie.. chore aby mi 4 rocne auto tocilo 2-3 sekundy ked stlacim tlacitko start hned s brzdou. Jedine co pomaha je ze stlacim bez brzdy pockam 3 sekundy a nastartujem s brzdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 10. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2023 Je to nějaká chyba/vlastnost v SW. Neřešil bych to… 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 11. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2023 (editace) Potvrdzuje sa mi teoria o steve nabitia baterky .Ak je na 100 starty ok akonahle klesne na 80 začnu sa objavovať aj ked je teplo (v lete).A relém to určite nebude,bolo zamenené.Po výmene baterky za novu na dlhý čas uplne zmizli,preto toto tvrdenie. Editováno: 11. Listopad 2023, autor: marian.marcin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 11. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2023 Znamy mechanik mi hovori, ze dlhe starty mu castokrat vyriesil repas starteru. Jasne ze na autach co maju 150+tkm. Tak isto urcite pomoze aj baterka ale napr. bratovi som vymenil baterku a zachvilku tam boli horsie starty naspat a auto ma 210tkm uz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 11. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2023 (editace) Áno šart -stop sa pri velkom nájazde určite postará o kondičku štartera ,moj ma na hrbe 280 tkm,možno (určite)by ho trebalo vymeniť.Do180 to kerovala nejaká ženská ktorá SS určite nikdy ne-offla Editováno: 11. Listopad 2023, autor: marian.marcin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 12. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2023 Mám doma na dvore Leona čo má CUNA motor a 272tkm a štartuje to ako nové auto, má to síce tak pol roka starú baterku ale origo vstreky. Fakt to štartuje parádne. Na oboch RSach to ani zďaleka tak netočí ten štarter aj keď modrá čo má 300tkm s "novými" vstrekmi štartuje lepšie ako biela, ktorá má sice novú baterku ale origo vstreky. Akože nemusí to byť tým štartérom ale ak ti točí pomály tak to bude asi aj tým. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 13. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2023 Pri 220 sa vičistilo Dpf ale inak je všetko origo ,nikto do toho nešprtal zatiaľ to funguje a to som rád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek.me Vloženo 18. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2023 Také jsem vypozorovat že na to má vliv nabití baterie. Pokud je baterie plně nabitá chytá to perfektně, ale jak není baterie úplně nabitá, třeba při častých jízdách po městě, tak je to hned poznat občasnými dlouhými starty. Bude to něco kolem toho dobíjení. Baterii a relé jsem dal nové a nepomohlo to vůbec. 110kw DFEA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Elgonnt Vloženo 18. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2023 U mna osobne to neni nabitim baterie predpokladam, pretoze ked nastartujem prvy studeny start uz mi startuje auto potom okamzite. 135kw DJGA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek.me Vloženo 18. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2023 Ano potom už to startuje celý den bez dlouhého startu. Většinou se jedná jak píšeš o první studený start. Ale pokud mám baterií nabitou tak to ten dlouhej start neudělá, alespoň u mne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Exaflop Vloženo 8. Ledna Sdílet Vloženo 8. Ledna (editace) U mna na octavii 3 2.0TDI 110KW CKFC presne tento problem vyriesila vymena zhavicov. Ak teploty klesli pod 15 stupnov a snazil som sa startovat ihned automatickym sposobom, teda ze som kluc pootocil do druhej polohy kedy motor sam startuje okamzite po tom ako si nazhavi, motor sa tocil aj 6 sekund nez naskocil, bolo to nepravidelne, tiez som si myslel ci nieje problem so vstrekovacmi alebo pada nafta a podobne nezmysly. Tiez by sedelo pozorovanie niektorych uzivatelov o tom ako zalezi startovanie od nabitia baterie- na nabitej baterii zhavice hreju urcite viacej. Nespoliehajte sa na to, ze podla diagnostiky su zhavice vporiadku a ze ich multimetrom podla odporu nameriate. Tym zistite iba ze je vyhrevna spirala vnutri zhavica vporiadku. Spicky zhavicov mozu byt narusene/ napuchnute alebo je povrch zoxidovany, co sposobuje, ze neodovzdavaju tolko tepla ako by mali, hoci teleso dnu sa zeravi uplne vporiadku. Zhavice som menil pri 290 000 km, nevyzerali az tak zle ale 90 000km nefungovali spravne. Editováno: 8. Ledna, autor: Exaflop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 8. Ledna Sdílet Vloženo 8. Ledna Autor ale před 10 lety psal o novém autě... jestli se OIII RS vyráběla od roku 2013, tak možná roční auto... Není asi nic snažšího, než si žhavicí svíčku vymontovat a podívat (třeba na youtube), jak má vypadat. Trochu otravné řešení je 2x mačkat tlačítko, jednou bez spojky/brzdy. Ale v řadě případů ani to nepomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek.me Vloženo 8. Ledna Sdílet Vloženo 8. Ledna No já jsem teď žhaviče shodou okolností zrovna měnil a auto má najeto jen 90tkm, jedna žhavička začala házet chybu a rozsvěcet kontrolku motoru, takže je docela možné že už mohli být poškozené dřív a kontrolku to rozvitilo az teď. Zatim po výměně dlouhé starty nepozoruju, ale uvidíme zatím je tam mám krátkou dobu na nějaké závěry 🙂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.