Přejít na obsah

Dlhé štartovanie


BlueRS

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

Ahojte, je niečo nové ohľadne vyriešenia problému s dlhými štartami ? Mám ten istý problém, vlastním OIII RS 135kW CUPA KESSY cca 50 000km a štartovanie sa prejavuje raz za čas pri teplote od 15-25 stupňov. Problém som riešil už pred pol rokom nahratím najnovšej verzie do RJ motora v autorizovanom servise čo nepomohlo tak som dal v tom istom servise vymeniť aj batériu čo tiež problém nevyriešilo. Skúšal som cca mesiac štartovať tak že som najskôr zopol spínaciu skrinku vypol štart-stop a potom štartoval no ani to nepomohlo. Podarilo sa niekomu na niečo dojsť ? Tento problém má veľa ľudí a zatiaľ ho nikto jednoznačne nevyriešil, vďaka za odpoveď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No štartér som neskúšal pretože to robí len občas a vždy len ten prvý "studený" štart, všetky nasledujúce sú bezproblémové. Takže si myslím, že ak by to bol štartér malo by to robiť problém aj pri iných štartoch nie len pri tom prvom. No jeden krát sa mi stalo, že točil dve sekundy keď mal motor 60 stupňov a auto bolo zaparkované šikmo na kopci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem, mám stejný problém s prvními dlouhými starty u svého VW Golf 1.6TDi 77kW CLHA z roku 2015, najeto 163.000 km. Vyměnil jsem baterii za novou (EXIDE Start-Stop AGM 70Ah, EK700) nepomohlo. Tak jsem pokračoval výměnou startéru (Valeo 02Z911024L) a k tomu jsem vyměnil i alternátor (Valeo 03L903023L), vše byly nové, nikdy nepoužité díly. A problém opravdu na delší dobu zmizel. Jenže teď je zpět – jednou za měsíc se to prostě při prvním ranním startu objeví a startuju dlouho. Takže nechal jsem zkontrolovat vstřiky a jak korekční množství, tak přepad je OK. Vypozoroval jsem, že většinou se to stávalo, když po cestě domů jsem měl třeba 5 zastávek a tolikrát i startoval…tak druhý den ráno to startuje dlouho. Po těch výměnách je to opravdu asi tak 1x za měsíc. Tak nevím. Už jsem to přestal řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

 

 mám naprosto stejný problém... Motor 1.6 TDI CR CAYC v zimě chytne na první otočení klíčkem, ale nyní (15-20 stupňů) točím klidně i 5 vteřin... Všechny prémiové nafty ozkoušeny, výsledek negativní. Jinak teplý motor chytne v pohodě. Vyřešil to už někdo prosííííííím? Je mi líto toho motoru...

Díky za případné rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mozno by stalo za test odpojit ten pomocny konektor z baterie ktory ma na svedomi inteligentne dobijanie aj start stop a skusit pojazdit. Predsalen v zime sa to snazi drzat baterku nabitu (aspon co som sledoval) teraz v lete to nenabija doplna a ked tu vasek pisal ze sa mu to stava ked viackrat nastartuje a dalsi den je problem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sart stop nemám... Baterie se tváří OK. Někdy chytne na drc i po delším stání cca 2 dny a z toho přijedu ráno do práce (cesta 26 km) a odpoledne když chci odjet točím jak ve blázen... Už nevím co s tím. Spotřeba dobrá, chod motoru taky. Žádný vibrace třepaná klepání prostě nic. Jen ty občasné starty...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tým asi nič ,je to asi debilná vlastnosť týchto motorov. Bolo tu na tuto tému milion názorov a hromada vymenených vecí a pravdepodobne bezvýsledne vrátane prepáleného softu a aj tak sa to opakuje.Mám kessy ,stlačím tlačítko Start bez spojky, načítajú sa budíky ,pohasnú ,vytlačím spojku s stlačím Start skočí to na šup. Ak to tak nespravím tak si to bude veslo točiť:wallbash:Beriem v potiaž že motor má nalietané podstivých 200 litrov a dýcha trochu viac ale takto naskakujú aj motory ktoré majú podstatne menší nájazd a to asi nieje celkom normálne.Podotýkam že sa jedná o motor CUPA ,teda nie EA 288 ktore maju variabilné časovanie a s tým spojený problém dlhšieho štartu.

Editováno: , autor: marian.marcin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím Vás

Mám ten istý problém so štartovaním. Síce mám passat ale motor je VW Group.

Jedná sa o 2,0 TDI 140kW kod: DDA ( motor s VVT ). Samozrejme som už po rozvodoch a výmene oboch snímačov na kluke a vačke a problém stále pretrváva.

Pokročil už niekto z Vás s týmto problémom? Tie zdĺhavé štarty su nevyspitatelné, niekedy celý týždeň OK a potom každé ráno...

 

skusal este niekto zmenit startovaciu davku?

diki za odpoved

Editováno: , autor: cickovica
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎29‎.‎05‎.‎2019 na 21:51, marian.marcin napsal:

S tým asi nič ,je to asi debilná vlastnosť týchto motorov. Bolo tu na tuto tému milion názorov a hromada vymenených vecí a pravdepodobne bezvýsledne vrátane prepáleného softu a aj tak sa to opakuje.Mám kessy ,stlačím tlačítko Start bez spojky, načítajú sa budíky ,pohasnú ,vytlačím spojku s stlačím Start skočí to na šup. Ak to tak nespravím tak si to bude veslo točiť:wallbash:Beriem v potiaž že motor má nalietané podstivých 200 litrov a dýcha trochu viac ale takto naskakujú aj motory ktoré majú podstatne menší nájazd a to asi nieje celkom normálne.Podotýkam že sa jedná o motor CUPA ,teda nie EA 288 ktore maju variabilné časovanie a s tým spojený problém dlhšieho štartu.

 

Takhle to dělám taky, už jsem to doporučoval kdysi. Pomáhá to a to dá se říct, že problém skoro zmizel. Když to neudělám, dlouhé startty se objeví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Clint napsal:

 

Takhle to dělám taky, už jsem to doporučoval kdysi. Pomáhá to a to dá se říct, že problém skoro zmizel. Když to neudělám, dlouhé startty se objeví.

Ja som tak skúšal štartovať pol roka a problém sa objavoval tak isto ako u okamžitého štartovania- Octavia III RS CUPA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

No ja mam taky istý problém ako vy všetci, mam o3 rs, 2014 automat, ráno keď naštartujem tak to točí aj 10s, ale pri zohriatom mi to ešte neurobilo nikdy. Ale ešte jedna vec ak stlačím tlačítko štart kontrolky mi nezhasnu a už začne štartovať, namali by najprv zhasnúť a potom začať štartovať? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
V 26. 8. 2019 na 18:11, marek16 napsal:

možná některé z vás bude zajímat tohle téma: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=368&t=348597&start=75

Výmena rieši iba motory s variabilným časovaním ventilov. Motory ako môj 2.0 TDI 135kW CUPA časovanie nemá. Mal som problém s rozvodmi (divné zvuky motora so záťažou zmizli) a myslel som si, že sa potom problém odstráni. Výmena bola realizovaná v originál servise, zvuky zmizli no zlé štarty ostali. Aktuálne mám cca 60 000 km, vymenenú baterku, najnovší SW, a vymenené rozvody no problém pretrváva stále.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minulý týždeň som menil palivový filter a zarazilo, že nebol naplnený až doplna ako som videl vo videonávodoch ako ho vymeniť. Pred výmenou som tiež mal dlhšie štarty 4 z 10. Po vymene a zaplnení filtra povrch som žiadny dlhší štart nezaznemenal síce ich bolo možno tak 20 ale aj tak. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

marfan: na tohle bacha - čerpadla Bosch CP4 (který tam pravděpodobně máte), jsou hooodně náchylný na běh nasucho / vzduch v systému, protože je maže jenom nafta. V poslední době jsem dost načítal zahraniční TDI fóra, a lidi tam spekulujou, že tohle je dost možná hlavní příčina jejich fatálního selhání (to je takový to jak se čerpadlo zadře, vyháže piliny co celýho palivovýho systému a ten se pak musí vyměnit). V manuálu se, pokud si to dobře pamatuju, píše po výměně filtru provést minimálně 3x zaplavení čerpadla přes diagnostiku. A to samý bych udělal, pokud mi to takhle blbě startuje. A filtr měnit tak po 20tkm.

 

mareckus: pokud ti nepomůže to co kolegovi, tj výměna filtru a odvzdušnění systému, šel bych po tom zbytku, co diesel potřebuje, kromě paliva a toho co jsi pořešil. Tzn žhaviče, komprese... ?

image.thumb.png.1f1a2a3e2c9a67f4d570d12af4199f54.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím páni,

má niekto niečo nového ? Keďže sa ochladilo a štartoval som v teplotách okolo 15° a menej tak ja som mal z 30 štartov 30 dobrých. Riešiť zlé štarty budem teda budúci rok keď sa budú vyskytovať a prvým začnem palivovým filtrom no ťažko povedať či to pomôže keďže teraz je všetko bez problému.

 

marek16: ďakujem za vaše rady no prosím prečítajte si túto tému od začiatku kedy a ako sa to prejavuje pretože tvrdiť, že treba skontrolovať žhaviče, ktoré fungujú iba v nižších teplotách, kompresia na aute čo má reálnych 60 000km (servisované v autorizovanom servise), nemá stratu výkonu ani zlý chod a z toho obrázka príčina zdĺhavých štartov predtým uvarený motor tak to vaše tvrdenia nedávajú žiadny zmysel. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte

Cca necelý rok po "vyriešení" dlhého štartovania na mojom motore (CUNA) s kessy je problém späť. Vtedy to vyriešili výmenou baterky.
Začalo to už v lete nie pri každom štarte, ale teraz už je to systematické, každé ráno je dlhší štart.

Takže idem zahájit ďalšiu torturu v servise. Už mi avizovali že tam budem musieť nechať auto na viac dní [emoji19]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...