Přejít na obsah

Plynový pedál


Lukander

Doporučené příspěvky

RS-ari a ostatni, uz jsem se ptal par lidi v poste, ale nikdo podobny problem nema a nez se zacnu hadat se servisem, chci to mit potvrzene od co nejvic lidi.

Mam RS TDI, vyr. 12/2014, manual, sound generator.

Od zacatku jsem mel v krajni poloze plynoveho pedalu kratkou vuli s vyssim odporem pri doslapu. Proste kdyz seslapnu plyn na podlahu - kdy dava setrvaly odpor, tak na podlaze je tam jeste mini prostor, kde ten pedal ma odpor vetsi.

Byl jsem s tim ted na reklamaci a v servisu mi rekli, ze je to vlastnost vsech RS. Pry neco s tim Sound generatorem, bla bla bla - chlap nevedel, ktera bije. Muzet mi to potvrdi/vyvratit?

V normalni oktavce, co jsem zkousel na salonu to nedelalo.

 

Nize video.

 

http://youtu.be/UK8AFcQt354

Editováno: , autor: Lukander
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RS-ari a ostatni, uz jsem se ptal par lidi v poste, ale nikdo podobny problem nema a nez se zacnu hadat se servisem, chci to mit potvrzene od co nejvic lidi.

Mam RS TDI, vyr. 12/2014, manual, sound generator.

Od zacatku jsem mel v krajni poloze plynoveho pedalu kratkou vuli s vyssim odporem pri doslapu. Proste kdyz seslapnu plyn na podlahu - kdy dava setrvaly odpor, tak na podlaze je tam jeste mini prostor, kde ten pedal ma odpor vetsi.

Byl jsem s tim ted na reklamaci a v servisu mi rekli, ze je to vlastnost vsech RS. Pry neco s tim Sound generatorem, bla bla bla - chlap nevedel, ktera bije. Muzet mi to potvrdi/vyvratit?

V normalni oktavce, co jsem zkousel na salonu to nedelalo.

 

Nize video.

 

http://youtu.be/UK8AFcQt354

 

Ale takhle se mi přesně chová 1,8 TSI s manuálem, samozřejmě bez soundgenerátoru. Nepřikládal jsem tomu význam, naopak jsem celkem rád. Mám tak pod nohou kontrolu, že už se opravdu blížím k podlaze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a nebo prostě dávají jeden druh pedálu nebo to má souvislost s start/stop systémem nebo s něčím jiným, ale každopádně v etce jsou sice dva pedály a to 5Q1721503F pro mechanickou převodovku a PR-EFO a druhý 5Q1723503F pro užití u manuálu s PR-EFO a dále i s PR-EF1 a rovněž pro automat...

 

ví někdo co je PR-EFO a PR-EF1 ?

 

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nerad kecám do něčeho, čemu až tak nerozumím a vůbec mě netrápí, ale když už to tady čtu, tak jediné, co se dá EF0 a EF1 takhle večer dohledat je, že EF1 má dle některých webů s náhradními díly asi nějakou souvislost s možností zvolení profilu ECO.

 

Pak se osazuje stejný pedál jako pro automatickou převodovku. Nemůže to "prošlápnutí" být impuls "vykašli se na ECO profil, já chci z tohohle předjíždění co nejrychleji pryč" ?

 

Viz třeba návod k obsluze, kapitola volba režimů poznámka za režimem Eco: "Maximální zrychlení vozidla (funkce kick-down) je umožněno i v jízdním režimu Eco".

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nerad kecám do něčeho, čemu až tak nerozumím a vůbec mě netrápí, ale když už to tady čtu, tak jediné, co se dá EF0 a EF1 takhle večer dohledat je, že EF1 má dle některých webů s náhradními díly asi nějakou souvislost s možností zvolení profilu ECO.

 

Pak se osazuje stejný pedál jako pro automatickou převodovku. Nemůže to "prošlápnutí" být impuls "vykašli se na ECO profil, já chci z tohohle předjíždění co nejrychleji pryč" ?

 

Viz třeba návod k obsluze, kapitola volba režimů poznámka za režimem Eco: "Maximální zrychlení vozidla (funkce kick-down) je umožněno i v jízdním režimu Eco".

 

je to tak, dohledal jsem to samé, pedál 5Q1723503F je tedy u všech automatů a u vozidel s manuálem, ale volbou jízdních režimů (Driving Mode Selection), nicméně jsem dohledal že i motory 1,8 TSI a 2,0 TSI i bez DMS mají tento pedál... sice je to psáno pro VW, ale těžko říct....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motory 1,8TSI a 2,0TSI jsou jiná liga. To si kupují polozávodníci, kteří hledí na 3 parametry: maximální rychlost, zrychlení z 0 na 100 a kombinovaná spotřeba.

 

Maximální rychlost - i u normálního motoru se s ní dá pohrát relativně levně za pomoci převodovky (vím i spousta dalších věcí na to musí být stavěna, ale není to žádná pohroma).

 

Kombinovaná spotřeba - uměle naměřená laboratorní hodnota, které se při jejím měření jakýkoliv inteligentní motor přizpůsobí.

 

Ale co zrychlení? Jak bys chtěl co nejlevněji (nebo úplně zadarmo) docílit zrychlení z 0 na 100 kolem 7 sekund tak, abys nemusel dělat žádné podstatné změny na motoru a udržel kombinovanou spotřebu "běžného" provozu na 5ti litrech a velmi nízké emise ?

 

Můj názor je (spíš domněnka), že toto je velmi levný způsob, jak říct řídící jednotce vykašli se na spotřebu, životnost, chlazení, dobíjení, klimatizaci, emise a GO!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motory 1,8TSI a 2,0TSI jsou jiná liga. To si kupují polozávodníci, kteří hledí na 3 parametry: maximální rychlost, zrychlení z 0 na 100 a kombinovaná spotřeba.

 

Maximální rychlost - i u normálního motoru se s ní dá pohrát relativně levně za pomoci převodovky (vím i spousta dalších věcí na to musí být stavěna, ale není to žádná pohroma).

 

Kombinovaná spotřeba - uměle naměřená laboratorní hodnota, které se při jejím měření jakýkoliv inteligentní motor přizpůsobí.

 

Ale co zrychlení? Jak bys chtěl co nejlevněji (nebo úplně zadarmo) docílit zrychlení z 0 na 100 kolem 7 sekund tak, abys nemusel dělat žádné podstatné změny na motoru a udržel kombinovanou spotřebu "běžného" provozu na 5ti litrech a velmi nízké emise ?

 

Můj názor je (spíš domněnka), že toto je velmi levný způsob, jak říct řídící jednotce vykašli se na spotřebu, životnost, chlazení, dobíjení, klimatizaci, emise a GO!

 

A nebo si motory 1.8TSI kupijí lidé co chtějí O3 v 4x4 + DSG ... to taky vlastně postrádá logiku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...