Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

RS-ari a ostatni, uz jsem se ptal par lidi v poste, ale nikdo podobny problem nema a nez se zacnu hadat se servisem, chci to mit potvrzene od co nejvic lidi.

Mam RS TDI, vyr. 12/2014, manual, sound generator.

Od zacatku jsem mel v krajni poloze plynoveho pedalu kratkou vuli s vyssim odporem pri doslapu. Proste kdyz seslapnu plyn na podlahu - kdy dava setrvaly odpor, tak na podlaze je tam jeste mini prostor, kde ten pedal ma odpor vetsi.

Byl jsem s tim ted na reklamaci a v servisu mi rekli, ze je to vlastnost vsech RS. Pry neco s tim Sound generatorem, bla bla bla - chlap nevedel, ktera bije. Muzet mi to potvrdi/vyvratit?

V normalni oktavce, co jsem zkousel na salonu to nedelalo.

 

Nize video.

 

http://youtu.be/UK8AFcQt354

Upraveno od Lukander

s timhle jsem se setkal v RSu na autosalonu v Lipsku a doufal jsem, ze je to cidlo na KickDown co se pouziva u automatu, ale taky jsem se divil, pac vystaveny vuz byl normalne manual

ja takhle mam kick down u automatu, ale tam je to větší prošlap, takže bych řekl, že to není ani chyba záměny manualů a čidla od automatu

Mají to všechny OIII

RS-ari a ostatni, uz jsem se ptal par lidi v poste, ale nikdo podobny problem nema a nez se zacnu hadat se servisem, chci to mit potvrzene od co nejvic lidi.

Mam RS TDI, vyr. 12/2014, manual, sound generator.

Od zacatku jsem mel v krajni poloze plynoveho pedalu kratkou vuli s vyssim odporem pri doslapu. Proste kdyz seslapnu plyn na podlahu - kdy dava setrvaly odpor, tak na podlaze je tam jeste mini prostor, kde ten pedal ma odpor vetsi.

Byl jsem s tim ted na reklamaci a v servisu mi rekli, ze je to vlastnost vsech RS. Pry neco s tim Sound generatorem, bla bla bla - chlap nevedel, ktera bije. Muzet mi to potvrdi/vyvratit?

V normalni oktavce, co jsem zkousel na salonu to nedelalo.

 

Nize video.

 

http://youtu.be/UK8AFcQt354

 

Ale takhle se mi přesně chová 1,8 TSI s manuálem, samozřejmě bez soundgenerátoru. Nepřikládal jsem tomu význam, naopak jsem celkem rád. Mám tak pod nohou kontrolu, že už se opravdu blížím k podlaze.

  • Autor

Možná by si to zasloužilo svoje vlákno, co ty na to Lukandere?

Klidne, jsem tu newbee.

Z reakci je zrejme, ze na to neni jednotna odpoved.

a co takhle poslat to video do ŠA na info ?

Mam take. RS TDI DSG. Kdyz proslapnu jeste tu pojistku tak to podradi jeste o jeden stupen nize. Kdyz to samozrejme je mozne.

Myslim, ze u TDI je to zbytecne, vytoci se to nekam kolem 4000 otacek kde uz to moc netahne.

U benzinu to bude o necem jinem. Takze to ani nevyuzivam.

ale to je přeci kick down u DSG, máš to popsaný od jakživa i v návodě. u manualu kick down najdeš těžko

Upraveno od kokta7

  • Autor

jardakulich & kokta7 : DSG, kickdown - dejme tomu. K cemu to ale mam v manualu? Ma smysl to proslapnout az na doraz?

jedinej smysl u manualu bych videl, kdyby mel motor OverBoost, ale to mam dojem snad VW nema. Mno a ty motory co OverBoost maji tak snad ani cislo na pedalu nemaji, bere se to z polohy skrtici klapky.

 

Takze me osobne taky zajima, kvuli cemu to tam je

já to na svojí nemám, ani teda Sound generator...

A já to zase mám ale nevím na co....

Já to mám, včera jsem to zkoušel.... a mám DSG....

Souhlas. U DSG chapu, manual nechapu.

Mozna pri vyrobe nemeli pedali bez pojistky pro manual, tak tam dali s cidlem pro DSG.

:-D:-D:-D:-D

a nebo prostě dávají jeden druh pedálu nebo to má souvislost s start/stop systémem nebo s něčím jiným, ale každopádně v etce jsou sice dva pedály a to 5Q1721503F pro mechanickou převodovku a PR-EFO a druhý 5Q1723503F pro užití u manuálu s PR-EFO a dále i s PR-EF1 a rovněž pro automat...

 

ví někdo co je PR-EFO a PR-EF1 ?

 

Upraveno od Hravec

No nerad kecám do něčeho, čemu až tak nerozumím a vůbec mě netrápí, ale když už to tady čtu, tak jediné, co se dá EF0 a EF1 takhle večer dohledat je, že EF1 má dle některých webů s náhradními díly asi nějakou souvislost s možností zvolení profilu ECO.

 

Pak se osazuje stejný pedál jako pro automatickou převodovku. Nemůže to "prošlápnutí" být impuls "vykašli se na ECO profil, já chci z tohohle předjíždění co nejrychleji pryč" ?

 

Viz třeba návod k obsluze, kapitola volba režimů poznámka za režimem Eco: "Maximální zrychlení vozidla (funkce kick-down) je umožněno i v jízdním režimu Eco".

 

 

Vyzkoušíme a uvidíme :kol-47: .... v tomto případě by to platilo jak pro DSG, tak manuál, takže jakousi logiku to má...

No nerad kecám do něčeho, čemu až tak nerozumím a vůbec mě netrápí, ale když už to tady čtu, tak jediné, co se dá EF0 a EF1 takhle večer dohledat je, že EF1 má dle některých webů s náhradními díly asi nějakou souvislost s možností zvolení profilu ECO.

 

Pak se osazuje stejný pedál jako pro automatickou převodovku. Nemůže to "prošlápnutí" být impuls "vykašli se na ECO profil, já chci z tohohle předjíždění co nejrychleji pryč" ?

 

Viz třeba návod k obsluze, kapitola volba režimů poznámka za režimem Eco: "Maximální zrychlení vozidla (funkce kick-down) je umožněno i v jízdním režimu Eco".

 

je to tak, dohledal jsem to samé, pedál 5Q1723503F je tedy u všech automatů a u vozidel s manuálem, ale volbou jízdních režimů (Driving Mode Selection), nicméně jsem dohledal že i motory 1,8 TSI a 2,0 TSI i bez DMS mají tento pedál... sice je to psáno pro VW, ale těžko říct....

Upraveno od Hravec

Motory 1,8TSI a 2,0TSI jsou jiná liga. To si kupují polozávodníci, kteří hledí na 3 parametry: maximální rychlost, zrychlení z 0 na 100 a kombinovaná spotřeba.

 

Maximální rychlost - i u normálního motoru se s ní dá pohrát relativně levně za pomoci převodovky (vím i spousta dalších věcí na to musí být stavěna, ale není to žádná pohroma).

 

Kombinovaná spotřeba - uměle naměřená laboratorní hodnota, které se při jejím měření jakýkoliv inteligentní motor přizpůsobí.

 

Ale co zrychlení? Jak bys chtěl co nejlevněji (nebo úplně zadarmo) docílit zrychlení z 0 na 100 kolem 7 sekund tak, abys nemusel dělat žádné podstatné změny na motoru a udržel kombinovanou spotřebu "běžného" provozu na 5ti litrech a velmi nízké emise ?

 

Můj názor je (spíš domněnka), že toto je velmi levný způsob, jak říct řídící jednotce vykašli se na spotřebu, životnost, chlazení, dobíjení, klimatizaci, emise a GO!

zírám jak vzdělané máme v Brně soukmenovce  :kol-47: vůbec to nepostrádá logiku....

 

už minule jsem se Tě ptal a bohužel jsi neodpověděl, neučil tě doc. Škopán? nebo prof. Bauer? 

Upraveno od Hravec

Motory 1,8TSI a 2,0TSI jsou jiná liga. To si kupují polozávodníci, kteří hledí na 3 parametry: maximální rychlost, zrychlení z 0 na 100 a kombinovaná spotřeba.

 

Maximální rychlost - i u normálního motoru se s ní dá pohrát relativně levně za pomoci převodovky (vím i spousta dalších věcí na to musí být stavěna, ale není to žádná pohroma).

 

Kombinovaná spotřeba - uměle naměřená laboratorní hodnota, které se při jejím měření jakýkoliv inteligentní motor přizpůsobí.

 

Ale co zrychlení? Jak bys chtěl co nejlevněji (nebo úplně zadarmo) docílit zrychlení z 0 na 100 kolem 7 sekund tak, abys nemusel dělat žádné podstatné změny na motoru a udržel kombinovanou spotřebu "běžného" provozu na 5ti litrech a velmi nízké emise ?

 

Můj názor je (spíš domněnka), že toto je velmi levný způsob, jak říct řídící jednotce vykašli se na spotřebu, životnost, chlazení, dobíjení, klimatizaci, emise a GO!

 

A nebo si motory 1.8TSI kupijí lidé co chtějí O3 v 4x4 + DSG ... to taky vlastně postrádá logiku

Tak a záhada je rozlousknuta, mám mode drive proto to tam dali, ...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.