xx30 Vloženo 15. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2014 Dnes jsem jel po nějaké silnici 3 třídy a na cestě byli nějaké kamínky po látání cesty. Nějaký kamínek se mi dostal mezi brzdovou destičku a kotouč. Jenom jsem slyšel silný pískot. Zastavil jsem a několikrát prošlápl brzdu. Kamínek se asi uvolnil. Po dojetí domů jsem si všimnul, že na jednom předním brzdovém kotouči jsou škrábance po celém obvodu. Nejsou hluboké, ale po přejetí prstem jsou lehce znatelné. Jinak brzdy normálně brzdí a při brždění auto nikam netáhne a volant nijak nevibruje. Je to potřeba nějak řešit nebo se postupně kotouč bržděním obrousí a srovná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 15. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2014 s tím se pořítá, není to žádný problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xx30 Vloženo 15. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 15. Srpen 2014 Díky, nemám s tím zkušenost. Před tímto autem jsem měl OI na plecháčích a tam se mi to nestalo a ani by to nebylo vidět. Teď na OIII a hliníkových kolech jsou přece kotouče více vidět a je tam větší prostor pro zapadnutí kamínků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Září 2017 Sdílet Vloženo 2. Září 2017 Vážení, uvažuju o ročním autě - jsou tyto kotouče, resp. desky ok nebo ko? Při testovací jízdě byly při silnějším brždění cítit vibrace. Vpředu je na jedné straně sjetá jen část (na fotce to jde vidět víc než v reálu), druhý kotouč má rýhy. Jde mně o to, co chtít. Jestli bude stačit "zbroušení" a nebo je to na výměnu. Zadní: Přední: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pivo Vloženo 2. Září 2017 Sdílet Vloženo 2. Září 2017 (editace) Vyměň je, kup ATE, sjet bys to musel na soustruhu, najednou obě strany, pak budeš mít žiletky, nevyplatí se to, osobní zkušenost Editováno: 2. Září 2017, autor: Pivo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Září 2017 Sdílet Vloženo 2. Září 2017 Podle mě je tam s ohledem na zkušenosti s ostatními OIII něco špatně. Nechci ale vyskakovat, dokud si nebudu jistý, že je to na vyhození. Předpokládám, že se vždy mění kotouče i desky, že? Mohlo by je to vyjít možná i levněji (s ohledem na práci a nákupní cenu dílů), než zlevňovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spirito Vloženo 2. Září 2017 Sdílet Vloženo 2. Září 2017 Pokud při brždění cítíš vibrace, tak kotouče už nezachráníš. Já musel loni měnit zadní na tříletým autě a na vnitřní straně byly úplně zkorodovaný. Ano, mění se kotouče i destičky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 3. Září 2017 Sdílet Vloženo 3. Září 2017 V první řadě by to chtělo změnit způsob brždění - nešetřit brzdy, brzdit větší silou (na kratší dráze). Druhá věc je jestli cítíš vibrace od zkroucených kotoučů, (to asi ne) nebo jen drhnutí od toho jak destička drhne rez z kotouče. Já bych to neřešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Září 2017 Sdílet Vloženo 3. Září 2017 Auto má najeto cca 12 tis. km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Září 2017 Sdílet Vloženo 3. Září 2017 Zprasit kotouče není žádný problém za pár kilometrů, tzn. podle toho to hodnotit nechcu. Auto jako takové je dle jízdy a prohlídky zvenku ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 4. Září 2017 Sdílet Vloženo 4. Září 2017 S tím autem se očividně moc nebrzdilo, dá se předpokládat, že druhá strana kotouče bude ještě horší. Je možné, že se to po změně stylu brždění upraví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 4. Září 2017 Sdílet Vloženo 4. Září 2017 Požádal jsem o nové obložení v rámci stávající ceny. Uvidíme, jak se k tomu postaví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stano Kandler Vloženo 10. leden 2018 Sdílet Vloženo 10. leden 2018 mam to iste uz asi od 3000km a ma to aj kolega na 230tke takze.... zaujimave je ze len v zadu, na prednych to nieje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. leden 2018 Sdílet Vloženo 10. leden 2018 na tom není nic zajímavého: zadek brzdí méně, tím pádem kotouče reznou víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
backus Vloženo 10. leden 2018 Sdílet Vloženo 10. leden 2018 Vypadá to na zadní, co? Myslím, že je to ještě v poho. Mám to ještě horší a když jsem byl v servise při 45000 km mechanik říkal, že to při další prohlidce (60 tis km) budeme asi muset měnit s deskam ai kotouče. Je to o penězích a na tvé úvaze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZAV1 Vloženo 12. leden 2018 Sdílet Vloženo 12. leden 2018 Cože, na 60 tis. výměna komplet brzd? Mám necelých 170tis od nova a brzdy se do důchodu ještě nechystají (2,0TDI), tedy vše originál od 6/2014. Překvapuje mně, že i zadní. Pokud jezdím krátké trasy, tak alespoň 2x za týdem brzdy pořádně prošlápnu, aby na nich nepučela rez. Jen ještě doplním, že jsem najel ca 20 tis s nebržděným přívěsem často i přes 1T a asi 10 tis. s karavanem 1,2T. Honza 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 V 2017-9-2 na 18:30, bojler napsal: Vážení, uvažuju o ročním autě - jsou tyto kotouče, resp. desky ok nebo ko? Při testovací jízdě byly při silnějším brždění cítit vibrace. Vpředu je na jedné straně sjetá jen část (na fotce to jde vidět víc než v reálu), druhý kotouč má rýhy. Jde mně o to, co chtít. Jestli bude stačit "zbroušení" a nebo je to na výměnu. Zadní: Přední: Dlouhodobé vystavení brzd mokru a korozi. Možná i v kombinaci s přetěžováním brzd. Ty destičky se budou dál po krajích vydrolovat. Stočení kotoučů nepomůže na dlouho. Jestli to klepe při brzdění, vyměnil bych to. Jestli neklepe, dalo by se s tím nějakou dobu vydržet a sledovat stav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 prd přetěžování - naopak brzdí málo. Chce to občas jít až na krev a nebo se s tím smířit. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 (editace) Si nemyslím. Za jízdu se občas zabrzdí dostatečně. Důležité je za deště, nebo jiném mokru před odstavením vozidla dostatečně zabrzdit aby se vlhkost vypařila. To prospívá jak kotoučům, tak destičkám. Kdo to nedělá a nechává brzdy stále mokré tomu korodují a korodují. Ono mezi destičkou a kotoučem se voda hodně těžko odpařuje bez přispění pořádného Tepla. Když je sucho a nebrzdí se, je to brzdám celkem jedno Editováno: 26. Únor 2018, autor: Clerfayt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 stačí trochu přibrzdit a tepla je dost - což se zpravidla stane při každém zastavení, resp. odstavením auta. Jestli jsem to správně pochopil, tak na těch obrázcích je bazarové auto = nějaký čas odstavené a holt tu "lišku" ještě nikdo nestáhl bržděním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 Tuto lišku už se někdo snažil obrzdit. Bržděním toto už dolů nedostane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 to není od kamínků, je to pitting Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 pititing = příčina rýhy = důsledek oddrolování destiček začínající od vnitřního a vnějšího kraje = další důsledek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Únor 2018 Sdílet Vloženo 27. Únor 2018 ty moc čteš 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 27. Únor 2018 Sdílet Vloženo 27. Únor 2018 Možná. Ale původní brzdy včetně destiček mi vydržely na OII 162000km. Pak jsem auto prodal. Nový majitel říkal, že mu ještě 20000 vydrží. Jen jsem je bržlzděním vysušil před odstavením vozidla. A kdybych je každý jaro vyčistil, byly by svaté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.