Pawouk Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Anebo ještě jinak - pokračujte dál, já to odpoledne přesunu do hospody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Do hospody se odpoledne presunu urcite, pac mam dovolenou a dam si tam tu predrazenou Plzen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 hlavne Pawouku maji u sebe presny soupis praci, ktere musi krok po kroku odfajfkovat. I kdyz jsme zase jen lidi a kazdy muze chybovat jde pak spis o to jak se k tomu postavi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 A ja vyse zase psal, ze jim ns nahradni reseni seru, abych se doprosoval levnejsiho oleje a oni mi laskyplne dali 100kc slevu na litru. Jinde viz ford ti daji rovnou normalni cenu. Je videt ze jeste moc s reklamacema zkusenost nemas. Servis bez souhlasu SA nevymeni ani sroubek v ramci zaruky. Viz. silentblok ktery jsem se servisem resil 3 mesice a dopisovani primo az s SA pomohlo aby mi ten zkurvenej silentblok za ten spravnej vymenili. Plno casu a projeteho benzinu. Posledni reklamace vytahovani a parani ok pruvlaku pro tyce hlavove operky. Servis rekl jasna vymena ze nic jineho nepomuze. SA odpoved pro servis, calouneni presatte vymena nepovolena. Servis presadil a za 3 dny to bylo stejne jako pred tim . Dalsi 14 dni jsem domlouval nahradni termin zase projetej benzin a cas tentokrat to SA uznala. Ale moje starosti s tim SA opet nesere. Takhle bych mohl pokracovat jeste dlouho. Až toho nareklamuješ a nastojiš u auta co já, prodiskutuješ s právníky, zákaznickým centrem Š-A,řešením vrácení celého vozu po neskutečném příběhu s autem, tak můžeš psát o nějaké nezkušenosti. A já se nebavím o milostivých 100Kč a ani o doprošování. Je to jen o přístupu jak ze strany klienta tak servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 hlavne Pawouku maji u sebe presny soupis praci, ktere musi krok po kroku odfajfkovat. I kdyz jsme zase jen lidi a kazdy muze chybovat jde pak spis o to jak se k tomu postavi. Hehe, soupis možná měl, ale jak je vidět, tak k ničemu. A tak to je s jakýmkoli jiným papírem (ISO a já nevím jaké další certifikáty a podobné hovadiny) - nic to nezaručuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 jako člověk, který se celý život pracuje v kvalitě ( né na lince, ale v kanclu nastavuji procesy, postupy apod. ), tak mohu říct, že ještě nikdo nevymyslel systém, který by zajišťoval 100% kvalitu. Ano, jde zajistit, ale cena výrobku/služby bude šílená a nikdo to nezaplatí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Hehe, u nás máme ISO (snad dva druhy) na každý prd (a musí to mít i dodavatelé), mraky směrnic, nařízení a příkazů a je to k hounu. Ve skutečnosti se na zákazníka kašle, jen to není zvenku vidět. To musí člověk nahlédnou do firmy zevnitř. A pochybuji, že to je jinde jiné. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Kubino tak pak vis o cem pisu a zkusenosti budes mit vetsi. Ja auto zatim nevracel, pokud to tak ale pujde dal vratim jim ho zapaleny s cihlou na plynu do autosalonu. Pak ovsem nechapu kdyz mame obdobme zkusenosti proc se vlastne v tomto handrkujeme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Pawouku: presne zakaznik je jen debilek co ms platit a moc se nezajimat. To Vormen je idealni zakaznik SA - ovsem nikdy z toho nic mit nebude ze je sponzoruje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 no, hlavně vy tu 1 reklamaci máte rozdělenou napůl. Tvoje půlka sahá k prodejci a ta jeho k ŠA a ta jeho tě vůbec, ale vůbec nemusí zajímat a dá se říct by ti měla být u prdele. Jejich povinností to je vyřešit, a´t si to zařídí jak chtějí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Kubino tak pak vis o cem pisu a zkusenosti budes mit vetsi. Ja auto zatim nevracel, pokud to tak ale pujde dal vratim jim ho zapaleny s cihlou na plynu do autosalonu. Pak ovsem nechapu kdyz mame obdobme zkusenosti proc se vlastne v tomto handrkujeme. Taky nevím.... :kol-32: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Rypicongu: ty mas ovsem pravo si na postup servisu ztezovat u SA a jak pises nemusi te zajimat jak si to servis zaridi. Ovsem kdyz servis se snazi a SA zamitne se servisem uz nic nezmuzes a tak si to hold musis s SA vyresit sam. Uz jsem tak resil u sveho auta nebo u manzelky Renaulta a sice tam vzdy hodi hlasku ze v ramci dobrych obchodni vztahu to uznaji ale to uz je mi jedno. Vedi ze kdybych sel na tvrdo do sporu, ze bych to vyhral, neverim totiz ze ti dnes jen tak nekdo neco zaplati kdyz by si byli tak jisty v kramflecich ze jsem si to treba zpusobil sam. U manzelky jsem reklamoval vnitr. zpetne zrcatko jehoz zrcadlo se oprejskavalo zevnitr. Stacilo par emailu primo na vyrobce a jak to slo najednou. Spolehaji se ze kdyz pres servis poslou vzkaz ze neuznaji ze nad tim zakaznik mavne rukou a zacaluje si to sam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 RAKULA: ...... ono jezdim do Inpra.... tak ono co si budeme povidat Vankat je vetsi, takze si muze dovolit vetsi slevu,.. to je logicky my sme to delali podobne a sly k nejvetsimu dealerovi ford pro novyho transita ... rozdil v cene slevy byl celkem markantni a u auta na podnikani je celkem 100 tis. kc celkem uz znat uz treba v tom ze to jsou naklady na nejakou udrzbu auta Nicmene, s autorizakama je to proste v dnesni dobe divoky,.. jeden ma dobrou zkusenost, druhej spatnou ..... treba kolin by nemusel bejt spatnej, sam osobne bych veril i Caslavi, ale zalezi na tobe,.. Kutnou horu fakt ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rakula Vloženo 26. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 No uvidim, asi zkusim na servis toho Vankata, nemam duvod to tam nedat a auto budu mit od nej, uvidim jak bude, rad se podelim o zkusenosti... je fakt, ze jedna spatna zkusenost staci - viz Kutna Hora a zpatky se duvera ziskava spatne, kor v dnesni dobe plne moznosti zjistit si informace... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 27. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2014 Tak já jdu v pondělí poprvé s Rapidem na olej, od předání jsem si nechal nastavit pevný interval a nějak těch 15k uteklo jak voda. Olej beru vlastní, sám pracuji v komerční firmě a je mi jasné, že cílem je generovat zisk, ale to co si účtují za olej autorizáky to je pro mě obyčejná zlodějina. V Autodružstvu Frýdek - Místek na pobočce přímo ve FM s druhým autem nikdy s vlastním olejem nebyl problém, jen se předávací technik šel kouknout na láhev, jestli je to zapečetěný originál a správná norma. Asi podle mechanika, co to zrovna dělal, mi tam pak napsali do servisky "olej vlastní, viskozitu a normu", někdy ano, někdy ne. Teď jedu s Rapidem jinam, protože to mám bohužel dost z ruky (ale s prací byla vždy spokojenost), tak uvidíme, jak se budou tvářit. Olej dávám Shell helix ultra 5W-40 (také do F1 a F2 po celou dobu jejich života). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rakula Vloženo 27. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. Srpen 2014 No pet litru za 6 stovek, to je parada.... zkusim to jak psal jeden kolega jakou mi daj cenu v servisu a uvidime... zatim jen cekaaaaaaaaaam na Rapouse :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 Tak první olej v Rapidovi vyměněn. Vlastní olej bez problému, zbyteček na mě pak čekal v kufru. 4l Shell 5W-40 za 530,-, filtr a práce v servise 520,-. Jen mi maxidot přestal zobrazovat teplotu oleje. Sice tady někdo už stejný problém u pevného intervalu řešil, ale je to zvláštní, jelikož od novoty jsem si nechal nastavit pevný a během prvního cyklu se teplota zobrazovala. Někdy cestou se tam stavím zeptat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 Jo, hovořilo se, ale ne o teplotě, nýbrž o hladině oleje při pevných intervalech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. Září 2014 Sdílet Vloženo 2. Září 2014 (editace) Chce to zaktivovat přes diagnostiku vcds treba Editováno: 2. Září 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sir Jim Vloženo 12. Září 2014 Sdílet Vloženo 12. Září 2014 Spousta lidi tu dela v obchode takze vi ze bezna praxe je doporucena MOC cena produktu - oleje, ze ktere mam jako velkoodberatel (servis)slevu - tu si necham pro sebe - a vyfakturuji cenu doporucenou. To je podle me v poradku. Nevyfakturuji ale cenu doporucenou x 3 tak jako v servise olej.. Tak o cem se tu jeste bavime? Jak se tohoto nekdo muze zastavat? Je to obycejna prasarna a proto se lidi brani a to je podle me v poradku. Kdyby to takto nebylo tak nikdo neresi vlastni olej a podobne. Cim chudsi zeme tim se samozrejme vice kouka na korunu to je proste dane podminkama. Je to videt od nas na zapad ale i na vychod.. Rapida budu teprve objednavat ale na toto se uz ted netesim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
runner Vloženo 26. Září 2014 Sdílet Vloženo 26. Září 2014 Tak tohle je klasika. Naštěstí nás nidko nenutí kupovat olej přímo v servisu. Dle mého jde o pohodlnost: nechce se ti to řešit - nalejou ti jejich za vyšší cenu. Chceš vlastní tak se starej a budeš ho mít levnější. Takhle je to se vším a je tov pořádku. Jinak by to bylo kdyby nás nutili, ale to se neděje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 8. Září 2015 Sdílet Vloženo 8. Září 2015 Já si tedy nosím vlastní olej do autorizáku, konkrétně 5W-40. Dávám Shell plnící normu 502 00. 4 litry kupuji cca za 529 Kč, práce s filtrem vyjde na cca 558 Kč. Dohromady tedy tisícovka a drobné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mattisse Vloženo 30. Březen 2016 Sdílet Vloženo 30. Březen 2016 (editace) Donesu si naprosto totožný olej, co by mi nalili v autorizovaném servisu sami. Jaká je pro mne nevýhoda mít po garančce zapsán vlastní olej v servisce? Co z toho plyne? Mohou se na to vymluvit při závadě motoru? Pojišťovna při havárce? A jak to vlastně do servisky zapisují? Jen "vlastní olej" nebo tam napíšou i jaký to byl? Díky Editováno: 30. Březen 2016, autor: mattisse Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 30. Březen 2016 Sdílet Vloženo 30. Březen 2016 maximálně při zadření motoru to začnou nějak řešit, ale i tak, by se měl správně poslat na analýzu kde prd zjistí... Pojišťovna nic... Do servisky se kolikrát ani vlastní olej nepíše. Když už ano, tak přesně nevím co se tam zapisuje, myslím ale že pouze vlastní olej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 30. Březen 2016 Sdílet Vloženo 30. Březen 2016 Mi tam psali "olej vlastní + norma" nebo nic. Podle technika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.