Publikováno Září 22, 201410 r Zdar příznivci této motorizace. Jen pro info. Na mé O2FL 1.4 tsi 2009, 75 tis km, začala téct chladící kapalina. Jednoho rána se na Maxi dotu objevilo info o nedostatku chladícího média v okruhu - obnažil se sensor v expanzní nádobce. Dolil jsem destilku, ale louže pod autem značila problém. V servisu to identifikovali jako díru v tělesu chladiče. Teče to z levého dolního rohu tělesa. Takže paráda. Po pravdě bych čekal, že zrovna chladič vydrží déle. Neměnil jste to už někdo? Kolik to stojí? Serviceman naznačil cosi o osmi litrech, vč. práce. Auto už jsem chtěl prodat, rád bych něco svižnějšího. Dá se říct, že toto je první skutečně servisní zásah, co auto mám (najel jsem nějakých 40 tis km). Do té doby jen údržba. Tak ať Vám to těsní...
Září 22, 201410 r Cau. Mam sice 1.8Tsi MR08, ale resim stejnej problem. Cca pred rokem jsem zjistil ze mi tece vodni chladic. Tenkrat to byl maly ubytek (nekde na strane telesa)tak sem to neresil ale kdyz zacla tect i vodni pumpa tak sem to nechal vymenit. Po 10 mesicich zacal tect ten novy chladic. Takze asi takhle ke kvalite dnesnich nahradnich dilu. Chladic byl original skoda a stal 2700kc. Praci nereknu protoze to bylo i s pumpou.Ale myslim ze to muze zabrat max hodinu. Vypusti se voda pak se odmontuji sahary(4srouby) a 4 srouby chladic. Jeste dodam ze otec ma octavii I starou 20 let najeto pul mega a na chladic nemakl.
Září 23, 201410 r Je to všude stejné napříč značkami. Brácha měl stejný problém na šest let starém autě. Použil přípravek od Sonaxu, pomohlo. Je to takové provizorní řešení např. před prodejem, ale možnost levně to opravit tu je.
Září 23, 201410 r Autor Chladič vyměněn. Těleso na obou spodních hranách totálně prorezlé, děravé jak řešeto (kdyby jste to viděli, jak na třicet let staré stopětadváce). Takže se zřejmě časem připravte na něco podobného. Cena vč. nového média a kontroly podvozku, originál chladiče 6 700 Kč vč. 10% slevy (šeková knížka), autoriz. servis. Nevím, jestli je to standard, ale vždy celé auto umejou. Snad to bude těsnit... Upraveno Září 23, 201410 r od JayFader
Září 24, 201410 r Cože, prorezlý chladič u 6 letýho auta? To slyším poprvé, chladiče se přeci vyráběly z lehkých (nereznoucích) kovů
Září 25, 201410 r Chladič je komplet z hliníku, nepočítaje plastové víka a těsnění. Největší problém je sůl v zimním období, kterou je potřeba vapkou vymývat. Pokud se to nedělá, vlhko ve spojení s agresivní posypovou solí udělá svoje.
Září 25, 201410 r jj, chladič je dnes velmi citlivá věc, navíc zkoušená "doživotními" náplněmi chladící kapaliny.
Září 26, 201410 r Autor Chladič je komplet z hliníku, nepočítaje plastové víka a těsnění. Největší problém je sůl v zimním období, kterou je potřeba vapkou vymývat. Pokud se to nedělá, vlhko ve spojení s agresivní posypovou solí udělá svoje. Souhlasím s tebou, taky bych tipoval na tento důvod. Ale vystříkávat každý den v zimě motor, no nevím nevím... Jinak jsem nechal chladící kapalinu komplet vyměnit, údajně tam byla původní od výroby. Upraveno Září 26, 201410 r od JayFader
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.