Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Při 240 000 km, pak každých 30 000 km
– Kontrola ozubeného řemene vačkového hřídele u zážehových motorů
– Kontrola ozubeného řemene pohonu čerpadla chladicí kapaliny u zážehových motorů

Ford má ale mokrý, který se stále máčí v oleji.

Kladka stojí 1900, řemen 320, pokud než bude F4C najedeme 120tkm, za ty náklady 0 0 prd bych ho nechal vyměnit, budu klidnější :D

Teď na to koukám, místa je tam mraky, to by šlo udělat i doma.

post-7427-0-13441300-1453633689_thumb.jp

Upraveno od Jan R.

To ale není rozvodový řemen...

Co myslíš v tom fordu nebo na fotce? Je v tom hliníkovém držáku motoru nahoře má krytku pod tou trubkou sání a benzínovými hadičkami.

Na fotce. Fotka totiž míří na řemen pohánějící příslušenství, myslel jsem, že myslíš ten. Moje chyba. ;)

Já jen kvůli prostoru, mezi motorem a P nosníkem. U TSi je také tolik místa kolem motoru?

To rozhodně ne.

  • 2 týdny později...

fufal: Ono to bolo od zaciatku jasne, ze TSI 66kW bude najziadanejsia a zaroven aj najpredavanejsia motorizacia. Prave verzia TSI 66 kW je prvy pouzitelny motor na pohodu, kto jazdi mesto, mimo mesto a sem tam presun po dialnici, kto chce trochu sviznejsi motor a ma rad rychlejsiu jazdu musi siahnut po TSI 81kW.

1,0 MPI - je vhodny na jazdu po meste a prave sa ponuka vo verzii 44 alebo 55kW. Ja by som volil pre mestsku jazdu prave 44kW z financneho hladiska (neoplati sa priplacat za 55kW ked do 4000-4500 ot. su identicke, akurat 55kW verzia ma kratsiu prevodovku - lenze )

 

Zaver: vo fabii by som volil na jazdu mesto 1,0 MPI 44kW, na vseobecne pouzitie TSI 66kW (pohoda) , alebo TSI 81kW ( trochu sviznejsie).

 

 

Souhlasím s tebou, jenže když chceš manželce auto trošku vybavit, tak se pak "musí" vzít 55KW :-(    A to už pak ten "ušetřený" cenový rozdíl motoru smázne. Volil jsem motor 55KW a verzi STYLE.  manželka je ráda, že jede a tak obsah 1,2  byl bezpředmětný. Teď jsem se s tím motorem svezl po D1 na Jarov a zpět kvůli reklamace DefendLocku a když je auto prázdné...max. 2 dospělí... Tak to jelo slušně. Nebyla to žádná tragédie. A to ještě zajíždíme a netočíme pře 4000/minutu.

nemáte někdo náhodou graf, porovnání kolik která verze točí na pětku při různých rychlostech? Potřeboval bych vědět o kolik je ta 55kW kratší

aha, takže ikdyž 55 točí o něco více (cca 200 otáček) bude asi z hlediska "alespoň nějakého" výkonu ve vyšších točkách lepší přece jenom ta silnější

Já mám tu silnější a i při 130, 140 O.K.

Kdyby jsi chtěl vidět reálnou zkušenost, jak to zrychluje do těch 130 i zvuk motoru, najdeš u mě v sekci Vaše Fabie III video.

Plyn úplně na podlaze nebyl a zimní pneu.

jj, na tvoje vlákno občas čučím, pravda video jsem si ještě nepustil, bo v práci je youtube bloklý a doma pak nevzpomenu. Zatím to probírám v jen teoretické rovině, ale pokud budu chtít jít do nového auta a LPG zároveň, je to bohužel už poslední motor předělatelný za rozumný peníz s rozumnou návratností. Plynaře už jsem se též ptal, několik citgo už předělával.

tak jsem v rychlosti prolétl celé tvoje vlákno a video jsem tam neviděl :kol-32: , hoď pls link

nemáte někdo náhodou graf, porovnání kolik která verze točí na pětku při různých rychlostech? Potřeboval bych vědět o kolik je ta 55kW kratší

1.0 MPI 44kW, 5R, F: 4,81, 5: 0,76, 185/60/15

1500- 49,48, 2000- 65,97, 2500- 82,96, 3000- 98,95, 3500- 115,44, 4000- 131,94, 4500- 148,43, 5000- 164,92, 5500- 181,41, 6000- 197,9

 

1.0 MPI 55kW, 5R, F:4,81, 5: 0,8, 185/60/15

1500- 44,28, 2000- 59,05, 2500- 73,81, 3000- 88,57, 3500- 103,33, 4000- 118,09, 4500- 132,85, 5000- 147,62, 5500- 162,38, 6000- 177,14

Ja poridil Fabku 1.0 55kw Combi a hned jsem tam supl LPG. Zatim spokojenost! :-)

jayhawk, nejsem si jist že tomu zcela rozumím ... jak mám třeba rozumět 3500 - 115,44 ? :kol-32: mate mě to druhé číslo za pomlčkou (44)

3500 - 115,44 znamená, že při 3500 otáčkách pojedeš na 5tku 115,44 km/h. Ve srovnání s tím silnější verze jede při 3500 otáčkách pouze 103,33 km/h. Uznávám, že lepší by to bylo opačně.

Slabší verze: 3500 otáček = 115,44 km/h
Silnější verze: 115,44 km/h = cca 3910 otáček.

Při 130 km/h bude tedy silnější verze točit: 4403 otáček.

Slabší při stejné rychlosti ale jenom: 3941 otáček.

 

Snad je to takhle lepší. ;)

Upraveno od mp390

Malta: je to tak jak to popsal mp390... je to počítané na 2 desetinná místa... nedopisoval jsem ani ot/min ani km/h...

 

v grafu by to vypadalo cca tak, vlevo 44kW, vpravo 55kW... 

post-96522-0-23254800-1454845087_thumb.j

post-96522-0-80901100-1454845087_thumb.j

jsem netušil že je to až tak přesně :kol-28: , proto mě to zmátlo, to jsem pochopil že jsou otáčky - rychlost, ale já počítal jen že to bude na celé km/h a ne ještě setiny :kol-46:

no však to tak je... 

 

silnější točí 4500 otáček a jede 132km/h...

slabší točí 4500 otáček a jede 148km/h... 

 

takže na úrovní 4500 otáček jede silnější (55kW) o 16km/h pomaleji... 

jj, jsem to četl znovu a máš recht, proto jsem ten svůj nesmysl ještě před tvou odpovědí smazal. Jinak jsem mrkl na to Honzovo videjko, a řekl bych že je to krapánek lepší než mám teď na roomovi. Jinak více se mi líbí ty točky slabší verze, ovšem z hlediska výkonu a upadajícího krouťáku ve vyšších točkách, se mi to už nelíbí. To už mi připadne jak když teď porovnám svoji F I a Rooma, fábuli mohu točit až k šesti a pořád pocitově táhne, ovšem rooma jak přejedu 5-5200, tak zmrtví

  • 2 měsíce později...

Do rodiny nam teraz pribudla Fabia zo zakladnym 44kw motorom.Clovcek od neho kvoli tomu vykonu nema ziadne ocakavania,ale napocudovanie to nieje az take skapate,ako som cakal a praveze na ten papierovy vykon to chodi celkom pekne.Skor som tusim v dnesnej dobe sklamany s parametrovo vykonnych motorov,kde pisu 135 kw,ale ja ich nejako neviem najst :kol-27:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.