Leden 24, 20169 r Autor Při 240 000 km, pak každých 30 000 km– Kontrola ozubeného řemene vačkového hřídele u zážehových motorů– Kontrola ozubeného řemene pohonu čerpadla chladicí kapaliny u zážehových motorů
Leden 24, 20169 r Ford má ale mokrý, který se stále máčí v oleji. Kladka stojí 1900, řemen 320, pokud než bude F4C najedeme 120tkm, za ty náklady 0 0 prd bych ho nechal vyměnit, budu klidnější
Leden 24, 20169 r Teď na to koukám, místa je tam mraky, to by šlo udělat i doma. Upraveno Leden 24, 20169 r od Jan R.
Leden 24, 20169 r Co myslíš v tom fordu nebo na fotce? Je v tom hliníkovém držáku motoru nahoře má krytku pod tou trubkou sání a benzínovými hadičkami.
Leden 24, 20169 r Na fotce. Fotka totiž míří na řemen pohánějící příslušenství, myslel jsem, že myslíš ten. Moje chyba.
Leden 24, 20169 r Já jen kvůli prostoru, mezi motorem a P nosníkem. U TSi je také tolik místa kolem motoru?
Leden 24, 20169 r Není to tak hrozné, viz. moje galerka: http://forum.skodahome.cz/topic/131695-reeshova-sněhová-vločka/?p=2065329 Upraveno Leden 24, 20169 r od Reeshanek
Únor 6, 20169 r fufal: Ono to bolo od zaciatku jasne, ze TSI 66kW bude najziadanejsia a zaroven aj najpredavanejsia motorizacia. Prave verzia TSI 66 kW je prvy pouzitelny motor na pohodu, kto jazdi mesto, mimo mesto a sem tam presun po dialnici, kto chce trochu sviznejsi motor a ma rad rychlejsiu jazdu musi siahnut po TSI 81kW. 1,0 MPI - je vhodny na jazdu po meste a prave sa ponuka vo verzii 44 alebo 55kW. Ja by som volil pre mestsku jazdu prave 44kW z financneho hladiska (neoplati sa priplacat za 55kW ked do 4000-4500 ot. su identicke, akurat 55kW verzia ma kratsiu prevodovku - lenze ) Zaver: vo fabii by som volil na jazdu mesto 1,0 MPI 44kW, na vseobecne pouzitie TSI 66kW (pohoda) , alebo TSI 81kW ( trochu sviznejsie). Souhlasím s tebou, jenže když chceš manželce auto trošku vybavit, tak se pak "musí" vzít 55KW :-( A to už pak ten "ušetřený" cenový rozdíl motoru smázne. Volil jsem motor 55KW a verzi STYLE. manželka je ráda, že jede a tak obsah 1,2 byl bezpředmětný. Teď jsem se s tím motorem svezl po D1 na Jarov a zpět kvůli reklamace DefendLocku a když je auto prázdné...max. 2 dospělí... Tak to jelo slušně. Nebyla to žádná tragédie. A to ještě zajíždíme a netočíme pře 4000/minutu.
Únor 6, 20169 r nemáte někdo náhodou graf, porovnání kolik která verze točí na pětku při různých rychlostech? Potřeboval bych vědět o kolik je ta 55kW kratší
Únor 6, 20169 r aha, takže ikdyž 55 točí o něco více (cca 200 otáček) bude asi z hlediska "alespoň nějakého" výkonu ve vyšších točkách lepší přece jenom ta silnější
Únor 6, 20169 r Já mám tu silnější a i při 130, 140 O.K. Kdyby jsi chtěl vidět reálnou zkušenost, jak to zrychluje do těch 130 i zvuk motoru, najdeš u mě v sekci Vaše Fabie III video. Plyn úplně na podlaze nebyl a zimní pneu.
Únor 6, 20169 r jj, na tvoje vlákno občas čučím, pravda video jsem si ještě nepustil, bo v práci je youtube bloklý a doma pak nevzpomenu. Zatím to probírám v jen teoretické rovině, ale pokud budu chtít jít do nového auta a LPG zároveň, je to bohužel už poslední motor předělatelný za rozumný peníz s rozumnou návratností. Plynaře už jsem se též ptal, několik citgo už předělával.
Únor 6, 20169 r tak jsem v rychlosti prolétl celé tvoje vlákno a video jsem tam neviděl , hoď pls link
Únor 6, 20169 r nemáte někdo náhodou graf, porovnání kolik která verze točí na pětku při různých rychlostech? Potřeboval bych vědět o kolik je ta 55kW kratší 1.0 MPI 44kW, 5R, F: 4,81, 5: 0,76, 185/60/15 1500- 49,48, 2000- 65,97, 2500- 82,96, 3000- 98,95, 3500- 115,44, 4000- 131,94, 4500- 148,43, 5000- 164,92, 5500- 181,41, 6000- 197,9 1.0 MPI 55kW, 5R, F:4,81, 5: 0,8, 185/60/15 1500- 44,28, 2000- 59,05, 2500- 73,81, 3000- 88,57, 3500- 103,33, 4000- 118,09, 4500- 132,85, 5000- 147,62, 5500- 162,38, 6000- 177,14
Únor 7, 20169 r jayhawk, nejsem si jist že tomu zcela rozumím ... jak mám třeba rozumět 3500 - 115,44 ? mate mě to druhé číslo za pomlčkou (44)
Únor 7, 20169 r 3500 - 115,44 znamená, že při 3500 otáčkách pojedeš na 5tku 115,44 km/h. Ve srovnání s tím silnější verze jede při 3500 otáčkách pouze 103,33 km/h. Uznávám, že lepší by to bylo opačně.Slabší verze: 3500 otáček = 115,44 km/hSilnější verze: 115,44 km/h = cca 3910 otáček.Při 130 km/h bude tedy silnější verze točit: 4403 otáček. Slabší při stejné rychlosti ale jenom: 3941 otáček. Snad je to takhle lepší. Upraveno Únor 7, 20169 r od mp390
Únor 7, 20169 r Malta: je to tak jak to popsal mp390... je to počítané na 2 desetinná místa... nedopisoval jsem ani ot/min ani km/h... v grafu by to vypadalo cca tak, vlevo 44kW, vpravo 55kW...
Únor 7, 20169 r jsem netušil že je to až tak přesně , proto mě to zmátlo, to jsem pochopil že jsou otáčky - rychlost, ale já počítal jen že to bude na celé km/h a ne ještě setiny
Únor 7, 20169 r no však to tak je... silnější točí 4500 otáček a jede 132km/h... slabší točí 4500 otáček a jede 148km/h... takže na úrovní 4500 otáček jede silnější (55kW) o 16km/h pomaleji...
Únor 7, 20169 r jj, jsem to četl znovu a máš recht, proto jsem ten svůj nesmysl ještě před tvou odpovědí smazal. Jinak jsem mrkl na to Honzovo videjko, a řekl bych že je to krapánek lepší než mám teď na roomovi. Jinak více se mi líbí ty točky slabší verze, ovšem z hlediska výkonu a upadajícího krouťáku ve vyšších točkách, se mi to už nelíbí. To už mi připadne jak když teď porovnám svoji F I a Rooma, fábuli mohu točit až k šesti a pořád pocitově táhne, ovšem rooma jak přejedu 5-5200, tak zmrtví
Duben 23, 20169 r Do rodiny nam teraz pribudla Fabia zo zakladnym 44kw motorom.Clovcek od neho kvoli tomu vykonu nema ziadne ocakavania,ale napocudovanie to nieje az take skapate,ako som cakal a praveze na ten papierovy vykon to chodi celkom pekne.Skor som tusim v dnesnej dobe sklamany s parametrovo vykonnych motorov,kde pisu 135 kw,ale ja ich nejako neviem najst
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.