Přejít na obsah

Motor EA 211 1.2 TSI (66 a 81 kW)


Pawouk

Doporučené příspěvky

Prvních pár tisíc km (asi 3 tisíce) jsem netočil víc než 3500 otáček, nejezdil na plný plyn, ale taky motor nedusil. Hlavně vždy před vytočením pořádně prohřát (neplatí jen pro zajíždění ale obecně) - čili chladicí kapalina 90°C, olej minimálně 80°C.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem chtěl vyměnit po cca 5000 km tak mi řekli, že jsou to moje peníze a jestli chcu, klidně mi ten olej vymění, ale že by počkali až do 15 tisíc, prý v dnešní době nemá cenu měnit olej tak brzo. Odůvodnili to tím, že nová auta nejsou Škodovky 120, které měly pod kapotou polotovar, ale nové motory jdou už z linky hotové a vyčištěné.

 

Výsledkem je výměna v 15000 km a zkrácení intervalu.

Editováno: , autor: los pakos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ale to je podobne i s tim servisnim intervalem. Jak si overim, ze vyrobcem predepsany interval je moc a misto 30k bych mel vymenu provest uz po 15k nebo nejlepe rovnou hned, jak si auto koupim? Zase prece, kdo jiny nez vyrobce by mel vedet, co je potreba k tomu, aby ten motor spravne fungoval (tj. typ a kvalita oleje z vyroby + interval vymeny). Navic je tam nejaka zaruka, takze kdyz se neco pokazi driv a evidentne to nebude nejakym mym zasahem, tak ocekavam, ze mi to opravi/vymeni...

Kdyz si koupim lednici, tak taky po mesici nemenim chladici medium, protoze co kdyby tam z vyroby byl nejaky smejd. (Jasne, auto neni lednice, ale je to porad jen vyrobek, ktery si kupuju s nejakou duverou - nevim, no...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se má něco s prominutím pos*at, tak se to prostě stane. Dle mého názoru stačí aby člověk prováděl na autě běžnou údržbu a péči. Jak jsou tyhle motory náchylné na výměnu oleje nebo na styl jízdy se ukáže až časem. Mám najeto přes 20 tisíc a zatím ťuk ťuk motor šlape, olej nežere a spotřeba klesla z 6 litrů na dlouhodobých 5 litrů. Liju při každém tankování VIF a řekl bych že se kolem 18 tisíc auto i trošku probralo a zdá se mi že odspodu táhne o něco lépe než táhlo předtím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se má něco s prominutím pos*at, tak se to prostě stane. Dle mého názoru stačí aby člověk prováděl na autě běžnou údržbu a péči. Jak jsou tyhle motory náchylné na výměnu oleje nebo na styl jízdy se ukáže až časem. Mám najeto přes 20 tisíc a zatím ťuk ťuk motor šlape, olej nežere a spotřeba klesla z 6 litrů na dlouhodobých 5 litrů. Liju při každém tankování VIF a řekl bych že se kolem 18 tisíc auto i trošku probralo a zdá se mi že odspodu táhne o něco lépe než táhlo předtím.

Nadviažem na tvoju poslednú vetu.

Nemôžem si pomôcť, ale mne sa zda byť ten motor lenivejší, keď presadnem do manželkinho Rapida ten ide proste živšie a lepšie do otáčok a to má EA 111 63 kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...