veliz Vloženo 21. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2017 V 19. 6. 2017 na 15:53, indyjones8379 napsal: Ahojte ma motor 1,2 tsi dpf filter? Benzínový motor nemůže mít DPF (diesel particulate filter). Pokud v budoucnu bude mít benzínový motor filtr pevných částic, pak bude označen jinou zkratkou, možná FAP (filtre a particule). Filtr pevných částic u přímovstřikových benzínových motorů bude zřejmě od podzimu, protože se ukázalo, že přímovstřikové benzínové motory Euro 6 (bez filtru) trochu kouří, zatímco dieselové Euro 6 (samozřejmě s filtrem) nekouří téměř vůbec. Pokud s filtry u benzínových motorů budou podobné zkušenosti jako byly u dieselů, tj. drastické ceny a z toho vyplývající vybourávání filtrů (naštěstí se už blýská na lepší časy), pak je nejvyšší čas koupit auto ještě bez filtru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 21. Červenec 2017 Používá se název GPF (Gasoline particulate filter). Tohoto motoru se to netýká, tímto mám tuto věc za uzavřenou, další příspěvky v tomto smyslu budou odstraněny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk11 Vloženo 23. Září 2017 Sdílet Vloženo 23. Září 2017 Ahojky chci koupit novou fabii 3 mám možnost 1,2tsi 66 kW skladový vůz nebo nebo 1,0 MPI 44kw nebo 55kw co bude lepší s pohledu spolehlivosti, Dík za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 23. Září 2017 Sdílet Vloženo 23. Září 2017 Něco se třeba dovíš tady : Dle mého názoru není třeba mít z tsi strach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 23. Září 2017 Sdílet Vloženo 23. Září 2017 rekl bych zalezi na tom, kde s tim budes jezdit. Pokud to bude na crncacky po meste (ci jizdy rano 3km o prace, odpoledne 3km z prace), tak dle meho lepsi 1.0 - zadne turbo, zadny primy vstrik,.. V ostatnich pripadech TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Září 2017 Autor Sdílet Vloženo 23. Září 2017 V každém případě tento dotaz patří do tématu, na které tě odkazuje MilanHos. Takže si to tam napiš. Tady je tomu konec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Motory 1.2 TSI EA211 ve vozech Škoda. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 15. leden 2018 Sdílet Vloženo 15. leden 2018 Zdravím, ať hledám, jak hledám (dost možná blbě), nikde nemohu najít, jaký je hardwarový rozdíl mezi 66 a 81kW verzí pohonné jednotky jako takové. Tím myslím samotný motor: to, co je mezi alternátorem a lamelou spojky (včetně sání, turba...). Má, prosím, někdo skutečně fundovanou odpověď? Díky, Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel M Vloženo 15. leden 2018 Sdílet Vloženo 15. leden 2018 Žádný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. leden 2018 Sdílet Vloženo 15. leden 2018 Motor je mechanicky stejný, liší se jen převodovka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 15. leden 2018 Sdílet Vloženo 15. leden 2018 A nedalo by se jinou převodovkou:??? zvýšit výkon o dlších 15 kW na 96 kW ????? Jako technika, by mě zajímalo, jak lze převodovkou zvyšovat výkon motoru ? To je snad SAMOČINNÝ SERTVÁK (alias perpetum mobile) Fyzika a mechanika je z toho štife. Doba jde vpřed. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2018 A číst umíš, kromě psaní nesmyslů? Ptal se na hardwarový rozdíl. Nikdo tady netvrdí, že výkon zvyšuje jiná převodovka... 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel M Vloženo 16. leden 2018 Sdílet Vloženo 16. leden 2018 (editace) Ralffe, přestaň už to brát... Dotaz byl na hardwarové rozdíly v motoru. Ty opravdu žádné nejsou. 66kW verze je pouze softwarově přiškrcená 81kW verze. A ano, 81kW má mimo jiné převodovku MQ200-6f místo MQ200-5f a jiné brzdy. Nic z toho ale nemá na výkon motoru vliv. Editováno: 16. leden 2018, autor: Pavel M 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 16. leden 2018 Sdílet Vloženo 16. leden 2018 Díky moc za odpovědi. Myslel jsem si to, ale byl jsem zmaten motorem CBZC. Ten je totiž jiný, než CJZC a CJZD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 Do té ceny ještě promlouvá marketing. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martas129 Vloženo 1. Únor 2018 Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 Zdravím, takže, když jsou az na převodovku stejné, je to možné softwarově vylepšit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noaid Vloženo 2. Únor 2018 Sdílet Vloženo 2. Únor 2018 Softwarově to vylepšit jde,ale asi za cenu ztráty záruky. A kromě převodovky jsou i jiné zadní brzdy, kotoučové. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 2. Únor 2018 Sdílet Vloženo 2. Únor 2018 Toto už závisí od trhu, napr. pre slovenský trh sú kotúče vzadu sériovo aj pre 66kw verziu.. predné kotúče sú ale väčšie iba pre 81kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 2. Únor 2018 Sdílet Vloženo 2. Únor 2018 Musím ti oponovať seriovo zadné kotúče pre 66KW verziu je nepravda - kolega má bubny a má 66KW verziu a kupovanú na SK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 2. Únor 2018 Sdílet Vloženo 2. Únor 2018 V slovenskom cenníku už od MR2017 je uvádzané, že zadné kotúčové brzdy sú od výbavy Active v základe okrem 1.0mpi. Takže buď majú chybu v cenníku alebo tvoj kolega kupoval auto skôr, keď ešte toto neplatilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 2. Únor 2018 Sdílet Vloženo 2. Únor 2018 Neřešte brzdy, bubny se dají celkem jednoduše přehodit za kotouče, co jsem se díval, tak ložisko kola je stejné, jen je třeba vyměnit lanovody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 2. Únor 2018 Sdílet Vloženo 2. Únor 2018 Bolo to rovnako ako je teraz s 1.0TSI, čiže DSG len pre silnejšiu 81kw.. A pozerám, že pri TDI je to opačne, DSG len s tou slabšou 66kw verziou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 2. Únor 2018 Sdílet Vloženo 2. Únor 2018 před 6 hodinami, brrrrm napsal: V slovenskom cenníku už od MR2017 je uvádzané, že zadné kotúčové brzdy sú od výbavy Active v základe okrem 1.0mpi. Takže buď majú chybu v cenníku alebo tvoj kolega kupoval auto skôr, keď ešte toto neplatilo. Možné to je má MR2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 Dá se někde stáhnout dílenská příručka nebo něco podobného pro tento motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 stahnes prirucku pro celou fabii a tam jsoiu popsany i motory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.