veliz Vloženo 21. Červenec 2017 Vloženo 21. Červenec 2017 V 19. 6. 2017 na 15:53, indyjones8379 napsal: Ahojte ma motor 1,2 tsi dpf filter? Benzínový motor nemůže mít DPF (diesel particulate filter). Pokud v budoucnu bude mít benzínový motor filtr pevných částic, pak bude označen jinou zkratkou, možná FAP (filtre a particule). Filtr pevných částic u přímovstřikových benzínových motorů bude zřejmě od podzimu, protože se ukázalo, že přímovstřikové benzínové motory Euro 6 (bez filtru) trochu kouří, zatímco dieselové Euro 6 (samozřejmě s filtrem) nekouří téměř vůbec. Pokud s filtry u benzínových motorů budou podobné zkušenosti jako byly u dieselů, tj. drastické ceny a z toho vyplývající vybourávání filtrů (naštěstí se už blýská na lepší časy), pak je nejvyšší čas koupit auto ještě bez filtru. Citovat
Pawouk Vloženo 21. Červenec 2017 Autor Vloženo 21. Červenec 2017 Používá se název GPF (Gasoline particulate filter). Tohoto motoru se to netýká, tímto mám tuto věc za uzavřenou, další příspěvky v tomto smyslu budou odstraněny. Citovat
Pajk11 Vloženo 23. Září 2017 Vloženo 23. Září 2017 Ahojky chci koupit novou fabii 3 mám možnost 1,2tsi 66 kW skladový vůz nebo nebo 1,0 MPI 44kw nebo 55kw co bude lepší s pohledu spolehlivosti, Dík za odpověď Citovat
MilanHos Vloženo 23. Září 2017 Vloženo 23. Září 2017 Něco se třeba dovíš tady : Dle mého názoru není třeba mít z tsi strach Citovat
Bikes Vloženo 23. Září 2017 Vloženo 23. Září 2017 rekl bych zalezi na tom, kde s tim budes jezdit. Pokud to bude na crncacky po meste (ci jizdy rano 3km o prace, odpoledne 3km z prace), tak dle meho lepsi 1.0 - zadne turbo, zadny primy vstrik,.. V ostatnich pripadech TSI Citovat
Pawouk Vloženo 23. Září 2017 Autor Vloženo 23. Září 2017 V každém případě tento dotaz patří do tématu, na které tě odkazuje MilanHos. Takže si to tam napiš. Tady je tomu konec. Citovat
Pawouk Vloženo 12. Listopad 2017 Autor Vloženo 12. Listopad 2017 Motory 1.2 TSI EA211 ve vozech Škoda. 1 Citovat
Johny.z Vloženo 15. leden 2018 Vloženo 15. leden 2018 Zdravím, ať hledám, jak hledám (dost možná blbě), nikde nemohu najít, jaký je hardwarový rozdíl mezi 66 a 81kW verzí pohonné jednotky jako takové. Tím myslím samotný motor: to, co je mezi alternátorem a lamelou spojky (včetně sání, turba...). Má, prosím, někdo skutečně fundovanou odpověď? Díky, Honza Citovat
Martab Vloženo 15. leden 2018 Vloženo 15. leden 2018 Motor je mechanicky stejný, liší se jen převodovka Citovat
ralff Vloženo 15. leden 2018 Vloženo 15. leden 2018 A nedalo by se jinou převodovkou:??? zvýšit výkon o dlších 15 kW na 96 kW ????? Jako technika, by mě zajímalo, jak lze převodovkou zvyšovat výkon motoru ? To je snad SAMOČINNÝ SERTVÁK (alias perpetum mobile) Fyzika a mechanika je z toho štife. Doba jde vpřed. Citovat
Pawouk Vloženo 15. leden 2018 Autor Vloženo 15. leden 2018 A číst umíš, kromě psaní nesmyslů? Ptal se na hardwarový rozdíl. Nikdo tady netvrdí, že výkon zvyšuje jiná převodovka... 1 1 Citovat
Pavel M Vloženo 16. leden 2018 Vloženo 16. leden 2018 (editace) Ralffe, přestaň už to brát... Dotaz byl na hardwarové rozdíly v motoru. Ty opravdu žádné nejsou. 66kW verze je pouze softwarově přiškrcená 81kW verze. A ano, 81kW má mimo jiné převodovku MQ200-6f místo MQ200-5f a jiné brzdy. Nic z toho ale nemá na výkon motoru vliv. Editováno: 16. leden 2018, autor: Pavel M 2 Citovat
Johny.z Vloženo 16. leden 2018 Vloženo 16. leden 2018 Díky moc za odpovědi. Myslel jsem si to, ale byl jsem zmaten motorem CBZC. Ten je totiž jiný, než CJZC a CJZD. Citovat
Martas129 Vloženo 1. Únor 2018 Vloženo 1. Únor 2018 Zdravím, takže, když jsou az na převodovku stejné, je to možné softwarově vylepšit? Citovat
noaid Vloženo 2. Únor 2018 Vloženo 2. Únor 2018 Softwarově to vylepšit jde,ale asi za cenu ztráty záruky. A kromě převodovky jsou i jiné zadní brzdy, kotoučové. 1 Citovat
brrrrm Vloženo 2. Únor 2018 Vloženo 2. Únor 2018 Toto už závisí od trhu, napr. pre slovenský trh sú kotúče vzadu sériovo aj pre 66kw verziu.. predné kotúče sú ale väčšie iba pre 81kw. Citovat
Eric_ Vloženo 2. Únor 2018 Vloženo 2. Únor 2018 Musím ti oponovať seriovo zadné kotúče pre 66KW verziu je nepravda - kolega má bubny a má 66KW verziu a kupovanú na SK Citovat
brrrrm Vloženo 2. Únor 2018 Vloženo 2. Únor 2018 V slovenskom cenníku už od MR2017 je uvádzané, že zadné kotúčové brzdy sú od výbavy Active v základe okrem 1.0mpi. Takže buď majú chybu v cenníku alebo tvoj kolega kupoval auto skôr, keď ešte toto neplatilo. Citovat
los pakos Vloženo 2. Únor 2018 Vloženo 2. Únor 2018 Neřešte brzdy, bubny se dají celkem jednoduše přehodit za kotouče, co jsem se díval, tak ložisko kola je stejné, jen je třeba vyměnit lanovody. Citovat
brrrrm Vloženo 2. Únor 2018 Vloženo 2. Únor 2018 Bolo to rovnako ako je teraz s 1.0TSI, čiže DSG len pre silnejšiu 81kw.. A pozerám, že pri TDI je to opačne, DSG len s tou slabšou 66kw verziou.. Citovat
Eric_ Vloženo 2. Únor 2018 Vloženo 2. Únor 2018 před 6 hodinami, brrrrm napsal: V slovenskom cenníku už od MR2017 je uvádzané, že zadné kotúčové brzdy sú od výbavy Active v základe okrem 1.0mpi. Takže buď majú chybu v cenníku alebo tvoj kolega kupoval auto skôr, keď ešte toto neplatilo. Možné to je má MR2016 Citovat
Boleslavák Vloženo 26. Únor 2018 Vloženo 26. Únor 2018 Dá se někde stáhnout dílenská příručka nebo něco podobného pro tento motor? Citovat
Bikes Vloženo 26. Únor 2018 Vloženo 26. Únor 2018 stahnes prirucku pro celou fabii a tam jsoiu popsany i motory Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.