Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
V 19. 6. 2017 na 15:53, indyjones8379 napsal:

Ahojte ma motor 1,2 tsi  dpf filter?

Benzínový motor nemůže mít DPF (diesel particulate filter). Pokud v budoucnu bude mít benzínový motor filtr pevných částic, pak bude označen jinou zkratkou, možná FAP (filtre a particule). Filtr pevných částic u přímovstřikových benzínových motorů bude zřejmě od podzimu, protože se ukázalo, že přímovstřikové benzínové motory Euro 6 (bez filtru) trochu kouří, zatímco dieselové Euro 6 (samozřejmě s filtrem) nekouří téměř vůbec. Pokud s filtry u benzínových motorů budou podobné zkušenosti jako byly u dieselů, tj. drastické ceny a z toho vyplývající vybourávání filtrů (naštěstí se už blýská na lepší časy), pak je nejvyšší čas koupit auto ještě bez filtru.

Vloženo

Používá se název GPF (Gasoline particulate filter). Tohoto motoru se to netýká, tímto mám tuto věc za uzavřenou, další příspěvky v tomto smyslu budou odstraněny.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ahojky chci koupit novou fabii 3 mám možnost 1,2tsi 66 kW skladový vůz nebo nebo 1,0 MPI 44kw nebo 55kw co bude lepší s pohledu spolehlivosti,

Dík za odpověď 

Vloženo

rekl bych zalezi na tom, kde s tim budes jezdit. Pokud to bude na crncacky po meste (ci jizdy rano 3km o prace, odpoledne 3km z prace), tak dle meho lepsi 1.0 - zadne turbo, zadny primy vstrik,.. V ostatnich pripadech TSI

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravím,

ať hledám, jak hledám (dost možná blbě), nikde nemohu najít, jaký je hardwarový rozdíl mezi 66 a 81kW verzí pohonné jednotky jako takové. Tím myslím samotný motor: to, co je mezi alternátorem a lamelou spojky (včetně sání, turba...). Má, prosím, někdo skutečně fundovanou odpověď?

 

Díky,

Honza

Vloženo

A nedalo by se jinou převodovkou:??? zvýšit výkon o dlších 15 kW na 96 kW :o?????:blink:

 

Jako technika, by mě zajímalo, jak lze převodovkou zvyšovat výkon motoru ?

To je snad SAMOČINNÝ SERTVÁK (alias perpetum mobile) Fyzika a mechanika je z toho štife. Doba jde vpřed.

Vloženo (editace)

Ralffe, přestaň už to brát... :D

Dotaz byl na hardwarové rozdíly v motoru. Ty opravdu žádné nejsou. 66kW verze je pouze softwarově přiškrcená 81kW verze.

A ano, 81kW má mimo jiné převodovku MQ200-6f místo MQ200-5f a jiné brzdy. Nic z toho ale nemá na výkon motoru vliv.

Editováno: , autor: Pavel M
  • o 3 týdny později...
Vloženo

V slovenskom cenníku už od MR2017 je uvádzané, že zadné kotúčové brzdy sú od výbavy Active v základe okrem 1.0mpi. Takže buď majú chybu v cenníku alebo tvoj kolega kupoval auto skôr, keď ešte toto neplatilo.

Vloženo
před 6 hodinami, brrrrm napsal:

V slovenskom cenníku už od MR2017 je uvádzané, že zadné kotúčové brzdy sú od výbavy Active v základe okrem 1.0mpi. Takže buď majú chybu v cenníku alebo tvoj kolega kupoval auto skôr, keď ešte toto neplatilo.

 

Možné to je má MR2016

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...