Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • 8 měsíců později...

Třeba se někdy dostanu k tomu to shlédnout celé :)

 

 

  • 2 týdny později...

Ještě tak těm bukvatyrum rozumět, nechápu o čem to vlastně 3 hodiny je.

  • 1 měsíc později...

Dobré ráno. Mám 1,2TSI 66kw, najeto 56tkm. Dnes ráno při cestě do práce mi zahlásilo zkontrolujte hladinu oleje. Auto jsem nechal odstát na hladina je mezi minimem a polovinou, takže dostatečná. Proč to zahlásilo?? Nějaké nápady?

@czab prostě dolej půl litru a zbytečně nad tím nešpekuluj..jestliže máš hladinu, jak sám píšeš cca na polovině mezi minimem a polovinou, tak cca mezi touto hladinou se začíná hláška objevovat..ona se objevuje trochu s předstihem, nikdy nezačne hlásit, až když budeš mít na měrce minimum..

Díky, to mi stačí. Doliju a nebudu řešit

  • 4 týdny později...

Ahoj, 

 

Mám F3 1.2 TSI 81kW a mám dotaz ohledně startování motoru. V určitých situacích, za určitých teplot, má motor po studeném startu takovej divnej / hrubej zvuk, otáčky vyletí cca na 1.300 otáček, ale po cca 30 sekundách spadnou hezky zpátky a motor už přede hezky jak má. Zkoušel jsem se i po takovém studeném startu rozjet a ten zvuk byl hrozný, jako bych měl děravej výfuk nebo tak něco. Je to v pořádku? A je dobré se hned po studeném startu dokud ještě nespadnou otáčky rozjet nebo počkat? 

 

Díky za odpověď 

Upraveno od Blazin95

  • Autor

To je tzv. zahřívání katalyzátoru, kdy jsou krátkodobě upřednostněny emise před kultivovaností chodu motoru.

A smím se při tom rozjet nebo raději chvíli počkat? Díky moc za info 

  • Autor

A proč bys nesměl? Akorát ti to může trochu pocukávat. Jinak nic. S různými motory TSI jezdím prakticky denně od roku 2010, u některých se toto projevuje víc, u některých méně, nicméně nikdy mě tento cyklus v tomto smyslu v ničem neomezoval.

Nevím, nevěděl jsem právě co to je. Každopádně díky za informace. 

Čaute chlapi,

 

Mám otázku. Menil už niekto chladiacu kvapalinu v tomto motore svojpomocne ? Motor má 2 okruhy a podľa DP je potrebné na naplnenie použiť pdtlakové zariadenie VAS. Pri staršom TSI rady EA111 sa uvádza aj možnosť naliať kvapalinu a nasledne systém natlakovať na 1,5 baru. 

 

Predpokladám, že je to kvôli odstráneniu vzduchu z chladiaceho okruhu turba. 

 

Tak ma zaujíma, či je to naozaj nutné, alebo zas DP preháňa. 

  • 2 měsíce později...

Taky by mě zajímalo jak je to s tou výměnou chladící kapaliny, navíc jsem v DP nenašel množství.

Ahoj, koupil jsem 1.2 TSI 66 kW a zajímá mě, jak to je s rozvodama..už má 172 tis najeto, tak bych měl asi měnit co? Nebo jaký je interval? A co ta pumpa k tomu? Prodává se samotná, ale i se skříní termostatu...řešil už někdo?

@pjdefort Zdravím. Snad to někomu nebude vadit, nedával jsem to zde já, takže použiji dokument jiného. Na poslední straně je psáno, že není předepsán žádný výměnný interval na rozvodový řemen, jen 1. kontrola po 240 000 km a další vždy po 30 000 km. Vím, je to bláhové a zvláštní a každý bude tvrdit, že by měnil daleko dřív, já jen zde dávám prostřednictvím dokumentu od někoho, co tvrdí výrobce. O pumpě a dalších věcech nevím, snad něco tam najdeš také, anebo v jiných dokumentech, zde dostupných. Anebo se ti ozve nějaký větší znalec, já spíše zkušenosti sbírám a hledám.

Tovární údaje - Skoda Fabia III 1.2TSI 81kW - utahovací momenty, druhy žárovek, výměnné lhůty.pdf

  • Autor

Oficiálně není žádný výměnný interval ani na vodní pumpu. V obou případech je to tedy závislé na aktuálním technickém stavu příslušných dílů a zkušenostech mechaniků, či dalších uživatelů tohoto motoru.

@pjdefort  Hezký dokument,

nebyl by i pro 66Kw czjc?

Jinak me to taky zaujalo.

240  000 km  je uplne mimo realitu.

Sundat kryt a kouknout se na nej.

Spis tak 6 let max a pak ven.

A co palivovy filtr  taky dozvotni?

Vodni pumpa by mela smysl pokud je soucasti rozvodu jako napr u 16V ,ale je li soucasti rozvodu nevim.

Chtel jsem si vymenit olej v prevodovce ale zduvodu ceny me to preslo...

 

Ty motory jsou v podstatě stejné, tak si tam jen přeškrtej 81kW a dopiš 66kW a máš to samé :)

FabiaIII-01.thumb.JPG.0113f4ce600f7e3110330d0e55fb444f.JPGFabiaIII-02.thumb.JPG.cf68efe34ecdb7642bedf54abcedb1b6.JPG

myslím, že pro 66kW to bude stejné, tedy kromě toho, co souvisí s výkonem..jinak palivový filtr byl samostatně jen krátce po výrobě, ted z hlavy nevím přesně a od určité doby už není palivový filtr samostatně, ale je součástí palivového čerpadla..a ani ten ještě samostatný nemá žádný interval na výměnu..

  • Autor

Palivový filtr u benzínových motorů měl předepsaný interval na výměnu naposledy snad u motoru 1.3 MPI ve Felicii každých 60 000 km... Jinak už ne.

No měnil jsem ho u F1 ale nenapadlo mě že u F3 už může být součástí čerpadla.

Pro F3 se dá dokonce koupit ale asi pro diesel.

Dík za info.

@zwan však, jak jsem psal..musí být samostatně i pro benzin F3..brácha má první F3 z podzimu 2014,což je MR2015 a má ještě samostatný, ale myslím, že hned od dalšího MR2016 už byl součástí palivového čerpadla..

Ve světě Motorů byl někdy minulý rok článek o O III s motorem 1,2 TSI CJZB - 77 kW, najeto 351 000 a rozvody původní. Záleží na úhlu pohledu, pokud člověk hodně jezdí, odpory v motoru jsou obecně menší (malý počet studených startů) a řemen vydrží déle. Stačí se podívat pod kryt a pravidelně kontrolovat. Klidně bych ho nechal vyměnit jen pro jistotu, 170 000 km je už docela dost.

  • 9 měsíců později...

Mám najeto 65 tisíc a začala mi po trochách unikat chladící kapalina přes čerpadlo. Jsem jediný kdo má tento problém? Budu to muset řešit, zajímalo by mě, kolik tak stojí výměna v autorizáku. Moc se mi tam nechce, nejradši bych to dal jednomu garážistovi, ale když jsem se díval do DP, jak je potřeba předepnout hnací řemen toho čerpadla a sesynchronizovat jej s válci nebo co.. radši bych to dal někomu kdo by k tomu měl mít to správné nářadí.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.