wirer Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 https://uloz.to/m/wirerko/skoda/fabia-iii-dielenska-prirucka-cz-/prenos-sily Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 Moc děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 29. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2018 Třeba se někdy dostanu k tomu to shlédnout celé :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galaxy64 Vloženo 7. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2018 Ještě tak těm bukvatyrum rozumět, nechápu o čem to vlastně 3 hodiny je. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czab Vloženo 10. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2018 Dobré ráno. Mám 1,2TSI 66kw, najeto 56tkm. Dnes ráno při cestě do práce mi zahlásilo zkontrolujte hladinu oleje. Auto jsem nechal odstát na hladina je mezi minimem a polovinou, takže dostatečná. Proč to zahlásilo?? Nějaké nápady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 10. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2018 @czab prostě dolej půl litru a zbytečně nad tím nešpekuluj..jestliže máš hladinu, jak sám píšeš cca na polovině mezi minimem a polovinou, tak cca mezi touto hladinou se začíná hláška objevovat..ona se objevuje trochu s předstihem, nikdy nezačne hlásit, až když budeš mít na měrce minimum.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czab Vloženo 10. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2018 Díky, to mi stačí. Doliju a nebudu řešit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blazin95 Vloženo 4. leden 2019 Sdílet Vloženo 4. leden 2019 (editace) Ahoj, Mám F3 1.2 TSI 81kW a mám dotaz ohledně startování motoru. V určitých situacích, za určitých teplot, má motor po studeném startu takovej divnej / hrubej zvuk, otáčky vyletí cca na 1.300 otáček, ale po cca 30 sekundách spadnou hezky zpátky a motor už přede hezky jak má. Zkoušel jsem se i po takovém studeném startu rozjet a ten zvuk byl hrozný, jako bych měl děravej výfuk nebo tak něco. Je to v pořádku? A je dobré se hned po studeném startu dokud ještě nespadnou otáčky rozjet nebo počkat? Díky za odpověď Editováno: 4. leden 2019, autor: Blazin95 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2019 To je tzv. zahřívání katalyzátoru, kdy jsou krátkodobě upřednostněny emise před kultivovaností chodu motoru. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blazin95 Vloženo 4. leden 2019 Sdílet Vloženo 4. leden 2019 A smím se při tom rozjet nebo raději chvíli počkat? Díky moc za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2019 A proč bys nesměl? Akorát ti to může trochu pocukávat. Jinak nic. S různými motory TSI jezdím prakticky denně od roku 2010, u některých se toto projevuje víc, u některých méně, nicméně nikdy mě tento cyklus v tomto smyslu v ničem neomezoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blazin95 Vloženo 4. leden 2019 Sdílet Vloženo 4. leden 2019 Nevím, nevěděl jsem právě co to je. Každopádně díky za informace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romiiken Vloženo 6. leden 2019 Sdílet Vloženo 6. leden 2019 Čaute chlapi, Mám otázku. Menil už niekto chladiacu kvapalinu v tomto motore svojpomocne ? Motor má 2 okruhy a podľa DP je potrebné na naplnenie použiť pdtlakové zariadenie VAS. Pri staršom TSI rady EA111 sa uvádza aj možnosť naliať kvapalinu a nasledne systém natlakovať na 1,5 baru. Predpokladám, že je to kvôli odstráneniu vzduchu z chladiaceho okruhu turba. Tak ma zaujíma, či je to naozaj nutné, alebo zas DP preháňa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 18. Březen 2019 Sdílet Vloženo 18. Březen 2019 Taky by mě zajímalo jak je to s tou výměnou chladící kapaliny, navíc jsem v DP nenašel množství. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjdefort Vloženo 19. Březen 2019 Sdílet Vloženo 19. Březen 2019 Ahoj, koupil jsem 1.2 TSI 66 kW a zajímá mě, jak to je s rozvodama..už má 172 tis najeto, tak bych měl asi měnit co? Nebo jaký je interval? A co ta pumpa k tomu? Prodává se samotná, ale i se skříní termostatu...řešil už někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudasn Vloženo 19. Březen 2019 Sdílet Vloženo 19. Březen 2019 @pjdefort Zdravím. Snad to někomu nebude vadit, nedával jsem to zde já, takže použiji dokument jiného. Na poslední straně je psáno, že není předepsán žádný výměnný interval na rozvodový řemen, jen 1. kontrola po 240 000 km a další vždy po 30 000 km. Vím, je to bláhové a zvláštní a každý bude tvrdit, že by měnil daleko dřív, já jen zde dávám prostřednictvím dokumentu od někoho, co tvrdí výrobce. O pumpě a dalších věcech nevím, snad něco tam najdeš také, anebo v jiných dokumentech, zde dostupných. Anebo se ti ozve nějaký větší znalec, já spíše zkušenosti sbírám a hledám. Tovární údaje - Skoda Fabia III 1.2TSI 81kW - utahovací momenty, druhy žárovek, výměnné lhůty.pdf 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Březen 2019 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2019 Oficiálně není žádný výměnný interval ani na vodní pumpu. V obou případech je to tedy závislé na aktuálním technickém stavu příslušných dílů a zkušenostech mechaniků, či dalších uživatelů tohoto motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 20. Březen 2019 Sdílet Vloženo 20. Březen 2019 @pjdefort Hezký dokument, nebyl by i pro 66Kw czjc? Jinak me to taky zaujalo. 240 000 km je uplne mimo realitu. Sundat kryt a kouknout se na nej. Spis tak 6 let max a pak ven. A co palivovy filtr taky dozvotni? Vodni pumpa by mela smysl pokud je soucasti rozvodu jako napr u 16V ,ale je li soucasti rozvodu nevim. Chtel jsem si vymenit olej v prevodovce ale zduvodu ceny me to preslo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 20. Březen 2019 Sdílet Vloženo 20. Březen 2019 Ty motory jsou v podstatě stejné, tak si tam jen přeškrtej 81kW a dopiš 66kW a máš to samé 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 20. Březen 2019 Sdílet Vloženo 20. Březen 2019 myslím, že pro 66kW to bude stejné, tedy kromě toho, co souvisí s výkonem..jinak palivový filtr byl samostatně jen krátce po výrobě, ted z hlavy nevím přesně a od určité doby už není palivový filtr samostatně, ale je součástí palivového čerpadla..a ani ten ještě samostatný nemá žádný interval na výměnu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Březen 2019 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2019 Palivový filtr u benzínových motorů měl předepsaný interval na výměnu naposledy snad u motoru 1.3 MPI ve Felicii každých 60 000 km... Jinak už ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 20. Březen 2019 Sdílet Vloženo 20. Březen 2019 No měnil jsem ho u F1 ale nenapadlo mě že u F3 už může být součástí čerpadla. Pro F3 se dá dokonce koupit ale asi pro diesel. Dík za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ski1961 Vloženo 20. Březen 2019 Sdílet Vloženo 20. Březen 2019 @zwan však, jak jsem psal..musí být samostatně i pro benzin F3..brácha má první F3 z podzimu 2014,což je MR2015 a má ještě samostatný, ale myslím, že hned od dalšího MR2016 už byl součástí palivového čerpadla.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Džarda01 Vloženo 23. Březen 2019 Sdílet Vloženo 23. Březen 2019 Ve světě Motorů byl někdy minulý rok článek o O III s motorem 1,2 TSI CJZB - 77 kW, najeto 351 000 a rozvody původní. Záleží na úhlu pohledu, pokud člověk hodně jezdí, odpory v motoru jsou obecně menší (malý počet studených startů) a řemen vydrží déle. Stačí se podívat pod kryt a pravidelně kontrolovat. Klidně bych ho nechal vyměnit jen pro jistotu, 170 000 km je už docela dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TheFuZZ Vloženo 15. leden 2020 Sdílet Vloženo 15. leden 2020 Mám najeto 65 tisíc a začala mi po trochách unikat chladící kapalina přes čerpadlo. Jsem jediný kdo má tento problém? Budu to muset řešit, zajímalo by mě, kolik tak stojí výměna v autorizáku. Moc se mi tam nechce, nejradši bych to dal jednomu garážistovi, ale když jsem se díval do DP, jak je potřeba předepnout hnací řemen toho čerpadla a sesynchronizovat jej s válci nebo co.. radši bych to dal někomu kdo by k tomu měl mít to správné nářadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.