Červenec 23, 201510 r Čínsky klon je tuším max 12.12.3? V podstate je možné dosť vecí urobiť aj s ním, ale podpora je obmedzená, teda treba bity editovať priamo v long code..... Orig. je asi v14, sú tam popisky a často stačí vedieť čítať a vybrať správnu voľbu. Originálny kábel funguje vždy s aktuálnou, aj beta verziou, v prípade potreby si updatuje FW kábla na novšiu verziu. Čiže ideálne kúpiť orig. kábel za 300€ a dodatočne aktivovať výbavu v cenníkovej cene min 330€..... Upraveno Červenec 23, 201510 r od lubikSK
Červenec 26, 201510 r Tímto bych chtěl znova poděkovat Ferda 25 za nakódování funkcí. Skvělý přístup k mým potížím s následným vyřešením. Muhu vám všem výlet do Strakonic jen doporučit.
Červenec 28, 201510 r Zatím existuje jen tato cesta: http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/hudba-a-komunikace/asistent-rozpoznani-unavy-5e0054801x/0/1/24/43/1001
Červenec 28, 201510 r Autor Ahoj, da sa nakodovat rozpoznavanie unavy vodica? nechci ti kazit iluze, ale je to k ničemu...
Červenec 28, 201510 r Stejně jako půlka věcí v autě je k ničemu...za ty peníze bych to nekoupil, pokud by to šlo dokodovat je to něco jiného, to člověk může aspoň machrovat před kamarádem, který má Hjondé
Červenec 28, 201510 r Já se pokoušel nasimulovat únavu, sjížděl jsem jakoby do příkopy pak cukl volantem. Bylo to na dálnici v cca 120kmh a nic :-( Už to někomu ukázalo tu kávičku?
Červenec 28, 201510 r Mně. Teda v me OIII a to několikrát. Ale souhlasim, je to jen softwarova hracicka berouci v potaz spise dobu jizdy nez cokoliv jiného.
Červenec 28, 201510 r No mě to také překvapilo, ani jsem nevěděl, že to v nějakém z těch paketů je. Objevila se výzva ke kávičce (s mojí v podstatě neustálou spotřebou kávy celkem zbytečná), po cca 3 hodinách jízdy ustálenou rychlostí po dálnicích.
Červenec 28, 201510 r Velké díky uživateli Ferda25 ze Strakonic za dokodování mnoha funkcí na F3 Combi. A mohu jedině doporučit!
Červenec 28, 201510 r Pochlub se co vse mas noveho? Btw. Nevi jekdo jestli se da u FIII "zapnout" i druha zadni mlhovka? Upraveno Červenec 29, 201510 r od Reeshanek
Červenec 29, 201510 r Mám rozjezd do kopce, protočení ručíček při startu, zobrazení kolik litrů mám dotankovat do plné nádrže, sportovní nastavení posilovače (tužší), nové logo autorádia ( Škoda RS ) a stopky v MaxiDotu. Pak ještě možnost ESP přepnout na režim sport. Teď už jen folie na skla a střechu, větší kola a možná chip
Červenec 29, 201510 r Neee, posilovač je na pořád a je to podle mě lepší. Mám při řízení větší jistotu. Ještě jsem se všiml, že při režimu sport, se vypne přední radar.
Červenec 29, 201510 r To jsem už řešil při vypnutí ASR. Dělá to všem, takže je to asi chtěné. Nastavení posilovače by mohli udělat i v servisu, ne?
Červenec 29, 201510 r Najskôr si pozri či je vôbec na pravej strane žiarovka a káble pre hmlovku.... Ale vďaka za info, toto ma nenapadlo že svieti len jedna..... Ešte som to neskúšal a normálne by musela byť po3,14či hmla aby to človek v spätných zrkadlách vôbec videl.... Upraveno Červenec 29, 201510 r od lubikSK
Červenec 29, 201510 r Na FIII je mlhovka integrovaná do spodní části Cčka - to znamená, že potkávací světlo se dole více rozzáří. Je to stejné jako s brzdou, takže předpokládám, že to bude na obou stranách stejné.
Červenec 29, 201510 r Pokiaľ to je len cez PWM, nebude to problém, pokiaľ by to bolo riešené "tradične" dvojvláknom, mohol by to byť tvrdší oriešok.....
Červenec 30, 201510 r Neee, posilovač je na pořád a je to podle mě lepší. Mám při řízení větší jistotu. Ještě jsem se všiml, že při režimu sport, se vypne přední radar. Takže proměna tuhosti řízení v závislosti na rychlosti je u fábie asi scifi?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.