Jump to content

Climatic - překročená teplota


Pepa C.
 Share

Recommended Posts

Ahoj všichni,

řeším následující problém. Mám Octavii II facelift - rok výroby 2010. Když jsem ji nechal napíchnout na diagnostiku, Climatic hlásí chybu překročení nastavené teploty. Zatím funguje celkem bez problémů, občas ale udělá to, že buď topí jak blázen, nebo naopak netopí vůbec :-).

Přesný kód chyby bohužel nemám.

V jednom servisu mi tvrdí, ať vyměním panel Climaticu, ve druhém, že je to chyba SW. Pokud bych se pouštěl do nějaké opravy, na kolik by vyšla +- přestavba na Climatronic?

 

Předem díky!

Link to comment
Share on other sites

Zalezi za kolko vies zohnat diely. Komplet klimu s cidlami som videl na bazosi za nejakych 70-100€, panel climatronicu + slnecny senzor cca 1500-2000Kc (ak dobre natrafis) a robota cca 4000-5000Kc.

Ak ti s tym nevedia poradit v autorizaku, tak je to velmi smutne. Zbehni za nejakym sikovnym mechanikom, najlepsie klubovym.

Edited by Kyselinka
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By gabbi
      Ahojte, v Octavii II, r.v. 2006 som mal neoriginálne rádio, ktoré fungovalo bez problémov. Vymenil som ho za originál Stream MP3, zapojil. Všetko ide, ale nechytí vôbec žiadny signál. Neoriginálne rádio malo privedené napájanie do antény, pri originálnom som anténu zapojil priamo do rádia bez tých všetkých redukcií. Čo robím zle / kde môže byť chyba?
      Ďakujem.
    • By Habic
      Zdravím všechny,
       
      mám problém s prouděním vzduchu z výdechů klimatizace na mé OIII s automatickou klimatizací. Při delší jízdě (cca po 1,5 - 2 hod) se zapnutým automatickým režimem A/C přestává proudit vzduch z výdechů.
       
      Všiml jsem si toho vždy tak, že začínalo být v autě vedro, tak jsem přidal manuálně intenzitu větráku, ale z výdechů vzduch proudil stále na nejnižší intenzitu. Přitom je slyšet, že větrák na změnu reaguje, ale zdá se mi, že vzduch jakoby proudí někam pod palubku. Při změně směru ofuku je slyšet, že se změní směr proudění, ale odnikud nic nejde (ani na sklo, ani na nohy). Přitom mi přijde, že klimatizace jede v pohodě (ten slabý proud je studený) a větrák taky (podle zvuku a odezvy na změnu intenzity), jen "něco" brání proudění vzduchu do výdechů. Ani při vypnutí A/C v tu chvíli (zapnutý pouze ofuk) vzduch nejde. Situace se napraví až po odstavení auta po dobu několika minut. Pak vše zase funguje v pořádku.
       
      Jdu s tím samozřejmě do servisu, ale po telefonu říkali, že se s tímto ještě nesetkali. Četl jsem si, že by to mohlo způsobovat namrzání výparníku (nefunkční nějaké čidlo), mohla by to ale způsobovat nějaká klapka? Nerad bych, aby na to šel servis metodou pokus-omyl.
       
      Předem díky za tipy.
    • By PTiCA
      Návod jak aktivovat Coming-Home / Leaving-Home na voze ŠKODA Octavia 2 r.v. 2011
       
      Je potřeba VAG a v něm zobrazit:
      VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byt 17 Aktivovat body: Bit 0 -> Adaptivni svetla/Svetlo roh varianta (0 = Svetlo roh / 1 = Adaptivni svetla)
      Bit 3 -> Coming-home (CH) pres mlhova-svetla aktivni
      Bit 4 -> Assistance rizeni svetla (ADL) aktivni
      Bit 5 -> Coming-home (CH) aktivni
      Bit 6 -> Leaving-Home (LH) aktivni

       
      Výsledný BIN pro zápis by měl obsahovat: 01111001
       
      Uložit a první část je hotová Další věc je povolit Coming/Leaving-Home na budíkách v maxidotu a je hotovo  
              
       
      Narazil jsem i na video pro lepsi prehled:
       
       
    • By huja
      Mám OII MR07 s originálním alarmem. Pro možnost dochlazování turba jsem doplnil alarmem Keetec 8000 CAN. Auto mohu zavřít jak originál dálkou, tak klíčem - zámkem a také ovladačem od Keetecu - vždy se aktivují oba alarmy. Otevřít lze jen originál dálkou (oba alarmy deaktivovány) nebo klíčem (odblokují se pouze dveře řidiče a deaktivuje keetec) a následným zasunutím klíče do zapalování (deaktivuje se originál alarm a otevře centrál). Otevření ovladačem Keetec odblokuje pouze Keetec. Ovládání od Keetecu je napojeno k zámku řidiče. Otázka je, kam napojit ovládání Keetecu aby se deaktivoval Origo alarm a otevřel centrál. Lze to? Dík
    • By isquash
      Chtel jsem se zeptat, zda nekoho s climatronicem nepotkalo neco obdobneho. Pri nastavene jednotne teplote pro obe strany, napr. 21, mam na leve strane vetsi chlad nez na prave strane. Pri garancni prohlidce mi moji domnenku servis potvrdil, ale reseni se nekona, protoze nevedi. Zadali dotaz do Mlade Boleslavi a stale cekam na vyjadreni. Jelikoz pri garanci delali i flash RJ klimatizace, tak pocitam, ze SW to nebude. Ve vypisu pameti zavad je vse OK. Rozdil byl 5 - 6 stupnu leve a prave strany.
×
×
  • Create New...