Únor 18, 20169 r Cena odpovida paketu z vyroby. Me to neprekvapuje. AAC se do F3 zatim nemontuje ani z vyroby, takze tohle je 100% normalni tempomat. Trochu pochybuju, jestli radar pro FA bude stacit a jestli az bude AAC dostupny jej bude mozne dodelat dodatecne. Mozna to neni jen pacce, ale i jednotce a sw, nevim... Prinos FA je na jinou diskusi.
Únor 18, 20169 r To rozhodně ne! Tempomat u OIII je stejně jako u FIII na páčce blinkru. Adaptivní tempomat má svou vlastní páčku pod páčkou blinkru. FIII, která má jen speedlimiter bez tempomatu má jinou páčku blinkru než FIII, která má i tempomat. Další věc - senzor v nárzaníku není stejný jako senzor pro adaptivní tempomat.
Únor 18, 20169 r za ACC jsem schopen připlatit, protože je to celkem užitečná věc, kterou nenabízí každý, ovšem tempomat, vpodstatě softwarová věc, kterou dává každá automobilka zdarma, tohle odmítám zaplatit, mým názorem je, že softwarové věci by měly být v ceníku maximálně za 2000.- korun. Upraveno Únor 18, 20169 r od los pakos
Únor 18, 20169 r Kolik jsi najel s ACC v kuse nejvíc? Ono není zlato všechno co se trpiti, poslední odezva od lidí je, že třeba v O3 a S3 je to bída s nouzi, což můžu potvrdit, a jestli bude ACC fungovat tak jako senzor stěračů, tak potěš prdel..
Únor 18, 20169 r Jezdil jsem nějakou dobu s OIII RS s ACC a nemohu si to vynachválit. Samozřejmě, že ve městě ti je to na prd, ale já co jezdím denně po dálnici bych tohle uvítal.
Únor 18, 20169 r Město samozřejmě neberu, to není vůbec relevantní, ono podle mě Fabia dostane sice ACC, ale nějakou odlehčenou verzi.. A navíc, podle mě má smysl mít ACC jen s dsg..
Únor 18, 20169 r V autě je totiž ten radar v předním blatníku, či jak se to jmenuje, ale užitečné je to k prdu, jen to pískne, když se k někomu moc přiblížím, resp. kreslí to symbol že jedu za někým moc blízko ( což na jižní spojce kreslí furt :-) No hej, to je skvělá věc! - to bych nechal povinně namontovat každýmu, kdo se mi snaží eRZetkou vopucovat zadní nárazník! A mělo by to pípat neustále - nejlépe takové krátké "pip".................pip................pip..." s dlouhou mezerou - aby to šlo snést pár sek. třeba při přípravě na předjíždění, zařazování se do pruhu mezi vozidla, ale dlouhodobě aby to obtěžovalo. Fakt nechápu řidiče, co se na volný silnici někomu přilepí na nárazník a jedou jak na krátkym provaze - je to nejen nebezpečný, ale i krajně nepohodlný (furt zrchlovat a zpomalovat dle ňákýho mouly přede mnou), jejich auto navíc chytá všechny kamínky, za deště a prachu navíc všechen bordel do motorovýho prostoru. Úplně nejvíc mě pak fascinujou "lepící bungee kolony" - vepředu to někdo mastí 70 a kolona místo předjíždění (pokud to jde) nebo rychlosti taky 70, tak radši za tim prvnim "péruje" jak bungee jumping - chvíli 100, brrrrzdit, 50, pak zase 100, brrrrzdit... prostě je to mazec na našich silnicích Řikal jsem si, mít tak čidlo v zadnim nárazníku a za oknem červenej blikající a otrvující nápis "BEZPEČNÁ VZDÁLENOST" nebo napojit na brzdovky.
Únor 18, 20169 r Ale k tématu: někde jsem četl, že F III, která má tempomat, má na páčce o jednu polohu víc - pro volbu buď speedlimiteru nebo tempomatu. Pokud by dodatečná montáž tempomatu spočívala pouze ve výměně páčky a zapojení jednoho káblíku navíc (pro tempomat), + případně v aktivaci (řídící jednotka by to měla umět, když umí speedlimiter), pak by se možná nabízela možnost páčku nechat a káblík pro speedlimiter použít pro tempomat - vůz by pak měl funkci tempomatu, ale bez speedlipiteru.... (až mě to bude bavit, zkusim se jen tak pro zajímavost pohrabat ve schématech). Jinak tý ceně se nedivim - nebudou dávat přes servis výbavu levněji, než z fabriky - alespoň ne dokud bude F III ve výrobě. Něco jinýho je to u již nevyráběných modelů nebo generací.
Únor 18, 20169 r Neni to poloha navic, ale tlacitko na prepinani funkce Limiter/Tempomat... Teoreticky ale v aute s Limiterem muze byt jina verze jednotky nez v aute s Tempomatem. To by pak vymena nebyla jen o pacce s cudlikem a dratkem navic + kodovani, ale i o jednotce a proto to mozna nestoji 2 litry ale 7,5 bez prace.
Únor 19, 20169 r Aha... (tlačítko, ne poloha navíc) S tou jednotkou můžeš mít pravdu (on-line etce jsem našel 4 jednotky...) i nemusíš. Ve F I stál tempomat 7000,- hříšných Kaček, a byla to jen páčka s drátem - i dokoupení materiálu - páčky s kablíkem - bylo drahé (už si nepamatuju, ale mám dojem že ještě dražší, než z fabriky´- něco mi řiká že 8-ička?), samotná páčka bez kablu jaložto ND byla levnější, ale taky ne na dnešní ceně - bavím se o době, kdy se F I vyráběla. Takže bych se nedivil, kdyby to dnes bylo podobný - tedy cena umělá = jak ze zákazníka dostat balík peněz s minimálníma nákladama. Ale netvrdim, že je to tak nebo tak - jen to, že tu ta možnost je a že by to nebyla od ŠA žádná novinka. Nu a pokud by to tak bylo, pak by stačilo k tempomatu ještě míň, než u F I .... (vhodně umístěné individuální tlačítko + kódování) Upraveno Únor 19, 20169 r od Sir_Jarek
Březen 10, 20169 r Ne. Jina packa + jina ridici jednotka + kodovani, aby to spolu komunikovalo. Poptaval jsem v AS, ale nechce se jim do toho. Vidím že v tom mají i servisy guláš - mě bylo v Ostravě řečeno, že (hodně zjednodušeně) stačí výměna páčky jako u starších modelů a softwarové "odemknutí" funkce tempomatu v řídící jednotce. Jediný rozdíl proti předchozím generacím je prý ten, že odemknutí funkce tempomatu potřebuje speciální kód - servis si údajně vyžádá u ŠA a je vázaný na vin kód. A ŠA si ho nechá pěkně zaplatit. Kde jsou ty časy, kdy kolega u octávie II nechal v servisu vyměnit páčku a za 2500,- Kč měl odborně dodělaný tempomat.
Březen 10, 20169 r Ja si to taky myslim, ale musi clovek narazit na ochotny servis, ktery se tim chce zabyvat. V opacnem pripade si vymysli x duvodu a komplikaci, proc to nejde. Viz muj pripad.
Březen 21, 20169 r já dneska taky psal u nás v HK na servis, jestli by byli schopni ho domontovat a raději mě od toho odrazovali ... cenovka u nich je ca 9500,-, což mi taky přijde ranec ...
Březen 21, 20169 r Ta ŠA toho nas.re s tim tempomatem - proč na tom musí za každou cenu rejžovat? Místo aby to tam dali rovnou - alespoň od druhého výbavového stupně. Pak se diví, když zákazníci odejdou kvůli takovým zbytečným hovadinám ke konkurenci. Doufám, že to někdo brzy úspěšně hackne.
Březen 25, 20169 r Autor Nedávno jsem dodělával tempomat, auto mělo ve výbavě SPEED a multifunkční volant. Vodiče se nemusely natahovat, pouze přehodit páčky a odemknout. Vše fungovalo bezvadně.
Březen 25, 20169 r Autor Odemknout znamená koupit ve škodovce aktivační kod a aktivovat přes ON-LINE ve škodovce.
Březen 25, 20169 r Autor Má, číslo momentálně nevím. Ve škodovce Ti ho řeknou. Je to obal, jako když jsi koupil DVD s navigací. Uvnitř je zaplombovaný papír s instrukcemi a čísly kodu. Tohle potřebujete k aktivaci. Bez toho to nelze zatím udělat. Aktivaci ani nemusíte kupovat osobně, stejně ji použije jen servis. Oni si ji objednají sami. Upraveno Březen 25, 20169 r od DIAGNOSTIK
Březen 25, 20169 r A co když mám speedlimiter, ale nemám multifunkční volant. Půjde to tak zprovoznit stejným způsobem ? A také by mě zajímala cena ... Dík
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.