Přejít na obsah

TEMPOMAT, SPEEDLIMITER


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

Cena odpovida paketu z vyroby. Me to neprekvapuje. AAC se do F3 zatim nemontuje ani z vyroby, takze tohle je 100% normalni tempomat. Trochu pochybuju, jestli radar pro FA bude stacit a jestli az bude AAC dostupny jej bude mozne dodelat dodatecne.

Mozna to neni jen pacce, ale i jednotce a sw, nevim...

Prinos FA je na jinou diskusi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rozhodně ne! Tempomat u OIII je stejně jako u FIII na páčce blinkru. Adaptivní tempomat má svou vlastní páčku pod páčkou blinkru.

 

FIII, která má jen speedlimiter bez tempomatu má jinou páčku blinkru než FIII, která má i tempomat.

 

Další věc - senzor v nárzaníku není stejný jako senzor pro adaptivní tempomat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za ACC jsem schopen připlatit, protože je to celkem užitečná věc, kterou nenabízí každý, ovšem tempomat, vpodstatě softwarová věc, kterou dává každá automobilka zdarma, tohle odmítám zaplatit, mým názorem je, že softwarové věci by měly být v ceníku maximálně za 2000.- korun.

Editováno: , autor: los pakos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V autě je totiž ten radar v předním blatníku, či jak se to jmenuje, ale užitečné je to k prdu, jen to pískne, když se k někomu moc přiblížím, resp. kreslí to symbol že jedu za někým moc blízko ( což na jižní spojce kreslí furt :-)

No hej, to je skvělá věc! - to bych nechal povinně namontovat každýmu, kdo se mi snaží eRZetkou vopucovat zadní nárazník! A mělo by to pípat neustále - nejlépe takové krátké "pip".................pip................pip..." s dlouhou mezerou - aby to šlo snést pár sek. třeba při přípravě na předjíždění, zařazování se do pruhu mezi vozidla, ale dlouhodobě aby to obtěžovalo. Fakt nechápu řidiče, co se na volný silnici někomu přilepí na nárazník a jedou jak na krátkym provaze - je to nejen nebezpečný, ale i krajně nepohodlný (furt zrchlovat a zpomalovat dle ňákýho mouly přede mnou), jejich auto navíc chytá všechny kamínky, za deště a prachu navíc všechen bordel do motorovýho prostoru. Úplně nejvíc mě pak fascinujou "lepící bungee kolony" - vepředu to někdo mastí 70 a kolona místo předjíždění (pokud to jde) nebo rychlosti taky 70, tak radši za tim prvnim "péruje" jak bungee jumping - chvíli 100, brrrrzdit, 50, pak zase 100, brrrrzdit... prostě je to mazec na našich silnicích :wallbash::kol-98: 

 

Řikal jsem si, mít tak čidlo v zadnim nárazníku a za oknem červenej blikající a otrvující nápis "BEZPEČNÁ VZDÁLENOST" nebo napojit na brzdovky.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale k tématu: někde jsem četl, že F III, která má tempomat, má na páčce o jednu polohu víc - pro volbu buď speedlimiteru nebo tempomatu. Pokud by dodatečná montáž tempomatu spočívala pouze ve výměně páčky a zapojení jednoho káblíku navíc (pro tempomat), + případně v aktivaci (řídící jednotka by to měla umět, když umí speedlimiter), pak by se možná nabízela možnost páčku nechat a káblík pro speedlimiter použít pro tempomat - vůz by pak měl funkci tempomatu, ale bez speedlipiteru.... (až mě to bude bavit, zkusim se jen tak pro zajímavost pohrabat ve schématech).

 

Jinak tý ceně se nedivim - nebudou dávat přes servis výbavu levněji, než z fabriky - alespoň ne dokud bude F III ve výrobě. Něco jinýho je to u již nevyráběných modelů nebo generací.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni to poloha navic, ale tlacitko na prepinani funkce Limiter/Tempomat...

Teoreticky ale v aute s Limiterem muze byt jina verze jednotky nez v aute s Tempomatem. To by pak vymena nebyla jen o pacce s cudlikem a dratkem navic +  kodovani, ale i o jednotce a proto to mozna nestoji 2 litry ale 7,5 bez prace. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha... (tlačítko, ne poloha navíc) :)

 

S tou jednotkou můžeš mít pravdu (on-line etce jsem našel 4 jednotky...) i nemusíš. Ve F I stál tempomat 7000,- hříšných Kaček, a byla to jen páčka s drátem - i dokoupení materiálu - páčky s kablíkem - bylo drahé (už si nepamatuju, ale mám dojem že ještě dražší, než z fabriky´- něco mi řiká že 8-ička?), samotná páčka bez kablu jaložto ND byla levnější, ale taky ne na dnešní ceně - bavím se o době, kdy se F I vyráběla. Takže bych se nedivil, kdyby to dnes bylo podobný - tedy cena umělá = jak ze zákazníka dostat balík peněz s minimálníma nákladama. Ale netvrdim, že je to tak nebo tak - jen to, že tu ta možnost je a že by to nebyla od ŠA žádná novinka.

 

Nu a pokud by to tak bylo, pak by stačilo k tempomatu ještě míň, než u F I .... (vhodně umístěné individuální tlačítko + kódování)

Editováno: , autor: Sir_Jarek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ne. Jina packa + jina ridici jednotka + kodovani, aby to spolu komunikovalo. Poptaval jsem v AS, ale nechce se jim do toho.

 

Vidím že v tom mají i servisy guláš - mě bylo v Ostravě řečeno, že (hodně zjednodušeně) stačí výměna páčky jako u starších modelů a softwarové "odemknutí" funkce tempomatu v řídící jednotce. Jediný rozdíl proti předchozím generacím je prý ten, že odemknutí funkce tempomatu potřebuje speciální kód - servis si údajně vyžádá u ŠA a je vázaný na vin kód. A ŠA si ho nechá pěkně zaplatit. Kde jsou ty časy, kdy kolega u octávie II nechal v servisu vyměnit páčku a za 2500,- Kč měl odborně dodělaný tempomat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ta ŠA toho nas.re s tim tempomatem - proč na tom musí za každou cenu rejžovat? Místo aby to tam dali rovnou - alespoň od druhého výbavového stupně. Pak se diví, když zákazníci odejdou kvůli takovým zbytečným hovadinám ke konkurenci. Doufám, že to někdo brzy úspěšně hackne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má, číslo momentálně nevím. Ve škodovce Ti ho řeknou. Je to obal, jako když  jsi koupil DVD s navigací. Uvnitř je  zaplombovaný papír s instrukcemi a čísly kodu. Tohle potřebujete k aktivaci. Bez toho to nelze zatím udělat. Aktivaci ani nemusíte kupovat osobně, stejně ji použije jen servis. Oni si ji objednají sami.

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...