Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Protože jsem na fóru nikde toto téma nenašel, tak jsem ho založil na základě toho, že po 15500 km jsem zjistil pohledem na přepadovou nádobku chladící kapaliny, že mi asi někde uniká tato kapalina. Při koupi auta byla hladina kapaliny ve vyznačené zóně a teď jí mám asi 1 cm pod minimem. Je zvláštní, že se mi zatím nerozsvítila žádná kontrolka signalizující nedostatek chladící kapaliny. Už jste se s tím někdo setkal? Došlo u někoho k poklesu hladiny kapaliny?

Vloženo (editace)

Mrkni na do sekce:  Motor 2.0 TSI - Chladící kapalina - 2.0 TSI, řeší se to tam pro dvoulitr, což bude asi velmi podobný případ.....

 

Doporučuju dolít (při studeném motoru) a pozorovat.......

Editováno: , autor: Napalm
Vloženo

Tak jsem dolil chladící kapalinu, tak aby hladina byla v polovině vyznačené části. Tak uvidím, zda dojde opět k poklesu. Pokud ano, tak udělám visit - návštěvu v servisu.

Vloženo

Mam 2.0 TDI a po 15 tisících jsem musel také dolívat. Ale kontrolka svítila. Cvrnknul jsem tam trochu destilky a bylo. Až pojedu kolem servisu, nechám si změřit mrazuvzdornost. 

Vloženo

Jaký je celkový objem chladící kapaliny? Když jsem já dolíval ze stejného důvodu, tak jsem tam nalil půl litru destilky. Nic jiného po ruce nebylo. A teď mám taky maličko obavy z toho, aby byla kapalina stále dost mrazuvzdorná.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo (editace)

Najeto 30 tis. km. Od posledního dolití kapaliny ( při 15 tis. km) mám klid. Při servisní prohlídce jsem se na toto ptal v servisu, kde mi odpověděli, že už s tímto zákazníci přišli a po dolití už k dalšímu úniku nedošlo. Tak asi jako u mě.

 

PS. v současné době najeto 75 tis. km, bez dalšího dolití chladící kapaliny. Tak měli v servise pravdu. Uf, to jsem rád.

Editováno: , autor: Petoru
  • o 2 roky později...
Vloženo

Nabehane 90 tis.km. V posledej dobe som dolieval 2x. Pri vymene oleja pozorovane znecistenie - kvapka. Po podlozeni nadobky pod motor som zistil, ze sa jedna o chladiacu kvapalinu. Po navsteve servisu navrnute vymenit vodne cerpadlo cca 200€ + praca! Neviem si vysvetlit unik. Predpokladam okolo hriadele poskodene gufero, a potom cez nejaky prepadovy kanal? Nevie niekto, ako to je?

 

Vloženo

Ono neodešlo doslova, jen z něj začala kapat chladící kapalina. Nejlepší na tom je to, že závada se projevila po ujetí asi 500km od návštěvy servisu, kde jsem byl na pravidelné prohlídce. Přečti si vlákno o 1.6 a 2.0 TDi. Tam čerpadla odcházejí celkem často. Takže výměna čerpadla okolo 100000 km je asi normální jev. Holt kvalita dnešních aut jde čím dál víc do p....

  • o 2 roky později...
Vloženo (editace)

Zdravím všechny,

trošku obnovím toto téma dotazem. Mám Octavii III r.v.2013 1.4TSI 103kW s motorem CHPA najeto 94 tisíc a všiml jsem si, že mi mizí chladící kapalina, po zkoumání jsme došli k tomu, že na pravé straně motoru je mokro a propouští vodní pumpa. Teď k otázce, když budu měnit, je lepší kouknout na originál koncernovou pumpu, nebo je víceméně jedno jaká značka? Co jsem koukal, tak ceny se pohybují různě a pak taky dle toho pokud se koupí komplet pumpa s plastovým krytem a termostatem, či bez. Do čeho by jste šli vy a případně na co dalšího se zaměřit?

Díky za rady.

 

EDIT: Tak nakonec to vyhrála kompletní vodní pumpa INA s termostaty, teď ještě namontovat do auta a snad to problém s únikem vyřeší.

 

EDIT2: Problém vyřešen výměnou kompletní vodní pumpy INA spolu s řemenem Bosch. Od té doby najeto skoro 5tis.km a vše v pořádku a voda drží.

Editováno: , autor: NJcz
Doplnění
  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Zdravím,

také jsem zjistil, že mi uniká kapalina někde u vodního čerpadla. Myslíte, zda lze vyměnit svépomocí, event. v neautorizovaném servisu Škoda? V dílenské příručce se totiž píše, že při zpětné montáži čerpadla se musí nastavit 1.válec do horní úvratě a zde si již nejsem jistý, zda k tomu nepotřebuji nějaký speciální přípravek...

Díky za příp. info

  • o 3 roky později...
Vloženo
On 4/18/2020 at 6:53 PM, NJcz said:

Zdravím všechny,

trošku obnovím toto téma dotazem. Mám Octavii III r.v.2013 1.4TSI 103kW s motorem CHPA najeto 94 tisíc a všiml jsem si, že mi mizí chladící kapalina, po zkoumání jsme došli k tomu, že na pravé straně motoru je mokro a propouští vodní pumpa. Teď k otázce, když budu měnit, je lepší kouknout na originál koncernovou pumpu, nebo je víceméně jedno jaká značka? Co jsem koukal, tak ceny se pohybují různě a pak taky dle toho pokud se koupí komplet pumpa s plastovým krytem a termostatem, či bez. Do čeho by jste šli vy a případně na co dalšího se zaměřit?

Díky za rady.

 

EDIT: Tak nakonec to vyhrála kompletní vodní pumpa INA s termostaty, teď ještě namontovat do auta a snad to problém s únikem vyřeší.

 

EDIT2: Problém vyřešen výměnou kompletní vodní pumpy INA spolu s řemenem Bosch. Od té doby najeto skoro 5tis.km a vše v pořádku a voda drží.

Dělal jsi to sám doma? Jakym stylem jsi plnil zpět chladící kapalinu?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...