Listopad 20, 201410 r Konečně jsem je vyštrachal... ne všechny grafy jsou takto těsně u sebe, ale může to tak být. Výkon ještě ovlivní použité palivo, točivý moment nikoliv. Porovnání takovéto úpravy. Rozdíl je pouze v tom, že druhé auto bylo měřeno na 5st./ klouzaly pneu. Upraveno Listopad 20, 201410 r od motorpower
Listopad 20, 201410 r Konečně jsem je vyštrachal... ne všechny grafy jsou takto těsně u sebe, ale může to tak být. Výkon ještě ovlivní použité palivo, točivý moment nikoliv. Porovnání takovéto úpravy. 63kW.JPG77kW.JPG Rozdíl je pouze v tom, že druhé auto bylo měřeno na 5st./ klouzaly pneu. To sú grafy z Origo softom či úprava resp. prehrané na 77kw verziu ?? Inak sú to celkom pekné grafy.
Listopad 20, 201410 r Nevím jestli spíš nejde o snahu dokázat, že 63 kw a 77 kw je to samé. Upraveno Listopad 20, 201410 r od ferda25
Listopad 20, 201410 r Jsou to originály a je to asi ta nejhorší varianta, proto jsem zval na měření. Prostě na tohle právě brzda je. A netvrdím, že to tak musí být vždy. Fakt je , že spec 63kW sw bývají hodně přetažené.
Listopad 20, 201410 r Ja si myslím že sú OK ak splnili to čo výrobca udáva. E1 mal menší výkon a aj točivý moment ako udáva výrobca a motor má OK takže to by som povedal že je zlé.
Listopad 20, 201410 r Tož jestli jsu při smyslech..maji obě verze stejnej výkon a přehrání je k hovnu? Upraveno Listopad 20, 201410 r od vasnivykolista
Listopad 20, 201410 r Ne, může to fungovat. Ale bez změření můžeš dopadnout takto. To je to co se celou dobu pokouším naznačit. Stejné je to pochopitelně i s úpravou. ABC na tom funguje roky. Jen těm bystřejším se zdá, že to nejede jak má. V opačném případě cca 15PSplus a cca 25Nm na točivém momentu. Upraveno Listopad 20, 201410 r od motorpower
Listopad 20, 201410 r Jsou to originály a je to asi ta nejhorší varianta, proto jsem zval na měření. Prostě na tohle právě brzda je. A netvrdím, že to tak musí být vždy. Fakt je , že spec 63kW sw bývají hodně přetažené. Originály s papírovým výkonem 77 kW? Takže jak to je? Nějak se v tom přestávám orientovat...
Listopad 20, 201410 r Dva nic neříkající grafy. Aniž bych chtěl něco vyvolávat, tak oponuji. Data si nevymýšlím prostě to tak je. V obchodě si také necháš zvážit. Rozhodně grafy jsou lepší než takovéto marketingové plky, s výpočtem návratnosti. Publikováno 15. listopad 2014 - 12:34 Dle mého, je to spíš u každého pocit z toho, že to auto na tyto rychlosti zrychluje o mnohem svižněji a ještě s mnohem menší spotřebou. Nedávno mi jeden pán referoval jak jel se svým takto "přehraným" Golfem 6 na Plzeň a v druhém autě(taky Golf6) jel jeho známý s motorem 1,4 tsi jen s turbem a při zrychlování ta auta byla stejně rychlá a spotřebou on měl skoro o litr a půl menší. A to mu naposledy, když měl ještě jen 63 kw, ujížděl a aby se ho udržel tak spotřeba mezi auty byla skoro stejná. Snadno lze spočítat, že při snížení spotřeby o 0,5 litru se celá akce vrací při ujetí 20000 km.
Listopad 20, 201410 r Takže jak to je? Nějak se v tom přestávám orientovat... Obrázky jsou popsány. Datum jsem z určitých důvodů nedával. Kdo přijede zjistí. Ta 77 je o málo silnější. Nejsou to ani stejná auta a sw, pouze stejné verze, ale mnohokrát ověřené.
Listopad 20, 201410 r Tak podle toho firma Škoda prodává 63 kW motory, které mají stejný výkon jako 77kW. Tak to by měli chtít všichni vrátit co si koupili zbytečně 77 kW rozdíl.
Listopad 20, 201410 r Přečti si znovu co jsem napsal. Je to stejné jako by jsi si stěžoval že jsou auta s větším výkonem než uvádějí. V procentech se do svých tolerancí vejdou. Jinak příplatek za silnější verzi se netýká jen sw, ale i tlumičů , brzd, některé zákl výbavy atd.. A ani aktualizace sw, neznamená, že bude stejný, někdy je to k lepšímu, a někdy k horšímu. Pro větší objektivitu ještě najdu, nejlepší opačný výsledek. Dával jsem to sem, ale jako argument pro klasickou úpravu s měřením před a po. Tohle je prostě loterka.
Listopad 20, 201410 r Mrknete po netu na výkonnější motory od BMW apod. Daleko méně kW se naměří, to je to samé... Upraveno Listopad 20, 201410 r od kokta7
Listopad 20, 201410 r Mělo by platit, že to co dá navíc u 63 kW dá i u 77 kW. Tj. jediný důkaz je nahrát do motoru 77kW s tím nejlepším výkonem software pro 63 kw a obráceně. Vše ostatní nic nevypovídá. Upraveno Listopad 20, 201410 r od ferda25
Listopad 20, 201410 r já bych se jím stal ale jsu přes 300km daleko ..a cestu kolem bych měl až v dubnu a pak mám auto v záruce až do června 2017. ale jak píšeš je to na celej den...já mám v dubnu sraz pod Křivoklátem s kamarádama z fora chorvatsko a to by nešlo zkloubit ...škoda, že nemáš po republice filiálky Upraveno Listopad 20, 201410 r od vasnivykolista
Listopad 21, 201410 r Že bych to risknul, když to do Třebotova mám pár kilometrů. Taky uvažuji o nějakém ladění, ale jako důchodce do toho zase nechci vrážet nějakej balík.
Leden 18, 201510 r Zdravím všechny, už je to delší doba co jsem to tady přestal sledovat, ale tohle musím. Mám Fábii 47/11 63 kW po zásahu 24W6 a asi 15000 km si v servisu stěžují na rozvody, které po startu rachoti. V servisu mi říkají, že už mám modifikovaný řetěz a tam se nic nemůže stát. Tak čekám až se to kousne. Když jsem se bavil s technikem o tom, jestli nejde nahrát do ŘJ sw na 77 kW, ať to mám jak před tou 24W6. Pokles výkonu a zvýšená spotřeba. Tak jsem se dozvěděl, že celá akce na podložku byla jenom kamufláž ze strany škodovky kvůli tomu, že byl nahrán u aut sw 77 kW a zjistilo se to, tak ta svolávčka. Nikdo to ofico nepotvrdi, ale docela tomu věřím protože ten rozdíl byl vážně markantní. Vím, že si tady na to stěžovali dost lidí. Jinak záruka mi končí za půl roku a potom okamžitě začnu řešit přehrání ŘJ.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.