motorpower Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 (editace) Konečně jsem je vyštrachal... ne všechny grafy jsou takto těsně u sebe, ale může to tak být. Výkon ještě ovlivní použité palivo, točivý moment nikoliv. Porovnání takovéto úpravy. Rozdíl je pouze v tom, že druhé auto bylo měřeno na 5st./ klouzaly pneu. Editováno: 20. Listopad 2014, autor: motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Dva nic neříkající grafy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Hlavně žádné flame zase..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Konečně jsem je vyštrachal... ne všechny grafy jsou takto těsně u sebe, ale může to tak být. Výkon ještě ovlivní použité palivo, točivý moment nikoliv. Porovnání takovéto úpravy. 63kW.JPG77kW.JPG Rozdíl je pouze v tom, že druhé auto bylo měřeno na 5st./ klouzaly pneu. To sú grafy z Origo softom či úprava resp. prehrané na 77kw verziu ?? Inak sú to celkom pekné grafy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 (editace) Nevím jestli spíš nejde o snahu dokázat, že 63 kw a 77 kw je to samé. Editováno: 20. Listopad 2014, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Jsou to originály a je to asi ta nejhorší varianta, proto jsem zval na měření. Prostě na tohle právě brzda je. A netvrdím, že to tak musí být vždy. Fakt je , že spec 63kW sw bývají hodně přetažené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Originály s papírovým výkonem 77 kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Ja si myslím že sú OK ak splnili to čo výrobca udáva. E1 mal menší výkon a aj točivý moment ako udáva výrobca a motor má OK takže to by som povedal že je zlé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasnivykolista Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 (editace) Tož jestli jsu při smyslech..maji obě verze stejnej výkon a přehrání je k hovnu? Editováno: 20. Listopad 2014, autor: vasnivykolista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 (editace) Ne, může to fungovat. Ale bez změření můžeš dopadnout takto. To je to co se celou dobu pokouším naznačit. Stejné je to pochopitelně i s úpravou. ABC na tom funguje roky. Jen těm bystřejším se zdá, že to nejede jak má. V opačném případě cca 15PSplus a cca 25Nm na točivém momentu. Editováno: 20. Listopad 2014, autor: motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Jsou to originály a je to asi ta nejhorší varianta, proto jsem zval na měření. Prostě na tohle právě brzda je. A netvrdím, že to tak musí být vždy. Fakt je , že spec 63kW sw bývají hodně přetažené. Originály s papírovým výkonem 77 kW? Takže jak to je? Nějak se v tom přestávám orientovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Dva nic neříkající grafy. Aniž bych chtěl něco vyvolávat, tak oponuji. Data si nevymýšlím prostě to tak je. V obchodě si také necháš zvážit. Rozhodně grafy jsou lepší než takovéto marketingové plky, s výpočtem návratnosti. Publikováno 15. listopad 2014 - 12:34 Dle mého, je to spíš u každého pocit z toho, že to auto na tyto rychlosti zrychluje o mnohem svižněji a ještě s mnohem menší spotřebou. Nedávno mi jeden pán referoval jak jel se svým takto "přehraným" Golfem 6 na Plzeň a v druhém autě(taky Golf6) jel jeho známý s motorem 1,4 tsi jen s turbem a při zrychlování ta auta byla stejně rychlá a spotřebou on měl skoro o litr a půl menší. A to mu naposledy, když měl ještě jen 63 kw, ujížděl a aby se ho udržel tak spotřeba mezi auty byla skoro stejná. Snadno lze spočítat, že při snížení spotřeby o 0,5 litru se celá akce vrací při ujetí 20000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Takže jak to je? Nějak se v tom přestávám orientovat... Obrázky jsou popsány. Datum jsem z určitých důvodů nedával. Kdo přijede zjistí. Ta 77 je o málo silnější. Nejsou to ani stejná auta a sw, pouze stejné verze, ale mnohokrát ověřené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 A jo, máš pravdu, nějak jsem to tam přehlídnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Tak podle toho firma Škoda prodává 63 kW motory, které mají stejný výkon jako 77kW. Tak to by měli chtít všichni vrátit co si koupili zbytečně 77 kW rozdíl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Přečti si znovu co jsem napsal. Je to stejné jako by jsi si stěžoval že jsou auta s větším výkonem než uvádějí. V procentech se do svých tolerancí vejdou. Jinak příplatek za silnější verzi se netýká jen sw, ale i tlumičů , brzd, některé zákl výbavy atd.. A ani aktualizace sw, neznamená, že bude stejný, někdy je to k lepšímu, a někdy k horšímu. Pro větší objektivitu ještě najdu, nejlepší opačný výsledek. Dával jsem to sem, ale jako argument pro klasickou úpravu s měřením před a po. Tohle je prostě loterka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 (editace) Mrknete po netu na výkonnější motory od BMW apod. Daleko méně kW se naměří, to je to samé... Editováno: 20. Listopad 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 (editace) Mělo by platit, že to co dá navíc u 63 kW dá i u 77 kW. Tj. jediný důkaz je nahrát do motoru 77kW s tím nejlepším výkonem software pro 63 kw a obráceně. Vše ostatní nic nevypovídá. Editováno: 20. Listopad 2014, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Pokud najdu obětního beránka a čas, jsem schopen tomu den věnovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasnivykolista Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 (editace) já bych se jím stal ale jsu přes 300km daleko ..a cestu kolem bych měl až v dubnu a pak mám auto v záruce až do června 2017. ale jak píšeš je to na celej den...já mám v dubnu sraz pod Křivoklátem s kamarádama z fora chorvatsko a to by nešlo zkloubit ...škoda, že nemáš po republice filiálky Editováno: 20. Listopad 2014, autor: vasnivykolista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 20. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2014 Na celý den určitě ne. Maximálně na 3 hodiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ok1zfp Vloženo 21. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2014 Že bych to risknul, když to do Třebotova mám pár kilometrů. Taky uvažuji o nějakém ladění, ale jako důchodce do toho zase nechci vrážet nějakej balík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 Tak jak jsi dopadl?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PN. Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 Zdravím všechny, už je to delší doba co jsem to tady přestal sledovat, ale tohle musím. Mám Fábii 47/11 63 kW po zásahu 24W6 a asi 15000 km si v servisu stěžují na rozvody, které po startu rachoti. V servisu mi říkají, že už mám modifikovaný řetěz a tam se nic nemůže stát. Tak čekám až se to kousne. Když jsem se bavil s technikem o tom, jestli nejde nahrát do ŘJ sw na 77 kW, ať to mám jak před tou 24W6. Pokles výkonu a zvýšená spotřeba. Tak jsem se dozvěděl, že celá akce na podložku byla jenom kamufláž ze strany škodovky kvůli tomu, že byl nahrán u aut sw 77 kW a zjistilo se to, tak ta svolávčka. Nikdo to ofico nepotvrdi, ale docela tomu věřím protože ten rozdíl byl vážně markantní. Vím, že si tady na to stěžovali dost lidí. Jinak záruka mi končí za půl roku a potom okamžitě začnu řešit přehrání ŘJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasnivykolista Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 tož z toho nevím hlavu ani patu...nerozumím tomu co jsi napsal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.