Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Mne jen krapet zajímá, proč se Fabie nesrovnává třeba s Opelem, Fordem, Fiatem. Copak je jen Hyundai? Hyundai,resp. VEŠKERÁ konkurence MUSÍ nabídnout buď cenu, kterou to hnal právě Hyundai(u i20 rozhodně není "český" a je vyráběn za jiných podmínek výroby v Turecku) a i nyní zjistili, že je to na úkor kvality, z.urvení obchodní sítě atd.  a nebo něco navíc jako třeba přímý bratr Polo s "honosnějším" interiérem a výbavou za malinko vyšší ceny. Asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

paramedic : pohladaj tu na fore fotky hrdzavych vyfukov rapida po kratkej dobe prevadzky ... v dnesnej dobe setrenia nakladov idu vsetci do sraciek ... nahovarat si ze kvalita dnesnych skodoviek je vyssia alebo rovnaka ako v casoch FI a OI je blud ... na druhej strane u korejcov je snaha zlepsovat v kazdej novej generacii takze s tou i20 ani i30 to tak uplne ako pises nebude ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže... dnes jsem navštívil autosalon Škoda... už v tom novém designu... vypadal moc pěkně... hodně se mi to líbilo... ;) na place byla O III RS, O III Scout, Rapid Liftback, Citigo a samozřejmě dvě nové F III.... Hatch a Combi... prodejce říkal, že je to střední výbava ... všiml jsem si tmavých světel a taky toho, že obě auta byly na plecháčích... do auta jsem se posadil, nastavil si sedačku a pak jsem se zkusil posadit za sebe... šlo to... byť žádný luxus, ale v kategorii malých aut bych řekl, že podélně ok... na šířku se dozadu tři chlapi nevejdou..., ale to ani do o třídu většího auta... :)

 

koukal jsem do kufru... taková klasika... prostě velký... ;) zaujmou tenký zadní dveře... velmi tenký ;)

 

zpět dopředu... no... sedačky nic moc... přístrojovka je na můj vkus prostě strohá, nezajímavá... materiály tvrdý, to taky nemusím... je to prostě malý auto, celkový doje stísněnosti... 

 

no, uvidíme, jak to pojede... ;) domluvil jsem si víkendovou zápůjčku...  prodejce samozřejmě zmínil, že s tou 81 kW je to paráda... no ve finále, aby nebyla, že jo... ;) na prodejně bylo jedno auto v tom litrovém motoru...  a jedna 1.2 TSI

 

jinak z venku na mě pořád to auto působí jaksi "kozojidně" ... prostě mi přijde moc vysoký... designově to není můj šálek kávy... 

 

 

tak toť vše... ;) a do mě ! :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

běž se svést s novou corsou 1.0 třívál turbo.....kam se hrabe fabie...měl jsem možnost....corsa hodně poposkočila dopředu..ten motor na to že je to třívál tak bude konkurovat 1.2tsi..za mě je lepší....vevnitř corsa velká...kvalita určitě lepší jak fabka....pak napíšu víc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kvalita už nikdy nebude taká ako pred 10 rokmi, pri dnešnom množstve áut a šetrení si to žiadna značka nemôže dovoliť. Niekde to je vidno na prvý pohľad, niekde to pekne maskujú Je naivné si myslieť že korejské alebo iné automobilky nešetria, len to dobre maskuju. Dnes je kúpa auta o kompromise - dizajn,motorizácia,jazdné vlastnosti,financovanie,prevádzkové náklady. Každí preferuje niečo iné..

Editováno: , autor: ramrod
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jel jsem se  85KW 115 PS...myslím že dělaj 3 výkonový verze...2 ale určitě musel bych se kouknout....ve vnitř auto vzdušný..a jak říkám já škodovkář....určitě za mě kvalitnější jak fabie...jakoby luxusnější...tříválec není na volnoběh vůbec slyšet chvilku po nastartování?.a.až když ho víc vytáčíte..ale vůbec to nějak nevnímám...ten motor se mě zdal silnějšíjak 115PS.spíš tak 130PS...Corsa se mě prostě líbila uvnitř a z venčí víc jak fabie...musím až sousedka  sní přijede to okouknout pořádně...:-)

 

Jinak dnes jsem okukoval fabii 3 na plecháčích 15ckách obyč světla,bez mlhovek..prostě nějaký holátko v takové světle hnědé barvě a jako dobrý....prostě i to holátko nevypadalo hrozně..ale myslím že to dělala ta barva..viděl jsem žlutý holátko a to bylo příšerný...tohle s jinou barvou ne:-)

Editováno: , autor: mira
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím,že u Fabie jsou největší problém naprosto tragické základní motory a poměrně velký příplatek za TSI.Největší výhoda je verze combi.Vzhled hodnotit moc nebudu,jen snad tolik,že strašně záleží na barvě,Fabia 1 vypadala dobře skoro v jakékoliv barvě.Za sebe se přikláním spíš ke Corse,interiér vypadá daleko lépe,i20 má zase plnotučný základní motor(rozuměj 4 válce) a nikdy jsem neslyšel,že by měly nějaký vážnější technický problém.Zkoušel jsem nějakou konfiguraci s 1,2 TSI 66 kW combi a po tom,co jsem se dostal na 315 tis.a ještě jsem nebyl hotov jsem toho nechal,táta kupoval loni v listopadu i30 1,6 85 kW,chybí tam je parkovací kamera a byla za 330,kdyby jí nekoupil u prvního dealera tak mohl mít za ty prachy combi.Moc důvodů pro koupi Fabie 3 nevidím,snad servisní síť a časem dostatek dílů z druhé ruky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cena u i30 je taková jaká je. Ovšem když opět srovnání s Háčkem, tak si porovnej ono Háčko v i30 s typem i20. Docela tragické a komické nastavení ceny. Jakoby Octa byla levnější než Fabia resp. Rapid . :kol-44:  :kol-44::kol-32:  :kol-32:  .

A o tragických příplatcích za TSI bych se nevyjadřoval. Z asi z 20ti Fabií co jsou objednané jsou 2 MPI. A to k tomu jedna jako předváděcí. Je zvláštní že se nikdo z lidí netvářil na cenovou politiku a rozhodně se jim zrovinka líbí Style s paketem plus a auto je "full". A ani k jednomu z výše mnou uvedeného nikdo  neměl žádný přicmrnd. Pravděpodobně velký rozdíl v tom co "co se říká" a realita na salonu klientů co ví co chtějí a co za své peníze dostanou mimo pár lidí co jsou na vyluzování pocitu nadlidí.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlavně I30 nejde srovnávat s fabčou...ale to určitě víš...u nás stojí před prací nová i20...jako je hezká...ale já to vidím u kamaráda který má kiu ceeda..... ta kvalita po ujetí 80 tisíc je tam na pytel...prostě nic moc..nový to bylo fajn..ale pak už ne..má jí 3letou....ta škodovka ve výdrži materiálu a v kvalitě krom motoru je na tom o dost lépe...to samé bude hnujdé....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, až začnou do Hjundé dávat motor, můžeme se teprve začít bavit o tom, že to je nějaká konkurence civilizovaným značkám. A celkově nerozumím vašemu trápení. Škoda přidala třetí směnu a nestíhá vyrábět, Fabia vyhrála prestižní britské ocenění a stejně tak Auto roku v ČR. Očividně jsou novináři, zákazníci a automobilka spokojení, přesto zdejší experti na všechno "neshledávají jediný důvod ke koupi Fabie". Nevím jak ostatním, ale mě to přijde velmi úsměvné :kol-147: . A co se týče mě, tak vězte, že jsem měl spoustu dobrých důvodů proč objednat právě Fabii Combi - motorem počínaje, přes palubní systémy, až po fakt, že to není blbej korejec s dizajnem ala exkrement, konče. Novou Corsu jsem si neprohlížel (vzhledem k tomu, že auto již mám objednáno, nepovažuji tuto činnost za smysluplnou), nicméně na předchozím modelu mne velmi zaujaly levné ovladače v interiéru, drhnoucí prvky pro seřizování sedadel a volantu, totálně neschopné audio a co mě obzvlášť zaujalo byly naprosto imbecilní páčky za volantem (jak funkčností tak umístěním). Vrcholem argumentace zdejší haterů se ovšem stává tzv. "hodnotnější palubní deska" Hjundé či Corsy prezentovaná měkčenými plasty na její horní části. Přiznám se, že tento argument je můj nejoblíbenější a to zejména proto, protože v interiéru neexistuje zbytečnějšího místa pro použití tohoto typu materiálu než je právě horní díl palubní desky. Já raději upřednostním dokonalou ergonomii a rozložení ovládacích prvků, která je stejná nejen napříč koncernem ale i po přesednutí z německé prémiovky se člověk cítí "jako doma". Nicméně chápu, že masochistům nesmysly typu páčky trčící z volantu, ovládání světel na páčce, rádio s tisícovkou čudlíků, stupidní rozložení přístrojového štítu a řádící páka na střeše dělají dobře.

 

Na závěr bych pro vás všechny měl jednu dobrou radu. Kázat vaše evangelium na tomto fóru napovažuji za příliš efektivní. Napadlo váš už někdy, jaké by to bylo, kdybyste vaše aktivity začali rozvíjet třeba na fóru věnující se automobilům Audi? Modrazem by mohlo porovnat, kolik "stepíků" se dá koupit za cenu jednoho Audi A1 (a toho prostoru!) a nebo vorlajz by mohl volně navázat s bohatou výbavou a nízkou cenou jeho i30. Jsem skálopevně přesvědčený, že do půl roku by se prodeje aut této značky propadly o polovinu a do Vánoc by firma vyhlásila bankrot. Takové prozření by to bylo! :kol-47:

 

vorlajz: Ty pořád jezdíš v tom hlubokým sněhu a nebo kde se bere ta vysoká spotřeba? :kol-48:

 

EDIT: Já rozhodně Hjundé jméno nekomolím, já pouze používám označení které si tato společnost v reklamách zkomolila sama.

Editováno: , autor: happymaster23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Happymastre vrať se zpátky na zem a přečti si název této diskuze.Nikdo nikomu na rozdíl od tebe nic nenutí,jen tu vyjadřujeme názor.Mě nezajímá kolik cen co kde dostalo,ale jak proukt působí na mě a fakt je ten,že uvnitř nové Fabie je vidět,že se šetřilo.Možná až moc.Interiér mě zajímá nejvíc.

Nevím jak kdo,ale vybírám podle ceny,jestli něco nabízí víc za podobné peníze,tak proč bych měl kupovat předražené méně,i20 nevyjímaje.Jaká tam je ta přidaná hodnota?Trochu lepší ovladače?Nikdo dnes nedokáže říct,jak bude nová Fabia vypadat po 100 tis.Jen vím,že od roku 03 do teť co nový motor to průser,ve mě to důvěru podkopává.

Editováno: , autor: standavfr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ono to ke komolení vybízí:-)ale není to nic ..já proti té značče nemám nic...dokonce se mě auta líbí...není to taková šeď koncernu...určitě je super že zatím pořád nabízej neturbo motory to je dle mě +..ale jak říkám...ta kvalita tam není a nebude...

Jinak Vorlíkova spotřeba mě přijde na atmošku 1.6 99kw adekvátní...je pravda že se vzdaluje normované spotřebě co má automobilka ale to dneska je asi tak u všech aut...a co vím tak Vorlík zase nejezdí pomalu na klobouka...

Editováno: , autor: mira
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty jsi ale v podstate nejvíc zaujatý... Kdyz ty Skodovky prodavas nebo ne? ;)

To není o žádné zaujatosti. Myslel jsem, že jsi určité věci pochopil přes SZ, nicméně neustálým bijcem za určitou značku je někdo jiný. Já jen sem tam vzpomenu reakce, resp. vůbec žádné negativní reakce na poměr cena- výkon- užitná hodnota a další věci u Fabie a jejich "nových" majitelů. Bohužel , a to předem sorry,nejen Ty neustále omíláš Hyundai i30, Hyundai i30. Ale že jejich přímý konkurent je v jejich vlastních řadách v podstatě dražší než o třídu vyšší auto je minimálně nelogické. Š-A musí s prasečí radostí těšit, že je Fabie úspěšná nejen na poli tržním, ale i v diskuzích, debatách a spol. Je to důkazem, že se stejně jako ostatní modely poslední doby nááááramně povedly a tom svědčí i určité logistické záležitosti z titulu nestíhání výroby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

happymaster : mi prides jak pod vplyvom pachov uvolnujucich sa z plastov v interieri novej skodovky .... klud ved tu ide len o auta! ked tu fabiu budes mat sam uvidis ci je taka uzasna ako si to predstavujes vo svojich snoch. (taki tu uz boli co sa dokrvi bili za auto ktore este len mali objednane ... a cuduj sa svete po case uz nemaju az take superpozitivne nazory ;)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tipujem že takí uz boli aj pred kúpou hociktorej značky a tiež im sklesla nálada po kúpe ked začali problémy. Takze zasa si nic nevyriešil. Ide o kus a starostlivosť. Ale kludne ta necháme mysliet si ze len škoda sa kazí. Aj tak každy nezaujatý vie o mnoho prípadoch ked sa auto proste nevydarí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...