Fezoj07 Vloženo 24. Duben 2016 Sdílet Vloženo 24. Duben 2016 Petrr asibysom ti odporučil tam dat pruzinku ktora bude to tiahlo dotahovat k dorazu akurat zajtra ich idem objednat je to original c.d.1K0 615 296 je lava a prava strana ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fezoj07 Vloženo 24. Duben 2016 Sdílet Vloženo 24. Duben 2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
electron Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 (editace) cca 1hod prace pri vymene lanka rucnej brzdy /posledne foto dovod vymeny/ nic sa nemuselo demontovat Editováno: 28. Duben 2016, autor: electron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 Jak se to puvodni lanko poskodilo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
electron Vloženo 29. Duben 2016 Sdílet Vloženo 29. Duben 2016 prechadzal som cez nespevneny teren /novostavba/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host maxnuke Vloženo 13. leden 2018 Sdílet Vloženo 13. leden 2018 (editace) Mám na vás otázku ohledně chování ruční brzdy na Rapidu 1.0 81 kW, takže kotouče. Odjakživa při parkování používám ruční brzdu na rovince jeden zub. Kopec více. Rychlost řadím do opravdového svahu. Jinak ne (namáhání motoru, rozvodu a setrvačníků atd...). Dnes bylo 2 °C a auto stalo 6 hodin venku po rozjezdu jsem si říkal kde je výkon? No ujel jsem 20 km a pořád se mě nezdálo chování auta. Zastavil jsem a zadní pravý kotouč byl více teplý, než levý. Levý příjemně hřál, na pravém se dala ruka udrže, ale nebylo to příjemné. Pro upřesnění auto mám necelé 2 měsíce a najeto 2200 km. I na autech starých deset let mě ruční brzda nikdy nezamrzla a to bylo i - 15 °C. Teda jednou jo, ale stačilo vyměnit lanovody plné vody a bordelu. Rád bych to řešil jako reklamaci. Nerad bych si zkroutil kotouč, nebo poškodil třmeny. Měl někdo stejný problém? Nebo jsem úplně vedle. Nemá Rapid elektrický prihrev topeni. Alternátor jel naplno, aby stíhalo topení které jsem měl na 22 a auto promrzle? Editováno: 13. leden 2018, autor: maxnuke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 13. leden 2018 Sdílet Vloženo 13. leden 2018 já mám sice rok 2013 a jiný motor, ale kotouče vzadu jo. parkumuve svahu, takže tahám 4 zuby, jinak na dva a problém jsem za skoro 5 let neměl ani jednou, brzd nezůstala nikdy viset. El. příhřev tj. PTC mám a je to perfektní věc, ale něco i říká, že to přestali s postupem výroby dávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host maxnuke Vloženo 13. leden 2018 Sdílet Vloženo 13. leden 2018 (editace) Hlavně nechápu co by při 2 °C zamrzlo. To PTC by řešilo snížení výkonu, ale proč byly zadní kotouče, teda hlavně pravý horký. Maximum brzdné síly jde na předek. Jel jsem hodně klidným způsobem. Editováno: 13. leden 2018, autor: maxnuke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. leden 2018 Sdílet Vloženo 13. leden 2018 Toto není téma o PTC a topení. Respektuje to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host maxnuke Vloženo 13. leden 2018 Sdílet Vloženo 13. leden 2018 PTC to asi ani nemůže být. Našel jsem na fóru diskuzí, kde se řeší dodělání PTC a je tam napsáno, že u 1.0 PTC není. Takže mě pořád vychází ruční brzda, která trochou brzdila. Postavím takto reklamaci. Admin nepřijde mě, že by se tady řešilo topení. Dal jsme to jako alternativu a kolega ji vyvrátil. Navíc díky jeho specifikaci názvu se mě podařilo najít téma o PTC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host maxnuke Vloženo 15. leden 2018 Sdílet Vloženo 15. leden 2018 (editace) Dneska jsem si to otestoval ruční brzdu. Auto stálo 10 hodin venku 0 °C. Cesta domů bez snížení výkonu. 5 km jsem jel bez použití brzd. Zastavení se taky podařilo bez brzd. Všechny kotouče studené. Následovala jízda 15 km brzdy jsem normálně používal. Po zastavení nejteplejší kotouč opět pravý zadní. Zítra bych se rád objednal do servisu, ale pořád přemýšlím jak formulovat reklamaci. Editováno: 15. leden 2018, autor: maxnuke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host maxnuke Vloženo 20. leden 2018 Sdílet Vloženo 20. leden 2018 Zatím jsem se nedostal do servisu a jen to sleduji. Při každém zastavení je zadní pravé kolo nejteplejší. Nikdy nepeklo, nebo nebylo rozžhavené do ruda, ale vždy je nejteplejší. Docela bych řekl, že to snížení výkonu před týdnem mohla být připečená zadní destička po zatažení ručky na horký kotouč. Zkusím reklamaci podat, jako neustále se hřející zadní kolo a jednou připečená brzdová destička. Nejspíš to bylo i dvakrát protože tak před 14 dny mě po rozjezdu 6 km lehce vibroval volant. Myslel jsem, že mám v dezénu pneu kamínky. Stojím u práce na štěrku. Myslím že to bude rozumné podání reklamace a ne jen zadní kolo je nejteplejší. Už mam i další dvě drobnosti, takže to vezmeme naráz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Atrani Vloženo 20. leden 2018 Sdílet Vloženo 20. leden 2018 Já teda automechanik nejsem, ale jak si při stání na rovině a zařazené 1čce namáháš rozvody nechápu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host maxnuke Vloženo 26. leden 2018 Sdílet Vloženo 26. leden 2018 Tak ten zadní kotouč bude asi prokletý. Pořád je nejteplejší a teď je plný rýh. V pondělí jdu do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host maxnuke Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 Tak a je po problému. Dostala se tam pořádná dávka bordelu. Vše vyčištěno a je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hlídač Vloženo 19. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2021 Ahoj, pls netušíte někdo jakým Nm momentem se má dotáhnout ta M8 matka co drží páku ruční brzdy? Nikde (ani v DP) jsem to nenašel, tak jsem dal 35Nm... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 19. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2021 Dotahuj s citem, nic víc ..... Tohle není hlava motoru, kde přetažením může dojít k prohnutí materiálu hlavy, nebo podpálení těsnění hlavy, nebo vozové kolo, kde by nedostatečné dotažení matic zapřičinilo třeba i upadnutí kola za jízdy apod.. Pokud ti to spolklo 35Nm a nepraskl ti šroub, nebo nepoškodil/neprotočil sis závit tak OK. U těhle spojení jde víceméně o zkušenosti a cit v rukou, kde skoro nikdo se znalých nehledá v příručkách nějaké utahovací momenty. :-) 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 12. Duben 2023 Sdílet Vloženo 12. Duben 2023 Měl bych dotaz. Není mi jasné jak se po výměně destiček-kotoučů případně zásahu do kotoučové brzdy, kdy dojde k zašroubování a zatlačení pístku seřizuje ruční brzda. DP mlčí. Může mi to prosím někdo kdo to dělal vysvětlit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.