Publikováno Leden 27, 201510 r Zdar mám superbII combi r.v. 2011. 2.0 125kw dovoz z německa. Rosvítila se kontrolka tzv. (vrtulník) Takže jsem jel do servisu na diagnostiku. Kontrolka je závada řízení motoru.Bylo mě řečeno vadná druhá vodní pumpa(váu superb má DVĚ vodní pumpy čumím jak blázen)Auto je po rozvodech včetně nové již sáknoucí vodní pumpy. Tak se ptám na co je tam ta druhá a hle prý pro rychlejší ohřev motoru, prý to nemá zásadní vliv na motor a může se s tím bezproblému jezdit jen pořád svítí (vrtulník). To nechci tak se ptám na cenu nové pumpy a prej 6tácu! no na necelý 4roky starý auto to je mazec.Ps sup má najeto 160 000 a je to dost častá závada u superba! Má někdo podobnou zkušenost?Jo jinak mám ještě 15roku starou octavii tdi 66kw a doteď žádnej větší problém! Má najeto 250 000tis a to počítám že měla tak 100 000tis ještě stočeno!
Leden 27, 201510 r Ano, kontrolka je závada řízení motoru, avšak nejčastěji ve spojení s chybou některého akčního členu či čidla pro kontrolu emisí. Samozřejmě že od PC do tvého auta nevidíme, ale nemáš přesné znění chyby na diagnostice? Ta pumpa se mě moc nezdá.
Leden 27, 201510 r Autor Kod závady nevím ale technik říkal závada vodní pumpy č 2. Prej často to bývá špatný kontakt ale to proměřily a vyloučily. Pumpa je zalitá v plastu a plná elektroniky, tudíž neopravitelná. Po 150 000tis. prý častá závada u supa. Teď už jen čekám až odejde filtr pevných částic abych to měl kompletní.
Leden 27, 201510 r Něco o chladícím okruhu přídavného čerpadla chladící kapaliny V178 z učební pomůcky pro motory CBBB/CEGA:
Leden 28, 201510 r Autor To je ta za....á ekologie,ochlazování spalin,filtr pevných částic,ad blue atd.. a výsledek?! vyšší spotřeba dražší díly a větší poruchovost.Jak všichni říkaj že poslední pořádný auto byla 1 octavia tdi 66kw.tTak asi na tom něco je.
Březen 13, 201510 r Autor Ps. To přídavné čerpadlo patří k bufíku? Jestli to dobře chápu tak v zimních měsících to spouští bufík aby se rychleji ohřál motor?
Duben 5, 201510 r Autor Je zajímavé že co nefunguje přídavné čerpadlo v178 tak se snížila spotřeba na 4,5-4,7 l na 100km!!Otázka je jaký to bude mít dlouhodobý vliv na motor a filtr pev.částic. Upraveno Duben 5, 201510 r od cempa
Červenec 1, 20214 r Ahoj sice staré téma ale zajímalo by mě jak to dopadlo. Spálil se EGR protože nefungoval chladič ne 😁
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.