Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

mp390.. si môj človek!!! :D

 

Ale zase predvčerom sa mi podaril aj takýto kúsok:

58c590a75d5d1_2017-03-1013_37_10.thumb.jpg.2d4e80283a0ef2c39567d7745562e9de.jpg

Samozrejme to bolo 12km dolu kopcom.. na vstupe do mesta som mal 2,3l a zvyšných 5km cez mesto mi to už narástlo na 3l.. ale to som na križovatkách poctivo nechával Š/S aktívny..  aj vďaka tomuto výkonu mi dlhodobá spotreba spadla už na 6,9l.. ;)

Vloženo

Prihodim svoji dnesni trochu netradicni trasu...

Mitterdorf/Strazny - I4/D4 - Praha - D1 - Jihlava - E59/S1 - Viden ;)

WP_20170312_004.thumb.jpg.ec646b57047aff2ca3fd31f4da5e66d4.jpg

Jo a po prijezdu do Vidne, uplne nahodou koukam a... kulatiny... :)

WP_20170312_003.thumb.jpg.ed3b45d127cc7341764dea61de8e672d.jpg

(Trip vzdalenost je pocitana z Praglu, ne od startu samozrejme...)

Vloženo (editace)

zeptám se tady...to se nějak na rádiu nuluje? jak jsou ty tři možnosti ( od startu, dlouhodobě a od dotankování) přepínání spotřeby paliva?..nebo jak člověk dotankuje tak se to vynuluje automaticky? vím z dvojkové, že dlouhodobě je 100hod nebo 10 000km a od startu se to nuluje po 2 hod

Editováno: , autor: vasnivykolista
Vloženo (editace)

Dlouhodoba se da vynulovat i "manualne" pres radio. Ale jinak je to stejne, jak pises.

Pro tu "Od nacerpani" je mozna nejake minimalni mnozstvi - 5l? Nevim...

Proto treba ta moje "Od startu" o pra prispevku vys, ukazuje celou trasu ze Sumavy az do Vidne, i kdyz jsem v Praze asi hodinu stal.

Editováno: , autor: epo
Vloženo (editace)

Od štartu sa maže po 2 hodinách po vypnutí motora.

Od natankovania sa maže po natankovaní.. minulý týždeň som 2x dopĺňal do plna poloprázdnu nádrž a stále sa po uvedení auta do pohybu vynulovala. Taktiež som si všimol, že poloha toho autíčka sa mení podľa dojazdu na nádrž. ;) 

 

Inak, minulý týždeň som neplánovane prevetral svoje auto po slovenských diaľniciach a rýchlocestách.. tempomat takmer furt na 130, dlhodobá spotreba mi padla zo 6,9l na 6,5l.. :D
 

Spoiler

 

Severná D1 Košice - Liptovský Mikuláš - čiže smer Tatry.. kopcovitá diaľnica, samé stúpačiky a klesania - ale za to asi najkrajšia diaľnica na Slovensku! Cesta tam a cesta späť:

58cf75587669c_2017-03-1518_57_29.thumb.jpg.dfbbacf32f943cb40457af9d01174f3e.jpg58cf757183fd9_2017-03-1815_57_11.thumb.jpg.e333a7d90b8444e67071ab6f8b989d4c.jpg

Cesta späť (posledných 50km tempomat na 140-150, inak by som dal aj za 5,5l)

 

Liptovský Mikuláš cez Donovaly a potom po R1 a D1 do Bratislavy a na druhý deň to isté späť, avšak s menšou zachádzkou do Dolného Kubína..

58cf75609c6ac_2017-03-1614_05_17.thumb.jpg.f8449a634a6a5bed71f95df84b8c375d.jpg58cf7569cc75c_2017-03-1717_10_15.thumb.jpg.8a749de6516cb49a87efc29a8dde330a.jpg

Cestou tam po prechode cez Donovaly mi ukazovalo 4,5l.. :D samozrejme celý kopec sa šlo v kolóne za kamiónmi.

 

 

Editováno: , autor: brrrrm
Vloženo

To je ale z kopce "přenížení" 350 m.

 

Včera jsem měl zatím ještě na zimních gumách :

Ostrava - Pindula (mezi Frenštátem a Rožnovem) 40 km tam a stejnou cestou zpět, převýšení 330 m trasa

tam DO KOPCE 5.0 l

zpět Z KOPCE   3.4 l

průměr za celou cestu  4.2 - start i cíl stejný, i trasa, tudíž "bez" vlivu terénu.

Bylo by i méně, kdyby mne pořád někdo nebrzdil, zvláště na konci, kdy jsem jsem musel do táhlého prudšího kopce zastavit z 90km/h díky autu přede mnou, které zcela neočekávaně prudce zastavilo, a zachránil mne Front Assist s ABS. A rozjíždět se pak do kopce dost sežere...jinak by do kopce bylo tak 4.8.

 

Vloženo (editace)

Zdravím,

posílám další z víkendových výletů. Tak za chvilku skočíme pod čtyřku :lol:.

Cesta Znojmo - Bratislava, přes Rakousko.
 

58d107256de4d_0A6FD5BB-8AAE-46CA-BA10-B89CBEDE06AC144.thumb.JPG.2c303b0c15e46208c1e0be1c179b74e4.JPG

Editováno: , autor: T4t4rk4
  • o 2 týdny později...
Vloženo

""legomaniak: 1.2 TSI 66kW 180-190 drží kopec nekopec""

 

tu fotku "200km/h" bych viděl jako z kopce dolů s rozběhem... a 180/190km/h kopec/nekopec, když si vezmu zpřevodování, charakteristiku motoru, odpor pneu/povrchu vozovky, odpor karoserie/vzduchu... no, NE. 

 

1.2TSI 66kW, 180km/h- 4300ot/min; 190km/h- 4525ot/min... tzn mezi 150-140Nm/ 62-66kW... no, NE. 

Vloženo

Tak možná to bylo myšleno 180-190 vteřin, to by bylo reálnější :D Jinak za mě obligátní odpověď: "Tak určitě..." :D Takových hodnot nedosahuju ani já, a to mám tenhle motor ještě ke všemu "poladěný" :) 

Vloženo

tak jestli mu foukalo do zad.... 

nakonec stejne... pokud se nejezdi pravidelne Nemecko, tak jsou tyhle rychlosti naprosto bezpredmetne, ze... ;)

 

Vloženo (editace)

No kukám dávate tu teda riadne spotreby :D každé deci sa počíta :D ja som väčšinou spokojný keď sa mi to moce v rozmedzí 5-5,5l/100km. Naposledy dlhšia trasa bola Beluša-Banská Bystrica (150km z toho 50km dialnica, a zbytok okresky a dedinky v tom jeden kopec - Homolka, prikladám foto 5,0 tam a 5,3 späť, diaľnica ide celý čas 115kmh tempomatovych, inak chodím viacmenej predpisovo, teda aspoň v rámci obcí). Cesta späť bola výrazne pomalšia keďže v niektorých miestach je zvýšené riziko náhleho tuningu kapoty a nárazníku (zver) a taktiež som mal zastávku vo Zvolene a asi 10minut som stál s naštartovaným motorom vedľa cesty, inak by to bolo asi aj lepšie. Zajtra ma ale čaká opäť cesta domov z BB do Beluše tak skúsim spraviť také pekné čísla ako vy :D

_20170405_210902.JPG

_20170405_210838.JPG

 

Edit 7.4.: no žiadne pekné čísla sa nekonali, domov som došiel s 6,0l samizda takže som to radšej ani nefotil :D

Editováno: , autor: Helmic-Svk

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...