Přejít na obsah

spotřeba paliva 1.2 TSI 66-81kw


Majký

Doporučené příspěvky

Mě se při těchto mrazech zvýšila spotřeba o cca 1 litr na stejné trase, takže momentálně jezdím za 5,5 - 6,0 litrů. Auto zásadně nenechávám nastartované když škrabu, prostě nasednu a jedu, škrabu před. Automaticky vypínám úplně klimu, auto se mi zahřeje za 5 kilometrů se zapnutou mi to trvá i 15 kilometrů, vyzkoušeno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HEAVY408:   Myslím, že je to tím, že jezdíte tak krátkou vzdálenost. Mně to taky na prvním kilometru ukazuje třeba 12l, ale pak to jde postupně rychle dolu, a po 20 kilometrech jsem na tom, co tu uvádí ostatní (5-6l). Zkuste zajet delší trasu a uvidíte, že to bude OK. 

Editováno: , autor: elkanera
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam asi 4-5 semaforov po ceste. Ked je normalna premavka, tak som jazdil aj za 10L, teraz cez sviatky cca za 8L. Isiel som aj dlhsie useky po obchvate (15km), ale pod 7 to neslo vobec. Snazim sa rozbiehat plynulo aby automat radil do 2000tis otacok. Oskrabavam vzdy s nastartovanym motorom a zapnutym vyhrievanim sedaciek :p 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím celkem 130 km a spotřeba se oproti létu zvedla jen o cca 0,2 - 0,4 litrů tedy z 4,7 na 5,0 (podle mrazu). Taky škrábu a ometám od sněhu bez nastartovaného motoru. Vyjíždím pak po cca minutě a to celkem do většího kopce a tam se jí moc nechce :kol-28:. Někdy se mi zdá, že je to studené línější než otloukánek felicie  :kol-32:

Editováno: , autor: Tominek16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

To mi přijde logické, více koní musí více žrát. :)

 

Nemusí to byť pravda. Mal som fabiu 1,2 HTP, teraz mám 1,2 TSI. a spotreba išla dole z priemeru 6,5 (HTP) na 5,9 až6.(TSI) Jazdím vždy ľahkou nohou. Prípade záujmu môžem uviesť tabuľku spotreby v grafe od oboch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemusí to byť pravda. Mal som fabiu 1,2 HTP, teraz mám 1,2 TSI. a spotreba išla dole z priemeru 6,5 (HTP) na 5,9 až6.(TSI) Jazdím vždy ľahkou nohou. Prípade záujmu môžem uviesť tabuľku spotreby v grafe od oboch.

 

To ale bylo porovnání dvou výkonových verzí jednoho motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemusí to byť pravda. Mal som fabiu 1,2 HTP, teraz mám 1,2 TSI. a spotreba išla dole z priemeru 6,5 (HTP) na 5,9 až6.(TSI) Jazdím vždy ľahkou nohou. Prípade záujmu môžem uviesť tabuľku spotreby v grafe od oboch.

 

Připomněli jste mi scénu z Top Gear, kde srovnávali spotřebu Toyoty Prius a tuším že BMW M3. Na okruhu jela Toyota jak nejrychleji uměla a za ní BMW stejnou rychlostí. BMW mělo na konci testu oproti Toyotě poloviční spotřebu. Je to zkrátka relativní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

FIII 81kW  -  aktualne najeto 8 tisic, denni cesty do prace 40 km tam a pak zpet po vedlejsich silnicich a kopcich, prumerna dlouhodoba 5,6.   Obcas jezdim pres mesto jinudy (bez kopcu) a to mam na pohodu dlouhodobou 5,2.  Motor zasadne nepodtacim, minimum je 2.000 otacek, a nekolikrat za jizdu trojku umyslne chvilkove pres 4 tisice, leju VIF.

Cili s predrazenymi diesely at si trhnou nohou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já na trase mimo města s průjezdem vesnicemi při nájezdu 30 - 40 km bez problémů dosáhnu na 4,3 i na zimních. Ale jedu úsporně, řadím okolo 2000, plynulou jízdou bez akcelerace jedu okolo 1300... Občas tomu dám pokouřit, ale i tak se dá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1300?! To je na 6° cca 61-62 km/h! Bych chtěl za vámi jezdit...

 

Takoví jsou nejlepší, plazí se mezi vesnicemi 70-80, jen aby neměli o 0,2 litru vyšší spotřebu. :kol-134: Nejlepší je, že se pak z nich stane super špunt, nervozita ostatních narůstá a vytváří se nebezpečné situace. A pokud ještě dělají to, že z kopce to rozjedou a do kopce zpomalují, to už bych fakt vraždil!

 

Mnohem raději jsem, když piráti jedou po okresce naprosto plynulých 100-120. To pak je cesta mnohem pohodlnější a ve výsledku bezpečnější.

Editováno: , autor: mp390
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje spotřeba jsou jasné krátké trasy. Prostě 7 km tam a zpět nemůže dopadnout jinak. Mám ale vysledované, že po 10 km se to změní a už se drží i po městě hluboko pod 6. A to i s razantnějšími rozjezdy. Na normálních okreskách jezdím svižně ale pod 5,5 nejde. No a dálnice, tak tam vyháním pavouky, okolo Brna to ani jinak nejde, aby se auto nerozpadlo jezdím v levém a tam to frčí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě že rychlostí okolo 62 km/h nejezdím snad nikde. V obci mezi 50-60 a to pobírá pětka v pohodě. Mimo obec 80-100. Je pravda že ve velkém městě je těch 70 a 80 hodně, takže tam se ta šestka taky pěkně chytá. Nikde jsem nenapsal, že zdržuju provoz, v drtivé většině případů mám dost času na cestu a nikam nespěchám, jedu plynule, pouštím, ale často se setkám s primitivem, který se mi lepí na prdel na 50, kde jedeme oba 70. Samozřejmě že jakmile mě předjede, tak i po sérii křižovatek ve městě jsme na posledním semaforu stále vedle sebe, tam ho ještě nechám nasucho polknout poslední hořkou slinu, když jeho hjundéji zamávám zadním stěračem a nazdar. Když to shrnu, pokud člověk nespěchá a nechce zdržovat, v klidu se může dostat na 4,5 l/100 při jízdě nad 50 km, pokud jezdí po městě, krátkou trasu do 10 km, dostane se pod 6 s rozumnou jízdou. Samozřejmě že lze jet i mimo tyto čísla, to už ale nemá smysl bavit se o spotřebě :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice jsem to tu psal, ale...jezdím cestu do práce cca 35 kilometrů tam a cca 35 kilometrů zpátky, 40/60 město/okresky, pokud člověk nespěchá a předvídá dopravní situaci, tak jezdím v průměru za 4,0 - 4,3 litry, když je hustší provoz a prostě se nedaří, tak jezdím za těch 4,5 - 5,0. Upozorňuju, že nad 6,0 jsem se ještě s tímto autem dostal jen na dálnici, když jsem jel 180 km/h. Obyčejně i trasa Ostrava - Brno po dálnici pro mě končí kolem 5,5 litrů s nastavenou rychlostí 110 - 120 km/h.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem na 50 km velice uspornou jizdou docilil prumerne spotreby 4,4 l/100. Brzdou provozu jsem nebyl,tempo bylo "vyletnicke". Lehka noha na plynu, razeni dle pal.pocitace. Mam pocit,ze usporneji se uz jet neda. Jedine stale pod kopec...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...