Leden 6, 20169 r Mě se při těchto mrazech zvýšila spotřeba o cca 1 litr na stejné trase, takže momentálně jezdím za 5,5 - 6,0 litrů. Auto zásadně nenechávám nastartované když škrabu, prostě nasednu a jedu, škrabu před. Automaticky vypínám úplně klimu, auto se mi zahřeje za 5 kilometrů se zapnutou mi to trvá i 15 kilometrů, vyzkoušeno.
Leden 6, 20169 r HEAVY408: Myslím, že je to tím, že jezdíte tak krátkou vzdálenost. Mně to taky na prvním kilometru ukazuje třeba 12l, ale pak to jde postupně rychle dolu, a po 20 kilometrech jsem na tom, co tu uvádí ostatní (5-6l). Zkuste zajet delší trasu a uvidíte, že to bude OK. Upraveno Leden 6, 20169 r od elkanera
Leden 6, 20169 r Ja mam asi 4-5 semaforov po ceste. Ked je normalna premavka, tak som jazdil aj za 10L, teraz cez sviatky cca za 8L. Isiel som aj dlhsie useky po obchvate (15km), ale pod 7 to neslo vobec. Snazim sa rozbiehat plynulo aby automat radil do 2000tis otacok. Oskrabavam vzdy s nastartovanym motorom a zapnutym vyhrievanim sedaciek
Leden 7, 20169 r mpiotrovsky: vypínám úplně ventilaci, nutno dodat, že poslední dobou dávám auto do garáže, takže nemám zamlžená okna, ani neškrabu. Letos jsem škrabal 2x a ani tak jsem neměl zamlžená okna.
Leden 7, 20169 r Jezdím celkem 130 km a spotřeba se oproti létu zvedla jen o cca 0,2 - 0,4 litrů tedy z 4,7 na 5,0 (podle mrazu). Taky škrábu a ometám od sněhu bez nastartovaného motoru. Vyjíždím pak po cca minutě a to celkem do většího kopce a tam se jí moc nechce . Někdy se mi zdá, že je to studené línější než otloukánek felicie Upraveno Leden 7, 20169 r od Tominek16
Leden 16, 20169 r To mi přijde logické, více koní musí více žrát. Nemusí to byť pravda. Mal som fabiu 1,2 HTP, teraz mám 1,2 TSI. a spotreba išla dole z priemeru 6,5 (HTP) na 5,9 až6.(TSI) Jazdím vždy ľahkou nohou. Prípade záujmu môžem uviesť tabuľku spotreby v grafe od oboch.
Leden 16, 20169 r A tu si dovolim zas ja oponovat. Ja som tiez mal HTP a spotrebu som mal 6.5l ale chodil som pomerne dynamicky. Pri uspornej jazde nebol problem jazdit s HTP za 5.
Leden 16, 20169 r Nemusí to byť pravda. Mal som fabiu 1,2 HTP, teraz mám 1,2 TSI. a spotreba išla dole z priemeru 6,5 (HTP) na 5,9 až6.(TSI) Jazdím vždy ľahkou nohou. Prípade záujmu môžem uviesť tabuľku spotreby v grafe od oboch. To ale bylo porovnání dvou výkonových verzí jednoho motoru.
Leden 17, 20169 r Nemusí to byť pravda. Mal som fabiu 1,2 HTP, teraz mám 1,2 TSI. a spotreba išla dole z priemeru 6,5 (HTP) na 5,9 až6.(TSI) Jazdím vždy ľahkou nohou. Prípade záujmu môžem uviesť tabuľku spotreby v grafe od oboch. Připomněli jste mi scénu z Top Gear, kde srovnávali spotřebu Toyoty Prius a tuším že BMW M3. Na okruhu jela Toyota jak nejrychleji uměla a za ní BMW stejnou rychlostí. BMW mělo na konci testu oproti Toyotě poloviční spotřebu. Je to zkrátka relativní.
Leden 24, 20169 r Další zázračný prostředek na snížení spotřeby o 30% http://www.fuel-economy.info/CZ_Fuel-saving-blog_B8/index.php?cid=MTQwMDQ1MDcxMCMxMDAwMDAzMzg4IzEwMDE1MjI1OSNDWkVDSFJFUFVCTElDI1ByYWhhIyMjIyMjIw==
Leden 24, 20169 r V roku 2000 mi jede dealer ponukal na Felíciu Fuelmax, no vtedy to bolo nekresťanský dráhe. http://www.nosice-na-auto.cz/sporice-paliva-fuelmax.html
Leden 24, 20169 r Omluva za OT. Moc bych se tomu nesmál, dnes VW upravuje sání v podstatě drátěnkou a vydává to za zázrak na NOx. A ta krabička na benzínovou hadičku má alternativu na vodovodní trubky.
Leden 24, 20169 r http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/magnufuel-pry-snizujici-spotrebu-paliva-je-podvod-taha-penize-z-duverivcu/
Únor 5, 20169 r Moje zimní spotřeba. 66kw, 15ky kola. Nejčastější trasa 10km do práce a večer z5. Vždy z kopce do kopce.
Únor 5, 20169 r FIII 81kW - aktualne najeto 8 tisic, denni cesty do prace 40 km tam a pak zpet po vedlejsich silnicich a kopcich, prumerna dlouhodoba 5,6. Obcas jezdim pres mesto jinudy (bez kopcu) a to mam na pohodu dlouhodobou 5,2. Motor zasadne nepodtacim, minimum je 2.000 otacek, a nekolikrat za jizdu trojku umyslne chvilkove pres 4 tisice, leju VIF. Cili s predrazenymi diesely at si trhnou nohou.
Únor 5, 20169 r Tak já na trase mimo města s průjezdem vesnicemi při nájezdu 30 - 40 km bez problémů dosáhnu na 4,3 i na zimních. Ale jedu úsporně, řadím okolo 2000, plynulou jízdou bez akcelerace jedu okolo 1300... Občas tomu dám pokouřit, ale i tak se dá.
Únor 5, 20169 r 1300?! To je na 6° cca 61-62 km/h! Bych chtěl za vámi jezdit... Takoví jsou nejlepší, plazí se mezi vesnicemi 70-80, jen aby neměli o 0,2 litru vyšší spotřebu. Nejlepší je, že se pak z nich stane super špunt, nervozita ostatních narůstá a vytváří se nebezpečné situace. A pokud ještě dělají to, že z kopce to rozjedou a do kopce zpomalují, to už bych fakt vraždil! Mnohem raději jsem, když piráti jedou po okresce naprosto plynulých 100-120. To pak je cesta mnohem pohodlnější a ve výsledku bezpečnější. Upraveno Únor 5, 20169 r od mp390
Únor 6, 20169 r Kupite si auto za 300 tisic a potom sa na nom vleciete aby nahodou spotreba nesla cez 5 litrov. To uz je co za logiku. Na to predsa nepotrebujete nove auto, moje 15-rocne HTPcko to zvladalo za 5 ked som isiel 50/90 mimo dialnice.
Únor 6, 20169 r Moje spotřeba jsou jasné krátké trasy. Prostě 7 km tam a zpět nemůže dopadnout jinak. Mám ale vysledované, že po 10 km se to změní a už se drží i po městě hluboko pod 6. A to i s razantnějšími rozjezdy. Na normálních okreskách jezdím svižně ale pod 5,5 nejde. No a dálnice, tak tam vyháním pavouky, okolo Brna to ani jinak nejde, aby se auto nerozpadlo jezdím v levém a tam to frčí.
Únor 7, 20169 r Samozřejmě že rychlostí okolo 62 km/h nejezdím snad nikde. V obci mezi 50-60 a to pobírá pětka v pohodě. Mimo obec 80-100. Je pravda že ve velkém městě je těch 70 a 80 hodně, takže tam se ta šestka taky pěkně chytá. Nikde jsem nenapsal, že zdržuju provoz, v drtivé většině případů mám dost času na cestu a nikam nespěchám, jedu plynule, pouštím, ale často se setkám s primitivem, který se mi lepí na prdel na 50, kde jedeme oba 70. Samozřejmě že jakmile mě předjede, tak i po sérii křižovatek ve městě jsme na posledním semaforu stále vedle sebe, tam ho ještě nechám nasucho polknout poslední hořkou slinu, když jeho hjundéji zamávám zadním stěračem a nazdar. Když to shrnu, pokud člověk nespěchá a nechce zdržovat, v klidu se může dostat na 4,5 l/100 při jízdě nad 50 km, pokud jezdí po městě, krátkou trasu do 10 km, dostane se pod 6 s rozumnou jízdou. Samozřejmě že lze jet i mimo tyto čísla, to už ale nemá smysl bavit se o spotřebě
Únor 7, 20169 r Sice jsem to tu psal, ale...jezdím cestu do práce cca 35 kilometrů tam a cca 35 kilometrů zpátky, 40/60 město/okresky, pokud člověk nespěchá a předvídá dopravní situaci, tak jezdím v průměru za 4,0 - 4,3 litry, když je hustší provoz a prostě se nedaří, tak jezdím za těch 4,5 - 5,0. Upozorňuju, že nad 6,0 jsem se ještě s tímto autem dostal jen na dálnici, když jsem jel 180 km/h. Obyčejně i trasa Ostrava - Brno po dálnici pro mě končí kolem 5,5 litrů s nastavenou rychlostí 110 - 120 km/h.
Únor 7, 20169 r Dneska jsem na 50 km velice uspornou jizdou docilil prumerne spotreby 4,4 l/100. Brzdou provozu jsem nebyl,tempo bylo "vyletnicke". Lehka noha na plynu, razeni dle pal.pocitace. Mam pocit,ze usporneji se uz jet neda. Jedine stale pod kopec...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.