Alma Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 Chci navázat na první příspěvek a protože se téma zvrhlo v nic nevypovídající debatu. Ptám se tedy: Je zde někdo kdo má chip na 40Kw Htp? A je ochoten sdělit objektivně svou zkušenost s provozem (zajímá mne pouze 40Kw motorizace). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanbicak Vloženo 24. Únor 2010 Sdílet Vloženo 24. Únor 2010 Mám chip na 1.2 HTP 40kW a můžu opravdu říct, že jsem spokojen. Jde to líp za plynem, to je bez debat a spotřeba, když se udržíš tak klesne. Samozřejmě, když jsem to měl čerstvě chipnutý, tak jsem fábču honil, líbilo se mi jak to jede. Pak jsem ubral a ejhle úspora 0.4l ,v létě cesta s naloženým autem a rakví na střeše do chorvatska - po dálnici 120 km/h, tak za 5.4l což je o 0.6 až 0.8l méně než před chipem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondr4 Vloženo 5. Červen 2010 Sdílet Vloženo 5. Červen 2010 zdravim,koupil sem si fabku s motorem vyse zminenym a chtel bych se zeptat,jestli jde nejakym zpusobem zvysit vykon aspon na tech 44 kw?diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 5. Červen 2010 Sdílet Vloženo 5. Červen 2010 Chip od fi.Cimbu cena do 5tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondr4 Vloženo 5. Červen 2010 Sdílet Vloženo 5. Červen 2010 jen chip?na 44 nebo 47 kw? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 5. Červen 2010 Sdílet Vloženo 5. Červen 2010 Já mám 1,2 40 kw + čip od Cimbu a změřeno na brzdě 50 Kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondr4 Vloženo 5. Červen 2010 Sdílet Vloženo 5. Červen 2010 vypada to krasne cena je trosku velka,ale snad se k tomu dostanu diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rumcajs Vloženo 7. Červen 2010 Sdílet Vloženo 7. Červen 2010 Já mám 1,2 40 kw + čip od Cimbu a změřeno na brzdě 50 Kw Jak dlouho jses "ch©ipnutej" - jaká je spokojenost/"změna stylu jízdy"/nárůst spotřeby? Ď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 7. Červen 2010 Sdílet Vloženo 7. Červen 2010 Čip mám rok a spokojenost velká, je to nebe a dudy. Ve vyknu to tak poznat není, ale totalní změna chovaní motoru. Spotřebu nehlídám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rumcajs Vloženo 8. Červen 2010 Sdílet Vloženo 8. Červen 2010 Ď - to je velké ď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondr4 Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 v blizke budoucnosti me ceka chiptunning me 1,2,a tak sem premyslel,jestli by bylo dobre k tomu koupit nejaky filtr..ale nevim,jestli koupit tvarove stejnej filtr,jako je uz tam nebo koupit "hribeckovej" sportovni filtr..muzete me poradit,jaky filtr by bylo lepsi si poridit a nejaky typy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjoy Vloženo 28. Červen 2010 Sdílet Vloženo 28. Červen 2010 velmi doporučuji čip Cimbu od Ing. Jandy (z 40 ma 44kW). Při hromadné akci má hodně dobrou cenu. Jinak další úpravy motoru bych nedělal. Je to bezpředmětné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 Ahoj, na fóru jsem krátkou dobu, avšak rád bych se zeptal spíše uživatelů 40kW „jednadvojky“, Na mnoha webových stránkách čipovacích firem jsem se dočetl, že zvýšením kW dosáhnu mnohem lepší citlivosti plynu a trochu menší spotřeby. Jsem upřímně docela překvapen, že to takto může fungovat (pokud tedy funguje) a rád bych se zeptal, zda tady někdo takové čipování podstoupil a jestli to má vůbec smysl. Je pravdou, že každý den jezdím více než 40km do práce přes celou Prahu, takže většinou semafory, Wilsonova (kapitola sama o sobě) a pak do Krče. Ovšem také jezdím často do Brna po D1 a co si budeme povídat, když to rozjedu na 130 km/h, tak je v nádrží vítr a auto žere snad i asfalt kolem cesty. Jaký je váš názor? Pomohlo vám čipování? Ušetřilo vám to nějakou tu korunu na spotřebě? Děkuji moc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 Čipováním motoru je možné, že ti spotřeba klesne, pokud je čip udělán dobře, ale rozhodně se to nedá brát jako zázrak. Snížení spotřeby spočívá v tom, že bude mít motor "vyšší" výkon a tudíž jej nebudeš muset třeba při rozjezdu nebo předjíždění tolik vytáčet a bude stačit jet s menším plynem (bez podřazování a pod), ale při jízdě po dálnici si určitě zázračně nepolepšíš, pořád při 130 km/h pojedeš na 5ku a budeš mít stejné otáčky a šlapat na to budeš muset skoro stejně - v tak vysokých otáčkách už nebude si myslím nárůst výkonu a momentu motoru takový aby se to na spotřebě významně podepsalo.. 40kW HTP není stavěno ani zpřevodováno na takový provoz - je to auto určené pro provoz v městě a jeho okolí, rozhodně to není dálniční auto. HTP při dálniční rychlosti už točí dost vysoké otáčky a jestli by ti to po čipu ubralo desetinu litru na 100 km, tak to není nic - rozhodně to neubere půl litru, nebo litr na 100 Navíc když to vezmeš kolem a kolem, kolik kW a Nm ti ten čip přidá? Podle mě to za to nestojí. Raději bych ušetřené peníze za čip projezdil. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 Sabiza, příště trošku hledej, jedno podobné téma zde už bylo, tak jsem to sloučil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 Galvi a ty jsi měl chip na 1,2 ? Spíš bych řekl že jsi to jen někde vyčet Já ten motor měl a měl i chip od Cimbu a mohu jen doporučit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 14. Únor 2015 Sdílet Vloženo 14. Únor 2015 Navíc když to vezmeš kolem a kolem, kolik kW a Nm ti ten čip přidá? Podle mě to za to nestojí. Raději bych ušetřené peníze za čip projezdil. O to mi jde. Spíše nyní hledím na spotřebu jako takovou. Přeci jen nechci vrážet prachy do 40kW motoru, pokud to nebude přímo nutné a nějak výhodné. Na druhou stranu pokud to pomůže a bude to alespoň trochu znatelné, tak proč ne... známostí, které dokážou čipovat je dost. Galvi a ty jsi měl chip na 1,2 ? Spíš bych řekl že jsi to jen někde vyčet Já ten motor měl a měl i chip od Cimbu a mohu jen doporučit Jak moc se zlepšila citlivost plynu a celkové jízdní vlastnosti? Spotřeba na tom byla jak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veliz Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Je mi jasné,že u silnějších motorů se to projeví,ale chtěl bych vědět jestli má někdo chipnutou 1.2 40kw a jak je spokojený Já mám načipovanou verzi BME 47kW od firmy Sportmotor, Praha 6, Bělohorská a spokojený nejsem. Po načipování jsem subjektivně nezaznamenal nárůst výkonu či točivého momentu. Nechal jsem výkon změřit u firmy Camp Performance v Praze Zbraslavi, kde naměřili: výkon 51.5Kw (což je o 4,5kW více než série), točivý moment 108Nm (což je pro změnu o 4Nm méně než série). Je fakt, že při měření bylo v garáži horko, což výkonu zrovna neprospívá. Pokles výkonu při vysokých letních teplotách pociťuji i subjektivně, zvláště je-li k tomu zapnuta klimatizace. Je-li zapnuta naplno, propad výkonu už je hodně výrazný. Při předjíždění či při jízdě do svahu klimatizaci vypínám. Měl jsem tam i sportovní vzduchový filtr K&M za 2000Kč (k tomu čistící sada za 400Kč), ale po 6 letech jsem ho nahradil neoriginálním za 100Kč, aniž bych zaznamenal nějakou změnu. Od té doby měním každý rok neoriginální filtr za 100Kč. Před úpravou jsem neměřil, takže vliv úpravy nemohu papírově posoudit. Pokud jde o Svět motorů, tak ten měří na Jarově a tam vždycky naměří výrazně více oproti papírovým hodnotám. Zřejmě je to dáno místními podmínkami měření. Takže závěrem: tu 40kW verzi nečipuj ani nekupuj sportovní filtr, raději si schovej peníze na repasi 6V hlavy, která je extrémně náchylná na podpalování ventilů, kvůli čemuž byla od roku 2011 zrušena. Od tohoto roku výroby má i slabší 44kW verze 12V hlavu, zároveň výrobce použil kvalitnější katalyzátor a doplnil kontrolku teploty oleje. Tyto verze jsou tajným typem na spolehlivý nízkoúdržbový motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 Možná sis měl lépe vybírat firmu co ti to chipne. Já měl 40kw a chip cimbu a naměřeno 50kw. Jezdil jsem s 47kw fabkou a oproti mí to vůbec nejelo a netáhlo. O filtru nám u chipování cimbu říkal, že je to u tohoto motoru nesmysl. Radši co půl roku měnit nový papírák než sportovní a vyjde to levněji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiraXP Vloženo 11. Březen 2015 Sdílet Vloženo 11. Březen 2015 (editace) ->Woody: píšeš, že totální změna chování motoru a spotřebu nehlídáš.... Možná, kdybys jednou změřil spotřebu, už bys "velmistra" a "velkovezíra" Jandu tolik nechválil.... A těch 50kW se mi taky nechce věřit.... Hoď sem scan z brzdy! Mluvím z vlastní zkušenosti. Je to namyšlenej frajírek v tom svym Subaru, neustále mele něco o tom, jak ho na každém rohu staví benga....a když něco zkurví, tak se k tomu nehlásí a vinu hází na jiné.... Nebo jeho obligátní: "to je jasný pane, to je lambda", "vy tomu nerozumíte...." nebo že máš měnit olej max. po 7500 km, jinak je ten motor v prdeli, protože olejovej kanál vede hned vedle katu a podobný bludy....dement.... P.S: jen tak pro zajímavost, pověz nám, o kolik tě pan inženýr cimbu zkásnul?? Editováno: 4. Duben 2015, autor: MiraXP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomKapi Vloženo 22. Duben 2015 Sdílet Vloženo 22. Duben 2015 Hale mam 1.2 47kw chipnutou.. hodí to asi 4-5kw.. a je to tak nějak kapku znát.. Auto je podstatně živější na rozjezdy! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 22. Duben 2015 Sdílet Vloženo 22. Duben 2015 (editace) ->Woody: píšeš, že totální změna chování motoru a spotřebu nehlídáš.... Možná, kdybys jednou změřil spotřebu, už bys "velmistra" a "velkovezíra" Jandu tolik nechválil.... A těch 50kW se mi taky nechce věřit.... Hoď sem scan z brzdy! Mluvím z vlastní zkušenosti. Je to namyšlenej frajírek v tom svym Subaru, neustále mele něco o tom, jak ho na každém rohu staví benga....a když něco zkurví, tak se k tomu nehlásí a vinu hází na jiné.... Nebo jeho obligátní: "to je jasný pane, to je lambda", "vy tomu nerozumíte...." nebo že máš měnit olej max. po 7500 km, jinak je ten motor v prdeli, protože olejovej kanál vede hned vedle katu a podobný bludy....dement.... P.S: jen tak pro zajímavost, pověz nám, o kolik tě pan inženýr cimbu zkásnul?? Odpovídáš na odpověd 5 let starou. Spotřebu jsem měřil a graf z brzdy jsem prodal i s autem. Ale pokud mi chceš nakecat nějakě bludy o brzdě, tak se zeptej TDI Funa u kterého to bylo měřeno. A DEMENT jsi tady jedině ty, není nad to někoho pomlouvat na foru aniž by o tom věděl. A prosím další dementy co o tom hovno vědí, tak ať sem radši nepíšou. Editováno: 22. Duben 2015, autor: Woody 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.