Přejít na obsah

Žárovky


Pavel M

Doporučené příspěvky

V 13. 7. 2018 na 20:24, plajik157 napsal:

Na demontáž žárovky jsem použil přípravek, dokonce bez demontáže krytky s podběhu – viz foto.  Celková délka 50mm šířka pro patici 21mm. Demontáž a montáž žárovky pravého světlometu cca 5 min.

 

Pro ty kteří nemají možnost frézky postačí třeba jahl 35x20x 50 vyříznout  ruční pilkou U a trošku roztáhnout na vnitřní šířku cca 21 mm.

pripravek H7.jpg

A nemáš nějaký svůj nákres toho přípravku co jsi vyráběl na frézce? Skusil bych to zadat taťkovi aby mě to vyrobil. Nebo alespoň rozměry pokud jsou jiné oproti těm co píšeš a více fotek. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, zwan napsal:

Dik za rady, nejde mi o cenu zarovky ale oto  abych ji nemusel 5x ročně měnit. Jdu do toho.

Nemusíš se bát, ještě jsem je na o3, s3, s2face neměnil za několik let. Všechny auta mají corner z výroby. Výjimkou je teď O2fl, tam je ale žárovka využita i jako denní svícení. Tam je to opotřebování vyšší:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chce to trénink, já si kdysi v garáži cvičně zkoušel sundávat a nasazovat potkávačky a až člověk chytne ten svůj chmat, tak není problém za pár minut vyměnit žárovku dvěma prsty v podběhu i bez odpojení baterie.

 

EDIT: Hlavně ten trénink s prsty v podběhu ocení i manželka ? ?

Editováno: , autor: los pakos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Já jsem v Tesku taky kupoval GE 120%, byly ve slevě, tak jsem zvědavej jak si povedou ve srovnání s Osram. Měnit ale budu až odejdou ty co tam teď mám a jsem zároveň zvědavej jak bude probíhat výměna č. 2 protože první výměnu jsem si s levou žárovkou dálek užil natolik, že na potkávačky jsem se vybodl. 

@indyjones8379Vyndával jsi barerku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Ahojte,

dnes jesem si vsim zajimave veci.

Pokud  mam zapnute  potkavaci svetla a otocim klic do  1 polohy uz sviti. Nezhasnou ani pri startu.

Uz od dob feldy ani jedno neslo!

Mam predni projektory H7.

Mate to tak taky ?

Prijde mi to jako blbost  obzvlaste pri tom ze rekupreace nedovoli nabijet baterku na  100%.

Nechtel jsem zakladat nove tema tek jsem to prilepil tady.

 

 

Editováno: , autor: zwan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi se mi to chová v podstatě stejně, mám ovladač v poloze AUTO a světla se zapnou prakticky při stlačení startovacího tlačítka. Ideální to asi nebude, ale nějak to neřeším, stejně světla svítí 30s přes startem a 30s po vystoupení (C/L Home) a nevidím v tom problém. Ona rekuperace sice drží baterku méně nabitou, ale současné baterky jsou schopné i "polonabité" auto nastartovat, v situaci kdy by stará baterka jen blikala kontrolkami...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teraz niekedy sa takéto niečo riešilo aj na FB... ja mám 9/2016 a okamžite po stlačení tlačidla sa rozsvecujú aj svetlá. Ak mám zapnutý Leaving Home, svetlá sa pri štarte neprepínajú na parkovačky, svietia nonstop. Občas zaregistrujem, že mi po štarte nesvietia svetlá, ale to prikladám chybe svetelného senzoru, pretože vtedy svietia denné ledky naplno, ale o pár sekúnd sa zapnú klasické stretávačky.

 

Strach z baterky by som nemal, rekuperácia sa aspoň v mojom aute v takomto počasí okolo 0°C vypína.. aspoň ako som sledoval svoje jazdy niekoľko dní na konci minulej zimy. Ale to už je iná téma..

Editováno: , autor: brrrrm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve Fabii mohou být dvě verze AUTO světel, EasyLight v 99% sepne světla až po nastartování (LH světla vypne, ikdyz by není ještě svítit), verze s TinelLight a dešťovým senzorem naopak zapne světla hned a LH nechá světla svítit bez pohasnutí. Aspoň toť moje zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes nainstalovány nové žárovky do mlhovek dle @wirer (tímto děkuji za tip) .Svítivost super v porovnání s původní :) Bál jsem se, že bílá barva světla bude v mlze ještě horší než původní méně svítivý halogen, ale musím říct, že je vidět daleko lépe i v dnešní mlze co tady máme.

 

20181205_193427.jpg

Editováno: , autor: bunicek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak dnes v projektorech výměna žárovek za Osram NightBreaker Laser Next Generation.

Po počáteční frustraci, že už tam snad nevrátim ani tu původní žárovku. Celá akce za čtyřicet minut, ovšem v teple garáže a s důkladným prozkoumáním zrcátkem, jak to vlastně uvnitř vypadá. Poté co jsem pochopil "systém", to byla brnkačka. Vše uděláno "od motoru" s demontáží baterky.

Na silnici přes podběh, jak říká návod je to nesmysl. 

Někdo tu psal, že se to napoprvé nepovedlo, ani když to dal do servisu, to teda nechápu, co tam pracuje za lemply. Když se to umí a nedělá poprvé, musí to být do půl hodiny hotové.

NightBreakery svítí o něco líp, ovšem za ty peníze a práci to myslím nestojí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja zvazujem tiez vymenu za nieco lepsie... Ale ked vidim ten pristup a citam tie prispevky, tak sa modlim aby sa mi nevypalila nikdy ziarovka :dohInak mal som seat leon prva generacia, tam su dost uzke svetla, takze dost zavazi ake kvalitna ziarovka tam je. Kupoval som obycajne H7 v mototechne za par supiek. Vydrzali vzdy cca rok. Potom som sa nasral a kupil NB ani neviem ktoru generaciu a nasral som sa este viac, ked mi odisli obe do 3 mesiacov. V lidli som kupil s extra svietivostou za 5 ci 6€ nahodil do auta a svietili podla mna lepsie ako NB a vydrzali ma vyse rok a pol a mozno este drzia ale auto som uz predal. Mam kupene do foroty dve sady s extra svietivostou a jedny xenon efekt. Takze volba je jasna, ked sa vo fabinke vypali neaka :rolleyes:

Editováno: , autor: ronskispeed
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 28. 11. 2018 na 13:26, Martab napsal:

Ve Fabii mohou být dvě verze AUTO světel, EasyLight v 99% sepne světla až po nastartování (LH světla vypne, ikdyz by není ještě svítit), verze s TinelLight a dešťovým senzorem naopak zapne světla hned a LH nechá světla svítit bez pohasnutí. Aspoň toť moje zkušenosti.

Ja mam prepinac v polohe AUTO, zapnute CH/LH na 10 sekund a svetla sa spravaju podla stlacenia START tlacidla v tme nasledovne:

a) po stlaceni START bez spojky (prva poloha klucika): zapnute stretavacie svetla, nasledne po stleceni spojky + START tlacidla sa svetla nevypinaju a teda startujem so zapnutymi stretavacimi svetlami,

b) startovanie po nastupeni do auta hned spojka + START tlacidlo: stretavacie svetla sa spustia hned po nastartovani. CH/LH mam na hmlovky.

 

OTAZKA: startujete priamo (podla bodu b)) alebo aj "s prvou polohou" klucika ci tlacidla?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...