Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
Vloženo
V 8. 9. 2015 at 19:37, tomasch napsal:

Mohu jen doporučit. Perfektní vlastnosti, tiché a hodně vydrží - prověřeno na 3sadách 195*65 R15. Jiné již nekupuji a doporučuji všem známým.

Tom

Rovněž mohu vřele doporučit !! Mám s nimi zkušenost cca 6 zim, své doby jsem si je nechal obouvat na bmw E36 combi, nikdy mě nesklamaly !! Když jsem jel v Beskydech na pustevny (zadní náhon) pouze s přítelkyní, na 2jku,max 3jku jsem se vyškrábal až nahoru, chtělo sti to hrát citlivě se spojkou plynem,ale pohoda. Cestou nahoru jsem potkával i škodověnky a kluci sázeli řetěz na kola.. Takže za mne .. SAVA  - palec hore :-)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, 

 

nemáte zkušenost s pneumatikami Imperial Snow Dragon 2 ? 

 

Dostali jsme je hromadně ve firmě a auto celkem dost prokluzuje hlavně při rozjezdech a v prudších zatáčkách,

zatím jsem měl možnost vyzkoušet pouze na mokru, ale z nějakého většího sněhu mám teď vyloženě obavu. 

Dříve jsem měl Polaris 2 a takové problémy jsem neměl. Silně uvažuji o přezutí auta na vlastní náklady...

 

Díky za info.

Vloženo

Jo, tam jsou asi neaktuální ceny, dají se koupit laciněji. Ale ta brzdná dráha na mokru je ve srovnání s těmi Polarisy skoro o 10 m delší,  což je brutální...

Vloženo

Asi to nějakej obchoďák jim dal za pusu. Zajímalo by mě jaká firma má tak ráda své zaměstnance, asi nechtějí aby se služebákem nejezdilo na hory či co.

Já bych se zeptal zaměstnavatele jestli ví co za pneumatiky koupili a jak nebezpečné jsou..

Vloženo

Zrovna na horach muzou byt naopak nejlepsi, v tom testu testovali jen brzdeni na mokru a tam napr. zabrzdi vzdy lepe letni pneu. Pak dojde k situaci, ze celorocni pneu dopadne v testu lepe nez zimni. Pritom vetsinu testovanych pneu na snehu ani netestovali. To je test nanic.

Vloženo

Bohužel, i když bydlím "na horách", tak cca 90% projedu na mokrém, osoleném povrchu, eventuálně na prosolené břečce. Zasněženo je pouze v době spadu + 5-6 h po a vedlejší, okrajové silnice, které se neošetřuji chemicky. Zimy už nejsou co bývaly a 3-5 m sněhu, což kdysi u nás za zimu nebylo nic zvláštního jsem naposled zažil tak 8 let nazpátek...

Vloženo

Jablonec nad Nisou, a ta výška sněhu je za celou zimu, ne jednorázově. U nás není vyjímkou sněžení v polovině října a poslední sníh polovina dubna. Extrém je sněžení 1.5. a mám natočenou sněhovou přeháňku v červnu.... Akorát tedy poslední roky jsou slabší, teď třeba prší, místo aby sněžilo...

Vloženo

Horáci, kteří celý život používají Nokiany, občas podlehnou výsledkům nějakých "renomovaných" testů a vyzkoušejí pneumatiky jiného výrobce, se pak diví, jak takový shit může někdo vůbec považovat za zimní pneumatiky.

Vloženo (editace)

No tak ono to právě dost vypovídá o tom, že čím vyšší celková vrstva sněhu, tím déle se po ní jezdí než odtaje nebo než ji uklidí. Prostě častěji sněží a silnice jsou bílé. Kdo nezažil, nepochopí. A já už bohužel dost pamatuji.

Takové zimy se sněhem jako na fotce níže tady nebyly vijímkou - kdysi...

Tím končím, pojďme se bavit o gumách...:)

09-02-34-snih-brezen2005.jpg

Editováno: , autor: Heini
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ahojte, keď som dostal auto na letných 16´ a pred prevzatím auta mi prezuli na zimné 15´, ktoré som dostal zdarma myslíte že si môžem kludne doma prezuť sám? Či radšej to dať do servisu aby to vyvážili?

Vloženo (editace)

Přezutí kol včetně převážení stojí u nás 200 - 300.-. Než zvedat auto zvedákem na každé straně a špinit se, radši obětuju ty peníze a ať se ušpiní ten co je za to placený.

 

EDIT: a ještě mi dají pytle na druhou sadu kol a naloží mi je do auta

Editováno: , autor: los pakos
Vloženo
Přezutí kol včetně převážení stojí u nás 200 - 300.-. Než zvedat auto zvedákem na každé straně a špinit se, radši obětuju ty peníze a ať se ušpiní ten co je za to placený.
 
EDIT: a ještě mi dají pytle na druhou sadu kol a naloží mi je do auta

Kam jezdíš a jak velká kola máš?

Prt. třeba v Best Drive je to i podle velikosti a pak je to lehce 600+...
Vloženo

@mischicka K@K pneu případně Autocentrum Karviná a s tou velikostí je to jednoduché, vybíral jsem kola právě z těchto budoucích nákladů, takže letní 15" a zimní 14" tedy 2 jednoduché sady (které se vejdou do kufru Fabie), takže odpadá přezouvání z disku na disk a jen se počítá demontáž, montáž a tělíska. Navíc existují různé akce na slevomatu, kde se dá kompletní přezutí sehnat opravdu za hubičku.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...