Říjen 28, 20168 r V 8. 9. 2015 at 19:37, tomasch napsal: Mohu jen doporučit. Perfektní vlastnosti, tiché a hodně vydrží - prověřeno na 3sadách 195*65 R15. Jiné již nekupuji a doporučuji všem známým. Tom Rovněž mohu vřele doporučit !! Mám s nimi zkušenost cca 6 zim, své doby jsem si je nechal obouvat na bmw E36 combi, nikdy mě nesklamaly !! Když jsem jel v Beskydech na pustevny (zadní náhon) pouze s přítelkyní, na 2jku,max 3jku jsem se vyškrábal až nahoru, chtělo sti to hrát citlivě se spojkou plynem,ale pohoda. Cestou nahoru jsem potkával i škodověnky a kluci sázeli řetěz na kola.. Takže za mne .. SAVA - palec hore :-)
Prosinec 23, 20168 r Ahoj, nemáte zkušenost s pneumatikami Imperial Snow Dragon 2 ? Dostali jsme je hromadně ve firmě a auto celkem dost prokluzuje hlavně při rozjezdech a v prudších zatáčkách, zatím jsem měl možnost vyzkoušet pouze na mokru, ale z nějakého většího sněhu mám teď vyloženě obavu. Dříve jsem měl Polaris 2 a takové problémy jsem neměl. Silně uvažuji o přezutí auta na vlastní náklady... Díky za info.
Prosinec 23, 20168 r Na mokru jsou vsechny zimni pneu spatne a nektere jeste horsi, to ale neznamena, ze budou spatne na snehu nebo v brecce.
Prosinec 24, 20168 r Asi chtějí snižovat stavy ve firmě.. Nemyslím si žeby s Polarisama nějak zbankrotovali!
Prosinec 24, 20168 r V testu Autobildu dragon obsadil 48 místo, Barum Polaris 3 je na 9 místě.... No ale za tu cenu, nekup to.... Upraveno Prosinec 24, 20168 r od Heini
Prosinec 24, 20168 r Tady je. Podle tohoto testu, jak jsem vyrozuměl, považuje Autobild pneumatiku za nebezpečnou...http://www.testpneumatik.eu/zimni-autobild-185-60-R15-brzdnadraha
Prosinec 24, 20168 r Jo, tam jsou asi neaktuální ceny, dají se koupit laciněji. Ale ta brzdná dráha na mokru je ve srovnání s těmi Polarisy skoro o 10 m delší, což je brutální...
Prosinec 24, 20168 r Asi to nějakej obchoďák jim dal za pusu. Zajímalo by mě jaká firma má tak ráda své zaměstnance, asi nechtějí aby se služebákem nejezdilo na hory či co. Já bych se zeptal zaměstnavatele jestli ví co za pneumatiky koupili a jak nebezpečné jsou..
Prosinec 25, 20168 r Zrovna na horach muzou byt naopak nejlepsi, v tom testu testovali jen brzdeni na mokru a tam napr. zabrzdi vzdy lepe letni pneu. Pak dojde k situaci, ze celorocni pneu dopadne v testu lepe nez zimni. Pritom vetsinu testovanych pneu na snehu ani netestovali. To je test nanic.
Prosinec 25, 20168 r Bohužel, i když bydlím "na horách", tak cca 90% projedu na mokrém, osoleném povrchu, eventuálně na prosolené břečce. Zasněženo je pouze v době spadu + 5-6 h po a vedlejší, okrajové silnice, které se neošetřuji chemicky. Zimy už nejsou co bývaly a 3-5 m sněhu, což kdysi u nás za zimu nebylo nic zvláštního jsem naposled zažil tak 8 let nazpátek...
Prosinec 25, 20168 r Jablonec nad Nisou, a ta výška sněhu je za celou zimu, ne jednorázově. U nás není vyjímkou sněžení v polovině října a poslední sníh polovina dubna. Extrém je sněžení 1.5. a mám natočenou sněhovou přeháňku v červnu.... Akorát tedy poslední roky jsou slabší, teď třeba prší, místo aby sněžilo...
Prosinec 25, 20168 r Nasčítaná výška sněhu tak to nevymysleli ani na Nově. Jo a u nás je po kolena sněhu, teda když si klekneš.
Prosinec 25, 20168 r Horáci, kteří celý život používají Nokiany, občas podlehnou výsledkům nějakých "renomovaných" testů a vyzkoušejí pneumatiky jiného výrobce, se pak diví, jak takový shit může někdo vůbec považovat za zimní pneumatiky.
Prosinec 25, 20168 r No tak ono to právě dost vypovídá o tom, že čím vyšší celková vrstva sněhu, tím déle se po ní jezdí než odtaje nebo než ji uklidí. Prostě častěji sněží a silnice jsou bílé. Kdo nezažil, nepochopí. A já už bohužel dost pamatuji. Takové zimy se sněhem jako na fotce níže tady nebyly vijímkou - kdysi... Tím končím, pojďme se bavit o gumách... Upraveno Prosinec 25, 20168 r od Heini
Březen 16, 20178 r Ahojte, keď som dostal auto na letných 16´ a pred prevzatím auta mi prezuli na zimné 15´, ktoré som dostal zdarma myslíte že si môžem kludne doma prezuť sám? Či radšej to dať do servisu aby to vyvážili?
Březen 16, 20178 r Přezutí kol včetně převážení stojí u nás 200 - 300.-. Než zvedat auto zvedákem na každé straně a špinit se, radši obětuju ty peníze a ať se ušpiní ten co je za to placený. EDIT: a ještě mi dají pytle na druhou sadu kol a naloží mi je do auta Upraveno Březen 16, 20178 r od los pakos
Březen 16, 20178 r Přezutí kol včetně převážení stojí u nás 200 - 300.-. Než zvedat auto zvedákem na každé straně a špinit se, radši obětuju ty peníze a ať se ušpiní ten co je za to placený. EDIT: a ještě mi dají pytle na druhou sadu kol a naloží mi je do auta Kam jezdíš a jak velká kola máš?Prt. třeba v Best Drive je to i podle velikosti a pak je to lehce 600+...
Březen 16, 20178 r @mischicka K@K pneu případně Autocentrum Karviná a s tou velikostí je to jednoduché, vybíral jsem kola právě z těchto budoucích nákladů, takže letní 15" a zimní 14" tedy 2 jednoduché sady (které se vejdou do kufru Fabie), takže odpadá přezouvání z disku na disk a jen se počítá demontáž, montáž a tělíska. Navíc existují různé akce na slevomatu, kde se dá kompletní přezutí sehnat opravdu za hubičku.
Březen 17, 20178 r Když přehazují komplety tak se taky řídí velikostí disku? To je divný, já jsem myslel že je to jen u přezouvání.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.