Přejít na obsah

Vrzání přední nápravy


MichalRr

Doporučené příspěvky

Tak mám opět vrzání pořešeno :-).

Byl jsem v servisu a požádal je, ať mi ty silentbloky promažou, abych měl zase cca na 2 roky klid.

 

Ještě ten den mi volali, že by je raději vyměnili, že jsou spuchřelé. Říkám, jasně, vyměnit.

No, takže je mám nově a samozřejmě naprostý klid, ani vrznutí :-).

 

Doufám, že to bude třeba už napořád...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdepak, auto mám už po záruce. Silentbloky byly původní, najeto cca 105 tis. km.

Budu doufat, že je mají třeba kvalitnější, než ty původní a tudíž nebude třeba promazávat?! čas ukáže...

Editováno: , autor: tttt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dělal jsem toho víc, ale pokud jsem to dobře z faktury vyčetl, tak úkony související s výměnou - je tam i nutná geometrie, byly:

  • práce - celkem 1.146,- Kč
  • materiál - 526,5,- Kč
  • celkem: 1.672,5,- Kč (s DPH)

Akorát si musíš připočíst procenta navíc, poněvadž na práci mám slevu 25% a na materiál 10%

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak mě dneska to začala jak se oteplilo vrzat vyloženě příšerně, jediná výhoda je, že se to konečně dá identifikovat, jde to z uložení tlumiče a vrže to za jízdy neustále a to i když se jede po rovině nebo auto když stojí na místě a houpu s ním ze strany na stranu. Je to vrzání guma, plast...nic kovového

Auto v záruce už není a tlumiče jsem měnil na podzim komplet se vším všudy, takže teď nevím co vyměnit respektive nechce mi měnit něco zbytečně.

někdo nějaký nápad prosím ?   že by doraz tlumiče ?

5ac51ffd03f88_2018-04-0420_56_11-Dorazpednhotlumie(pdavnpruina)koda3C0412303A.thumb.png.0a7210e03444ca11b9a2b674d670e292.png

Editováno: , autor: cz pida
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doraz urcite ne ;) Spis gumokovova luzka na ramenech.. (zadni) a nebk ulozeni stabilizatoru.. chtelo by to vedet co vse bylo meneno pri vymene tlumicu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to všechno bylo současně měněno,komplet co šlo a vrže to 100% od uložení...včera večer jsem to dal na hever, stáhnul prachovku, promazal jak doraz tak vše okolo kam jsem se dostal a dneska zatim klid, když to nepomůže tak vyměním komplet uložení ačkoli má najeto asi 5tis km .

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim taky mam takovej problem při točení volantem v tom lupe vypadá to asi na vrchní ložisko při kontrole sem taky zjistil že mi teče tlumič ma te někdo skušenosti s výměnou tlumiču u O3 u 1dničkový sem si to delal tak nevim jestli je to u 3ky podobný jestli se daj sundat samotný nebo musej dolu i s těhlicema a popřípadě naco si dát pozor předem díky za každou radu.

Octavia III  Combi 2,0Tdi r.v. 2014

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Teď jsem řešil vrzání od přední nápravy. Ozývalo se při stání a zahýbání na rovince. Servis mi vyměnil uložení předních tlumičů. A výsledek? V případě, že mám odbržděno a zkouším na rovince, nyní po výměně je krásné ticho. Nicméně všiml jsem si, že pokud zatáhnu ruční brzdu nebo stojím na brzdách, a zatáčním plně k dorazům, tak se nyní ozývá podobné vrzání jako předtím, ale od zadní nápravy. Zvuk se ozývý na obě strany a vždy těsně před dorazem řízení. Otázka je, je to normální chování? Bohužel nemám druhou Octavii, abych to vyzkoušel. 

 

Jinak auto je dva roky staré s cca 60000km a víceprvkem vzadu. 

Editováno: , autor: Milan87
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Ahoj, tak teď má na octavii III 2017 najeto cca 19tis a už při zhoupnutí auta a nebo větší nerovnosti a pomalé jízdě také zavrzá... :-(( Zatím jen málo, ale přeci... Občas to udělá i když na rovince v malé rychlosti více přibrzdím, tak krom zavrzání ještě jako by zachrastí v automatické převodovce jak asi rychle podřazuje na jedničku... Když je auto zaparkované a jen houpu s přední napravou nahoru dolu nic to nedělá úplné ticho... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Taky jsem se trápil s vrzáním od přední nápravy při pomalejší jízdě po nerovnostech. Objednal jsem z netu mazací tuk s lithiem od Febi (má stejné číslo VW jako originál Škoda, jen je 4x levnější), promazal jsem zadní silenbloky ramen a je klid (bez jakékoliv demontáže). Uvidíme, jak dlouho to vydrží, ale maziva mi kdyžtak zůstalo dost :-) .

 

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g052150a2-tuk-mazaci-s-lithiem-de-26688.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...