LadaT Vloženo 1. Červen 2014 Sdílet Vloženo 1. Červen 2014 (editace) Mám takový problém pujčil jsem auto kamarádovi na 3 dny a od té doby převodovka řadí furt kolem 2000 otáček a auto je takový mdlý na pokyn plynu jako v nějakým ekonomickým módu. A když přidám víc plynu tak to zase podřadí o 3 stupně z motoru zahřmí a letím dopředu ale zase moc. Kamaráda jsem se ptal co stím dělal tak že nic jen jezdil aby mu to nevzalo náhodou litr na víc. Nevíte co s tím dá se resetovat dsg na normální styl jízdy a odezvu plynu? Editováno: 1. Červen 2014, autor: LadaT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 1. Červen 2014 Sdílet Vloženo 1. Červen 2014 (editace) Zkus jezdit na režim S, nebo do řazení začni "kecat" pádlama....Po pár km, by se měla převodovka zase adaptovat (DSP Dymamic Shift program) http://en.volkswagen.com/en/innovation-and-technology/technical-glossary/dynamisches_schaltprogramm.html Editováno: 1. Červen 2014, autor: prassat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LadaT Vloženo 1. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 1. Červen 2014 Pomohlo díky. Zkusil jsem vzít auto na okresky a zajezdit si trochu a už je to zase normální i ta spotřeba.Děkuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 1. Červen 2014 Sdílet Vloženo 1. Červen 2014 jj , treba to rozjazdiť ako človek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 2. Červen 2014 Sdílet Vloženo 2. Červen 2014 Az takove nesmysly mam v aute:-))) a ja si myslel ze je to pitomej vergl:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tampere Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 Hoši při podřazování(DSG) nejvíc z 3 na 2 to cvakne.Čím to muže být?setrvák vyměněný...myslím si že možná hřídel unašeče dvouspojky.Co myslíte?nebo je to normální??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 rok výroby ? zotrvák vymenený a skontrolované ozubenie na spojke ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tampere Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Rok 8.2009 setrvak nový a to ozubení pravě nevim..řikali že bylo v pořadku ale je to ten samý servis co mě dělal ty rozvody...na kolik vyjde to nové ozubení?cca asi??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 zmeniť servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tampere Vloženo 12. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 (editace) Ano přesně tak... Editováno: 12. Srpen 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 25. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2014 Vcera se mi stala uz po druhe za dobu co mam superba stejna vec. Jel sem se zarazenym D a pripravoval se na predjeti s tim ze jsem chtel podradit padlem pod volantem ve chvili kdy jsem pridaval plyn tak jsem cvaknul padlo aby ze 4 prehodil na 3 ale v ten samy okamzik prevodovka podle me zacla zarid ze 4 na 5 jelikoz jsem nemel plyn nejak extra stlaceny. No auto nepreradilo ani na 5 ani na 3 nechalo tam 4 ku ale byla tam tak 2 vterinova prodleva v tahu a vydalo to dost nepekny rachtavy zvuk. Potom behem jizdy vse ok, diagnostika taky. Stalo se jiz nekomu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2014 klasika, proč myslíš že nemám rád DSG? a co jinak millers oil, poznal si velký rozdíl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 25. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2014 No urcite to udelalo proto ze nemas rad DSG. Jako kazdy stroj bude mit slabiny ale neverim ze slabina se projevi kovovym zaskripanim ktery slysim v kabine dost hlasite, prirovnal bych to jako bych nasilu narval v manualu rychlost bez spojky. Olej jsem menil nedavno uz druha davka, nizsi spotreba o 0,4 l , a hlavne nizsi kourivost nez s castrolem a nemam zasvinene tak koncovky jak jsem mel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 25. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2014 Pádla nemám, ale když chci předjíždět, házím S a pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 25. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2014 mno já věčně sám řadím, protože to je pro mě ideální... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 25. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2014 Ja jezdim hlavne na D:-) automata jsem chtel proto abych se o to nemusel starat:-) esko moc rve:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tampere Vloženo 23. Březen 2015 Sdílet Vloženo 23. Březen 2015 Hoši někdy se mě stane že cca při 130km šlapnu na plyn a nic se nestane.Přišlapnu víc,podřadí ale docela brutalně s cuknutím...je to normální rozmar DSG??(nová dvouhmota + spojky + adaptace) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 23. Březen 2015 Sdílet Vloženo 23. Březen 2015 A podřadí o 1 nebo 2 rychlosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tampere Vloženo 23. Březen 2015 Sdílet Vloženo 23. Březen 2015 někdy o jeden někdy o dva..podle toho jak moc na to dupnu ale neděla to pokažde...jinak řadí lehce ale prostě někdy kopne...možná to tak má dělat.Na režim S to řadí tak brutalnějc (to je ale normalní)ale na to D....no nevim...co mysliš??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 23. Březen 2015 Sdílet Vloženo 23. Březen 2015 Je to tak normalni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin8855 Vloženo 23. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2016 Ahoj, mám menší problém ze 4 na 3 když podřazuje tak v tom lupne. Neví někdo příčinu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peky666 Vloženo 2. Březen 2017 Sdílet Vloženo 2. Březen 2017 Zdar chlapi, mám dotaz k převodovce DSG u svého Supa 3.6 V6. Při zařazení 6 rychlosti začne auto respekt.převodovka podivně hučet. Jinak to nedělá...poradí někdo co s tím? Dík! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agent848 Vloženo 19. Květen 2017 Sdílet Vloženo 19. Květen 2017 nejake informacie o poruchach dsg... prevodovky-sixta. cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fimbo Vloženo 7. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2017 Zdarec,začala mi zlobit převodovka,asi 3x se mi stalo že mi z maxidotu zmizelo ukazatel rychlostniho stupne a jakoby vypadla rychlost..po chcipnuti a znovu nastartování vše ok..obcas to lehce cukne ale nic extra Vag mi vypsal tyto zavady: 17252-Tlak v prevodovce :Adaptace na doraz P0868- 001 horní mezní hodnota překročena- Sporadicka 19143-Nesmyslny průběh řazení převodovka P2711- 005- žádné nebo špatne základní nastaveni/přizpůsobení- sporadicka 18243-Tlakovy regulační ventil 5 (N217): zkrat na plus P1835- 000 ------- sporadicka Je to na výměnu mechatroniky?Nebo olej v prevodovce?Zajímalo by mě jestli se s tim uz někdo setkal a jak řešil opravu..dekuju za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 8. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2017 to vypadá na načatou mechatroniku, bohužel http://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/opravy-mechatronik-6st-pevodovek-dsg-161 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.