Publikováno Březen 24, 201510 r Ahoj všem hrdým majitelům Yeti mám na vás dotaz. Mám yeťáka s 1.4 tsi, 1,5 roku starého, najeto 57 t. (tedy těsně před druhým servisem). Bohužel se od 53 tis. km potýkám s problémem že motor žere strašně olej. Do motoru jsem již vylil litr a čtvrt a pořád mám rysku na olejoměrce pod polovinou Prvně jsem si úbytku všiml když při jednou teplém zimním stratu zarachtal řetěz, kdy mi v servisu poradili ať zkontroluju hladinu oleje, ta sice byla OK ale cca po 3 týdnech jsem musel dolejvat prní 0,5 litr (upozornil mě maxík) a nyní před týdnem znova 0,5 a při dnešní kontrole jsem musel opět dolejvat jelikož jsem byl zase pod plochou - Z auta nikde nic neteče, měl jsem ho i na rampě aby se podíval pořádně. Abych zabránil radám jako že měřím blbě nebo že jezdím agresivně tak předem říkám že měřím na rovině a 30 - 60 min po po vypnutí motoru a jezdím neagresině tzn. že na dálnici více jak 160 nejezdím A dlouhodobou spotřebu mám 7,2 Předem všem moc dík za rady zda je to OK nebo je někde problém. Dík moc HefK
Březen 25, 201510 r Ani žřavost a ani žravost, vyjadřujeme se kultivovaně (alespoň v názvu tématu), takže vysoká spotřeba. Kolik to vychází na 1000 km? Protože výrobce uvádí jako normální spotřebu oleje hodnotu až 0,5l / 1000 km...
Březen 25, 201510 r Autor Jo dík nešlo mi to pak u zeditovat Ale zpět k tématu... No zatím to vychází méně ale stejně mi to nedá...Pochopím 0,5 / 1000 při vysoké zátěži ale při normální jizdě ? Upraveno Březen 25, 201510 r od HefK
Březen 25, 201510 r Ahoj, zdravím Vás oba ! K té spotřebě oleje, podle mých zkušeností to OK určiťe není. Proto Ti přeji, aby si to měl co nejdříve bez problémů. Jinak já měním olej každý rok, to je po 8 až 10 tis. km. Musím to zaklepat, nedoléval jsem ztím ani dcl. za ty 4.roky.
Březen 25, 201510 r Autor No já najedu za rok cca 30 - 35 tis. takže mám vyšší nájezd ale právě protože to nehoním po dálnicích tak je mi to divné... Mimochodem jsem dnes volal do servisu a řekli mi že to není normální aby to najdnou začalo takhle papkat olej protože předtím to neubývalo vůbec podle mě ....Protože pokud by to bylo 0,5 / 1000 km tak jsem po 10 tis. na suchu což se mi taky nezdá
Březen 25, 201510 r Normální to jistě není. To jsem nerozporoval. Jen jsem upozornil na papírové údaje výrobce. Oni se tím rádi zaštiťují. U mě je úbytek oleje (pokud tedy vůbec nějaký je) za výměnný interval 15 000 km prakticky nepostřehnutelný. Najeto 76 tkm.
Březen 25, 201510 r Autor No uvidíme mám 1300 km do servisu tam jim to tam v rámci záruky nechám prověřit i tak díky za rady adám vědět jak jsem dopadl
Leden 2, 20169 r pánové bacha zarachtání po startu,první známka úbytku tlaku na napínáku a možnost přeskočení řetězu,jistě to víte,jen si dovolím připomenout,že k přeskočení řetězu často dochází po startu ,když necháte stát auto ,,na kvaltu" bez ručky. jinak jsem dnes prvně dolil olej co mám yetíka 0,3 l po 20000 km, stav tachometru 76800.
Leden 2, 20169 r Autor No u mě to bylo tak, že v servisu při zátěžáku naměřili úbytek 0,1 l oleje na 1000 km takže po 10 000 se pravidelně ukázala konvička kdy jsem musel dolít 1 l. Jinak jedna perlička od známého ze servisu.. Ten poradil ať se zkrátí servisní intervaly na 15 tis a místo long life oleje W504.00, který je řidčí, lejt W502.00 který je sice udajně "horší" než long life ale také je mírně hustčí a tolik neprosakuje do turba a motoru přes stírátka. Takže při 70 tis. km jsem nechal zkrátit na 15 t a nyní mám 79 tis Km a oleje neubylo ani kapku Osobně mě to štve protože jsem měl již několik typů aut vč renaultu, volva nebo favorita a žádný z nich takhle nežral A to některé byly i turba.... Jediné co dokázali v servisu říct že to mizí v turbu.. A nejvíc mě štve, že jak furt propagují long life oleje, ale dle mých informací je tenhle olej co se týká vlastností vyčerpaný už někdy při 2/3 jeho intervalu..
Leden 4, 20169 r Zravím, tu perličku, co Ti známý poradil, mohu jen v dobrém potvrdit. Olej měním pravidelně 1x ročně ( 8 až 10 tkm )Castrol magnatec 5W-40 C3 vw 502 00 . Za ty roky jsem nedoléval ani deci. A tak zbytek oleje spotřebuje mot.pila Husgwarna, i když je to kvalitní olej. Za horší než long life ho rozhodně nepovažuji. Ti, co se mnou nesouhlasí je normální.
Leden 5, 20169 r Autor Zravím, tu perličku, co Ti známý poradil, mohu jen v dobrém potvrdit. Olej měním pravidelně 1x ročně ( 8 až 10 tkm )Castrol magnatec 5W-40 C3 vw 502 00 . Za ty roky jsem nedoléval ani deci. A tak zbytek oleje spotřebuje mot.pila Husgwarna, i když je to kvalitní olej. Za horší než long life ho rozhodně nepovažuji. Ti, co se mnou nesouhlasí je normální. No já teď měním 2 x do roka jelikož mám nájezd 30 tis ročně ale zatím musím zaklepat je to Ok
Leden 6, 20169 r Neviete ci aj nove jednastvorky trpia vysokou spotrebou oleja? Moj Yeti asi pojde do sveta a uvazujem, ze znovu zoberiem Yetiho, ale koncernove motory ma uz trochu desia.
Leden 6, 20169 r Neviete ci aj nove jednastvorky trpia vysokou spotrebou oleja? Moj Yeti asi pojde do sveta a uvazujem, ze znovu zoberiem Yetiho, ale koncernove motory ma uz trochu desia. kolik ti bere ta 1,8 oleje?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.